استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تداوم زندگی بعد از جشن عروسی

تداوم زندگی بعد از جشن عروسی

به زودی در تابستان فصل عروسی بر پا شده و ماشین عروس با شاخه‌های گل تزئین شده به همراه فیلمبردار وارد محل برگزاری عروسی می‌شوند در این بین اقوام نزدیک و دوستان جلو می‌آیند برای عرض تبریک و تهنیت، و این زوج به امید یک زندگی با برکت و بادوام وارد جشن عروسی می‌شوند.




تداوم در ازدواج

به گزارش دوشیزه به نقل از سرویس سبک زندگی فردا ؛ بشیر قلی زاده سرچشمه: به زودی در تابستان فصل عروسی بر پا شده و ماشین عروس با شاخه‌های گل تزئین شده به همراه فیلمبردار وارد محل برگزاری عروسی می‌شوند در این بین اقوام نزدیک و دوستان جلو می‌آیند برای عرض تبریک و تهنیت، و این زوج به امید یک زندگی با برکت و بادوام وارد جشن عروسی می‌شوند.

راهنمایی هایی برای حفظ یک ازدواج ماندگار برای یک عمر

ممکن است برخی بگویند که ازدواج موفق و شاد، این روزها به یک داستان تخیلی تبدیل شده است اما زوج‌هایی هم هستندکه از روز اول به عهد خود پایبندند تا ماه اول، دوماه اول و بالاخره یک عمر و هر طوفانی را در این مسیر تحمل می‌کنند.

برقراری یک ارتباط احساسی با هم

طول می کشد تا یک زوج جوان بهم عادت کنند. عادت کنند که هر روز صبح با هم از خواب بیدار شوند، رفتارهای شخصی یک‌دیگر را درک کنند یا ناراحتی و عصبانیت‌ها را تحمل کنند. این کار قطعا زمان‌بر است.

صحبت کردن در مورد احساسات‌ و ابراز آنها به هم چه خوب یا بد مهم است. گفتن احساسات به یکدیگر به درک بهتر و شناخت از هم کمک می‌کند و این ارتباطات خود زمینه ساز استحکام رابطه بین زوجین است.
اهمیت زمان تنهایی

قبل از ازدواج هر فردی تا حدی خود مختار بوده‌است. دوستان، خانواده، شغل و سرگرمی خاص خودش را داشته و برای برنامه‌ها و تفریحاتش شخصا برنامه ریزی می‌کرده و به این روال عادت دارد. بعد از ازدواج که نمی‌شود نوع زندگی کردن پیشین را از پنجره دور بریزد.

زوج ها باید کم‌کم عادت کنند که دیگر فردگرا نباشند اما از بین بردن تمام روحیات دوران پیشین هم درست نیست و باعث می‌شود شخصیت فرد دچار تغییر جدی شود اما نگه‌داشتن 10درصد از رفتارهای مجردی می‌تواند هنوز شخصیتش را حفظ کند و به ازدواجش هم ضربه‌ای وارد نکن.

شاید عده‌ای تصور می‌کنند که اتفاقا همه‌ی رفتارهای دوران مجردی باید پس از ازدواج از بین بروند و هر فرد تمام و کمال در اختیار خانواده باشد، اما زندگی واقعی آنقدرها هم رویایی و رومانتیک نیست و به مرور ایجاد مشکل می‌کند. هر کسی به زمان‌های تنهایی نیاز دارد.

مراقب اعتیادهای ریز و درشت در زندگی باشید

ازدواج می تواند گاهی اوقات باعث شود شما به یک شخصیت جدید تبدیل شوید این احساسات ممکن است به یک سرازیری لغزنده ختم شود. در انگلستان اعتیاد به بازی‌های آنلاین یکی از بزرگترین دلایل جدایی زوج‌های جوان از یکدیگر است.

فشارهای اول ازدواج و تغییرات شخصیتی که ممکن است ایجاد شود زمینه‌ی جدی می‌سازد برای وابستگی شدید به بازی‌های رایانه‌ای یا کتاب خواندن یا کار ... اگر اینگونه وضعیت‌ها رخ داد، صحبت کردن با اعضای خانواده می‌تواند درمانگر باشد. خانواده کمک خواهد کرد تا فرد از اینچنین لغزش های مخرب فاصله بگیرد.

مراقبت خانواده و یا دوستان نزدیک از فرد یا مشورت با یک مشاور اعتیاد یا روان‌درمانگر باعث می‌شود سریع‌تر به راه حل برسد و کمتر در این شرایط فرو رود.

به یاد داشته باشید که ازدواج با یک فرد پایان روزهای خوش نیست این بدان معنی است که دست از تنبلی بردارد درباره خود بیشتر فکر کند و یک‌دیگر را بهتر بشناسند.

تاریخ درج: 1395/04/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تداوم زندگی بعد از جشن عروسی از مجموع 0 امتیاز