استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خواستگاری کردن به سبک انگلیسی

خواستگاری کردن به سبک انگلیسی
خواستگاری کردن به سبک انگلیسی : روش های جدید خواستگاری رفتن این روزها با الگو گرفتن از فرهنگ کشورهای خارجی در ایران مرسوم شده است . خواستگاری کردن خاص و متفاوت پسرها از دخترها و گاهی وقت ها بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است







به گزارش دوشیزه به نقل از اسپوتنیک این فرد با کمک دوستان خود بر روی مقوا در خواست خواستگاری خود را با حروف درشت نوشته و ثابت نگه داشته است تا معشوقه او درخواست او را مشاهده کند. متن او به صورت زیر می باشد:
خواستگاری کردن به سبک انگلیسی

"مینو با من ازدواج می کنی؟"

این تصویر به سرعت در شبکه های اجتماعی مختلف پخش شد و واکنش های مثبت و منفی به همراه داشت. بسیاری از کاربران این عمل فرد عاشق را تحسین کرده و جسارت او را تشویق می کنند اما در مقابل عده ای از کاربران معتقدند که به علت نحوه خواستگاری، اگر جای مینو بودند با او ازدواج نمی کردند.

از جالب ترین مراسم خواستگاری های انجام شده می توان به مراسم خواستگاری دو بازیگر ایرانی اشاره کرد که از طریق اینترنتی صورت گرفت.

در این مراسم خواستگاری که یک خانواده در ایران و خانواده دیگر در لندن بود، حتی مراسم چای توسط عروس نیز انجام شد. همچنین در انتهای مراسم خواستگاری وقتی عروس خانوم جواب بله را به آقای داماد داد، خانواده داماد به سمت مانیتور نقل پاشیدند.

تاریخ درج: 1396/03/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله خواستگاری کردن به سبک انگلیسی از مجموع 0 امتیاز