استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تبلیغات تالار پذیرایی و باغ عروسی

تبلیغات تالار پذیرایی و باغ عروسی
تبلیغات تالار پذیرایی و باغ عروسی:تالار بهار زندگی شهریار،تالار آریانا خیابان وصال شیرازی،تالارخدمات رفاهی کشتی رانی پاسداران،تالار گنو هنگام،تالار خاطره ملارد،تالار بزرگمهر مجاهدین اسلام،تالار نگاه میرداماد،تالار بانک کشاورزی الهیه،تالار هوایی اتوبان تهران و کرج،









-----------------------
تالار پذیرایی بهار زندگی شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بهار زندگی دارای ۱۲۰۰ نفر ظرفیت از مجموعه تالار های غرب تهران می باشد  و  در شهریار واقع گردیده است. تالار بهار زندگی دارای سیستم صوتی و نورپردازی مجهز، یخ خشک، باغ جدا، اسب و کالسکه، گل آرایی حرفه ای و میهمانداران مجرب افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. چنانچه قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای شهریار را دارید ، تالار عروسی بهار زندگی میتواند به عنوان یکی از گزینه های پیش روی شما عزیزان ، مطرح باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بهار زندگی شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65683590 ,09123431164 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، جاده آدران بعد از اسد آباد، روبروی کشتارگاه قائم، بوستان سوم- تالار پذیرایی بهار زندگی شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی آریانا (خ وصال شیرازی) از مجموعه تالار پذیرایی های فلسطین - انقلاب آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی آریانا با ظرفیت 350 نفر در خیابان وصال شیرازی واقع شده و آماده پذیرایی از کلیه مجالس و مهمانی ها و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 11 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آریانا (خ وصال شیرازی) ، میتوانید با شماره تلفن 66463043 ,66463041 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان وصال شیرازي - روبروی پمپ بنزین - پلاک 4- تالار پذیرایی آریانا (خ وصال شیرازی) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی فلامینگو از مجموعه تالار پذیرایی های جمهوری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار فلامینگو دارای ۳۵۰ نفر ظرفیت ، دارای پارکینگ اختصاصی بزرگ در خیابان جمهوری واقع گردیده است.تالار پذیرایی فلامینگو اولین مجری حرفه ای طرح ازدواج آسان با بیش از ۵۰ سال سابقه ارائه خدمت و کسب رضایت از مشتریان قدیمی خود هم اکنون با دیزاین جدید، گل آرایی خاص، پرسنل مجرب و بهترین سرآشپز منطقه افتخار میزبانی مراسمات شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 11 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فلامینگو ، میتوانید با شماره تلفن 66400091 ,09123542808 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان جمهوري - بین خیابان ابوریحان و فلسطین - روبروي اورژانس تهران - پلاک 117- تالار پذیرایی فلامینگو " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی بانک سپه از مجموعه تالار پذیرایی های سهروردی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بانک سپه در منطقه خیابان مطهری (تخت طاووس) قرار دارد و جز تالار های مرکز شهر به حساب می آید. تالار بانک سپه با ظرفیت 700 میهمان آماده برگزاری مراسم عروسی, تولد, ولیمه و دیگر مراسم میباشد. این تالار عروسی دارای فضای 20,000 متر مربع و پارک کودک میباشد.
تالار بانک سپه با 60 سال سابقه ، از جمله تالارهای با سابقه تهران می باشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 7 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بانک سپه ، میتوانید با شماره تلفن 02188412369 ,09126013729 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " مطهري (تخت طاووس) - بعد از تقاطع خیابان سهروردي شمالی - پ. 47- تالار پذیرایی بانک سپه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی الماس شهر از مجموعه تالار پذیرایی های حصارک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی الماس شهر با دو سالن مجزا به ظرفیت 400 و 800 نفر در غرب تهران واقع گردیده است. تالار الماس شهر دارای فضای سبز به وسعت 36000 متر مربع،دو تالار مجزا ، سالن های همکف،آلاچیق،رستوران و سفره خانه سنتی،پارکینگ اختصاصی،مجموعه نوساز و بسیار شیک می باشد.
تالار پذیرایی الماس شهر در منطقه حصارک تهران واقع شده است و از تالار های غرب تهران  بشمار می آید. تالارهای سیمون بلیوار به دلیل داشتن فضاهای باغ مانند محل مناسبی برای احداث تالار پذیرایی و باغ تالار می باشد. مجموعه پذیرایی الماس شهر نیز از این فرصت به خوبی استفاده نموده و تالار عروسیی خود را در این محل احداث نموده است. اگر مایل هستید که در این منطقه از تهران مراسم خود را برگزار نمایید از این باغ تالار دیدن نمایید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه الماس شهر ، میتوانید با شماره تلفن 44844718 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " انتهای اشرفی اصفهانی،خیابان سیمون بولیوار،خیابان مرادآباد- تالار پذیرایی الماس شهر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی شفیعی از مجموعه تالار پذیرایی های تهران نو آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
این مجموعه پذیرایی دارای دو سالن مجزا ومبله با ظرفیت 250و500نفر میباشد،که غذاهای متنوع وبا کیفیت را طبخ و به مهمانان خود ارائه میدهد.طبقه اول برای آقایان،طبقه دوم بانوان وطبقه سوم دو اتاق عقد خیلی بزرگ با ظرفیت 100 نفر داره که هرکدوم از اتاق عقدها برای خودش جداگانه اتاق رختکن و نمازخونه داره ودرصورتی که مراسم عقدی در آن نباشد،سفره عقد را جمع کرده وبرای مهمانانی های کوچک (مراسم و جشن عقد،بعدازمحضر،نامزدی،ولیمه،سالگردازدواج،پاگشا،پاتختی،حنابندان،عقدکنان) مورد استفاده قرار میدهند. سقف سالن های پذیرایی بلند است وستون هم دارند،رنگ بندی دکورها کرم قهوه ای است وجایگاه عروس وداماد با دیزاین سالن هم خوانی دارد.پرسنل خوش اخلاق وخوش برخورد هستندوشارژمیزهای غذا وپذیرایی را به موقع انجام میدهند.درسالن بانوان و ویدیو پروجکشن وجود دارد که میتوان از سالن آقایان فیلم برداری کرد ودر سالن بانوان نمایش داد. این کار بر روی یک دیوار بزرگ در سالن خانم ها انجام میشود. از امکانات تالار شفیعی میتوان به پارکینگ با ظرفیت 300خودرو،که درب آن هم از ورودی دیگه ساختمان یعنی از خیابان پشتی مجموعه است و آتش بازی،دیزاین جایگاه وسالن ها با گل وشمع، بادکنک آرایی،آسانسور،سرویس بهداشتی،رختکن ونمازخانه اشاره کرد. دسترسی اسان از اتوبان امام علی میتونه یکی از نقاط مثبت در انتخاب تالارتشریفاتی شفیعی باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شفیعی ، میتوانید با شماره تلفن 77822323 ,09128400325 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان دماوند(تهران نو)،ایستگاه وحیدیه- تالار پذیرایی شفیعی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی بانک تجارت فردوسی از مجموعه تالار پذیرایی های فردوسی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بانک تجارت فردوسی تالاری واقع در محدوده فردوسی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 12 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بانک تجارت فردوسی ، میتوانید با شماره تلفن 33114865 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فردوسی - نرسیده به چهارراه استانبول - ك. هنر- تالار پذیرایی بانک تجارت فردوسی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی هوایی (بزرگراه تهران-کرج) از مجموعه تالار پذیرایی های سایر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی هوایی دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت در غرب تهران واقع گردیده است.
تالار هوایی دارای پارکینگ اختصاصی ، چشم انداز بسیار زیبا از غرب تهران، آب نما، ورودی مجلل و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه هوایی (بزرگراه تهران-کرج) ، میتوانید با شماره تلفن 64522760 ,09121148829 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه تهران کرج - مقابل پارك ارم- تالار پذیرایی هوایی (بزرگراه تهران-کرج) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی خدمات رفاهی کشتی رانی از مجموعه تالار پذیرایی های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار  خدمات رفاهی کشتی رانی با کاربری رستوران، تالارهای پذیرائی، کافی شاپ و سالن جلسات، شامل دو تالار مجزا، هریک به ظرفیت بالغ بر 300 نفر و با یک اتاق عقد در هر طبقه و سایر فضاهای جنبی و وابسته آماده برگزاری مراسم مختلف نظیر عروسی ها و مهمانی های شما عزیزان می باشد.
همچنین رستوران بزرگ مجموعه در طبقات همکف و اول با ظرفیت اسمی 400 نفر در هر طبقه و فضای باز در ضلع جنوبی طبقه همکف به عنوان رستوران روباز می باشد، در طبقه 4 ساختمان نیز سالن های مجزا با ظرفیت مختلف و دو تراس شیک با چشم انداز عالی برای میهمانی های ویژه و VIP و کافی شاپ وجود دارد. طبقه منهای یک به آشپزخانه صنعتی با تجهیزات مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا با ظرفیت بیش از 8000 پرس غذا در هر روز اختصاص یافته است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خدمات رفاهی کشتی رانی ، میتوانید با شماره تلفن 22550583 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پاسداران - خ. سوري (نیستان هفتم) - پ. 61- تالار پذیرایی خدمات رفاهی کشتی رانی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی بانک کشاورزی از مجموعه تالار پذیرایی های الهيه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار بانک کشاورزی جزو تالار های شمال تهران محسوب میشود. این تالار با مدیریت جدید در الهیه تهران آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان میباشند. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بانک کشاورزی ، میتوانید با شماره تلفن 22606777 ,22606000 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " الهیه - خ. آقابزرگی - خ. سعیدي - خ. چناران سروستان - خ. شاهد - پ. 1- تالار پذیرایی بانک کشاورزی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی خاطره ملارد از مجموعه تالار پذیرایی های ملارد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی خاطره ملارد فوق حرفه ای در خدمات مجالس عروسی دارای ظرفیت 700 نفر در ملارد واقع گردیده است. تالار خاطره دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، کیفیت غذای عالی و پرسنل حرفه ای می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خاطره ملارد ، میتوانید با شماره تلفن 65672008 ,09122604563 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " چهارراه ملارد، جاده قشلاق- تالار پذیرایی خاطره ملارد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی بزرگمهر از مجموعه تالار پذیرایی های ایران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بزرگمهر با ظرفیت 500 میهمان در خیابان مجاهدین اسلام نزدیک میدان بهارستان قرار دارد و از تالار های قدیمی تهران میباشد. تالار بزرگمهر دارای دو سالن مجزا با قابلیت برگزاری دو مراسم همزمان با ظرفیت 250 و 500 میهمان میباشد. همچنین این تالار عروسی دارای پارکینگ اختصاصی میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 12 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بزرگمهر ، میتوانید با شماره تلفن 77531466 ,09120266142 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " مجاهدین اسلام - روبروي حسینیه فاطمیون - پلاک 203- تالار پذیرایی بزرگمهر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی آینه شهر ری از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی آیینه دارای دوسالن به ظرفیت 300 و 500 نفر در شهر ری تهران میباشد. تالار آینه آماده برگزاری مراسم, عروسی, عقد, افطاری, ولیمه, ترحیم میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آینه شهر ری ، میتوانید با شماره تلفن 02136802600 , 09192243167 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران,شهرری,خیابان فداییان اسلام,نرسیده به سه راه ورامین,روبروی بانک ملت- تالار پذیرایی آینه شهر ری " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی بزرگ محمد از مجموعه تالار پذیرایی های ملارد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بزرگ محمد دارای ظرفیت 1000 نفر در ملارد واقع گردیده است. تالار محمد با سابقه درخشان و تجربه طولانی، این اطمینان را به شما میدهد که بالاترین سطح و کیفیت پذیرایی مطابق سلیقه شما و شان میهمانان عزیزتان در انتظار شماست. چنانچه قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای ملارد را دارید ، تالار پذیرایی محمد در منطقه ملارد میتواند به عنوان یک گزینه برای شما مطرح باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بزرگ محمد ، میتوانید با شماره تلفن 65405252 ,09123392609 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " انتهای جاده ملارد، خیابان ملارد، ابتدای جاده قشلاق- تالار پذیرایی بزرگ محمد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی نگاه (میرداماد) از مجموعه تالار پذیرایی های میرداماد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی نگاه در منطقه 3 تهران, محدوده ی میرداماد قرار دارد. تالار عروسی نگاه میرداماد دارای دو سالن است که هر یک ظرفیت 500 میهمان را دارند. تالار نگاه مناسب برای برگزاری انواع مراسم های عروسی, عقد کنان, نامزدی, جشن تولد و دیگر جشن ها و مراسم ها میباشد. از مزیت های تالار عروسی نگاه میرداماد میتوان به کیفیت خوب غذا, پارکینگ اختصاصی, اتاق عقد مجزا, سقف بلند و نورپردازی زیبا اشاره نمود. تالار پذیرایی نگاه دارای دکوراسیون زیبا با رنگ کرم قهوه ای و جایگاه عروس داماد در وسط سالن میباشد.
  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگاه (میرداماد) ، میتوانید با شماره تلفن 22228037 ,09121218041 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میرداماد،نرسیده به میدان محسنی(مادر)،جنب بانک سرمایه،پلاک 126- تالار پذیرایی نگاه (میرداماد) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی خانه معلم - ولیعصر از مجموعه تالار پذیرایی های میرداماد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی خانه معلم واقع در خیابان ولی عصر می‌باشد که با ظرفیت 500نفر ومدیریت آقای انتظاریان در محدوده خیابان ولیعصر میرداماد قرارگرفته است.
در مجموعه‌ی خانه معلم (ولی عصر) منطقه 3 امکاناتی مثل موزیک، نمایش شعبده بازی، گل آرایی، شست وشو میوه، کافی شاپ ، فیلم برداری، محل بازی کودکان، جایگاه عروس وداماد، کارت دعوت، آسانسور، سفره عقد، مولودخوانی وآتش بازی برای برگزاری مراسم عروسی فراموش نشدنی وبا شکوه در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.
علاوه بر این طرح ازدواج آسان هم در مجموعه پذیرایی خانه معلم ولیعصر اجرا می‌شود وخدمات اختصاصی این طرح به صورت کامل انجام می‌شود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خانه معلم - ولیعصر ، میتوانید با شماره تلفن 88792171 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ولیعصر،بالاتر از میرداماد،سمت چپ،خانه معلم- تالار پذیرایی خانه معلم - ولیعصر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی انصارالحسین از مجموعه تالار پذیرایی های آهنگ آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی انصارالحسین با ظرفیت 650 میهمان در بزرگراه شهید محلاتی (آهنگ) قرار دارد. تالار انصارالحسین با دکوراسیونتالار انصار اکنون در دو طبقه مجزا برای آقایان وخانمها آماده برگزاری مراسم ازدواج وولیمه های شما در مناسبتهای مختلف می باشد.این تالار ها هر یک ظرفیت پذیرایی از 650 نفررا دارد .استفاده از این تالارها بدون پرداخت ورودیه است.
منوی متنوع پیش غذاها وغذاها ودسرهای تالار انصار این امکان را در اختیار میزبان قرار می دهد که شایسته ترین  پذیرایی را از میهمانان خود داشته باشد.ضمنا تالار انصار آماده برگزاری همایشها واجتماعات صنفی ، علمی  وآموزشی وغیره  در هر ساعت از شبانه روز می باشد
مدیریت تالار سعی دارد ضمن ارائه کاملترین خدمات وبهترین غذا ، فضای دلنشی را برای برگزاری مراسم شادی وسرور میهمانان فراهم سازد . جدید, دو سالن مجزا, آسانسورهای بزرگ, قیمت مناسب و غذای با کیفیت, آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, تولد, ولیمه, افطاری, ترحیم و دیگر مراسم میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه انصارالحسین ، میتوانید با شماره تلفن 33507008 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه محلاتی - بعد از خیابان ري- تالار پذیرایی انصارالحسین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی خانه معلم- منطقه 15 از مجموعه تالار پذیرایی های شوش آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی خانه معلم واقع در خیابان صابونیان خیابان کاخ جوانان آماده برگزاری مراسم شما می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خانه معلم- منطقه 15 ، میتوانید با شماره تلفن 55052641 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " م. شوش - خ. صابونیان - خ. کاخ جوانان شوش- تالار پذیرایی خانه معلم- منطقه 15 " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی میلاد (خورشید-شیخ بهایی) از مجموعه تالار پذیرایی های امیرآباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی میلاد در شیخ بهایی، بلوار آزادگان واقع شده است .این تالار دارای ۱۰۰ تا ۴۵۰ نفر میهمان ظرفیت میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 6 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه میلاد (خورشید-شیخ بهایی) ، میتوانید با شماره تلفن 82062499 ,88337680 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شیخ بهایی - بلوار آزادگان - خ. 24 غربی - جنب دبیرستان انرژي اتمی- تالار پذیرایی میلاد (خورشید-شیخ بهایی) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی دشت بهشت از مجموعه تالار پذیرایی های اوین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار دشت بهشت واقع در شمال تهران منطقه اوین اماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز میباشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه دشت بهشت ، میتوانید با شماره تلفن ,22060628 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اوین - جنب زندان اوین- تالار پذیرایی دشت بهشت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی سپیده پل از مجموعه تالار پذیرایی های تهران نو آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالارسپیده پل به لحاظ قیمت در کلاس قیمت متوسط قراردارد، این کلاس بندی رو سایت دوشیزه برای دسته بندی های درست و متناسب با هزینه ها انجام داده تا در انتخاب های شما عروس داماد عزیز سهولت و دقت بیشتری به وجود بیاورد. آدرس تالارپذیرایی سپیده پل در خیابان دماوند حوالی تهرانپارس و با دسترسی محلی خوبی واقع شده است. این مجموعه با پرسنل خوب و کیفیت غذاهایی بالا و متنوع،ظرفیت پذیرایی تا 550نفر رو دارند.پارکینگ ، آسانسور ، رختکن و سرویس بهداشتی از امکانات دیگر این تالار هستند، سالن های عروسی مبله هستند و از سیستم های صوتی حرفه ای و نورپردازی های جدید درساخت اون ها استفاده شده است. ستون کمی دارد و جایگاه عروس و داماد تالار در قسمت خوبی واقع شده است به صورتی که از هر چهارطرف دید کامل به جایگاه وجود دارد. سرویس دهی ها به موقع و نحوه ی پذیرایی از مهمانان قابل قبول است.تالارعروسی سپیده پل که در شرق تهران واقع شده است /برای پارکینگ ،رقص نورو گل آرایی هزینه جدا دریافت میشود.برای انتخاب یک تالارپذیرایی یا اجاره سالن عروسی خوب معیارهای متفاوتی مثل نما و محیط سالن های پذیرایی،کیفیت غذا و خدمات و هزینه های نهایی تالار وجود دارد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سپیده پل ، میتوانید با شماره تلفن 77413448 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - خیابان دماوند- ایستگاه پل- روبروی بانک ملت- نبش مسیل منوچهری- تالار پذیرایی سپیده پل " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی مرمر (شهر ری) از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار مرمر از تالارهای شهر ری می باشد و در جنوب تهران قرار دارد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مرمر (شهر ری) ، میتوانید با شماره تلفن 33761169 ,33775556 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهر ري - خ. غیوري - چهارراه چشمه علی جنب بانک تجارت- تالار پذیرایی مرمر (شهر ری) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی قصر صدف (بزرگراه بسیج) از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار قصر صدف یک  تالار خوب و با کیفیت واقع  در شرق تهران می باشد٫ تالار پذیرایی قصر صدف از 50 تا 300 نفر ظرفیت با منوی متنوع  آماده برگزاری و میزبانی از  کلیه مراسم و جشن های (جشن تولد، تکلیف، عقد کنان، عروسی، ولیمه و ٫٫٫ )  شما عزیزام می باشد.
یکی از ویژگی های تالار پذیرایی قصر صدف سفره خانه سنتی  که با دکوراسیون سنتی فضایی دنج و آرامی را به ارمقان آورده است جهت عکس برداری مفتخر است میزبان میهمانی ها و جشن های شما عزیزان باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر صدف (بزرگراه بسیج) ، میتوانید با شماره تلفن ,09127347106 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه بسیج،از شمال به جنوب،بعد از خیابان ائمه اطهار،داخل لاین کندرو- تالار پذیرایی قصر صدف (بزرگراه بسیج) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی گنو از مجموعه تالار پذیرایی های هنگام آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی گنو در شرق تهران واقع شده است. این تالار نوساز در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده. تالار دارای سالن های شیک و ورودی شیک همراه با آبنما می باشد. تالار پذیرایی گنو تخفیف ویزه برای ارگان های فرهنگی ، تاکسیرانی و اتوبوسرانی قائل شده است. تالار گنو آماده برگذاری مراسم جشن و میهمانی های شما عزیزان می باشد. اگر قصد برگذاری مراسم خود در یکی از تالارهای شرق تهران را دارید از این تالار دیدن کنید.درصورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای شرق تهران را دارید ، میتوانید تالار عروسی گنو رو به عنوان یک گزینه مناسب در نظر داشته باشید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه گنو ، میتوانید با شماره تلفن 77273156 ,09123493872 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان رسالت،خیابان هنگام،بعد از چهارراه فرجام،رو به روی بانک صادرات- تالار پذیرایی گنو " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی ایران زمین شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی ایران زمین دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های 300 و 800 نفر می باشد.همچنین این تالار دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ اختصاصی ، نورپردازی حرفه ای و کیفیت غذای عالی ، میوه آرایی، برق اضطراری و… میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ایران زمین شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 02165637112 ,09121502538 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،جاده رباط کریم، یک کیلومتر بعد از شهر وحیدیه- تالار پذیرایی ایران زمین شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی خاطره از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی خاطره در شهر ری تهران واقع شده است. این تالار دارای دو سالن مجزا و شیک با سقف های بلند و با ظرفیت ۵۰۰ نفر می باشد. همچنین تالار خاطره دارای سیستم صوتی قوی است. تالار عروسی خاطره پذیرای میهمانی های شما عزیزان می باشد. به گفته مدیر تالار کیفیت غذای تالار تضمین شده می باشد. این تالار دارای سیستم صوتی خوب  و دارای سالن هایی با سقف بلند می باشد.
  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خاطره ، میتوانید با شماره تلفن 33380660 ,33380661 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - شهرری - سه راه ورامین - ابتدای خیابان ورامین- تالار پذیرایی خاطره " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی قصر سفید پاسداران از مجموعه تالار پذیرایی های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر سفید پاسداران از تالارهای قدیمی و خوب تهران و منطقه به شمار می رود. تالار قصر سفید پاسداران دارای ظرفیت 300 نفر می باشد و آماده پذیرایی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. از ویژگی های خاص تالار قصر سفید پاسداران می توان به قرار گرفتن در موقعیتی مناسب در شهر تهران، دیزاین متفاوت سالن ها، صندلی های مبله و جدید و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر سفید پاسداران ، میتوانید با شماره تلفن 22577823 ,09121156612 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان پاسداران،رو به روی بوستان دوم، نبش نیستان سوم و چهارم- تالار پذیرایی قصر سفید پاسداران " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی حافظ شیراز از مجموعه تالار پذیرایی های ولیعصر توانیر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار حافظ شیراز در ولی عصر منطقه ۳ تهران واقع شده است. این تالار جزو تالارهای پذیرایی مرکز تهران محسوب میشود. تالار عروسی حافظ شیراز با مدیریت آقای محمدزاده و آقای مستقیمی در حال فعالیت میباشد. این تالار پذیرایی دارای سالن های شیک با دکوراسیون جدید طراحی شده است و دارای ۲۵۰ تا ۷۰۰ نفر ظرفیت میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 6 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه حافظ شیراز ، میتوانید با شماره تلفن 22058808 ,22051738 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان ولی عصر - خیابان سعیدي - پلاک 69- تالار پذیرایی حافظ شیراز " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی چهلستون - شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی چهلستون با کادری آموزش دیده ، کیفیت غذا و سرویس دهی عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. تالار پذیرایی چهلستون دارای غذای با کیفیت میباشد.
اگر به دنبال یک تالار خوب در غرب تهران میگردید سری به این مجموعه پذیرایی بزنید.
هدیه مدیریت: عروس و داماد یک شب میهمان رستوران چهلستون  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه چهلستون - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65639080 ,09123943682 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،جاده رباط کریم،نبش ۳ راه فردوسیه- تالار پذیرایی چهلستون - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی گل مریم - شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار گل مریم با قابلیت برگزاری دو مراسم همزمان به ظرفیت 300 و 400 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. .تالار گل مریم با داشتن میهمانداران آموزش دیده و مجرب با لباس های فرم یکدست (سنتی و مدرن)،سیستم سرمایش و گرمایش پیشرقته، سیستم صوتی مدرن، کیفیت عالی غذا و نحوه پذیرایی حرفه ای افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه گل مریم - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65648485 ,09121722703 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،بلوار شهیدان مداحی،قبل از ورودی امیریه- تالار پذیرایی گل مریم - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی روشن از مجموعه تالار پذیرایی های فلاح آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالارپذیرایی روشن با ظرفیت 500 نفر با40سال تجربه در زمینه برگزاری مراسم های عروسی،نامزدی،ولیمه و افطاری در محدوده خیابان فلاح وقلعه مرغی واقع شده است. در تالارروشن علاوه بر خدمات پذیرایی،خدمات اختصاصی عروس وداماد مثل لباس‌ها،آرایشگاه،عکاسی وفیلم برداری وغیره ارائه می‌شودوبرای این خدمات هزینه های بسیار مناسبی از عروس وداماد ها دریافت می‌کنند. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه روشن ، میتوانید با شماره تلفن 55708218 ,09126869694 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ابوذر (فلاح) - نرسیده به خیابان قلعه مرغی - پ. 325- تالار پذیرایی روشن " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی رز از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالارهای شهریار به دلیل تعدد بالایی که دارند باعث شده تا عروس و دامادهایی که قصد برگزرای مراسم در یک محیط آزادتر نسبت به تالارهای تهران را دارند ، به این سمت کشیده شوند. بیشتر باغ تالارهای شهریار دیزاین جدید ندارند و از دکوری که در چند سال گذشته مرسوم بوده استفاده مینمایند. ولی باغ تالار رز شهریار با دکور و دیزاین جدید و آخرین متد تشریفاتی و طراحی ، ساخته شده است. تالار پذیرایی رز شهریار به حق یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در غرب استان تهران است. شکوه و زیبایی در طراحی و ساخت این تالار مجلل موج میزند. به محض ورود به لابی تالار در سمت چپ خود سالن آقایان به چشم میخورد. این سالن با ارتفاع سقف بلند و دکوراسیون کلاسیک و جایگاه داماد و همچنین سالن مبله ای که دارد در اولین برخورد شما باعث جذب شما میشود. سالن خانم ها : برای ورود به سالن خانم ها از لابی باید اقدام نمایید. روبروی شما دو ردیف پله وجود دارد که به سمت دفتر تالار رز شما را هدایت میکند. درب ورودی سالن خانم ها از میان این این دو پله میگذرد. سالن خانم ها در تالار رز با ظرفیت بالاتری نسبت به سالن آقایان طراحی و اجرا شده است. جایگاه بسیار زیبایی که برای عروس و داماد در نظر گرفته شده است بسیار شیک و خاص است. جلوی جایگاه عروس و داماد سن رقص ال ای دی وجود دارد که در شب مراسم شور و خاصی را در میان میهمانان شما ایجاد خواهد نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه رز ، میتوانید با شماره تلفن 65276811 ,09122047073 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان شهدا،ابتدای خیابان مجاهدین اسلام،روبروی شهرداری،پلاک 21- تالار پذیرایی رز " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی دریا شمیران از مجموعه تالار پذیرایی های سایر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار دریا در شمیران واقع شده است. این تالار جزو یکی از تالارهای شمال تهران محسوب میشود. تالار عروسی دریا دارای سالن های شیک با ظرفیت های بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ نفر میهمان را پذیرا میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه دریا شمیران ، میتوانید با شماره تلفن 26507821 ,09121385255 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شمیران، میدان وردبند، کیلومتر ۳جاده فشم- تالار پذیرایی دریا شمیران " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی تندیس از مجموعه تالار پذیرایی های هاشم آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
کلیه امکانات برگزاری مراسم عروسی و نامزدی در تالار پذیرایی تندیس با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام می گردد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تندیس ، میتوانید با شماره تلفن 55265212 ,09124090499 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان آیت الله سعیدی بعد از چهاردانگه- تالار پذیرایی تندیس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی سورتمه از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی سورتمه با ظرفیت 600 نفر در خیابان پیروزی تهران واقع شده است و آماده پذیرایی از جشن ها و مهمانی های شما عزیزان می باشد. از مزایای تالار سورتمه می توان به میوه آرایی جایگاه عروس و داماد، پیش غذای مجلل آبشار شکلات و میوه و شمع آرایی ویژه اشاره نمود.
از جمله امکانات و ویژگی های این تالار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1. میوه آرایی جایگاه عروس و داماد- میز شام
2. بار نوشیدنی: قهوه – کافه mix – آبمیوه تازه- نسکافه
3. استند کیک عروسی و نامزدی 5 الی 7 طبقه
4. بشقاب پیش غذا شامل: هویج پخته – زیتون- کلم قرمز – خیار شور- ذرت مکزیکی یا قارچ
5. سفره های عقد خاص
6.هدیه عروس و داماد سر عقد
7.کریستال آرائی و شمع آرایی در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سورتمه ، میتوانید با شماره تلفن 33351796 ,09121716376 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - میدان شهداء - ابتدای خیابان پیروزی - بعد از سه را شکوفه - پلاک 1024- تالار پذیرایی سورتمه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی الماس شهر اسلامشهر از مجموعه تالار پذیرایی های اسلام شهر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار الماس شهر با قابلیت پذیرایی از 200 تا 500 میهمان در منطقه اسلامشهر قرار دارد. این تالار عروسی با کادری حرفه ای و غذای با کیفیت آماده برگزاری انواع مراسم و میهانی ها میباشد.تالار الماس شهر (اسلامشهر) دارای سالن عقد مجزا و زیبا با دکوراسیون کلاسیک و چیدمان روز آماده برگزاری مراسم عقد می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه تالار الماس شهر (اسلامشهر)
1- دیزاین جایگاه عروس داماد
2- سیستم صوتی و نورپردازی
3- پارکینگ اختصاصی تالار الماس شهر اسلامشهر
4- برق اضطراری  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه الماس شهر اسلامشهر ، میتوانید با شماره تلفن 56493100 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اسلامشهر،شهرک قائمیه،نبش کوکب ۷- تالار پذیرایی الماس شهر اسلامشهر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی قصر نیلی از مجموعه تالار پذیرایی های هنگام آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی قصر نیلی برای ترویج سنت حسنه ازدواج اقدام به برگزاری مراسم عروسی با هزینه پایین و کیفیت خوب نموده است. برای کسب اطلاع از این طرح با شماره های تالار تماس حاصل نمایید. تالار پذیرایی قصر نیلی دارای دو سالن مجزا و در دو طبقه مجزا به صورت مبله طراحی و ساخته شده است در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر نیلی ، میتوانید با شماره تلفن 77134497 ,09124117947 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ميدان رسالت, خيابان هنگام, بلوار دلاوران, بلوار آزادگان شمالي, روبروي شهروند- تالار پذیرایی قصر نیلی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی امین از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی و عروسی امین دارای ظرفیت 400 نفر می باشد. این تالار در شهر ری واقع شده است. از مزایای خاص تالار امین می توان به کیفیت غذای خوب و استفاده از برنج %100 ایرانی در تهیه غذا نام برد. این تالار دارای برق اضطراری و شرایط ویژه جهت برگزاری مراسم عروسی، ولیمه و نامزدی می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه امین ، میتوانید با شماره تلفن 55931213 ,09121726240 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - شهرری - میدان فرمانداری - مجتمع تجاری ولیعصر- تالار پذیرایی امین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی قصر کلاسیک از مجموعه تالار پذیرایی های وحیدیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار قصر كلاسيك با ظرفيت ٣٥٠ نفر و دسترسي عالي از اتوبان هاي امام علي و صياد شيرازي با دارا بودن پاركينگ هاي مستقل و مسقف ميزبان مراسم شما ميباشد. ما مفتخريم با در اختيار داشتن آشپزهاي دوره ديده و مجرب و همچنين استفاده از مواد اوليه درجه يك و مرغوب، شبي به يادماندني را براي شما به يادگار بگذاريم. تالار قصر كلاسيك پس از هشت سال سابقه درخشان، اينك با دكوراسيوني جديد و مدرن و بهره مندي از كاملترين ادوات نورپردازي و LED BOX در خدمت شماست.
تالار پذیرایی تشریفات کلاسیک دارای سالنهای زیبا بدون ستون و سیستم بروز تهویه هوایی می باشد که با نورپردازی حرفه ای با ربات و لوسترهای زیبا طراحی و ساخته شده است.
از ویژگی ها و امکانات این تالار می توان به اتاق عقد مجزا با ظرفیت 60 نفر، جایگاه اختصاصی ماشین عروس، مدیریت بر کیفیت هر چه بهتر غذا و پرسنل مجرب و کارآزموده اشاره نمود . در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر کلاسیک ، میتوانید با شماره تلفن 77810939 ,09122113591 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خيابان دماوند، تقاطع سبلان، تالار قصر كلاسيك- تالار پذیرایی قصر کلاسیک " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی پارسام اندیشه از مجموعه تالار پذیرایی های شهرک اندیشه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی پارسام دارای ظرفیت 800 نفر در اندیشه واقع شده است و جز تالارهای اطراف تهران به حساب می آید.
باغ تالار پارسام با محموطه بسیار زیبا ، پارکینگ اختصاصی و دکوراسیون جدید افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم شما را  دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پارسام اندیشه ، میتوانید با شماره تلفن 65509582 , 09121400517 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بین فاز ۱ و ۲ اندیشه، جنب پمپ بنزین پاسارگاد، کوچه دوم درختی- تالار پذیرایی پارسام اندیشه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی سقاباشی از مجموعه تالار پذیرایی های ایران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
مجموعه پذیرایی سقاباشی ظرفیتی بالغ بر 400نفر دارد و ورودی عروس داماد بسیار قشنگی دارد وفضای داخلی آن هم دلباز است.میزوصندلی‌های ان مبله هستند وترکیب رنگ سفید و نسکافه‌ای در سالن های پذیرایی سقاباشی بیشتر به چشم میخورد. یک ویژگی خوب که برای بسیاری از افراد در انتخاب تالارمورد مهمی می‌باشد.اتاق عقدمجزا با تزیینات جدید و شیک است وخوشبختانه تالارپذیرایی سقاباشی از آن دسته تالارهای عروسی است که اتاقی شیک ومبله برای مراسم عقد دارد.ظرفیت اتاق عقد 20نفر است وسفره عقد آن نیز بسیار زیبا ودلنشین دیزاین شده است. تالارتشریفات سقاباشی در خیابان مجاهدین اسلام در کلاس قیمت اقتصادی سایت دوشیزه قراردارد واز جمله تالارهایست که طرح ازدواج آسان در آن برگزار میشود.این تالار پذیرایی ارزان قیمت در محدوده خیابان مجاهدین اسلام است ومی‌توانید با توجه به ظرفیت وامکاناتی که دارد آن را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 12 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سقاباشی ، میتوانید با شماره تلفن 33120304 ,09354055131 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان شهدا،ابتدای خیابان مجاهدین اسلام،جنب بانک ملی- تالار پذیرایی سقاباشی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی قصر طلایی ملارد از مجموعه تالار پذیرایی های ملارد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر ملارد دارای سالن های بسیار شیک در طبقه همکف،پروجکشن حرفه ای و دکوراسیون کلاسیک و... آماده برگزاری مراسم شما عزیزان می باشد.این تالار پذیرایی دارای سالن های شیک در طبقه همکف با ظرفیت های بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ نفر میهمان را پذیرا میباشد. همچنین این تالار عروسی دارای امکاناتی از قبیل میوه آرایی ،پروجکشن حرفه ای، پرسنل مجرب و آموزش دیده،  پخش کلیپ عروس و داماد در سالن بانوان ، کیفیت غذای عالی و… مفتخر است تا برگزار کننده مراسم های شما عزیزان باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر طلایی ملارد ، میتوانید با شماره تلفن 65413642 ,09108848967 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " چهارراه ملارد، ابتدای جاده لم آباد- تالار پذیرایی قصر طلایی ملارد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی سانلی از مجموعه تالار پذیرایی های قزوین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی سانلی در سال ۱۳۹۴ با مدیریت آقای صادقی در خیابان قزوین افتتاح شده است.تالار سانلی دارای چهار سالن مجزا در چهار طبقه میباشد. ظرفیت هر سالن ۳۰۰ نفر است.
مجموعه تالار پذیرایی تالار سانلی با 3500 متر زیربنا در 7 طبقه شامل آشپزخانه صنعتی، پارکینگ، لابی، سیستم بروزتی چیلر و 4 سالن پذیرایی در اردیبهشت ماه سال 94 افتتاح گردید.
مجموعه پذیرایی سانلی با استایل هتلی و تشکیل کادر مجرب و دوره دیده، در راستای هتل داری و تالار پذیرایی می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سانلی ، میتوانید با شماره تلفن 55790458 ,55790458 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان قزوین،خیابان برادران حسنی،پلاک ۲۷۲- تالار پذیرایی سانلی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی لیانا از مجموعه تالار پذیرایی های چیتگر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار لیانا با دو سالن مجزا با سالن های مبله و بسیار شیک طراحی و اجرا شده اند. این تالار پذیرایی دارای پارکینگ اختصاصی و اتاق عقد مجلل مجزا میباشد. به آن دسته از عروس و دامادهایی که تالار عروسی در غرب تهران میخواهند پیشنهاد مینماییم که حتما سری به تالار تشریفاتی لیانا بزنند.
تالار پذیرایی لیانا در غرب تهران منظقه دریاچه چیتگر قرار دارد. تالار لیانا با ظرفیت 500 نفر مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد کنان, نامزدی, ولیمه و دیگر مراسم و جشن ها میباشد. تالار عروسی لیانا دارای دو سالن مجزا میباشد. از مزیت های تالار عروسی لیانا میتوان به دکوراسیون خوب و نوساز, فضای باز زیبا, دسترسی خوب به اتوبان همت و کرج, پارکینگ اختصاصی, دوسالن مجزا اشاره نمود. تالار عروسی لیانا دارای اتاق عقد مجزا به ظرفیت 30 نفر میباشد. تالار لیانا در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و دارای سالن هایی با طراحی کلاسیک و زیبا به همراه کادر حرفه ای و غذاهای باکیفیت میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه لیانا ، میتوانید با شماره تلفن 44746100 ,44746200 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان همت غرب،بعد از اتوبان آزادگان،خیابان کاشان جنوبی،جنب میدان موج- تالار پذیرایی لیانا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تالار پذیرایی آسمان - شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی آسمان(شهریار) تهران دارای ظرفیت ۱۰۰۰ نفر در محدوده شهریار واقع شده است و جز تالارهای غرب تهران به شمار می آید.. تالار آسمان دارای سالن عقد مجزا همراه با باغچه مصنوعی ، آب نما و فضای سبز زیبا در ورودی تالار می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آسمان - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،بطرف چهارراه ملارد،بعداز میدان جعفریه، روبه روی هانی لایف- تالار پذیرایی آسمان - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-----------------------
تاریخ درج: 1398/08/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تبلیغات تالار پذیرایی و باغ عروسی از مجموع 0 امتیاز