استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات عروسی بهترین ها در سال 99

تشریفات عروسی بهترین ها در سال 99
تشریفات عروسی بهترین ها در سال 99 :تشریفات نوبل شهرک غرب،تشریفات پرنسس جردن،تشریفات سی دا شهر ری،تشریفات هفت اقیلم پاسداران،تشریفات ثمین شهرک غرب،تشریفات سورینو غرب تهران،تشریفات طنین تهران،تشریفات طاها،تشریفات آریا،تشریفات خاطرات ماندگار،











----------------------------
تشریفات عروسی لوکس نوبل از مجموعه تشریفات های شهرک غرب آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی لوکس نوبل ، میتوانید با شماره تلفن 88575612 – 88795814 ,09121257607 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهرک غرب- تشریفات عروسی لوکس نوبل " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی پرنسس از مجموعه تشریفات های جردن آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات مجالس پرنسس با ارائه به روز ترین  خدمات شامل تشریفات عروسی , جشن نامزدی  برگزاری سفره عقد و بسیاری دیگر  آماده سرویس دهی به مشتریان خود می باشد، تشریفات و خدمات مجالس پرنسس با در اختیار داشتن تنوعی بی نظیر از سالن های اجتماعات در سطح شهر ،باغ های باشکوه در داخل یا حومه ی شهر، متناسب با ظرفیت و سلیقه ی شما به برگزاری هرچه بهتر مراسم شما می اندیشد.تشریفات عروسی و خدمات مجالس پرنسس یکی از مجهز ترین و معتبرترین برندها در زمینه برگزاری مراسم عروسی وارائه دهنده تشریفات عروسی  در تهران می‌باشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی پرنسس ، میتوانید با شماره تلفن 22079479, 09126507529, 09122460979 ,09123371562 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جردن،نرسیده به پارک وی،کوچه روانپور،پلاک 24،طبقه سوم غربی،واحد 302- تشریفات عروسی پرنسس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی هفت اقلیم از مجموعه تشریفات های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار هفت اقلیم یکی از خوب ترین باغ تالار های تهران میباشد و در شمال تهران واقع شده است.این باغ مجهز به تمامی امکانات رفاهی می باشد.همچنین این باغ تالار با ظرفیت های منحصر بفرد خود آماده برگزاری مراسم های میباشد. تشریفات مجالس عروسی هفت اقلیم یکی از برترین مجموعه ها در زمینه برگزاری انواع مراسم اعم از جشن عروسی ، جسن تولد ،جشن عقد و نامزدی ،همایش و سمینار و…. می باشد. باغ هفت اقلیم با داشتن باغ اختصاصی در تهران و معرفی باغ ها و سالن های بسیار زیبا در سراسر کشور آمادگی این را دارد ، به شکلی رویایی ، زیباترین ترین شب زندگیتان را رقم بزند. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی هفت اقلیم ، میتوانید با شماره تلفن 26703514, 26703515 ,09127773376 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پاسداران- تشریفات عروسی هفت اقلیم " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی ثمین از مجموعه تشریفات های شهرک غرب آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.
مدیریت تشریفات ثمین با ارایه ژورنال و منوهای مختلف با متد روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین المللی مجالس را مدیریت و اجرا خواهد کرد.در این موسسه بواسطه تنوع خدمات و امکانات فراهم شده ، عروس و داماد حق انتخاب و گزینش دارند و تنوع موجود باعث می شود هر نوع سلیقه و علاقه ای در این موسسه تشریفاتی برانگیخته شود.خدمات مجالس ثمین تمامی خدمات مراسم و مجالس را با بهترین کیفیت تحت نظارت کارشناسان مجرب عهده دار خواهد شد.معرفی تالار و باغ تالار ـ منوهای متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی ـ انواع دسر ـ میوه آرایی ـ شمع آرایی ـ گل آرایی ـ سفره عقد ـ ماشین و دسته گل عروس ـ موزیک و دیجی ـ نورپردازی و جلوه های ویژه ـ دیزاین جایگاه مخصوص عروس و داماد و سایر خدمات مورد نیاز شما در این موسسه پیش بینی گردیده است.
خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:
- تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
- مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
- مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
- مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
- انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
- خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
- حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی ثمین ، میتوانید با شماره تلفن 021-88385343،021-88385344 ,09194008075 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سعادت آباد، بلوار فرحزادی، روبروی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری، مجتمع تجاری آریا، طبقه دوم واحد 45- تشریفات عروسی ثمین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی مورینو از مجموعه تشریفات های ونک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
برگزار کننده مراسم عقد ،عروسی،نامزدی، تولد، ولیمه و ... با استفاده از متریال های اروپایی و دیزاین جدید و زیبا توانایی اجرا و ارائه خدمات با توجه به سلیقه و بودجه شما عزیزان را دارا می باشد.تشریفات عروسی مورینو برگزار کننده مراسم عقد ،عروسی،نامزدی، تولد، ولیمه و ... با استفاده از متریال های اروپایی و دیزاین جدید و زیبا  توانایی اجرا و ارائه خدمات با توجه به سلیقه و بودجه شما  عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی مورینو ، میتوانید با شماره تلفن ,09128204115 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران، میدان ونک، خیابان گاندی، کوچه ۲۱، پلاک ۱۲، واحد ۶- تشریفات عروسی مورینو " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات وندا از مجموعه تشریفات های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات لاکچری وندا با مدیریت جناب آقای عزیزی در سال 1397 آغاز به کار کرد. این مجموعه با به کارگیری پرسنل حرفه ای و با تجربه ، آماده ارایه هر گونه خدمات جهت انجام تشریفات مراسمات شما عزیزان می باشند.از ویژپی های بارز این تیم به روز بودن و  اخلاق حرفه ای این تیم می باشد.چنانچه به دنبال یک مجموعه لاکچری برای انجام تشریفات مراسم خود هستید ، تیم تالارلیست ، تشریفات لاکچری وندا را به شما پیشنهاد میکند.
همچنین تشریفات لاکچری وندا آماده برگزاری مراسم جشن تولد شما ، با بودجه مورد نظر شما می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه وندا ، میتوانید با شماره تلفن 22050118 ,09123023060 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار- تشریفات وندا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات کاخ آرزوها از مجموعه تشریفات های فرمانیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات کاخ آرزوها در سال 1381 با هدف ارائه خدماتی با کیفیت بالا و حتی در حد عالی و با قیمتی مناسب که عامه مردم توانایی استفاده از آن را داشته باشند تاسیس و راه اندازی شد. داشتن دید حرفه ای و به روز و به کار گیری نیروهای مجرب در زمینه ارائه خدمات مجالس در تشریفات کاخ آرزوها باعث شده است تا از ابتدای راه تا پایان مراسم ازدواج بتوانیم با ارائه مشاوره ای صحیح و حرفه ای شما عزیزان را همراهی نماییم. تشریفات کاخ آرزوها دارای گواهینامه کیفیت یا همان ISO22000 می باشد.
موسسه تشریفات و خدمات مجالس کاخ آرزوها به مدیریت آقای حمید مقدم با بیش از ۱۴ سال سابقه درخشان در زمینه تشریفات مجالس مفتخر است در یک شب به یاد ماندنی میزبان شما سروران گرامی باشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه کاخ آرزوها ، میتوانید با شماره تلفن 09121832045 ,09121832045 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فرمانیه، خیابان لواسانی غربی - تشریفات کاخ آرزوها " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات مجالس آریا دارای باغ اختصاصی در نزدیک ترین مسیر به تهران، با ظرفیت ۴۰۰ نفر، از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون با برگزاری بیش از 1000 مجلس و انواع خدمات مجالس سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود نموده است.
تشریفات آریا همواره بر کیفیت خدمات خود که شامل برگزاری مراسم تولد، مراسم سالگرد ازدواج، مراسم فارغ التحصیلی، مراسم نامزدی، برگزاری جشن عروسی و ... می باشد تاکید دارد و درصدد برگزاری بهترین مراسم هاست.  
----------------------------
درباره تشریفات خاطرات ماندگار تهران
تشریفات خاطرات ماندگار تهران
با مدیریت آقای ناهیدوش
خاص باشید
باتشریفات لوکس خاطرات ماندگار به جزئیات توجه کنید
جهت رزرو تاریخ های فصل  پاییز  و زمستان ۹۸از هم اکنون اقدام کنید
_دارای باغ تالار اختصاصی
_مجهز به آشپزخانه صنعتی واختصاصی
_گل آرایی تماما ژورنالی درتمامی منوها
----------------------------
تشریفات عروسی داماد تهران
چگونه جشن شیک را با قیمت مناسب برگزار کنیم ؟
هدف ما معرفی فقط یک تیم برگزار کننده نیست ، بلکه مجریان حرفه ای بسیاری در کنار ما هستند که میتوانید بدون پرداخت کمیسیون با آنها آشنا شوید .
برگزاری مراسم عروسی در تهران و کرج
در خصوص برگزاری جشنهای گوناگون حتما بازدیدها و پرس و جوهای بسیاری انجام داده اید. ولی یک ابتکار جدید و رایگان باعث شد ، مشتریان این استارت آپ از راهی مطمئن تر از گذشته با برگزار کنندگان برتر تهران آشنا شوند و جشن شیک را با قیمت مناسب برگزار کردند .
شما هم اینجا هستید چون میخواهید جشنی متفاوت برگزار کنید .
امیدواریم بتوانیم بهترین برگزار کنندگان جشن را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار بدهیم .
باپر کردن پرسشنامه زیر، به مجریان برگزار کننده ما دسترسی داشته باشید
----------------------------
 تشریفات سی دا شهرری
تشریفات عروسی در ورامین – ازدواج آسان در ورامین - تشریفات عروسی در قرچک – ازدواج آسان در قرچک - تشریفات عروسی در پیشوا - تشریفات عروسی در پاکدشت - تشریفات عروسی در جوادآباد - تشریفات عروسی در شهرری – ازدواج آسان در شهرری- تشریفات عروسی در دولت آباد – ازدواج آسان در دولت آباد - تشریفات عروسی در نازی آباد – ازدواج آسان در نازی آباد - تشریفات عروسی در کیان شهر - تشریفات عروسی در باقرشهر - تشریفات عروسی در کهریزک - تشریفات عروسی در افسریه
دارای تخفیفات ویژه کاربران سایت تالارنامه با اقساط یکساله بدون سود و ضامن
تشریفات سی دا تهران این افتخار را دارد که با حداقل هزینه شرایط ازدواج زوج های جوان را فراهم آورد. تشریفات عروسی با اقساط بلند مدت
تالار پذیرایی، آتلیه فیلمبرداری، آرایشگاه عروس، لباس عروس، کارت عروسی و ... به صورت کامل
خدمات عالی
قیمت مناسب
تسویه با امکان پرداخت چک بدون سود
راه برد تشریفات سی دا
تشریفات مجالس سی دا در پکیج های پیشنهادی خود در زمینه برگزاری جشن عروسی ، علاوه بر نظارت بر کیفیت در غذای عروسی و سایر دیزاین ها و تزیینات ، به نکته ی مهم تری توجه ویژه دارد که آن مدیریت در برگزاری عروسی و جشن میباشد . به عقیده ی ما برگزاری مراسم عروسی بدون یک مدیریت دقیق و نکته سنج ممکن نیست و برنامه ریزی دقیق در برگزاری جشن عروسی فقط با داشتن مدیریت قدرتمند ممکن خواهد بود .یکی از خدمات مهم در پکیج های پیشنهادی تشریفات بزرگ سی دا اجاره باغ برای عروسی میباشد . در این مورد کلیه نکات مهم از قبیل هزینه باغ عروسی ، محل و فاصله تا باغ ، فصل برگزاری مراسم عروسی و همچنین تعداد میهمانان در جشن عروسی در نظر گرفته میشود . همچنین بدانید خدمات مجالس سی دا با بیش از 80 مورد باغ برای عروسی آماده ارائه بهترین پیشنهادات در این زمینه به عروس و داماد ها میباشد
تشریفات عروسی و خدمات مجالس سی دا برگزارکننده عروسی دلخواه شما. ما کنار شما هستیم تا بر اساس افکار , ایده ها , باور ها و البته رویاهای شما مراسمی باشکوه را برنامه ریزی کنیم.
تشریفات و خدمات
انوا ع جایگاه عروس و داماد – گل آرایی جایگاه – گل ارایی ورودی – حریر آرایی – طاق نصرت – طاق رومی – انواع شمع آرایی –
انواع میز یادبود – سفره خانه سنتی و مراکشی – انواع سفره عقد مدرن و سنتی – آبشار شکلات داغ – یخ خشک – آتش بازی سرد –
فرش قرمز – مشعل – شمعدان  و …
انتخاب درست تشریفات مجالس عروسی می تواند بهترین شب  زندگی را برای هر فردی رقم بزند. با انتخاب خدمات مجالس عروسی سی دا مراسم خود را به بهترین نحوممکن به اجرا برسانید تشریفات مجالس عروسی خوب سی دا را انتخاب کنید و با توجه به بودجه خود جلو بروید
اگر جشن عروسی به طور کامل به تشریفات عروسی سیدا سپرده شود، عروس و دامادا مطمعا باشید که دیگر دغدغه ای از بابت برگزاری مراسم نخواهند داشت و در عین حال پذیرایی از مهمانان نیز به بهترین شکل انجام می شود. موسسات تشریفات عروسی خدمات سی دا برگزاری بهتر مراسمات را ارائه می دهد
تالارهای طرف قرارداد
ما به شما لیستی از تالارها و باغ تالارهای طرف قرارداد تشریفات سی دا را در تمام مناطق استان تهران از شمال تا جنوب از غرب تا شرق معرفی میکنیم .
طرف قرار داد با بیش از ۱۲۰ مورد تالار و باغ تالار
ظرفیت از ۵۰ نفر تا ۳۰۰۰ نفر
معرفی باغ تالار ها در احمد آبادمستوفی ، چیتگر ، گرمدره ، لواسان ، کرج و شهریار یا شرق تهران
شما با مشاهده حضوری و انتخاب تالار مورد نظر خود و ارایه پیش فاکتور به تشریفات سی دا و مشاوران ما ، هماهنگی های لازم  از سمت تشریفات سی دا با تالار انتخابی شما انجام می پذیرد حتی رزرو و پرداختها از طرف تشریفات سی دا انجام می شود تا شما با خیالی آسوده تر مجلس شاد و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.
حتی این امکان وجود دارد که به جز تالارها و باغ های طرف قرارداد تشریفات سی دا خود شما تالاری را به ما معرفی نمایید فقط می بایست که هیچ پرداختی و بیعانه ای از جانب شما پرداخت نگردد و تشریفات سی دا برای شما قرارداد را تنظیم نماید.
برای اطلاع از آدرس و لیست تالار و باغ تالارهای طرفهای قرارداد تشریفات سی دا عدد ۷۰ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۸۰۲۵۰ پیامک نمایید.
چنانچه سوالی هم دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۲۰۱۳۹۱۲۰ و ۰۲۱۵۵۹۲۰۱۷۳ تماس گرفته تا مشاوران و همکاران ما در تشریفات سی دا با صبر و شکیبایی و اخلاقی خوش پاسخگوی شما عزیزان باشند و مشاوره های ما نیز کاملا رایگان بوده، حتی اگر با ما قرارداد نبندید می توانید از تجربیات همکاران ما برای بالا بردن کیفیت مراسمتان و پایین آوردن هزینه ها استفاده نمایید.
پیشنهاد ما برای شما قبل از قرارداد و انتخاب تشریفات ما شرکت در مراسمات ما به صورت حضوری و زنده می باشد
آرایشگاه های طرف قرارداد
ما به شما لیستی از برترین آرایشگاه ها و سالن های تخصصی عروس طرف قرارداد تشریفات سی دا را در تمام مناطق استان تهران از شمال تا جنوب از غرب تا شرق معرفی میکنیم .
شما با مشاهده حضوری و انتخاب آرایشگاه و سالن زیبایی مورد نظر خود و ارایه  به تشریفات سی دا و مشاوران ما ، هماهنگی های لازم  از سمت تشریفات سی دا با آرایشگاه انتخابی شما انجام می پذیرد حتی رزرو و پرداختها از طرف تشریفات سی دا انجام می شود تا شما با خیالی آسوده تر مجلس شاد و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.
برای اطلاع از آدرس و لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی طرفهای قرارداد تشریفات سی دا عدد ۷۱ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۸۰۲۵۰ پیامک نمایید.
چنانچه سوالی هم دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۲۰۱۳۹۱۲۰ و ۰۲۱۵۵۹۲۰۱۷۳ تماس گرفته تا مشاوران و همکاران ما در تشریفات سی دا با صبر و شکیبایی و اخلاقی خوش پاسخگوی شما عزیزان باشند و مشاوره های ما نیز کاملا رایگان بوده، حتی اگر با ما قرارداد نبندید می توانید از تجربیات همکاران ما برای بالا بردن کیفیت مراسمتان و پایین آوردن هزینه ها استفاده نمایید.
پیشنهاد ما برای شما قبل از قرارداد و انتخاب تشریفات ما شرکت در مراسمات ما به صورت حضوری و زنده می باشد.
مزون های طرف قرارداد
ما به شما لیستی از برترین مزون های لباس عروس مجوز دار طرف قراردارد تشریفات سی دا را در تمام مناطق استان تهران از شمال تا جنوب از غرب تا شرق معرفی میکنیم .
معرفی برترین مزونها در مناطق و بازارهای بورس لباس عروس
انواع لباس ژورنالی – دوخت – اجاره – لباس های خارجی – دوخت برندهای برتر کشور و طراحان حرفه ای
انواع سبک های اروپایی و روز دنیا و …
شما با مشاهده حضوری و انتخاب مزون لباس عروس و مدل انتخابی طبق سلیقه عروس خانم و ارایه به تشریفات سی دا و مشاوران ما ، هماهنگی های لازم  از سمت تشریفات سی دا با مزون انتخابی شما انجام می پذیرد حتی رزرو و پرداختها از طرف تشریفات سی دا انجام می شود تا شما با خیالی آسوده تر مجلس شادی و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.
برای اطلاع از آدرس و لیست مزون های لباس عروس طرفهای قرارداد تشریفات سی دا عدد ۷۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۸۰۲۵۰ پیامک نمایید.
چنانچه سوالی هم دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۲۰۱۳۹۱۲۰ و ۰۲۱۵۵۹۲۰۱۷۳ تماس گرفته تا مشاوران و همکاران ما در تشریفات سی دا با صبر و شکیبایی و اخلاقی خوش پاسخگوی شما عزیزان باشند و مشاوره های ما نیز کاملا رایگان بوده، حتی اگر با ما قرارداد نبندید می توانید از تجربیات همکاران ما برای بالا بردن کیفیت مراسمتان یا پایین آوردن هزینه ها استفاده نمایید.
پیشنهاد ما برای شما قبل از قرارداد و انتخاب تشریفات ما شرکت در مراسمات ما به صورت حضوری و زنده می باشد.
آرزوی ما خدمت گزاری در مراسمات شادی و خانوادگی شما می باشد.
آتلیه های طرف قراداد
ما به شما لیستی از برترین آتلیه ها ، عکاسان و فیلمبرداران مجوز دار طرف قرارداد تشریفات سی دا را در تمام مناطق استان تهران از شمال تا جنوب از غرب تا شرق معرفی میکنیم .
(معرفی برترین امارت ها ، باغ ها ، لوکیشن ها و ایده های ناب – برترین کلیپ های اسپرت در جاجرود ، شمال ، کویر ، کیش و خارج از کشور)
(انواع آلبوم در سایزهای مختلف با جنس چاپ مختلف ، ویدیو پروجکشن، کرین ، هلی شات ، انواع تجهیزات حرفه ای ، انواع دوربین های حرفه ای و …)
شما با مشاهده حضوری و انتخاب آتلیه مورد نظر خود و ارایه  به تشریفات سی دا و مشاوران ما ، هماهنگی های لازم  از سمت تشریفات سی دا با آتلیه انتخابی شما انجام می پذیرد حتی رزرو و پرداختها از طرف تشریفات سی دا انجام می شود تا شما با خیالی آسوده تر مجلس شاد و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.
برای اطلاع از آدرس و لیست آتلیه های طرفهای قرارداد تشریفات سی دا عدد ۷۳ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۸۰۲۵۰ پیامک نمایید.
چنانچه سوالی هم دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۲۰۱۳۹۱۲۰ و ۰۲۱۵۵۹۲۰۱۷۳ تماس گرفته تا مشاوران و همکاران ما در تشریفات سی دا با صبر و شکیبایی و اخلاقی خوش پاسخگوی شما عزیزان باشند و مشاوره های ما نیز کاملا رایگان بوده، حتی اگر با ما قرارداد نبندید می توانید از تجربیات همکاران ما برای بالا بردن کیفیت مراسمتان و پایین آوردن هزینه ها استفاده نمایید.
پیشنهاد ما برای شما قبل از قرارداد و انتخاب تشریفات ما شرکت در مراسمات ما به صورت حضوری و زنده می باشد
آرزوی ما خدمت گزاری در مراسمات شادی و خانوادگی شما می باشد.
----------------------------
تشریفات عروسی اروین از مجموعه تشریفات های دربند آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات و خدمات مجالس لوکس اروین طراح، مشاور و مجری مجلل ترین مجالس عروسی، نامزدی ،افتتاحیه و سمینار می باشد.
‎خدمات مجالس اروین کار خود را از سال ۱۳۸٤ شروع نمود و پس از مدت کوتاهی پایه گذار سبکی نوین در خدمات پذیرایی گردید.
‎موسسه تشریفات لوکس اروین هم اکنون با در اختیار داشتن تیمی موفق و مجرب و با سابقه درخشان مفتخر است خالق لحظات زیبا و با طراوت شما عزیزان باشد.
‎هم اکنون به عنوان یکی از کاملترین و مجهزترین مجموعه های تشریفاتی و خدماتی و همراه با کیترینگ و آشپزخانه اختصاصی و تجهیزات به روز و سطح بالا از لحاظ کیفیت و کمیت پذیرای میهمانان شما می باشیم.
‎به لحاظ تنوع سعی نموده ایم مدرنترین موارد موجود در سطوح بین المللی را با جدیدترین دیزاین به مشتریان خود عرضه نماییم و به لحاظ نوآوری هر سه ماه یکبار اقدام به طراحی یک سبک جدید دیزاین می نماییم.
‎برای فراهم نمودن فضایی ایده آل، لطیف و به یاد ماندنی جهت پذیرایی از میهمانان شما و جلب رضایت مشتریان گرامی، کلیه توانمندی، تخصص و هنر خود را به کار خواهیم برد.
‎احترام به مشتری و میهمانان گرامی و پذیرش انتقادهای سازنده برای ما یک اصل است و این را نیز می دانیم که مشتری مهمترین و بهترین میهمان ماست و او با انتخاب تشریفات مشیری به  ما لطف می نماید. پس بر ماست که با ارائه خدماتی بی نظیر قدرشناس لطف او باشیم. رسالت و آرمان ما رضایت میهمانان شماست در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی اروین ، میتوانید با شماره تلفن 22761184 ,09122015173 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " نیاوران، دربند- تشریفات عروسی اروین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی صبور از مجموعه تشریفات های سعادت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات مجالس لوکس صبور با داشتن سابقه ای درخشان در برگزاری مراسم های باشکوه و به یاد ماندنی و خدمات مجالس حرفه ای از گروهی مجرب تشکیل شده که سعی دارند با ارائه بهترین خدمات شبی زیبا و فراموش نشدنی را برای شما رقم بزنند.
امید است تشریفات صبور بتواند مراسمی شایسته و درخور زوج های عزیز و مهمانان گرامیشان برگزار کند در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی صبور ، میتوانید با شماره تلفن 02188563364 ,09121005600 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سعادت آباد، بلوار فرحزادي، روبروي اريكه ايرانيان، خيابان عباسي اناري، پاساژ آريا، طبقه چهارم، پلاك ٤٠٣- تشریفات عروسی صبور " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی طاها از مجموعه تشریفات های سعادت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات مجالس طاها با مدیریت آقای طاها با بیش از 10 سال تجربه در زمینه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی افتخار این را دارد که به عنوان یکی از معتبرترین موسسات خدمات مجالس با به کار گیری روش های نوین دیزاین خاطره ای به یادماندنی از مهمترین شب زندگی را برایتان به ارمغان آورد.
ارایه دهنده کلیه خدمات برگزاری مجالس در بهترین تالارها و باغسراها،دارای منوی غذایی متنوع در شکیل ترین ظروف پذیرایی،خدمات گل ارایی ماشین عروس،مزون و لباس عروس،بهره گیری از بهترین سالن های زیبایی برای عروس و گریم تخصصی داماد،کارت دعوت،فیلمبرداری و عکسبرداری با پیشرفته ترین دوربین های (HD)ودارای اتلیه ویژه،گل ارایی مجالس،تزیین ویژه میز شام و سفره ارایی،شمع ارایی،تزیین سفره عقد،بادکنک ارایی مجالس،معرفی برای خرید جهیزیه،پیگیری وام ازدواج،دسته گل عروس،بهره گیری ازبنام ترین گروه های موسیقی و...تمامی خدمات را با خیال آسوده به ما بسپارید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی طاها ، میتوانید با شماره تلفن 88684914 ,09124061055 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سعادت اباد، پل مديريت، بلوار فرهنگ، پلاک ٢٩- تشریفات عروسی طاها " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی کلبه عشق از مجموعه تشریفات های سهروردی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات عروسی کلبه عشق دارای همه نوع امکانات اختصاصی مدرن و لاکچری تا ظرفیت 1000 نفر آماده برگزاری هر نوع مراسمی با هر نوع منویی با خدمات نوین و خاص می باشد.
تشریفات کلبه عشق با مدیریت آقای محمدی در خیابان سهروردی واقع شده است. این مجموعه جزو یکی از تالارهای پذیرایی_تهران محسوب میشود. تشریفات عروسی کلبه عشق دارای سالن ، باغ و ویلاهای اختصاصی در تهران با ظرفیت ۳۰ تا ۱۰۰۰ نفر میهمان را دارا میباشد و مفتخر است تا شبی به یادماندنی و خاص را برای شما و میهمان محترمتان به ارمغان بیاورد. این خدمات و تشریفات مجالس دارای امکاناتی از قبیل هتل اختصاصی در مشهد،امکان ثبت جهانی ازدواج،اجرای مراسم عروسی در کشورهای ترکیه، آذربایجان و قبرس،اجرای ماه عسل خاص، کشتارگاه مستقیم و … میباشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 7 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی کلبه عشق ، میتوانید با شماره تلفن 66508392, 09302096284, 09306308289 ,09192096284 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان سهروردی، نبش اندیشه ۲- تشریفات عروسی کلبه عشق " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی سلطانی از مجموعه تشریفات های پونک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات عروسی سلطانی برگزار کننده مراسم عقد، نامزدی، عروسی ، تولد با بهترین کیفیت و به روزترین دیزاین ها افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را به روشی لوکس و حرفه ای دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی سلطانی ، میتوانید با شماره تلفن 43905905 ,09128012134 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پونک- تشریفات عروسی سلطانی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی آدرین از مجموعه تشریفات های فرشته آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
شریفات عروسی آدرین دارای سالن های مجلل، باغ اختصاصی و آشپزخانه صنعتی و مجهز با اکسسوری های بسیار لوکس افتخار برگزاری مراسم های رویایی شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی آدرین ، میتوانید با شماره تلفن 88246271 ,09126760296 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فرشته- تشریفات عروسی آدرین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات عروسی مجلل از مجموعه تشریفات های منطقه یک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
موسسه تشریفات مجلل با سابقه درخشان به مدیریت یوسف اصلانی عیسی لو امروزه با سابقه چند سال برگزاری مراسم و جشن ها و برگزاری میهمانی سفارت ها با گردآوری تیمی مجرب و کارآزموده در خدمت شما عزیزان می باشد.
این مجموعه با استفاده از به روزترین اصول و علوم هتل داری روز دنیا و ادغام آن با فرهنگ و ذائقه ایرانی و پایبندی همه عوامل موسسه به اصل ارتقای مهارت ها و با هدف ارائه خدمات برتر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
اینجانب یوسف اصلانی عیسی لو افتخار این را دارم که تعهد خود و کلیه پرسنل و مسئولین کلیه قسمت ها و کارکنان مجموعه تشریفات مجلل در هر عنوان و رتبه ای به استفاده از حداکثر توان جهت ارائه خدماتی در خور شما دوستان و عزیزان را اعلام دارم. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از مجموعه های معرفی شده در سایت دوشیزه را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی مجلل ، میتوانید با شماره تلفن 22666253 - 2266005 ,09122723053 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " زعفرانیه، خیابان محمودیه، کوچه مرداد، پلاک ۱۸، زنگ اول................. آدرس باغ اختصاصی:اتوبان حکیم غرب- تشریفات عروسی مجلل " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تشریفات لوکس سورینو تهران، تشریفات عروسی سورینو تهران
سورینو با شناخت تفاوت های شما، شبی مخصوص به خودتان را می سازد. ما منطبق بر تمایزهای شما مهمترین شب زندگی تان را به شبی با شکوه بدل می کنیم.  استفاده از روش های مدرن در جهت ارتقای سطح برگزاری مراسم، بهره گرفتن از شیوه های متفاوت و کیفیت بخشیدن به جزئی ترین موارد در اجرا، مهمترین تعهد سورینو به اعتماد شماست. تلاش ما این است که با پیشنهادات متناسب و متنوع، اجرایی دقیق و بی نقص و فضایی فراموش نشدنی و پر از امکانات را پدید بیاوریم و همراهی آرامش بخش و پر انرژی در راه برگزاری شبِ بزرگِ شما باشیم.
اینستاگرام تشریفات سورینو تهران
خدمات سورینو :
هزینه و قیمت متناسب: درسته که قیمت در انتخابهایمان تاثیر زیادی دارد ولی حتی در مقایسه هم بهتر است موارد یکسان را باهم قیاس کنیم، امکانات و زیبایی و امنیت همه در سطح قیمت ورودی باغها تاثیر گذار است.
محیط و فضای سالن: فضای سالن باید مدرن و دلنشین باشد. به طوری که مهمانان احساس راحتی داشته باشند. یک فضای باز و بزرگ که جای نشستن، قدم زدن، رقص و شادی و ... را برای مهمانان فراهم کند.
نورپردازی سالن: زیبایی تالار منوط به آیتمهای مختلفی هست. تزئین سالن با گل های زیبا که در تشریفات سورینو از گل های طبیعی استفاده می شود. از آیتمهای دیگرنورپردازی هست که جلوه زیادی در شکوه جشن عروسی دارد. در تالار سورینو، نورپردازی به شکل هنرمندانه ای توسط تکنولوژی برتر وبرنامه ریزی دیجیتالی انجام می شود.(Video Art)
داشتن پارکینگ: یکی از موارد ضروری برای تمامی تالارهای عروسی، داشتن پارکینگ اختصاصی است. بطوری که تمامی مهمانان بتوانند به راحتی خودروی خود را در پارکینگ قرار داده و هیچ نگرانی از بابت آسیب یا سرقت خودرو نداشته باشند.جای پارکینگ نزدیک سالن باشد تا میهمانان مخصوصا خانمها با پاشنه بلند نیازی به طی مسافت طولانی نباشند. valeyparking
داشتن جایگاه زیبا برای عروس و داماد: جایگاه عروس و داماد همیشه متفاوت از سایر قسمت های سالن است و این تفاوت باید به شکل هنرمندانه ای نمودار باشد. در تالار های سطح بالا، اصولا جایگاه عروس و داماد بوسیله گل، نورپردازی، پرده های حریر و ساتن، مبلمان های لوکس، لوستر و ... تزئین می شود. همچنین جایگاه عروس و داماد در مکانی بالاتر از سطح سالن قرار می گیرد. به طوری که عروس و داماد می توانند به تمام سالن اشراف داشته باشند همینطور همه بتوانند آنها را ببینند..
سرویس دهی منظم و دقیق پرسنل: پذیرایی دقیق و منظم از مهمانان یکی از مهمترین ویژگی های یک تشریفات به شمار می رود.وظایف به تک وظیفه و زون بندی تقسیم بندی میشود تا چیزی از قلم نیفتاد. ضمن اینکه برطرف کردن نیازهای مهمانان در اولویت است. خوشرویی و تعاملات سنجیده با مهمانان از مهمترین خصیصه های پرسنل یک سالن خوب به شمار می رود..
داشتن اتاق پرو لباس بزرگ: وجود اتاق پرو برای سالن های خدمات عروسی ضرورت دارد. مهمانان در بدو ورود به سالن قصد تعویض لباس خود را دارند. بنابراین باید مکان مجزا و امن  وجود داشته باشد تا بتوانند براحتی خود را برای حضور در جشن حاضر کنند.
فضای عقد زیبا و به روز: مراسم عقد از مهمترین بخشهای یک عروسی ایرانی به حساب می آید.هرچند امروزه این مراسم جنبه تشریفاتی دارد و عروس داماد معمولا قبل از مراسم در دفاتر عقد، مراسم رسمی عقدکنان را بجا می آورند ولی بیشترین عکسها و فیلمها در این مرحله از عروس داماد و میهمانان گرفته میشود.3جایگاه برای عقد پیشنهاد میشود و عروس داماد انتخاب می کنند .
فیلم تشریفات سورینو در آپارات
فیلم تشریفات سورینو در یوتیوب
ورودی تالار بسته به فصل و آخر یا وسط هفته بودن و تعداد میهمانان تغییر می کند.
 خدمات خاص سورینو :
طراحی عروسی با تم و استایل خاص عروس و داماد با تستی که در جلسه مشاوره از آنها میشود .طراحی پروفومنس های خاص متناسب با تم و استایل عروسی و ....
قیمت خدمات هرنفر : شامل هزینه گل آرایی و شام و فینگرفود و میوه و شیرینی و آبمیوه پذیرایی و مهمانداری و نوع اکسسوری می باشد.  بهترین تشریفات تهران  بهترین تشریفات عروسی در تهران  بهترین تشریفات عروسی تهران سایت تشریفات سورینو
----------------------------
تشریفات لوکس طنین تهران
طراح،مجري و برگزار كننده مجلل ترين جشنهاي عروسي، نامزدي، تولد و افتتاحيه با قويترين تيم اجرايي با طرح هاي كاملا ژورنالي و اروپايي با بيش از ٢٠ سال سابقه درخشان در خدمت شما عزيزان می باشد خاص و منحصر بفرد باشيد
----------------------------
تشریفات عروسی ارکیده رقصان از مجموعه تشریفات های هروی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تشریفات ارکیده رقصان در میدان هروی تهران واقع شده است. این تشریفات با مدیریت آقای شفیعی یکی از تشریفات و خدمات مجالس در شمال تهران محسوب میشود. تشریفات عروسی ارکیده رقصان با همکاری کادری حرفه ای و متخصص در زمینه راحی و اجرای بهترین و مجلل ترین مراسم ، همایش و سمینار شبی به یادمادنی را برای شما به ارمغان می آورد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی ارکیده رقصان ، میتوانید با شماره تلفن ,09366052008 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان هروی- تشریفات عروسی ارکیده رقصان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------
تاریخ درج: 1398/08/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تشریفات عروسی بهترین ها در سال 99 از مجموع 0 امتیاز