استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفتر ازدواج شیک از کجا پیدا کنیم ؟

دفتر ازدواج شیک از کجا پیدا کنیم ؟
دفتر ازدواج شیک از کجا پیدا کنیم ؟ دفاتر عقد و ازدواج که این روزها در ارائه خدمات ، امکانات با هم دیگر به شدت رقابت دارند پیدا کردن یک دفتر ازدواج شیک با قیمت مناسب و امکانات کامل و سفره عقد شیک و جدید کار چندان ساده ای نیست در گزارش امروز سایت دوشیزه یکی از معروف ترین محضرها و دفترهای عقد و ازدواج تهران را به شما معرفی میکنیم










حق با قدیمی‌هاست «عروسی به چشم تماشاگر آسان است». وقتی خودتان داخل گود باشید دیگر به این راحتی‌ها نیست.هزار و یک کار ریز و درشت است که باید به‌موقع و درست انجام شود  تا بتوانید یک جشن ایده‌آل بگیرید و همه‌چیز همان‌طور که دوست دارید، پیش برود.بالاخره در زندگی هرکس این یک شب، خیلی اهمیت دارد و همه می‌خواهند جشنی بگیرند که خاطره‌اش برای همیشه ماندگار شود.البته لازم نیست بترسید یا نگران شوید. کافی است یک برنامه‌ریزی کامل داشته باشید و پیش از آن‌که دست به‌کار شوید ، حساب‌وکتاب همه‌چیز را بکنید. قرار عقد و وقت‌گرفتن از محضرخانه،اجاره سالن، خرید حلقه، انتخاب آینه و شمعدان، سفارش لباس عروس و کت‌وشلوار داماد،انتخاب آرایشگاه، گل‌فروشی و آتلیه عکاسی فقط بعضی از کارهایی است که باید در فهرست‌تان قرار دهید.

سالن عقد مهرگان


دفتر ازدواج مهرگان قبل از اعزام مقتاضی ثبت عقد به آزمایشگاه ، جهت انجام آزمایش های قبل از ازدواج ، « دو برگه » تقدیم می نماید و طی آن ، کلیه مطالب لازم برای زوجین جهت آگاهی از حقوق قانونی خود و نیز سایر موارد ، را به اطلاع عروس و داماد می رساند تا در روز عقد و هنگام امضاء اوراق ، هیچگونه سئوال یا مطلب مبهمی برایشان ، باقی نماند .این دفترخانه ، با انجام چنین کاری ، وظیفه شرعی و قانونی خویش را انجام داده و کلیه مسئولیت های بعدی ناشی از عدم اطلاع از قانون را از خود سلب می کند . اما جالب آن است که تقریبا اکثر مراجعین ، با سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آینده زندگی خویش ، مطالب یاد شده را مطالعه نمی کنند .


همانطوری که می دانید عقد ازدواج دارای شروط و مطالبی است که معمولا زوجین به انها توجه کافی نمی کنند. شاید کمتر کسانی باشند که قبل از ازدواج کامل و به دقت عقدنامه ازدواج رو بخوانند. شاید فقط به مهریه و یا شروط ضمن عقد توجه اندکی شود ولی باید بدانید که عقدنامه ازدواج دارای شروط زیادی است که لازم است زوجین کاملا ان را مطالعه کنند. 


سالن عقد با عاقد روحانی

هزینه های مراسم عقد در دفتر ازدواج

دفترخانه یا به تعبیر عموم محضرخانه‌ها برای ثبت ازدواج معمولا هزینه تعریف شده‌ای دریافت می‌کنند.این هزینه که از طرف سازمان ثبت برای آن‌ها تعریف می‌شود مبلغ ثابتی است.البته در دفاتر مختلف و بر اساس خدماتی که به شما ارائه می‌دهند هزینه‌های متفاوتی از شما مطالبه می‌کنند.برای مثال وجود اتاق عقد مجزا، سفره عقدی مفصل یا جزئی، نیروی خدماتی پذیرایی‌کننده از مهمانان شما،عکاسی و فیلمبرداری و… از جمله خدمات اضافه‌ای است که در بعضی دفاتر ارائه می‌شود.


برای انتخاب یک دفتر عقد لوکس همیشه معیارهای مختلفی وجود دارند. اگر با ما همراه باشید می توانید  به راحتی بهترین معیار های ممکن را با ما تجربه نموده و از انتخاب خوب خود نهایت لذت را ببرید.از جمله معیار های مهم در انتخاب سالن عقد زیبایی و شیک بودن این مکان می باشد. در واقع افراد امروزه سعی دارند تا همه مراسمات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند در این راه مهم ترین عامل زیبایی سالن عقد می باشد.اگر جز افرادی هستید که در شرف ازدواج قرار دارید و برایتان سالن عقد و آرایش زیبای سفره عقد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. ما در سالن عقد خاطره بهترین ها را برای شما رقم می زنیم.


محضر عقد و ازدواج تهران

عروسی و ازدواج یکی از مهم ترین و شیرین ترین دغدغه های هر انسانی است. زن و شوهر تمام سعی خود را به کار می برند تا بتوانند بهترین خاطرات ممکن را در این شب برای خودشان رقم بزنند.اما قبل از شب عروسی یکی از مهم ترین  بخش های ازدواج برای افراد مربوط به عقد و ایجاد تعهد بین طرفین برای پایداری زندگی شیرین و جذابی است.فراهم نمودن امکانات مختلف عقد همیشه از مهم ترین دغدغه های زوجین بوده است. انتخاب مکان برگزاری عقد، نحوه چیدمان سفره عقد، سالن ازدواج با سفره عقد و … باعث می شود تا ذهن افراد قبل از عروسی درگیر معیار های مختلف برای انتخاب بهترین مکان ممکن برای مراسم عقد باشد تا بتواند علاوه بر یک عروسی مجلل و زیبا، در قیمت و هزینه های عقد نیز صرفه جویی نماید.


سالن عقد مهرگان به عنوان پرطرفدارترین و مشهورترین عاقد ، محضر و دفتر ازدواج در تهران شناخته شده است . سالن عقد مهرگان با سالنی بزرگ با ظرفیت پذیرایی و امکاناتی نظیر عقد آریایی ، گروه موزیک سنتی و ایرانی ، نورپردازی ، پارکینگ ، آسانسور و مدیریت با سابقه یک انتخاب ایده ال برای عروس دامادهایی است که در جستجوی سالن عقد vip هستند



تاریخ درج: 1398/05/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله دفتر ازدواج شیک از کجا پیدا کنیم ؟ از مجموع 0 امتیاز