استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تصاویر زیباترین باغ تالارهای گرمدره با تشریفات

تصاویر زیباترین باغ تالارهای گرمدره با تشریفات
تصاویر زیباترین باغ تالارهای گرمدره  : مشخصات و اطلاعات کامل قیمت اجاره باغ عروسی در گرمدره به همراه آدرس و کروکی باغ تالارهای پذیرایی این منطقه در سایت دوشیزه معرفی شده است . گالری آلبوم عکس به همراه فیلم از  باغ های اجاره و لوکس گرمدره در گزارش امروز  منتشر شده است






بعد از مشاهده تصاویر ویدیویی از  باغ تالارهای لاکچری گرمدره می توانید با توجه به سلیقه و خواسته هاتون بهترین محل برای برگزاری مجالس جشن نامزدی و عروسی خود رزرو کنید . قیمت اجاره ورودی باغ های گرمدره بین  3 الی 30 میلیون تومان است که این هزینه بر اساس متراژ باغ ، نقاط قوت و امکانات آن قیمت گذاری شده است . البته در لیست اسامی باغ های عروسی گرمدره هستند مجموعه هایی با باغ عروسی را با قیمت مناسب و تشریفات عالی برای برپایی مراسم برای یک شب کرایه می دهند




باغ یلان
آدرس باغ یلان - تلفن باغ یلان - عکس باغ یلان - سایت باغ یلان - باغ تالار یلان - باغ یلان گرمدره - قیمت اجاره باغ عروسی در گرمدره - قیمت اجاره باغ تالارهای گرمدره - باغ عروسی با ورودی شیک گرمدره - باغ تشریفاتی گرمدره - باغ با تشریفات ارزان - باغ تالار عروس خاص - باغ تالار منحصر به فرد - باغ تالار لاکچری


باغ مهدی
آدرس باغ تالار مهدی - تلفن باغ مهدی گرمدره - عکس باغ تالار مهدی - سایت باغ تالار مهدی گرمدره - کرایه باغ برای عروسی - هزینه عروسی در گرمدره - قیمت باغ های گرمدره - کروکی باغ تالارهای گرمدره - باغ تالار نوساز گرمدره - باغ تالار جدید گرمدره - فیلم عروسی در باغ گرمدره - تصاویر باغ تالارهای گرمدره


باغ فردوس
آدرس باغ تالار فردوس - تلفن باغ فردوس گرمدره - عکس باغ عروسی فردوس - سایت باغ تالار فردوس - لیست باغ تالارهای گرمدره - سالن عروسی گرمدره - سالن پذیرایی گرمدره - اجاره باغ برای جشن نامزدی گرمدره - معروف ترین باغ گرمدره - باغ تالار با موزیک و خواننده گرمدره - بهترین باغ برای عروسی گرفتن




باغ الیزه
آدرس باغ الیزه - تلفن باغ الیزه گرمدره - عکس باغ تالار الیزه - سایت باغ تالارهای گرمدره - اینستاگرام باغ گرمدره - کانال تلگرام باغ تالارهای گرمدره - تشریفات عروسی گرمدره - تشریفات خوب در گرمدره - گرمدره کجاست - آدرس دقیق باغ تالارهای گرمدره - بهترین تالار پذیرایی در منطقه گرمدره


باغ باران
آدرس باغ باران - تلفن باغ باران گرمدره - عکس باغ تالار باران - سایت باغ باران در گرمدره - باغ لوکس گرمدره - باغ لاکچری گرمدره - گرانترین باغ تالار گرمدره - باغ تالار با ورودی گران در گرمدره - باغ تالار عروسی هنرمندان - باغ تالار عروسی پولدارها - باغ تالار عروسی هنرپیشه ها - باغ تالارعروسی فوتبالیست ها


باغ ونوس
آدرس باغ ونوس - تلفن باغ ونوس گرمدره - عکس باغ تالار ونوس - سایت باغ عروسی ونوس - عکس باغ تالارهای گرمدره - تصاویر باغ تالارهای گرمدره - آلبوم عکس باغ تالارهای گرمدره - شماره تلفن و موبایل صاحبان باغ تالارهای گرمدره - نشانی آدرس و کروکی باغ تالارهای گرمدره - باغ عروسی با تخفیف گرمدره



باغ فرمانیه
آدرس باغ فرمانیه - تلفن باغ فرمانیه - عکس باغ تالار فرمانیه - سایت باغ فرمانیه گرمدره - باغ تالار ارزان - باغ تالار با هزینه - اجاره باغ برای یک شب مراسم - اجاره باغ با تشریفات - اجاره باغ بدون غذا - اجاره باغ تالار مبله - اجاره باغ با دکوراسیون جدید - باغ تالار با سفره عقد - باغ عروسی با سالن عقد



باغ روژانو ( 555 )
آدرس باغ روژانو - تلفن باغ روژانو - آدرس باغ 555 گرمدره - تلفن باغ 555 گرمدره - سایت باغ روژانو گرمدره - سایت باغ 555 گرمدره - باغ تالار معروف گرمدره - باغ تالار خوشنام گرمدره - باغ تالار بدون ورودی گرمدره - باغ تالار خیلی خوب گرمدره - باغ تالار با تشریفات ارزان - باغ تالار با تشریفات لاکچری


باغ تالار ماهان
آدرس باغ تالار ماهان گرمدره  - تلفن تالار ماهان اتوبان تهران کرج - سایت باغ تالار ماهان گرمدره - باغ تالار نزدیک تهران - باغ تالار سمته غرب تهران - باغ تالار اطراف تهران - باغ تالار حومه تهران -باغ تالار با سقف بلند - باغ تالار با فضای سبز - عروسی در محوطه باز - باغ تالار مجلل گرمدره - باغ تالار بهترین ها تهران









به گزارش دوشیزه به نقل از تالار نت : انتخاب تالار عروسی شاید اولین چیزی باشد که ذهن شما و همسرتان را به عنوان یک زوج مشغول می‌کند. این مهم حتی بر مسائل دیگر مثل لباس، پذیرایی، و … تأثیر خواهد گذاشت. با توجه به نکات زیر می‌توانید راحت‌تر تالار یا باغ تالار مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

قبل از مراسم
1-تخمین بزنید چه تعداد مهمان می‌خواهید دعوت کنید؟ کمترین تعداد مورد نظرتان را در نظر بگیرید و مطمئن شوید از قبل برای تعداد بیشتر مهمانان آماده باشید. مسائلی از قبیل مکان نشستن، پذیرایی و شام و …
2- با نامزد خود بنشینید و در مورد معیارهای مد نظرتان در مورد تالار صحبت کنید. این که از نظر بودجه و یا دکوراسیون داخلی و … چه نکاتی را باید در نظر بگیرید. سپس به سراغ سایت‌های تالار یابی مثل تالار نت بروید و به دنبال مکان مورد نظرتان بگردید. حتی ممکن است با نیمی از بودجه مورد نظرتان جای مناسبی بیابید. بسیاری از تالارهای عروسی و باغ تالارها تخفیفات بسیار ویژه و منحصر به فردی به کاربران تالار نت ارائه نموده اند که می توانید از آنها استفاده کنید .
3- به سایت‌های طراحی دکوراسیون عروسی سر بزنید و از عکس‌های منتشر شده در آن‌ها الهام بگیرید. این می‌تواند برای کسانی که فرصت حضور در تالارهای مختلف به صورت فیزیکی را ندارند مفید باشد.
4- تاریخ عروسی‌تان را مشخص کنید. بسیاری از افراد این تاریخ را با توجه به آداب و رسوم و سنت‌ها و با تائید پدربزرگ و مادربزرگ‌ها انتخاب می‌کنند. بنابر این ممکن است برخی روزها که با یک مناسبت مذهبی یا ملی مصادف شده خواهان بیشتری داشته باشد و در نتیجه تالارها گران‌تر باشند. می‌توانید با انتخاب یک تاریخ خارج از این محدوده‌ها قیمت‌های مناسب‌تری بیابید.
5-قبل از حضور در تالار عروسی یا باغ تالار مورد نظرتان حتماً از قبل تماس بگیرید. شاید در تاریخ مورد نظرتان رزرو باشد. با این کار در وقت و هزینه صرفه جویی می‌کنید. فراموش نکنید قبل از رزرو تالار با دفتر ثبت ازدواج هماهنگ باشید.

 
سبک دکوراسیون مورد نظرتان را مشخص کنید

6- مهم‌ترین نکته در انتخاب محل عروسی این است که بدانید چه سبکی برای عروسی مورد نظرتان است. برای این کار باید خود را به جای سوم شخص که مهمان است بگذارید و تصور کنید با توجه به شخصیت شما چه توقعاتی از محل برگزاری مراسم دارد. پیشنهاد ما انتخاب یک محل بزرگ و دارای حیاط اصلی و حیاط‌خلوت است، چیزی شبیه به خانه. این گونه بیشتر احساس راحتی می‌کنند.
7- انتخاب تم و رنگ به کار رفته در تزئینات تالار اهمیتی کمتر از انتخاب مکان ندارد. معمولاً رنگ‌های بنفش و نقره‌ای پیشنهاد می‌شود و برای رنگ دیوارها و میز و صندلی به ترتیب عاجی و طلایی پیشنهاد می‌شود. برای این انتخاب حتماً با یک متخصص مشورت کنید. در همین رابطه ببینید : تالارهای VIP
8- مزارع و باغات اخیراً بسیار مورد توجه زوج‌های جوان قرار گرفته‌اند. استفاده از تزئیناتی همچون چراغ‌ها و کاغذهای رنگی بین درختان یا وسط یک مزرعه می‌تواند زیبایی آن را دو چندان کند.
9- می‌توانید محل اجتماع مهمانان و رقص عروس و داماد را یک مکان کلاسیک در نظر بگیرید. اگر فرد سنت گرایی هستید یک خانه تاریخی یا قلعه‌ای را اجاره کنید تا با روحیات شما متناسب باشد، البته با همفکری همسرتان!
10- سعی کنید محل برگزاری مراسم از یک چشم‌انداز طبیعی برخوردار باشد. یک مکان جنگی یا ساحلی در ارتفاع مناسب می‌تواند چشم‌انداز خیره کننده‌ای را برای مراسمتان فراهم کند. فراموش نکنید هیچ رقیبی نمی‌تواند مادر طبیعت را شکست دهد!
11- به گفته جزمین آلبینا، مدیر هتل موزه سینسینتی بسیاری از زوج‌ها به دنبال انتخاب‌های مدرن و مکان‌های شگفت انگیز هستند. مثل موزه‌ها، باغ وحش یا کمپ‌های کوهنوردی! این انتخاب را دارند حتی اگر به قیمت صرفه جویی در هزینه‌های گل و … شود.
12- برای هرچه صمیمی‌تر بودن مراسم، می‌توانید خانه‌هایی را که برای این کار در نظر گرفته شده انتخاب کنید. اجاره یک هفته‌ای همچنین جایی می‌تواند برآر با قیمت یک شب مکان‌های سنتی مورد استفاده برای مراسم ازدواج تمام شود.
13- به عنوان یک ایده می‌توانند مکان‌ها و تالارهایی را انتخاب کنند که نسبت به آن نوعی حس نوستالژیک دارند. مثلاً مکانی که برای اولین بار با یکدیگر ملاقات داشته‌اند. این کار باعث می‌شود تمرکز مراسم حول محور عروس داماد باشد نه محل برگزاری مراسم.
14- همچنان انتخاب روزهای آخر هفته گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب محل عروسی در اختیار ما قرار می‌دهد. طبیعتاً وقتی می‌تواند صحرای یوتا را به عنوان لوکیشن مراسم انتخاب کنند که فرصت رفت آمد به آن فراهم باشد. اما به هر حال اگر ممکن شود تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد شد.

در انتخاب تالار  عجله نکنید

15-اولین تالار که مراجعه کردید و به نظر مناسب می رسید و با توجه به معیارها و بودجه تان یافته اید به سرعت انتخاب نکنید. دست کم سه گزینه را که به معیار های شما نزدیک اند انتخاب کرده و با حضور در آن جا در مورد انتخابتان به یقین برسید.
16-سعی کنید بین تالارهای عروسی یا باغ تالارهایی که برای بخش های مختلف مراسم در نظر گرفته اید نوعی یکپارچگی وجود داشته باشد. این گونه در بسیاری از هزینه های ممکن برای حمل نقل و هم چنین درمدت زمان برگزاری مراسم صرفه جویی می کنید.
17- قبل از مراسم از مکان های مورد نظرتان برای فیلم و تصویر با گوشی عکس بگیرید.این باعث می شود در طول مراسم که ذهنتان به طور همزمان درگیر چندین موضوع است، فراموش نکنید در مکان های مورد نظرتان فیلم و عکس بگیرید.
18-هنگام مشاهده و بررسی تالار مورد نظرتان با ذهن باز این کار را انجام دهید و تحت تاثیر عکس های اینترنتی آن نباشید. با این کار بعدا می توانید مطمئن باشید از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.
19-مسئول امور مشتریان وظیفه دارد پاسخگوی شما باشد پس با سوال کردن از او می توانید از میزان تجربیات مجموعه درزمینهٔ برگزاری مراسم های اینچنینی، پذیرایی، نوع غذاهای سرو شده و … آگاهی کسب کنید. همچنین می توانند در مورد ایده آل های شما راهنمایی کنند که آیا ممکن است یا خیر.

نکات مهمی که معمولا فراموش می شوند

20- فراموش نکنید تالار و محل برگزاری مراسم شما دارای نورگیر مناسب باشد. این مسئله می‌تواند هنگام حضور عکاس و فیلم‌بردار مشکل‌آفرین شود، اگر لوکیشن ها نورگیر مناسبی نداشته باشند. هم چنین جویای این مسئله باشید که تالار تجهیزات روشنایی مانند تجهیزات هوشمند یا گوبو را در اختیار شما قرار خواهد داد یا خودتان باید تهیه کنید.
21- در نظر داشته باشید مهمانانتان از چه مبدائی به مراسم شما می‌آیند. اگر در داخل شهر برگزار می‌شود پارکینگ و دسترسی راحت برایشان فراهم است؟ اگر مسافت بین شهری است و نیاز به سکونت دارد، هزینه هتل‌های اطراف محل عروسی شما و سرویس‌دهی آنان به چه صورت است؟ این‌ها اطلاعاتی است که باید قبل از مراسم فراهم کنید.
22-در مورد شرایط آب و هوایی در روز مراسم آگاهی داشته باشید. معمولاً تالارها خدماتی ارائه می‌دهند که در صورت تغییر وضعیت جوی مشکلی در روند برگزاری مراسم روی ندهد. با این کار می‌توانید مطمئن شوید در صورت وقوع یک وضعیت نامساعد آمادگی لازم رادارید.
23- توجه داشته باشید فضای مناسب برای کارهای شخصی مهمانان فراهم باشد. حفظ حریم خصوصی مهمانان می‌تواند بسیار برای آن‌ها باارزش باشد. این فضاهای خصوصی می‌تواند شامل پارکینگ جداگانه، دستشویی‌های با فاصله از محل مراسم باشد. هم چنین اگر محل برگزاری مراسم در معرض مکان‌های عمومی نباشد بهتر است زیرا ممکن است افراد غریبه از سر کنجکاوی باعث ناراحتی مهمانان باشند.
24- فراموش نکنید تالار شما به طور رسمی تا زمانی که قراردادی امضا نشود رزرو نشده است. که البته این امضا در گرو دادن ودیعه و پیش پرداخت است.
25- در صورت مشاهده موارد اضافه در پکیج تالار مورد نظرتان سعی کنید در مورد حذف یا جایگزینی آن مذاکره کنید. فراموش نکنید حل شدن این مسائل قبل از امضای قرار داد راحت‌تر است و معمولاً ارائه دهندگان خدمات با روی باز از پیشنهادت شما استقبال خواهند کرد

تهیه و انتشار اختصاصی دوشیزه
تاریخ درج: 1396/08/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تصاویر زیباترین باغ تالارهای گرمدره با تشریفات از مجموع 0 امتیاز