استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خرید مراسم عقد کنان

خرید مراسم عقد کنان
خرید مراسم عقد کنان : خرید مراسم عقد ، بله برون ، نامزدی ، مراسم عقد محضری در این مطلب توضیح داده شده است .دفتر ازدواج 472 با سالن عقد بزرگ و شیک میزبان زوج های جوان تهرانی برای برگزای با شکوه ترین مراسم عقد رسمی و دائمی می باشد .








دفتر ازدواج مهر و وفا
سعادت اباد سرو شرقی
علامه شمالی
خ اقبال ملی
پ ۳۹
ط سوم
Insta:aeen_mehrovafa
Tell:22148801
09120146570
09372165163







خرید مراسم عقد یکی از رسم و رسومات در بین ایرانیان می باشد. گرچه مردم نیازی به این خرید ها ندارند، اما به این دلیل که این رسم از گذشته تا به امروز پار برجا مانده، مردم برای عمل به آداب و رسوم هم که شده، برای خرید مایحتاج مراسم عقد اقدام می کنند. خرید که برای خانم ها یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست، برای مراسم عقد تعریف دیگری دارد و با لذتی چندین برابر همراه است. اما برای خرید مراسم عقد به چه چیزهایی باید توجه کنیم و چه چیزهایی را باید مد نظر قرار دهیم؟ اگر در این مورد بیشتر می خواهید بدانید، پس در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.
انواع مراسم عقد و هزینه های آنها

دو نوع مراسم عقد وجود دارد:

    مراسم عقد در دفاتر ثبت ازدواج
    مراسم عقد در منزل

عقد در دفاتر ثبت ازدواج برای شما مقبول تر است و اگر از لحاظ مالی دچار مشکل هستید، بهتر است که مراسم عقد را در دفاتر رسمی ثبت ازدواج انجام دهید! اما اگر می خواهید سنت مراسم عقد را بهتر و با دقت بیشتری انجام دهید، می توانید آن را در منزل خود برگزار نمایید. برای برگزاری مراسم در منزل، شما هزینه ی بیشتری می پردازید; اما خاطرات بیشتری از این روز می توانید به یادگار بگذارید.

در منزل نیز شما می توانید دو نوع سفره عقد سنتی و مدرن پهن کنید که این کاملا به خود شما بستگی دارد که کدام یک را انتخاب کنید. سفره عقد نیز برای شما هزینه هایی در پی خواهد داشت که قادعتاً سفره عقد سنتی، هزینه های کمتری دارد. همچنین برای مراسم عقد در منزل شاید نیازمند تدارک شام برای مهمانان هم باشید، پس هزینه های شام و تشریفات هم به عهده ی شما خواهد بود.
مفهوم خرید مراسم عقد
خرید مراسم عقد مفهوم خاصی در پی دارد

خرید مراسم عقد مفهوم خاصی در پی دارد

خرید مراسم عقد به عروس و داماد می فهماند، که برای شروع زندگی مشترک باید عهده دار برخی از مسئولیت ها بشوند و باید بخشی از زندگی را بر عهده بگیرند. این خرید به مفهوم آن است که از همان اوایل شروع رابطه، هر کدام باید به وظایف خود آگاه باشند و برای پایدار ماندن این زندگی هزینه هایی را انجام دهند. این خرید به داماد می فهماند که هزینه ها و مخارج زندگی بر عهده ی اوست و باید برای پایدار ماندن این زندگی، هزینه هایی را بپردازد و همچنین به عروس می فهماند که برای تداوم این زندگی باید به مرد کمک کند و پشت او را در زندگی خالی نکند.
تفاهم در خرید مراسم عقد

مهمترین اصل در خرید مراسم عقد داشتن تفاهم بین عروس و داماد و خانواده های آنهاست. آنها باید به تفاهم برسند که در این خرید چه چیزهایی را تهیه کنند و نیاز به خرید چه چیزهایی ندارند. اگر این تفاهم وجود نداشته باشد، قطعا روی دست خانواده عروس و داماد هزینه های زیادی گذاشته می شود! پس با در نظر گرفتن این موضوع، اقدام به خرید برای مراسم عقد تان نمایید.

خیلی از وسایل و مواردی که خرید آنها به عنوان رسم شناخته شده است برای عروس و داماد بی فایده هستند یا صرفا جهت چشم و هم چشمی با دیگران خریداری می شوند! این کار درستی نیست و اگر شما دوست دارید که خرید مناسبی داشته باشید، می بایست از این مسئله دست بکشید.

بهتر است از یک ماه قبل مراسم عقد با خانواده طرف مقابل، قول و قرار های خود را بگذارید و مواردی که نیاز است در مراسم عقد خریداری شود را ذکر کنید، تا مبادا در روز خرید مشکلی برای شما یا آنها به وجود بیاید.

در خرید مراسم عقد خیلی مسائل برای شما روشن می شود و شما به شناخت بهتری از طرف مقابل خود می رسید. اگر می خواهید این شناخت را خیلی قبل تر از مراسم عقد و خرید آن به دست آورید، پس با شخصی که قرار است با او ازدواج کنید قبل از تمام این ها، یک بار به خرید بروید و شیوه ی خرید کردن او را مشاهده کنید. عروس خانم ها باید توجه کنند که آقا داماد چه میزان صرفه جویی در هزینه ها دارد و از خرید کالاهی غیر ضروری تا چه میزان چشم پوشی می کند. آقا داماد نیز باید توجه کنند که عروس خانم تا چه حد به فکر هزینه هاست و اقلامی که درخواست خریدش را از داماد دارد تا چه حد معقول و منطقی است!
لیست خرید مراسم عقد
لیست خرید مراسم عقد عروس و داماد با هم متفاوت است

لیست خرید مراسم عقد عروس و داماد با هم متفاوت است

در خرید مراسم عقد، برخی از لوازم بر عده ی آقا داماد و برخی هم بر عهده ی عروس خانم است. در زیر به ذکر این لوازم خواهیم پرداخت.
لیست خرید مراسم عقد برای عروس

    حلقه
    جانماز
    کت و شلوار
    ست کمربند و کیف
    ساعت
    حوله
    پیراهن دامادی
    کفش
    چمدان
    لباس خواب و لباس زیر
    ریش تراش(ست افترشیو، کیف اصلاح و لوازم جانبی، برس و شانه)

لیست خرید مراسم عقد برای داماد

    حلقه
    قرآن و جانماز
    سرویس طلا
    ساعت
    آینه و شمعدان
    لباس عقد و نامزدی
    لباس مجلسی یا پارچه
    لوازم آرایش
    کفش و کیف
    عطر و ادکلن
    چادر مشکی و مجلسی
    مانتو، روسری
    حوله ی حمام
    لباس خواب و لباس زیر
    سشوار و اُپیلیدی




درسهایی که از «خرید عقد» باید گرفت
رفته‌اند خرید عقد. بعد مادرشوهر گفته مثل این وسیله را برای عروس بزرگه خریدیم خوب درآمد. اگر می‌خواهی تو هم بردار. جاری بزرگ گریه کرده که نباید وسایل او را مثل من بخرید و قهر کرده رفته (نه لباس؛ وسیله! مثلا برس جاری‌ها مثل هم شود) بعد عروس گریه کرده که خب نه من مثل او نمی‌خواهم. بعد مادرشوهر گفته که من باید جاری‌ات را ادب کنم. باید‌‌ همان را بخری.
تصویر درسهایی که از «خرید عقد» باید گرفت

جام جم سرا: رفته‌اند خرید عقد. دو تا کفش و یک لباس خریده‌اند. بعد داماد گفته آخر من چقدر باید پول بدهم و داد زده و دعوا کرده‌اند و ازدواج به هم خورده است کلا.

۱- این‌ها نمونه‌ای از بچه‌های ماهستند که ما اصرار داریم زود‌تر ازدواج کنند و بچه‌های بیشتری بیاورند تا... نکند فقط بچه‌های طلاق بیشتری داشته باشیم؟ این زن‌ها، زنهایی‌اند که در جامعهٔ ما بزرگ شده‌اند. نه مدرسه، نه خانواده، نه مسجد، نه صداوسیما.... یک ذره عقل و شعور به این‌ها نداده است. این‌ها مردهای ما هستند که نمی‌دانند وظیفهٔ اولیه‌شان به عنوان شوهر، تقبل هزینه‌های زن و زندگی است. این‌ها ما هستیم که بزرگ شده‌ایم و ازدواج می‌کنیم و بچه می‌آوریم و اینجامعه را بیشتر و بیشتر منحط می‌کنیم. چه کسی مقصر نیست؟

۲- به عنوان آدمی که همهٔ عمر به همهٔ سنتهای ازدواج فحش دادم، تازه منطق برخی رسوم را فهمیده‌ام و البته می‌دانم آنقدر منطق آن‌ها تحت الشعاع بی‌منطقی قرار گرفته که گاهی نتیجهٔ عکس می‌دهد. یکی از رسومی که به عقل ناقص من، اجرای آن واجب است خرید قبل از عقد است. با نظام (بی‌نظام) فعلی ازدواج آدم‌ها هیچ چیز دربارهٔ رویهٔ اقتصادی هم نمی‌دانند و یکی از علل درگیری‌ها همین است.

به نظر من باید قبل از عقد و به عنوان یکی از مراحل آشنایی خرید بروید تا هر دو بفهمید که همسرتان چگونه خرید می‌کند؟ برای چه چقدر چه طور پول می‌دهد یا نمی‌دهد؟ ارزشهای مصرفی‌اش را بفهمید. سبک زندگی‌اش و رابطهٔ شخصی‌اش با پول را که بسیار نکتهٔ تاثیر گذاری است.
خرید عقد باید به داماد بفهماند که دارد عهده دار مخارج یک زندگی می‌شود و این وظیفهٔ او است، نه یک لطف یا امری موقت و لحظه‌ای. خرید عقد باید به داماد بگوید که عروس چقدر با توان و تمایلات اقتصادی داماد تطابق دارد.
حالا طبیعی است که اگر به جای یک خرید طبیعی، داماد ناگهان ناچار بشود خیلی تومان پول بدهد، دیگر با واقعیت مواجه نشده بلکه در فضایی تصنعی دچار شوک شده است. پس خرید عقد به شکل فعلی، امری چرند است و باید دنبال جایگزین بود.
مثلا شاید بهتر این است که عروس و داماد-بدون عناصر غیرواقعی کننده‌ای مثل مادر داماد (در نقش کاهشگر هزینه‌ها) و مادر عروس (در نقش افزایندهٔ هزینه‌ها) - خودشان مثل دو تا آدم بالغ بروند یک حلقه و چار پنج قلم شی دیگر بخرند.
خرید عقد باید به عروس بفهماند که داماد چه قدر خسیس یا عاقل یا گشاده دست است و در ازای خدمت اقتصادی که ارائه می‌دهد چقدر طلبکار یا منت گذار یا آدم حسابی است. اما خیلی اوقات خرید در فضای تعارف می‌گذرد یا از طرف دیگر در فضای شارلاتانیسم: مثلا عروس به منظور ایجاد تصویر خوب صرفه جویی‌هایی می‌کند که بعد‌ها نخواهد کرد یا در راستای بدآموزیهای برخی زنان زیاده خرج می‌کند. پس باز به‌‌ همان نتیجه می‌رسیم که باید خرید را برگرداند به منطقش.
گاهی همین خرید وقایعی در بردارد که به دلیل شرایط مصنوعی‌اش رخ داده و بدل به کینه می‌شود. این احتمال هم هست که این اتفاقات ازدواج را لغو می‌کند، در حالیکه چه بسا ازدواج مذکور می‌توانست، در ادامه خوب باشد. باید این احتمال را بررسی کرد اما به نظرم اگر ازدواجی واقعا خوب باشد و خدا هم بخواهد به این راحتی و به دلایل چرند بعید است لغو شود.
خرید عقد به خصوص اگر در ساعتهای پشت سرهم باشد، باید به شما اطلاعات زیادی در بارهٔ خود واقعی نام-زد ازدواجتان بدهد و فضا را از حالت تصنعی خارج کند: نمازخوان است؟ کم حوصله است؟ صبردارد؟ با مردم چه رفتاری دارد؟ موقع مخالفت با سلیقه‌تان چه می‌کند؟...
در خرید عقد در حالت صحیح‌اش شما باید خودتان باشید و اجازه بدهید طرفتان بشناسدتان. ممکن است به این نتیجه برسید که هماهنگ نیستید یا حتی متضادید. در این صورت یا مسائلتان را قبل از ازدواج حل کنید یا اصلا ازدواج نکنید. بدیهی است این اهداف خرید عقد بعد از عقد دیگر محقق نمی‌شود. پس قبل از ازدواج به خرید بروید. در ضمن هر خسیس یا ولخرجی می‌تواند در دوسه مورد تظاهر کند. اما عموما اگر آزمون‌ها بیشتر شود، نتایج واقعی‌تر می‌شود. و البته فقط خدا می‌داند و می‌تواند به ما کمک کند. پس به این‌ها توکل نکنید.

یک تقلب به داماد: می‌توانید بعد از خرید چند قلم به عروس اعلام کنید که فلان قدر بودجه به خرید اختصاص داده‌اید تا او توان شما را بداند و اگر می‌خواهد و می‌تواند رعایتش کند. البته اگر از اول بگویید و عروس بپذیرد، هرگز نمی‌فهمید او در شرایط واقعی چه منش اقتصادی دارد و ممکن است بعد‌ها در زندگی مشترک له شوید.

نکته۱: نمایش خرید‌ها به خلق الله از جمله کارهای زشتی است که به جز آه ندارتر‌ها و تحقیر داراتر‌ها و کلا توهین به شعور خود و دیگران چیزی نیست. خرید‌ها را تقدیم طرف کنید و خلاص.

نکته۲: من کار‌شناس نیستم و مطالب فوق فقط نظر شخصی‌اند.

نکته۳ و مهم: سفالگر افزود: راستش من درست نمی‌دانم این خرید عقد چقدر تصویر درستی، اتفاقا در‌‌ همان وجه اقتصادی، به ادم می‌دهد.

یک دلیل بزرگش هم اینست که داماد‌ها اغلب تاکنون در خریدهای یک خانم نظر نداده‌اند. و اصلا بلد نیستند که چه چیزهایی می‌شود خرید، از کجا‌ها باید خرید، چه جوری‌اش خوب و کدامش بد است. و حتی اینکه در مورد هر چیزی قیمت منطقی‌اش چیست؟ حتی اگر زیاد هم «پسر مامان» نباشند، در این زمینه و در خرید عقد بعنوان اولین تجربه خرید با یک زن، زیاد به مادرشان رجوع خواهند کرد. و مثلا در انتخاب فروشگاه و مارک خرید، یا چه می‌دانم کم و زیاد خریدنش، این بیشتر مارد داماد است که مدیریت می‌کند نه خودش.
راستش احساس می‌کنم بیشتر از خلق پسر، خلق اقتصادی مادرش را درخرید می‌فهمی! اما بقیه حواشی، خب بله سودهایی دارد.

نکتهٔ نهایی:
آن‌ها که هی توصیه به ازدواج می‌کنند بیایند به جای توصیهٔ کلی، چارتا راه مشخص برای شناخت به آدم‌ها یاد بدهند. بگویند مثلا برای شناخت اقتصادی هم این ده تا گزینه هست. یکیشان بود مثلا می‌گفت چند بار رستوران بروید. خب خدا امواتش را بیامرزد. بقیه هم راهکار بدهند. شما هم فکر کنید. اصلا خودما‌ها فکر کنیم، بنویسیم، بگوییم، یاد هم بدهیم. اوضاع را بهتر کنیم.|عقل و زندگی


 فهرست خرید مراسم جشن عقد

فهرست خرید مراسم جشن عقد
در موضوع ازدواج و هر شروع دیگری، احتیاجاتی برای بشر توصیف می شود.احتیاجاتی که افراد باهم به برطرف کردنشان می پردازند.از زمان های گذشته تاکنون خرید های عروسی میان ایرانیان متداول بوده است.خریدهایی که اکثرشان از قدیمی ها به جا مانده است و در صورت توجه به فلسفه ی آن یقینا به علت اهمیت آن دست خواهیم یافت.
فلسفه خرید جشن عقد
بیشترمردمان، در زمان های قدیم در زمره ی طبقات متوسط و پایین جامعه قرار داشتند. توانایی مردم درخرید وسایل مورد نیاز برای مردم آسایش توصیف می شد و هیچ احساس نیازی برای خریداری بیشتر وسایل پدیدار نبود.سالی یک مرتبه لباس نو برای افراد خانواده تهیه می شد.علت اینکه لوازم آرایشی، لباس های مجلل و مجلسی،طلاجات و سایر وسایل دیگر، زمان عقد و عروسی توسط خانواده ی داماد برای عروس تدارک دیده می شد،هم این بود که این لوازم فقط به تازه عروس ها تعلق داشت.آن هم تحت عنوان کادویی که تازه عروس در خانه خودش از این وسایل بهره ببرد.  

عوض کردن سبک و سیاق زندگی
آسایش مردم جامعه با عوض شدن سبک زندگی بیشتر شد.به طوری که تغییرات بسیاری به وجود آمد.بیشتر عادت ها از یاد رفت و دختران جوان با حضورشان در جامعه و اجتماع به وسایلی احتیاج پیدا کردند که در نسل های قبلی پدیدار نشده و معنایی نداشت.
استفاده از عطرها، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس های جدید به موضوعی متداول در جامعه مبدل گشته است و اکثر عروس خانم ها مانند گذشته احتیاج چندانی به خرید این موارد ندارند. ولی چون آیین قدیمی خرید برای تازه عروس از زمان های گذشته وجود داشته است، این آیین هم چنان پابرجا مانده است.دلیل پافشاری خانواده ها نیز همین است.به همین علت هم تصمیم گیری بر آن شد که یادداشتی تهیه کنند و در ادامه آن فهرستی ایجاد کنند که زوج جوان راحت تر بتوانند خریدهایشان را انجام بدهند.
فهرست خرید مراسم جشن عقد
فهرست وسایلی که آقا داماد موظف است آنها را تهیه کند.
قرآن و جانماز
سرویس طلا و حلقه
لباس عقد و نامزدی
ساعت و آینه و شمعدان
لوازم آرایش شامل پن کیک، مداد ابرو،کرم پودر، رژ گونه و رژ جامد و لاک در رنگ های متنوع، ریمل،سایه، ژل مو، فر مژه، مرطوب کننده، مام و دئودورانت، تافت و شانه و برس.

لباس مجلسی یا پارچه
کفش و کیف
سشوار و اپیلیدی
چمدان
حوله ی حمام
لباس خواب و لباس زیر
عطر وادکلن
چادر مشکی و مجلسی
مانتو
روسری
وسایلی که عروس خانم موظف است آنها را تهیه کند.
پیراهن دامادی
حلقه و ساعت
جانماز و کت شلوار
ریش تراش شامل ست افتر شیو، کیف اصلاح، لوازم جانبی، برس و شانه)
حوله
چمدان
لباس خواب
لباس زیر

خرید عقد نی نی سایت
خرید عقد اینستاگرام
خرید عقدنامه
خرید عقد برا داماد
خرید عقدنامه های قدیمی
خرید عقدکنان
خرید عقد ازدواج
خرید انگشتر عقد
خرید اولیه عقد
خرید لباس عقد اینترنتی
خرید مانتو عقد اینترنتی
خرید لباس عقد ارزان
خرید عقد در اصفهان
خرید برای عقد محضری
خرید برای عقد
خرید بازار عقد
خرید برا عقد
لیست خرید عقد برای داماد
خرید پیراهن عقد
خرید پارچه عقد
خرید لباس عقد پوشیده
خرید عقد برای پسر
خرید لباس عقد پرنسسی
پیج خرید عقد
خرید عقد تبادل نظر
خرید توربان عقد
خرید سفره عقد تهران
تزیین خرید عقد
مرکز خرید سفره عقد تهران
مراکز خرید لباس عقد تهران
مرکز خرید لباس عقد تهران
خرید جشن عقد
لیست خرید جشن عقد
خرید اینترنتی لباس عقد جدید
خرید های جشن عقد
خرید لباس جشن عقد
خرید برای جشن عقد
خرید وسایل جشن عقد
خرید عقد چیست
خرید عقد چیا هستن
خرید چادر عقد
خرید عقد شامل چیست؟
خرید های عقد چیست
خرید عقد شامل چیه
خرید حلقه عقد
خرید کلاه حجاب عقد
خرید اینترنتی حلقه عقد
خرید خنچه عقد
خرید خنچه عقد دست دوم
مرکز خرید خنچه عقد در تهران
قیمت خرید خنچه عقد
خرید وسایل خنچه عقد
مرکز خرید خنچه عقد
خرید اینترنتی خنچه عقد
خرید انلاین خنچه عقد
خاطرات خرید عقد
خاطرات خرید عقد نی نی سایت
خرید عقد داماد
خرید عقد دختر
عقد خرید دین
خرید دفتر عقد
خرید دفترچه عقد موقت
خرید دوران عقد
خرید دفترچه عقد
عقد خرید دین بانک صادرات
خرید روز عقد
خرید رمان عقد غیابی
رسم خرید عقد
رسومات خرید عقد
رسوم خرید عقد
راهنمای خرید عقد
خرید لباس عقد زنانه
خرید لباس عقد زیبا
زمان خرید عقد
خرید سفره عقد
خرید سر عقد
خرید سفره عقد کریستال
خرید ست سفره عقد
خرید عقد شامل چیست
خرید شال عقد
خرید لباس عقد شیک
خرید مانتو شلوار عقد
خرید آینه شمعدان عقد
خرید مانتو و شلوار عقد
خرید سرویس طلای عقد
خرید عقد عروس
خرید عقد برای عروس
لیست خرید عقد عروس
خرید عقد برای عروس و داماد
لیست خرید عقد عروس داماد
خرید قبل عقد
خرید قرآن عقد
خرید قند عقد
خرید سفره عقد قیمت
خرید سفره عقد قم
لیست خرید قبل عقد
خرید کله قند عقد
لیست خرید عقد با قیمت
خرید لباس عقد با قیمت مناسب
قیمت خرید عقدنامه
خرید کیک عقد
خرید کلاه عقد
خرید کفش عقد
خرید کادو عقد
خرید کارت عقد
خرید کلاه عقد محضری
خرید لباس عقد کنان
خرید گیفت عقد
خرید اینترنتی گیفت عقد
خرید دسته گل عقد
خرید تاج گل عقد
مرکز خرید گیفت عقد
خرید عقد لیست
خرید لباس عقد محضری
خرید لباس عقد
خرید لوازم عقد
خرید عقد محضری
خرید مانتو عقد محضری
خرید مراسم عقد
خرید مانتو عقد
خرید مانتو عقد محضری در اصفهان
خرید مانتو عقد محضری مشهد
خرید مانتو عقد محضری در تهران
خرید عقد نوعروس
خرید لوازم خانگی با عقد نامه
خرید عقد و عروسی
خرید وسایل عقد
خرید وسایل عقد داماد
خرید وسایل عقد به عهده کیست
خرید عقد عروس و داماد
لیست خرید وسایل عقد
خرید نامزدی و عقد
خرید اینترنتی وسایل عقد
خرید های عقد
لیست خرید های عقد
هزینه خرید عقد
خرید عقدی
خرید یادبود عقد
خرید مانتو عقدی
خرید مراسم عقد
خرید مراسم بله برون
خرید مراسم عروسی
خرید مراسم نامزدی
خرید مراسم عقد چیست
خرید مراسم عقد کنان
خرید مراسم عقد محضری
خرید مراسم خواستگاری
خرید مراسم اسکار
خرید مراسم عروس
خرید برای مراسم نامزدی
خرید باند مراسم
فروش باند مراسم
خرید گل برای مراسم ختم
خرید قرآن برای مراسم ختم
خرید گل برای مراسم ترحیم
خرید پذیرایی مراسم ختم
مراسم فروش پیراهن هادی نوروزی
مراسم فروش پیکان علی کریمی
خرید مراسم نامزدی چیست
خرید حلوا مراسم
خرید تاج گل مصنوعی مراسم ختم
خرید کتاب مراسم دربار ناصری
فروش صندلی مراسم
خرید سیستم صوتی مراسم
خرید کتاب مراسم قطع دست در اسپوکن
کتاب مراسم قطع دست در اسپوکن
خرید گل مراسم
فروش گل مراسم
خرید تاج گل مراسم ترحیم
خرید لباس مراسم
مراسم فروش لباس
فروش لوازم مراسم عروسی
لیست خرید مراسم نامزدی
فروش میوه مراسم
خرید های مراسم نامزدی
گل عقد عروس
گل عقد کنان
گل عقد کنون
گل اقدسی
دسته گل عقد
دسته گل عقد محضری
دست گل عقد
دسته گل عقد کنان
تاج گل عقد محضری
گل اتاق عقد
دست گل عقد اینستا
دسته گل عقد اروپایی
گل آرایی اتاق عقد
مدل دسته گل عقد اینستاگرام
سفره عقد گل ارایی
دسته گل اتاق عقد
دسته گل عقد حلقه ای
گل برای عقد محضری
گل برای عقد
گل برا عقد
دسته گل عقد با مروارید
دسته گل برای عقد
تاج گل برای عقد
دسته گل برای عقد محضری
تاج گل برای عقد محضری
گل مچی برای عقد
دسته گل تبریک عقد
گل برای تبریک عقد
تل گل عقد
تزیین گل عقد
تصاویر گل عقد
گل جشن عقد
دسته گل جشن عقد
مدل دسته گل عقد جدید
دست گل جشن عقد
عکس گل جشن عقد
عکس دسته گل عقد جدید
مدل دسته گل جشن عقد
حلقه گل عقد
گل خنچه عقد
که گل در عقد
لباس عقد گلدار
گل روز عقد
دسته گل عقد رز آبی
دسته گل روز عقد
دست گل روز عقد
تاج گل روز عقد
گل برای روز عقد
عکس دسته گل روز عقد
عکس دسته گل عقد زیبا
گل سالگرد عقد
گل سر عقد عروس
دسته گل عقد ساده
دسته گل عقد سفید صورتی
دسته گل عقد سفید
گل آرایی سفره عقد
حلقه گل سر عقد
گل شب عقد
دسته گل عقد شیک
دسته گل شب عقد
شاخه گل عقد
مدل دسته گل شب عقد
گل صورتی عقد
دسته گل عقد صورتی
مدل دسته گل صورتی عقد
دسته گل عقد طبیعی
سفره عقد گل طبیعی
قیمت دسته گل طبیعی عقد
مدل دسته گل طبیعی عقد
تزیین سفره عقد گل طبیعی
دسته گل عقد عکس
مدل دسته گل عقد عروس
عکس دسته گل عقد عروس
دسته گل عروس عقد محضری
گل آرایی سفره عقد عروسی
عقد فاطما گل
دسته گل عقد قرمز
قیمت گل عقد
سبد گل عقد کنان
دسته گل عقد کوچک
دست گل عقد کنان
دسته گل کوچک عقد
عکس دسته گل عقد کنان
مدل دسته گل عقد کنان
دسته گل عقد لاکچری
دسته گل لباس عقد
دسته گل عقد نباتی
دسته گل عقد نامزدی
سفره عقد گل نرگس
گل واسه عقد
دسته گل واسه عقد
دسته گل وتاج عقد
مدل دسته گل عقد و نامزدی
مدل دسته گل عقد و عروس
دسته گل های عقد
گل آرایی سفره ی عقد
گل سر عقدی
دسته گل عقد 2019
دسته گل عقد 2016
مدل دسته گل عقد 2018
تاریخ درج: 1398/09/07
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله خرید مراسم عقد کنان از مجموع 0 امتیاز