استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خرید حلقه مردانه برای داماد

خرید حلقه مردانه برای داماد

خرید حلقه معمولا برای آقایان کمی کسل کننده است، اگر زمانیکه برای خرید حلقه می روید، بدانید که دقیقا چه می خواهید،این کار برایتان آسانتر خواهد شد. به شما ایده هایی خواهیم داد. اگر چه فرمول هندسی برای اینکار سراغ نداریم تا شما بتوانید بوسیله آن فرم و اندازه حلقه تان را انتخاب کنید. اما سعی می کنیم کمک کنیم که با توجه به شخصیت، استیل و سلیقه ...خود تان این کار مهم و البته شیرین را انجام دهید، پس به نکات زیر خوب دقت کنید.











حلقه مناسب برای شیوه زندگیتان :
قبل از خرید حلقه نگاهی به شیوه زندگی تان بیندازید، به شغلتان و اینکه آیا در هنگام کار حلقه به دست خواهید کرد یا اینکه حلقه تان فقط حلقه پلوخوری است؟ اگر با ابزار آلات و ماشین آلات کار می کنید، اگر صنعتگر، مغازه دار یا کاسب هستید، اگرکارتان به گونه ای است که با دستانتان کار می کنید یا اگر ورزشکار هستید و در حین ورزش نمی خواهید حلقه به دست کنید.به همه این موارد دقت کنید.

حلقه ای انتخاب کنید که نشانگرشخصیت و استیلتان باشد:
حلقه تنها نشان عشق شما نیست یک نوع زیور آلات است که برای تمام عمر به همراه خواهید داشت، بنابراین بهتر است حلقه ای انتخاب کنید که نشانگر شخصیت شما باشد.

اگر کمی فکر کنید مطمئنا بهتر انتخاب خواهید کرد.

- اگر ساده و بی تکلفی هستید؟

بهتر است حلقه رینگ از طلای ساده انتخاب کنید.

-اگر مهندس هستید و یا شغلی تکنیکی دارید؟

حلقه ای از جنس تیتانیوم و یا تنگستن که مقاوم و هستند را انتخاب کنید.

-اگر فرد نترس و صریحی هستید؟

حلقه سفارشی از جنس تیتانیوم و یا حلقه ای که ترکیب دو نوع فلز است را انتخاب کنید.مثلا حلقه ای از جنس طلای سفید و زرد و یا حلقه ای از تیتانیوم و تنگستن.

به راحتی بیش از هر چیز توجه کنید:
برخی از آقایان تصور می کنند که حلقه ازدواج برای به انگشت کردن راحت نیست، سعی کنید حلقه ای انتخاب کنید که حاشیه نرم و راحتی داشته و به خوبی سیقل داده شده باشد تا در دراز مدت به انگشت آسیب نرساند. بعد دقت کنید که قسمت داخلی حلقه قوس کوچکی داشته باشد تا حلقه بر روی انگشتتان راحتتر بنشیند. حلقه هایی که لایه بیرونی صافی دارند از حلقه های برجسته راحتترند.

به قطرحلقه ای که می خرید دقت کنید، آقایانی که انگشتان بلند و کشیده دارند حلقه های پهن تر و قطورتری انتخاب کنند اما آقایانی با انگشتان کوتاه تر، بهتر است به راحتی حلقه بیشتر دقت کنند.قطر حلقه بین 5 تا 7 mm یا 6 تا 7mm مناسب است.

خرید حلقه مردانه برای داماد

به جنس حلقه توجه کنید :
طلا، تیتانیوم، پلاتینیوم ، تنگستن و نقره فلزاتی هستند که حلقه ها از آن درست می شوند.

حلقه طلا: طلا پر طرفدارترین نوع حلقه است و عیار حلقه داماد 9،14 و 18 است، هر چه عیار یعنی نسبت طلا بالاترباشد، طلا گرانتر خواهد بود ولی به مرور زمان طلای 18 عیار زیباتر و براق تر به نظر می رسد.طلای سفید به نسبت طلای زرد گرانتر است.یکی از مزایای حلقه طلا این است که به راحتی می توان آن را گشاد و تنگ کرد. در صورتیکه برای سایر فلزات آنچنان کار آسانی نخواهد بود.

حلقه تیتانیوم: تیتانیوم عنصرطبیعی به رنگ نقره، خاکستری مایل به سفید و سخت ترین فلز موجود در جهان است.سه برابراستیل مقاوم بوده و بسیار محکم تر از طلا و پلاتینیوم است و به نسبت آنها وزن کمتری دارد. تیتانیوم خالص 100 درصد ضد آلرژی بوده و با وجود هر نوع حساسیت به فلزات می توانید از حلقه تیتانیوم استفاده کنید. تیتانیوم به خاطر استحکام و سبکی زخمی نمی شود اما قابل بزرگ یا کوچک کردن نیست به همین دلیل در هنگام خرید دقت کنید که سایز مناسب را انتخاب کنید.

پلاتینیوم: این فلز برعکس طلا در صنعت جواهرسازی با خلوص 95 درصد استفاده می شود.بسیار سفید بوده و فلزی سنگین و چگال است بنابراین از طلای 18 عیار سنگین تر است و قیمتی دو برابر طلای 18 عیار سفید دارد.

تنگستن: در تکنولوژی عصر جدید تنگستن فلزی سخت، محکم و بادوام است. تنگستن از طلا و پلاتینیوم ارزانتر بوده و تقریبا هم قیمت با تیتانیوم است. زخمی و سابیده نمی شود وبرتری آن به سایر فلزات این است که بطور دائمی براق بوده و برای همیشه نو باقی می ماند و بخاطر وزنش خیلی از آقایان آن را به سایر فلزات ترجیح می دهند اما حلقه تنگستن را نیزنمی توان بزرگ یا کوچک کرد.

باید به خاطر داشته باشید که تمام فلزات بجزتنگستن خراش بر می دارند.تیتانیوم و پلاتینیوم بیشتر مقاومند تا طلا و نقره اما می توانید هر چند یک بار بدهید برایتان تمیز و جلا بدهند.

انتخاب حلقه های جفت:
اگربا همسرتان تصمیم دارید که حلقه های جفت بگیرید ، انتخاب شما سخت ترخواهد بود چون علاوه بر نکات گفته شده باید حواستان به حلقه نامزدی همسرتان نیز باشد و حالا هر سه حلقه را باید با هم ست کنید که این موضوع انتخاب را سخت تر می کند.


انتخاب حلقه نگین دار: نگین و الماس بر روی حلقه مردانه بسیار سلیقه ای است و به سلیقه شخص شما و به شغل و ورزشی که انجام می دهید، بستگی دارد . مثلا در صورتیکه سنگ روی حلقه تان بیفتد از ارزش آن کم شده و حسابی حسرت خواهید خورد که چرا؟ پس در انتخاب دقت کنید چون برخی از سنگها شکننده تر بوده و زودتر از بین می روند و برای هر روز به دست کردن مناسب نیستند.ی اینکه دوتا حلقه سفارش بدهید یکی برای استفاده روزانه و یکی هم برای میهمانی های رسمی.

 

تاریخ درج: 1395/04/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله خرید حلقه مردانه برای داماد از مجموع 0 امتیاز