استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات عقد و عروسی مهرافزا

تشریفات عقد و عروسی مهرافزا
تشریفات عقد و عروسی مهرافزا : از برگزاری مراسم عقد در دفتر ازدواج با سالن عقد شیک تا اجرای مراسم عروسی در باغی شیک با تشریفات مهر افزا همراه باشید.موسسه خدمات مجالس و مراسم مهرافزا به مدیریت آقای چاوشی یکی از معتبرترین ، معروفترین و حرفه ای ترین  مشاورین و طراحان مراسم عقد ، نامزدی و عروسی در ایران است








((((( برای استفاده از تخفیف کافیه هنگام تماس یا مراجعه بفرمایید از سایت دوشیزه معرفی شدید
تلفن : 44851689-44850165-44850692
موبایل : 09128989819 - 09906161565


تشریفات عروسی پیوند مهر افزا با ارائه خدمات تشریفاتی عقد،عروسی،نامزدی ،تولد و…. در خدمت شما عزیزان است.
تشریفات عروسی پیوند مهر افزا کمک می کند تا زوجین در روز عروسی دغدغه چگونگی برگزاری مراسم عروسی ،پذیزایی و کترینگ ،گل آرایی و شمع آرایی بسیار موارد دیگر را نداشته باشند.
و با خیال آسوده تشریفات مراسم خود را به ما بسپارند تا بهترین خدمات و تشریفات را به آنها ارائه دهیم.
تشریفات مجالس پیوند مهر افزا به دلیل داشتن مهارت و تجربه لازم و پرسنل آموزش دیده و حرفه ای تشریفاتی و همچنین آشنایی با مسائل و مشاغل مرتبط با عروسی و تشریفات عقد نظیر آشپزخانه ها، گل فروشی ها و غیره، میتواند کلیه قسمتهای عروسی را به نحو درست مدیریت کنند و جشنی مطابق با سلیقه عروس و داماد برگزار کند.

یکی از تشریفات عروسی لوکس برگزار شده توسط پیوند مهر افزا تزئین ورودی عروس و داماد با گل شمع یا شمع است .
تشریفاتی که ورود عروس و داماد را به مجللترین شکل برگذار مینماید. 
کترینگ عروسی یکی از مهم ترین تشریفات عروسی است پیوند مهرافزا با ارائه خدماتی لوکس، کلکسیونی از منو غذا و نوشیدنی را دارند که شامل نوشیدنی های سرد و گرم، خوراکی های سنتی و مدرن، فینگر فود، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و غیره بهترین پذیرایی را از مهمانان شما به عمل می آورد. 
تشریفات عروسی لوکس


تشریفاتی عقد،عروسی،نامزدی ،تولد

لباس عروس و داماد
علاوه بر اینکه باید در طراحی لباس عروسی تان دقت بسیاری به خرج بدهید، باید توجه داشته باشید که هماهنگی بین لباس عروس و داماد در کوچکترین ابعاد هم دیده می شود و نظر مهمانان را جلب می کند.
آرایش عروس و داماد
آرایش های لایت و هنرمندانه، می تواند بهترین گزینه برای آرایش عروس باشد. چیزی که زیبایی های درونی شما را جلوه گر کند و خودنمایی به حساب نیاید. میکاپ آرتیست ها معتقدند شناخت ویزگی های چهره و استفاده از عنصر خلاقیت، می تواند در طراحی یک چهره ی طبیعی و در عین حال زیبا به کار گرفته شود.
چهره ی شما زمانی زیباست که مهمانان با دیدن شما از صورت زیبایتان تعریف و تمجید کنند نه از آرایش زیبایتان.
پذیرایی شب عروسی
نحوه ی سرویس دهی، پذیرایی، اعم از میوه، شیرینی، شربت، بستنی، کیک، مخلفات و شام، نشانگر حسن سلیقه ی میزبان است. برعکس چیزی که عموم مردم تصور می کنند، ریخت و پاش های بیهوده و اسراف کردن، به هیچ عنوان نشانه ی لوکس بودن نیست. 
لوازم پذیرایی عروسی
دقت در مسائل کوچک و کم اهمیت، می توانند نقطه ی عطف یک مهمانی و مجلس باشکوه باشند. چیدمان وسایل پذیرایی، هماهنگی در طراحی، استفاده از رنگ بندی های خاص، به کار گیری لیوان های رنگی می توانند نشان گر حسن سلیقه ی شما به عنوان میزبان باشد.
تزئینات عروسی
اغلب عروس و داماد ها در آستانه ی مراسم عروسی، دل مشغولی های متعددی دارند. تزئینات بسیار شیک و لاکچری مراسم عروسی خود را به پیوند مهرافزا بسپارید.

گل آرایی تالار عروسی
زیبایی یک مجلس عروسی با شکوه قطعا ارتباط مستقیمی به تزئینات آن دارد.گل آرایی محوطه ی تالار، مسیر عبور مهمانان، مسیر عبور عروس و داماد، جایگاه عروس و داماد از جمله جلوه های باشکوه مجلس عروسی است.  
نورپردازی
نورپردازی درست یکی از شیوه های پرطرفدار در تزئینات تالارهای عروسی به شمار می رود. نورپردازی در هنگام رقص های گروهی و رقص های ویژه ی عروس و داماد، نورپردازی بر روی میز مهمانان، می تواند به زیبایی مجلس عروسی تان بیفزاید.
شمع آرایی مجلس عروسی
امروزه استفاده از شمع آرایی کاربرد بسیاری پیدا کرده است. شمع از عناصر رمانتیک و عاشقانه ای است که می تواند فضای مجلس عروسی را رمانتیک تر کند. شمع های پایه بلند بر روی میز مهمانان، و شمع هایی برای تزئین سالن می تواند ایده ی بکری باشد.
ایستگاه عکاسی
در اغلب مراسم های عروسی، مهمانان دوست دارند که عکس های یادگاری بگیرند. اما سالن های عروسی اغلب فاقد این امکان هستند. چرا که اغلب مهمان ها فضای سالن را پر کرده اند و عملا مکانی برای عکاسی وجود ندارد. اگر در حین تدارکات، بتوانید فضای جذاب و دلنشینی را برای عکاسی مهمانان فراهم کنید قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت. در این جایگاه مهمانان می توانند با عروس و داماد هم عکس یادگاری بگیرند
با ارزوی خوشبختی برای تمام عروس خانم ها و آقا داماد ها


((((( برای استفاده از تخفیف کافیه هنگام تماس یا مراجعه بفرمایید از سایت دوشیزه معرفی شدید )))
تلفن : 44851689-44850165-44850692
موبایل : 09128989819 - 09906161565

تاریخ درج: 1398/06/11
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تشریفات عقد و عروسی مهرافزا از مجموع 0 امتیاز