استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفتر ازدواج مناطق 1 تا 5 تهران

دفتر ازدواج مناطق 1 تا 5 تهران
دفتر ازدواج مناطق 1 تا 5 تهران : دفتر ازدواج پاسداران ، دفتر ازدواج ستارخان ، دفتر ازدواج سعادت آباد ، دفتر ازدواج مرزداران ، دفتر ازدواج پونک ، دفتر ازدواج تهرانپارس ، دفتر ازدواج آجودانیه ، دفتر ازدواج شهرک غرب ، دفتر ازدواج پارک وی ، دفتر ازدواج زعفرانیه ، دفتر ازدواج ولنجک ، دفتر ازدواج تجریش ، دفتر ازدواج قیطریه ، دفتر ازدواج فرمانیه ، دفتر ازدواج هروی
















-------------------------------------------------------
سالن عقد همدم - تهرانپارس و آجودانیه
شیک ترین سالن عقد آجودانیه و تهرانپارس
چرا دفاتر عقد همدم را برای جشن عقد خود انتخاب کنیم؟
سالن‌های عقد مجموعه همدم، با بهترین دسترسی در دو شعبه شرق و شمال تهران قرار دارند. این مجموعه با سابقه درخشان و کادری مجرب در برگزاری مراسم عقد محضری لاکچری در سالن عقد و در فضای باز، بهترین مجری برگزاری عقد تشریفاتی می‌باشد. عروس و داماد‌های عزیز می‌توانند با در نظر گرفتن لوکشین شهری، ظرفیت و دکوراسیون سالن‌ها، سبک و دیزاین سفره عقد موردپسند و همچنین خدمات مورد انتظار یکی از سالن‌های لوکس عقد مجموعه همدم را انتخاب و خلق مراسمی با شکوه را به تیم تشریفاتی عقد همدم بسپارند.
بررسی چند امتیاز مثبت دفتر عقد و ازدواج همدم:
• یکی از نکات مهم دفاتر ازدواج همدم، سالن‌های عقد لوکس با دکوراسیون مدرن، چیدمان سفره عقدی شیک و لاکچری با سبک‌های مختلف در هر اتاق عقد می‌باشد. این مجموعه مجری تخصصی برگزاری مراسم عقد در فضای باز با استایل‌های روز و اروپایی می‌باشد.
• پکیج‌های قمیتی متنوع (اقتصادی تا لاکچری). این مجموعه با مشاوره رایگان در مورد باغ‌ها و سالن‌های داخل شهر تهران، انتخاب را برای عروس و دامادهای عزیز راحت‌تر می‌کند و به برگزاری جشنی باشکوه مطابق با بودجه و خدمات مورد نیاز شما کمک می‌کند.
• وجود تیم عکاسی و فیلمبرداری تخصصی مستقر در دفاتر عقد و ازدواج همدم برای ثبت خاطرات شیرین جشن یکی شدن شما که باعث مدیریت زمان و هزینه‌های جشن عقد می‌شود.
• لوکیشن‌های خاص و زیبا برای عکاسی مراسم عقد در سبک‌های مختلف و مناسب برای هر استایل جشن. همچنین تیم مجرب دیزاینر مجموعه عقد همدم، آمادگی اجرای گل‌آرایی، شمع آرایی و حریرآرایی مدنظر شما برای سالن عقد مطابق با مدل‌های روز و ژورنالی را دارند.
• سالن‌های پذیرایی مجلل برای سرو ناهار و شام و پکیج‌های متنوع خدمات و پذیرایی.
• با وجود تیم حرفه‌ای مهماندار و وسایل پذیرایی شیک، میزبانی بدون استرس را تجربه خواهید کرد.
• دفتر عقد و ازدواج همدم با کادری مجرب در امر ثبت محضری عقد، اولین مجموعه ایست که در صورت نیاز و خواست عروس و دامادهای عزیز، سند عقد را در روز جشن عقد ثبت و به زوجین تقدیم می‌کند.
• داشتن پارکینک کافی جهت رفاه حال مهمانان عزیز شما.

شعبه شرق دفتر عقد و ازدواج همدم:
شعبه شرق همدم در مجموعه تالارهای کاخ واقع در خیابان دماوند تهران، با بهترین و جدیدترین امکانات بعنوان لوکس‌ترین تالار در منطقه آماده برگزاری مراسم عقد تشریفاتی شما عزیزان می‌باشد. این تالار شیک دارای 4 فضا با دکوراسیون متفاوت برای برپایی جشن عقدی لاکچری می‌باشد:
o اتاق عقد طلایی : با ظرفیت 50 نفر
o اتاق عقد نقره : با ظرفیت 70 نفر
o سالن عقد برنز: با ظرفیت 150 نفر
o سالن عقد فضای باز: با ظرفیت 70 نفر

شعبه شمال سالن عقد همدم:
شعبه شمال تشریفات عقد همدم واقع در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن می‌باشد. این مجموعه در منطقه آجودانیه تهران با زیربنایی بالغ بر 12000 متر مربع و فضایی باشکوه، آماده برگزاری مراسم عقد تشریفاتی و لاکچری می‌باشد. این فضای مجلل، دارای 3 سالن عقد مدرن برای برگزاری مراسمی به یادمادنی از جشن یکی شدن عروس و دامادهای عزیز می‌باشد:
o اتاق عقد نیایش: با ظرفیت 50-40 نفر
o اتاق عقد اندیشه: با ظرفیت 70 نفر
o سالن عقد فردوسی: با ظرفیت 150 نفر به بالا
تشریفات عقد همدم در این مجموعه برای سرو ناهار و شام، با درنظر گرفتن 5 سالن اختصاصی با دکوراسیون و معماری کلاسیک در تم‌های رنگی متنوع، سعی در برگزاری جشن عقدی باشکوه و بی‌نقص دارد.
جهت مشاوره و بازدید از سالن‌های عقد همدم در دو شعبه شرق و شمال تهران با ما تماس بگیرید.
-------------------------------------------------------
دفتر ازدواج و سالن عقد هانی مون
Honymoon Wedding Office
یک سالن عقد شیک در شهرک غرب:
دفتر ازدواج و سالن عقد هانی مون

هانی مون یک فضای کاملا لاکچری برای برگزاری مراسم عقدتان است. سالن عقد هانی مون لوکس‌ترین دفتر عقد و ازدواج منطقه سعادت آباد است که از نظر دسترسی در بهترین منطقه واقع شده است. فضای زیبای این مجموعه برای عکس و فیلم عروس و دامادهای زیبا و خوشپوش بسیار مناسب است. برای عروس و داماد و والدین گرامی شان پارکینگ اختصاصی داریم و به دلیل موقعیت خاص سالن همواره تعداد زیادی جای پارک برای مهمانان عزیزمان هم فراهم است. در هانی مون می توانید از مشاوره رایگان حقوقی در خصوص شرایط ضمن عقد برخوردار شوید.
انتخاب تم گل آرایی سفره و همچنین گل آرایی طبیعی فضای سالن و سفره عقد، گروه های اجرای موسیقی سنتی، عکاسی و فیلم برداری و آتلیه اختصاصی، شمع آرایی و بادکنک آرایی و نورپردازی،مه سرد از خدماتی است که می توانید از آنها نیز بهره ببرید. مهمترین ویژگی هانی مون امکان پذیرایی شام و ناهار است و سعی داریم که مراسم عقد را در معیار کوچک تر از عروسی ولی با کیفیت، گرمی و صمیمیت بیشتر برگزار کنیم. تلفن:
-------------------------------------------------------
دفتر ازدواج 472
Marriage Office 472
(تهران - شمال)
یکی از دفاتر ازدواج محبوب زوج‌های تهران دفترخانه‌ی شماره 472 است، این دفترخانه با فضایی دل‌نشین و اتاق عقدی با ظرفیت 35 نفر دارای سفره‌ی عقدی به همراه گل‌آرایی طبیعی و شمع آرایی ست که خوش‌رنگ‌ترین تصاویر را از پیوندتان به یادگار خواهد گذاشت.
یکی از جنبه‌های اصیل و دلیل انتخاب دفتر عقد و ازدواج 472، اجرای موسیقی سنتی (ساز و دهل) در لحظات ورود و خروج شماست که با کوبه‌های شورانگیزش لبخند به لب تمام حضار می‌نشاند.
دفترخانه 472 با داشتن اتاق انتظار مجزا سبب شده تا تمام‌کارهای ثبتی و رسمی انجام عقد در فضای بیرون اتاق عقد انجام گیرد و تمام مراحل به بهترین نحو ممکن پیش رود.
از ویژگی‌های به نام سالن عقد 472، مدیریت زمان برای میهمانان شماست به این‌گونه که پس از فرآیند خطبه عقد به کمک مجریان متعهد این مجموعه در بهترین شرایط ممکن عکس‌های یادگاری شما با تک‌تک عزیزانتان ثبت می‌شود و بعدازآن لحظات شیرین و به‌یادماندنی میز عسل به همراه آرزوهای ماندگار پدران و مادران زوج‌های خوشبخت فرامی‌رسد.
روز پیوندتان را با انتخاب دفتر ازدواج 472 زیباتر کنید.
-------------------------------------------------------
سالن عقد و دفتر ازدواج مهرگان
سالن عقد لوکس در پارک وی
عروس خانم ها و ماه دامادهای عزیز که به تازگی قصد شروع پیوند مقدس و آسمانی ازدواج را دارید و برای شما مهم است که همه چیز در مراسم عقد شما به بهترین شکل پیش برود و در جستجوی دفتر رسمی ازدواج با سالن عقد بسیار شیک و مدرن در شهر تهران هستید؛
ما بر آن شدیم که در انتخاب بهترین و شیک ترین دفترازدواج و سالن عقد شهر تهران همراه و همگام شما باشیم؛
و با انجام تعدادی از خواسته های شما عزیزان در روز تکرار نشدنی عقدتان (مانند: عکاسی ، فیلمبرداری، تهیه کلیپ و تیزر اختصاصی، پذیرایی، تهیه گیفت و ...) از زحمات و استرس شما بکاهیم.

دفتر عقد مهرگان در سالنی به مساحت ۱۴۰ متر مربع و با ظرفیت 60 الی 70 نفر طراحی شده تا عزیزان در فواصل برنامه، راحت باشند.
دفتر عقد و ازدواج مهرگان که تحت نظر کامل دفتر رسمی ازدواج می باشد، دارای خدمات جامعی چون:
سفره عقد شیک
بک گل آرایی شده
فضایی با طراحی روز و به سبک روستیک و اروپایی با هزینه مناسب (جهت رفاه حال عزیزان و به علت همکاری مستقیم با دفتر رسمی ازدواج)
مسیر دسترسی آسان
قرارگیری در مکانی دنج و مصفا و خارج از طرح های ترافیکی
پارکینگ اختصاصی (حتی برای مهمانان)
آسانسور از درب پارکینگ بدون پله
ارائه انواع پذیرایی ها مطابق با سلیقه شما با ظرفیت ۶۰ صندلی حریر آرایی شده
سالنی با مساحت ۱۴۰ متر مربع
به کارگیری کادری مجرب و کار آزموده و جوان و خوش برخورد
امکان انتخاب عاقد معمم و غیرمعمم
سالن عقد مهرگان بی شک یکی از مناسب ترین گزینه ها در شهر تهران، خصوصا در مناطق شمال و شمالغرب تهران است.

آرمان مجموعه مهرگان این است : ((در بهترین ساعات عمر شما ، جزئی ترین زیبایی ها هم به یادماندنی است، ما به ناب ترین خاطراتتان نقشی به یادمادنی می زنیم.))

دفتر مهرگان مقابل پارک ملت قرار دارد و در منطقه ای سر سبز و بسیار زیبا، و در مکان آرام و دنج قرار گرفته است تا زوجین و مهمانانشان با آرامش خیال به اجرای مراسم عقد خود بپردازند و خاطرات شیرین خود را بسازند.

تمام خدماتی که در هنگام مراسم عقد ممکن است خانواده های زوجین (با در نظر قرار دادن تفاوت های فرهنگی گوناگون ) نیاز داشته باشند در این مجموعه گردآوری شده است که ازجمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

-اجرای شرعی عقد ازدواج، ثبت رسمی ازدواج و تحویل فوری مدارک
-پخش موسیقی بیس در طی مراسم (در صورت تمایل)
-موسیقی سنتی زنده
-گل آرایی طبیعی ژورنالی
-شمع آرایی
-پذیرایی های متنوع
-آسانسور و پارکینگ اختصاصی (حتی مهمانان)
-گروه اختصاصی فیلم برداری و تدوین و عکاسی حرفه ای و ...
ثبت و اجرای مراسم در فضای خارج از دفتر نیز ، ممکن میباشد.
طراحی این سالن و سفره عقد آن، با طراحان داخلی با تجربه و به سبک روستیک میباشد. تمامی صندلی ها وجایگاه عروس و داماد با دقت گل آرایی و حریر آرایی شده اند.
این دفتر خانه دارای ۱۷ سال سابقه در اجرای مراسمات است ، به حسن خلق شهره اند. این دفتر صرفا برای مراسم عقد است ، و هرگز طلاقی در آن انجام و ثبت نمیشود.
"ما برای وصل کردن آمدیم ، نی برای فصل کردن آمدیم"

-لوکس ترین دفتر عقد و ازدواج در شمال و شمال غرب تهران
_ثبت ازدواج و اجرای شرعی
- موسیقی زنده
-پذیرائی
-نورپردازی
-مه سرد
-تهیه گیفت های عقد
-تیم حرفه ای عکاسی و فیلم برداری و ساخت تیزر
-------------------------------------------------------
سالن عقد و دفتر ازدواج شادی
دفترازدواج337 با 20 سال سابقه در امر ثبت ازدواج، مشاوره حقوقی برای زوجین، می باشد.
سالن عقد و دفتر ازدواج شادی، دارای سالن اداری و همچنین سالن عقد مجزا است.ظرفیت این سالن 35 نفر می باشد.از شاخصه های سالن عقد و دفتر ازدواج شادی،تنظیم سند ازدواج و تحول سند در کوتاهترین زمان در محل دفترخانه است.
مدیریت این دفتر آقای سید ناصر موسوی می باشد که ایشان بیست سال در این زمینه سابقه و با دست معروف بخیرشان زوج های زیادی رو عقد نموده و بسیاری از دوستان هنرمندمان نیز به خطبه خواندن ایشان اعتقاد خاصی دارند.
از ویژگی های خدمات سالن عقد و دفتر ازدواج شادی شمع آرایی، گل آرایی، رقص نور، موزیک، پذیرایی های منعطف:شیرینی،شام، عکاس و فیلمبردار خانم،ودر نهایت هزینه ی مناسب می باشد.
-------------------------------------------------------


شاید مراسم عروسی باشکوه ترین مراسم هر فرد در طول زندگی اش باشد اما به جد می توان گفت که بزرگترین، مهم ترین و مقدس ترین روز زندگی هر فرد روزی است که پیوند زناشویی را با انسان دیگری که بهترین انتخاب زندگی اوست می بندد. از این رو برای اغلب افراد حائز اهمیت است که این پیوند در چه مکان و چه زمانی ایجاد شود. زمان عقد را می توان از بین اعیاد و وقایع مهم تقویم تعیین کرد. برای انتخاب مکان در صورتی که قصد ندارید سفره عقد را در منزل پهن کنید باید به دنبال محضر مناسب بگردید. در انتخاب محضر توجه به چند نکته مهم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ضروری می باشد. در انتها نیز کارشناسان بزمینه تعدادی از محضرهای عقد تهران که واجد شرایط برگزاری مراسم مناسب و باشکوه هستند را معرفی می‌کنند.
محدوده جغرافیایی

شاید مهم ترین معیار برای انتخاب محضر مناسب، محدوده قرارگیری دفتر عقد و ازدواج است. چراکه با توجه به زمان محدودی که دفاتر در اختیار شما قرار می دهند، دسترسی محضر می بایست به نحوی باشد که حضور به موقع برای عروس و داماد و مهمانان ممکن شود. همچنین اگر قبل یا بعد از رفتن به محضر قصد رفتن به اتلیه را دارید یا در ادامه عقد محضری مراسم شام یا جشنی ترتیب داده اید، بهتر است محضر را نزدیک به محل اتلیه، شام یا جشن انتخاب کنید.
ظرفیت محضر

ظرفیت محضر ها با توجه به ابعاد سالن آنها متفاوت است. بنابراین در انتخاب محضر ابتدا باید تعداد میهمان ها را تخمین بزنید تا بر اساس آن به دنبال محضرهای مناسب خود باشید.
عاقد

عاقدی که در مهمترین لحظه زندگی تان با شما همراه  است باید خوش رو و خوش اخلاق باشد. لحظات حضور شما در محضر گرچه دقایق شیرینی است، اما احتمالا با کمی استرس نیز همراه خواهد بود؛ بنابراین لازم است عاقدی را انتخاب کنید که با روی خوش محیطی آرام و مناسب را برای شما فراهم سازد. ضمنا با توجه به اینکه عاقدها هم در لباس روحانی و هم در لباس غیرروحانی هستند، برای افرادی که این موضوع اهمیت دارد می‌تواند در انتخاب محضر اثرگذار باشد.
دکوراسیون محضر

تم سالن عقد، سفره ی عقد و صندلی ها و سایر وسایل دکوراتیو کاملا سلیقه ای است. از آنجا که همه ی افراد اغلب علاقه دارند که مهمترین لحظات زندگی خود با عکس و فیلم ثبت کنند و شما به عنوان عروس و داماد نیز از این قضیه مستثنی نیستند، بهتر است محضری با سالن شیک انتخاب کنید تا بیش از هر چیز هم مراسم را در مکانی رویایی برگزار کنید هم خروجی عکس و فیلم شما زیبا باشد.
جای پارک مناسب

از مهمترین محاسن یک دفترخانه ازدواج می توان به جای پارک خوب و محدوده‌ی قرارگیری آن اشاره کرد. مهمانان شما باید به راحتی بتوانند جای پارک پیدا کنند تا سر وقت در مراسم حضور پیدا کنند.
اتاق انتظار

معمولا بخاطر محدود بودن مدت زمان عقد، عروس و داماد و مهمان ها کمی زودتر در محضر حضور پیدا می کنند تا احتمال تاخیر را کاهش دهند. علاوه بر این، احتمال پر بودن سالن عقد پیش از مراسم عقد شما زیاد است، بنابراین بهتر است محضر عقد دارای اتاق انتظار یا لابی باشد تا بتوانید دقایق انتظار را در آنجا بگذرانید.
مدت زمان مراسم عقد

پیش از انتخاب دفتر عقد، مدت زمانی را که در اختیار شما قرار می دهند بررسی کنید. هرچه این مدت بیشتر باشد آرامش خاطر شما نیز برای برگزاری تک تک برنامه ها بیشتر خواهد بود.
امکانات محضر

امکانات دفترخانه های ازدواج باهم یکسان نیستند. برخی دارای آتلیه، گروه موزیک، نورپردازی، پذیرایی، یخ خشک، شمع آرایی و ... هستند که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید از آن ها در مراسم استفاده کنید.
بهترین دفترخانه های محدوده غرب تهران
دفتر ازدواج هانی مون

این دفترخانه در محله سعادت آباد واقع شده است و محیطی دنج و صمیمی دارد. سالن عقد هانی مون، سفره عقدی نو و فضایی پر نور دارد و عاقد این دفترخانه بسیار معروف و خوش سخن است.
دفتر عقد پیوند مهر افزا

شما در مجموعه پیوند مهرافزا واقع در جنت اباد به عنوان عضوی از باشگاه مشتریان محسوب می شوید. اعضای باشگاه مشتریان برای برگزاری سایر جشن های خود همانند تولد، عروسی و .... شامل تخفیف های پیشنهادی توسط مجموعه می شوند. ظرفیت سالن عقد مهرافزا 50 نفر است. موسیقی سنتی از جمله گزینه هایی است که با انتخاب آن می توانید به هرچه با شکوه‌تر شدن مراسم خود کمک کنید. علاوه بر این در این سالن از امکاناتی همچون پذیرایی از مهمان های شما با منوی کافی‌شاپ، نورپردازی، گل آرایی و شمع آرایی برخوردار خواهید بود. مجموعه مهرافزا برای زوج های جوان تورهای بوم گردی برگزار می کند که برای راحتی خود در تدارک سفر می توانید از این دفترخانه کمک بگیرید. دارا بودن پارکینگ اختصاصی از مزیت های این سالن عقد است. مدیریت مجموعه جناب آقای پرهام چاووشی، با 10 سال سابقه درخشان امکان برخورداری عروس و دامادها از مشاوران حقوقی به صورت رایگان تحت نظر موسسه حقوقی نوآوران عدالت آریایی را برای زوجین فراهم کرده است.
دفتر ازدواج پیوند مهر دریا

این سالن عقد شیک و بزرگ، در محدوده سعادت آباد قرار دارد و مدیریت این مجموعه را سرکار خانم شارقی برعهده دارند. سابقه 20 ساله دفتر ازدواج پیوند مهر دریا و فضای بزرگ و همچنین امکان انتخاب دکوراسیون و چیدمان از مزایای اصلی این دفتر ازدواج است.  
بهترین دفترخانه های محدوده شمال تهران
دفتر خانه 472

دفترخانه 472 قلهک در سال 1377 تاسیس گردید. به تازگی با ایجاد تغییرات دکوراسیون و سفره عقد با فراهم کردن امکاناتی نظیر گل آرایی و شمع آرایی و عقد آرایی و خدمات پذیرایی و موسیقی بیش از پیش می تواند مراسم با شکوهی را برای عروس خانم ها و آقا دامادها به وجود آورد. سالن عقد این دفترخانه گنجایش 30 نفر را دارد. این دفترخانه برای راحتی حال مهمانان دارای اتاق انتظار نیز می‌باشد.  مدت زمان اختصاص داده شده به هر زوج یک ساعت می باشد.
بهترین دفتر عقدهای محدوده شرق تهران
دفتر عقد کالسکه

دفتر عقد کالسکه دیزاینی جوان پسند دارد و با کادری خلاق در محدوده خیابان فرجام قرار دارد. موسیقی دف، شمع آرایی و گل آرایی و نورپردازی های شکیل از ویژگی های این دفتر عقد است. همچنین امکان سرو غذا در رستورانی مجزا نیز برای مهمانان وجود دارد.
     بهترین سالن های عقد در تهران

امروزه بسیاری از زوج ها ترجیح می دهند مراسم عقد خود را همراه با پذیرایی نهار یا شام در یک سالن زیبا و مجلل برگزار کنند. سالن های عقد معمولا محیطی شیک برای پذیرایی اقوام درجه یک حاضر در مراسم عقد فراهم می کنند. ظرفین این سالنها معمولا از 50 تا 100 نفر است. در ادامه تعدادی از این سالنهای عقد در تهران را ملاحظه می کنید.
سالن عقد تشریفاتی هرمس

سالن عقد هرمس دارای سالنهای عقد بسیار مجلل در سمت غرب تهران و سمت شمال (خیابان دولت) است. مدیریت این مجموعه دارای سابقه طولانی و تجربه بالا در زمینه برگزاری مراسم عقد و عروسی به صورت شکیل و مجلل هستند. موسیقی زنده، تیم مجرب پذیرایی، گل آرایی حرفه ای از نکات مهم این سالن عقد است. پارکینگ اختصاصی و خدمات ویژه و فضای مجلل از ویژگی های منحصر به فرد این سالنهای عقد است.
سالن عقد اسپرلوس

اگر به دنبال دفتر ازدواج و سالن عقد لاکچری در شمال غرب تهران هستید، حتماً سری به موسسه اسپرلوس پیوند ماندگار در شهران بزنید. این دفترخانه سالنی بزرگ و شیک با ظرفیت 100 نفر دارد. سالن عقد اسپرلوس علاوه بر فضای بزرگ و مناسب برای عقد شما، دکوراسیون و چیدمان متفاوت و جالبی نسبت به سایر سالن های عقد دارد. از دیگر مزیت‌های سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار، حق انتخاب عاقد شخصی و روحانی توسط عروس و دامادهای عزیز می‌باشد.
سالن عقد آدخت

سالن عقد و ازدواج آدخت در 2 شعبه غرب و شرق تهران با فضایی خاص و شیک عقدی ماندگار و اجرایی باشکوه را رقم می زند.  این سالن ها با فضایی در حدود 160و 300 مترمربع اجراکننده مراسم عقد هستند. ظرفیت سالن های عقد آدخت 60الی 300 نفر می باشد و پذیرایی سالنهای آدخت همراه با ناهار و یا شام برای مهمانان محترم است.

دفتر ازدواج و سالن عقد ایرن

از ویژگی های خاص دفتر ازدواج ایرن، سفره عقد زیبا و نورپردازی ها و گل آرایی های خاص این سالن عقد است. به راحتی از منوی پذیرایی متنوع این سالن عقد انتخاب کنید و با انواع کوکتل، فینگرفود، آبمیوه طبیعی، شربتهای سنتی یا منوی شام و نهار از مهمانان خود پذیرایی کنید. در ضمن در این سالن،  عقد رسمی و خطبه عقد اسلامی اجرا می شود و ثبت رسمی می شود
عقد تشریفاتی

اگر به دنبال یک فضای کاملا لوکس برای برگزاری مراسم عقدتان باشید، حتماً با سالن عقد تشریفاتی برخورد می‌کنید. سالن عقد تشریفاتی در یک ویلای شخصی، به همراه فضای باز فوق‌العاده، استخر و فضای سبز زیبا در منطقه‌ی نیاوران و در نزدیکی پارک جمشیدیه واقع شده است. سفره عقد تشریفاتی تماماً کریستال است و شما را با اولین نگاه مجذوب خود خواهد کرد. ساعت اجرای مراسم برخلاف سایر سالن‌های عقد کوتاه نیست و هیچ عجله‌ای در طول مراسم وجود ندارد. عروس و داماد می‌توانند عکس‌های فوق‌العاده‌ای در فضای سالن عقد تشریفاتی بگیرند و به یادگار داشته باشند.

سالن عقد مهرگان

دفتر ازدواج مهرگان در محلی زیبا، با دیزاین مد روز، با کادری بسیار خوش برخورد و مجرب مقابل پارک ملت قرار دارد. در این دفتر چیدمان صندلی ها به سبک اروپایی است و پذیرایی انواع شیرینی ها و نوشیدنی ها در کنار موسیقی زنده و نورپردازی شیک، باعث رضایت زوجهای جوان شده است.

بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی و سعادت برای همه شما عروس و دامادهای عزیز، شما را به مطالعه مقالات بخش مشاوره ازدواج دعوت می کند.



دفتر ازدواج موقت در کابل
دفتر ازدواج و طلاق
دفتر ازدواج اصفهان
دفتر ازدواج پاسداران
دفتر ازدواج کرج
دفتر ازدواج موقت
دفتر ازدواج مشهد
دفتر ازدواج غرب تهران
دفتر ازدواج مرزداران
دفتر ازدواج اهواز
دفتر ازدواج الماس
دفتر ازدواج اقای روضاتی اصفهان
دفتر ازدواج اسلامشهر
دفتر ازدواج ارومیه
دفتر ازدواج اراک
دفتر ازدواج اسپرلوس
دفتر ازدواج ایما
دفتر ازدواج اکسیر
دفتر ازدواج با سفره عقد در اهواز
دفتر ازدواج بندرعباس
دفتر ازدواج با ظرفیت بالا
دفتر ازدواج بلوار ابوذر
دفتر ازدواج بلوار فردوس
دفتر ازدواج با سفره عقد در مهرشهر کرج
دفتر ازدواج بوشهر
دفتر ازدواج باقرشهر
دفتر ازدواج بابل
دفتر ازدواج بهارستان اصفهان
دفتر ازدواج پونک
دفتر ازدواج پیوند مهر دریا
دفتر ازدواج پیروزی
دفتر ازدواج پیوند
دفتر ازدواج پل مدیریت
دفتر ازدواج پرند
دفتر ازدواج پردیس
دفتر ازدواج پیوند مهرافزا
دفتر ازدواج پانیک
دفتر ازدواج پ
دفتر ازدواج تهران
دفتر ازدواج تهرانسر
دفتر ازدواج تجریش
دفتر ازدواج تشریفات مشهد
دفتر ازدواج تنکابن
دفتر ازدواج توحید ورمزیاری
دفتر ازدواج تهران نو
دفتر ازدواج تاکستان
دفتر ازدواج سمر
دفتر ازدواج ثبت
دفتر ازدواج ثبت نام
دفتر ازدواج ثبت تهران
دفتر ثبت ازدواج موقت
دفتر ثبت ازدواج موقت در اصفهان
دفتر ثبت ازدواج موقت در بندرعباس
دفتر ثبت ازدواج اصفهان
دفتر ثبت ازدواج موقت در تهران
دفتر ثبت ازدواج اهواز
دفتر ازدواج جنت آباد
دفتر ازدواج جردن
دفتر ازدواج جنوب تهران
دفتر ازدواج جنت آباد شمالی
دفتر ازدواج جنت مکان اهواز
دفتر ازدواج جنت آباد مرکزی
دفتر ازدواج جمهوری
دفتر ازدواج جهرم
دفتر ازدواج جاودانه نیا
دفتر ازدواج جیحون
دفتر ازدواج چالوس
دفتر ازدواج چیتگر
دفتر ازدواج چهارراه زندان شیراز
دفتر ازدواج چهارراه سرو
دفتر ازدواج چهاردانگه
دفتر ازدواج چاوشی بندرعباس
دفتر ازدواج چیذر
دفتر ازدواج چهارراه سرسبز
دفتر ازدواج چهارراه ولیعصر
دفتر ازدواج حکیمیه
دفتر ازدواج حرم حضرت معصومه
دفتر ازدواج حرم امام رضا
دفتر ازدواج حصارک کرج
دفتر ازدواج حسین رمضانی
دفتر ازدواج حسام سارنج
دفتر ازدواج حاج اقا طلايي
دفتر ازدواج حامد ضیایی مشهد
دفتر ازدواج حقگو
دفتر ازدواج حمید پورپاک
دفتر ازدواج خانی آباد
دفتر ازدواج خیابان شریعتی
دفتر ازدواج خوشنویس
دفتر ازدواج خیابان اردیبهشت اصفهان
دفتر ازدواج خانه اصفهان
دفتر ازدواج خاطره
دفتر ازدواج خیابان پیروزی
دفتر ازدواج خمینی شهر
دفتر ازدواج خوشنویس اهواز
دفتر ازدواج خرمشهر
خیابان بهبودی دفتر ازدواج
خیابان آزادی دفتر ازدواج
دفتر ازدواج خ پیروزی
دفتر ازدواج خ دماوند
دفتر ازدواج خ آزادی
دفتر ازدواج خ مطهری
دفتر ازدواج خ رسالت
دفتر ازدواج خ ولیعصر
دفتر ازدواج خ
دفتر ازدواج در کرج
دفتر ازدواج در غرب تهران
دفتر ازدواج در اصفهان
دفتر ازدواج در پیروزی
دفتر ازدواج در مشهد
دفتر ازدواج در تهران
دفتر ازدواج در شیراز
دفتر ازدواج در اسلامشهر
دفتر ازدواج در تهرانپارس
دفتر ازدواج در شهریار
دفتر ازدواج ذاکری
دفتر ازدواج ذوالفقاری
دفتر ازدواج رشت
دفتر ازدواج رزگلد
دفتر ازدواج رئیسی
دفتر ازدواج روضاتی اصفهان
دفتر ازدواج رامسر
دفتر ازدواج رباط کریم
دفتر ازدواج رسمی
دفتر ازدواج روف گاردن
دفتر ازدواج رزگلد تهرانپارس
دفتر ازدواج رسالت
دفتر ازدواج زرین
دفتر ازدواج زعفرانیه
دفتر ازدواج زنجان
دفتر ازدواج زاهدان
دفتر ازدواج زیبا در اصفهان
دفتر ازدواج زیتون اهواز
دفتر ازدواج زیتون کارمندی
دفتر ازدواج زیبا در تهران
دفتر ازدواج زرین شهر
دفتر ازدواج زرین در تهرانپارس
دفتر ازدواج شهرک ژاندارمری
دفتر ازدواج سپید
دفتر ازدواج سپاهان شهر
دفتر ازدواج ساری
دفتر ازدواج سهروردی
دفتر ازدواج سمنان
دفتر ازدواج سراسیاب
دفتر ازدواج ساوه
دفتر ازدواج سید خندان
سردفتر ازدواج
سردفتر ازدواج خانم
سردفتر ازدواج مشهد
سردفتر ازدواج و طلاق
سردفتر ازدواج شهرری
سردفتر ازدواج اصفهان
دفتر ازدواج شهرک غرب
دفتر ازدواج شمال تهران
دفتر ازدواج شهریار
دفتر ازدواج شیک در شهرری
دفتر ازدواج شیک در تهران
دفتر ازدواج شیک در مرزداران
دفتر ازدواج ش
دفتر ازدواج صادقیه
دفتر ازدواج صومعه سرا
دفتر ازدواج صیغه
دفتر ازدواج صیغه موقت
دفتر ازدواج صیغه موقت مشهد
دفتر ازدواج صیغه ای در اصفهان
دفتر ازدواج صادقیه تهران
دفتر ازدواج صداقت بوشهر
دفتر ازدواج صادقی قم
دفتر ازدواج صادقی
دفتر ازدواج ضیابری رشت
دفتر ازدواج ضیابر
دفتر ازدواج در ضرابخانه
دفتر ازدواج طلایی
دفتر ازدواج طلاق
دفتر ازدواج طلاق کرج
دفتر ازدواج طلاق شیراز
دفتر ازدواج طلاق قم
دفتر ازدواج طلايي پاسداران
دفتر ازدواج طلاق شهرری
دفتر ازدواج طلاق تهرانپارس
دفتر ازدواج طلایی استان تهران، تهران
دفتر ازدواج طلاق پل مدیریت
دفتر ازدواج ظفر
دفتر ازدواج خیابان ظفر
دفتر ازدواج در ظفر
دفتر ثبت ازدواج ظفر
دفتر ازدواج در خیابان ظفر
دفترخانه ازدواج در ظفر
دفتر ثبت ازدواج در ظفر
دفتر ازدواج عقد آریایی
دفتر ازدواج عقد نشان
دفتر ازدواج علوی
دفتر ازدواج عبدل آباد
دفتر ازدواج عظیمیه
دفتر ازدواج عرشیان کرج
دفتر ازدواج علیزاده ارومیه
دفتر ازدواج عقد طلایی
دفتر ازدواج عباسی
دفتر ازدواج عظیمیه کرج
دفتر ازدواج غرب تهران ، مهر و وفا
دفتر ازدواج غلامی
دفتر ازدواج غرب تهران ادرس
دفتر ازدواج قدوسی غربی شیراز
دفتر ازدواج شیک غرب تهران
دفتر ثبت ازدواج غرب تهران
دفتر ازدواج شهرک غرب تهران
دفتر ازدواج موقت غرب تهران
دفتر ازدواج فردیس
دفتر ازدواج فاز 3 اندیشه
دفتر ازدواج فولادشهر
دفتر ازدواج فاطمی
دفتر ازدواج فلکه سوم تهرانپارس
دفتر ازدواج فتحی شقاقی
دفتر ازدواج فلکه دوم تهرانپارس
دفتر ازدواج فرنیک اصفهان
دفتر ازدواج فلاح
دفتر ازدواج فلکه اول گوهردشت کرج
دفتر ازدواج قم
دفتر ازدواج قزوین
دفتر ازدواج قلهک
دفتر ازدواج قائمشهر
دفتر ازدواج قیطریه
دفتر ازدواج قرچک
دفتر ازدواج قشم
دفتر ازدواج قروه
دفتر ازدواج قوام نیا
دفتر ازدواج کلبه خوشبختی
دفتر ازدواج کرمانشاه
دفتر ازدواج کرمان
دفتر ازدواج کرج مصباح
دفتر ازدواج کرج مهرشهر
دفتر ازدواج کاشان
دفتر ازدواج کیش
دفتر ازدواج کمالشهر
دفتر ازدواج کاشانی
دفتر ازدواج ک
دفتر ازدواج گرگان
دفتر ازدواج گیشا
دفتر ازدواج گوهردشت
دفتر ازدواج گنبد
دفتر ازدواج گلشهر کرج
دفتر ازدواج گلستان اهواز
دفتر ازدواج گلشاهی
دفتر ازدواج گیلاوند
دفتر ازدواج گرمدره
دفتر ازدواج گنبد کاووس
دفتر ازدواج لاهیجان
دفتر ازدواج لوکس تهران
دفتر ازدواج لاریس
دفتر ازدواج لاکچری در مشهد
دفتر ازدواج لویزان
دفتر ازدواج لواسان
دفتر ازدواج لنگرود
دفتر ازدواج لاکچری در تهران
دفتر ازدواج لاکچری اصفهان
دفتر ازدواج لادن مشهد
دفتر ازدواج موقت مشهد
دفتر ازدواج مهر دریا
دفتر ازدواج مهرآذین
دفتر ازدواج موقت در شیراز
دفتر ازدواج موقت در اصفهان
دفتر ازدواج م
دفتر ازدواج نارمک
دفتر ازدواج نفس
دفتر ازدواج ناصحی قزوین
دفتر ازدواج نشان
دفتر ازدواج نازی اباد
دفتر ازدواج نظراباد
دفتر ازدواج نیرو هوایی
دفتر ازدواج نوبنیاد
دفتر ازدواج نجف اباد
دفتر ازدواج نیشابور
دفتر ازدواج و طلاق کرج
دفتر ازدواج و طلاق شیراز
دفتر ازدواج و طلاق غرب تهران
دفتر ازدواج و طلاق شهرری
دفتر ازدواج و طلاق اصفهان
دفتر ازدواج ونک
دفتر ازدواج و طلاق شهر جدید پرند
دفتر ازدواج ولنجک
دفتر ازدواج و طلاق تهرانپارس
طلاق و ازدواج دفتر
دفتر ازدواج هیرمان
دفتر ازدواج هرمس
دفتر ازدواج همدان
دفتر ازدواج هانی مون
دفتر ازدواج هروی
دفتر ازدواج هفت حوض
دفتر ازدواج هشتگرد
دفتر ازدواج همدم
دفتر ازدواج هور
دفتر ازدواج هایزنبرگ
دفتر ازدواج یزد
دفتر ازدواج یوسف آباد
دفتر ازدواج یافت آباد
دفتر ازدواج یاسوج
دفتر ازدواج یوسفعلی شیراز
دفتر ازدواج یاسینی شهرک اکباتان
دفتر ازدواج یاسینی
دفتر ازدواج یک کرج
دفتر ازدواج یابی
دفتر ازدواج یوسفی
هزینه ی دفتر ازدواج
شماره ی دفتر ازدواج و طلاق
دفتر ازدواج 110 تهران
دفتر ازدواج 118 تبریز
دفتر ازدواج 15 مشهد استان خراسان رضوی، مشهد
دفتر ازدواج 148 اصفهان
دفتر ازدواج 14 مشهد
دفتر ازدواج 15 مشهد
دفتر ازدواج 12 شهریار
دفتر ازدواج 178 اصفهان
دفتر ازدواج 15 مشهد razavi khorasan province mashhad
دفتر ازدواج 171
دفتر ازدواج 1 کرج
دفتر ازدواج 1 مشهد
دفتر ازدواج 1
دفتر ازدواج 1 شهرری
دفتر ازدواج 207 اصفهان
دفتر ازدواج 217
دفتر ازدواج 219 اصفهان
دفتر ازدواج 240 تهران
دفتر ازدواج 223 تبریز
دفتر ازدواج 233
دفتر ازدواج 232 تهران
دفتر ازدواج 249 تهران
دفتر ازدواج 241 تهران
دفتر ازدواج 29 قم
دفتر ازدواج 2 کرج
دفتر ازدواج 2 تهران
دفتر ازدواج 32
دفتر ازدواج 33 کرمانشاه
دفتر ازدواج 305
دفتر ازدواج 337
دفتر ازدواج 38 و طلاق 9 مشهد استان خراسان رضوی، مشهد
دفتر ازدواج 37 کرج
دفتر ازدواج 32 پاسداران
دفتر ازدواج 32 تهران
دفتر ازدواج 33 پاسداران
دفتر ازدواج 368 تهران
دفتر 3 ازدواج
دفتر ازدواج 3 اسلامشهر
دفتر ازدواج 3 اراک
دفتر ازدواج 3 همدان
دفتر ازدواج 3 رشت
دفتر ازدواج 472
دفتر ازدواج 44 مشهد مشهد، استان خراسان رضوی
دفتر ازدواج 46 شهرری
دفتر ازدواج 463 تهران
دفتر ازدواج 429
دفتر ازدواج 437 تهران
دفتر ازدواج 48 اصفهان
دفتر ازدواج 427
دفتر ازدواج 444
دفتر ازدواج 49 کرج
دفتر 4 ازدواج
دفتر ازدواج 4 تهران
دفتر ازدواج 4 اسلامشهر
دفتر ازدواج 4 کرج
دفتر ازدواج 4 شهریار
دفتر ازدواج 54 کرج
دفتر ازدواج 55 تهران
دفتر ازدواج 59 مشهد
دفتر ازدواج 57 کرج
دفتر ازدواج 5 مشهد
دفتر ازدواج 56 تهران
دفتر ازدواج 59 تهران
دفتر ازدواج 58 تهران
دفتر ازدواج 58 کرج
دفتر ازدواج 50 شیراز
دفتر ازدواج 5 مشهد مشهد، استان خراسان رضوی
دفتر ازدواج 5
دفتر ازدواج 5 اهواز
دفتر ازدواج 65قم استان قم، قم
دفتر ازدواج 63 کرج
دفتر ازدواج 60 اصفهان
دفتر ازدواج 64 اصفهان
دفتر ازدواج 6 تهران
دفتر ازدواج 68 تهران
دفتر ازدواج 65 تهران
دفتر ازدواج 6 گرگان
دفتر ازدواج 62 کرج
دفتر ازدواج 60 اراک
دفتر ازدواج 6 اسلامشهر
دفتر ازدواج 6 مشهد
دفتر ازدواج 6 تبریز
دفتر ازدواج 6 اصفهان
دفتر ازدواج 74 مشهد
دفتر ازدواج75 اصفهان
دفتر ازدواج 7 شیراز
دفتر ازدواج 75 تهران
دفتر ازدواج 76 کرج
دفتر ازدواج 74 شیراز
دفتر ازدواج 74 کرج
دفتر ازدواج 72 اصفهان
دفتر ازدواج 77 کرج استان البرز، کرج
دفتر ازدواج 74 تهران
دفتر ازدواج 7 شهرری
دفتر ازدواج 7 تهران
دفتر ازدواج 7 رشت
دفتر ازدواج 7
دفتر ازدواج 89 شیراز
دفتر ازدواج 88 اصفهان
دفتر ازدواج 88
دفتر ازدواج 80 کرج
دفتر ازدواج 86 تهران
دفتر ازدواج 88 کرج
دفتر ازدواج 84 تهران
دفتر ازدواج 8 مشهد
دفتر ازدواج 8 قم
دفتر ازدواج 84 کرج
دفتر ازدواج 8 رشت
دفتر ازدواج 8
دفتر ازدواج 99 تهران
دفتر ازدواج 99 اراک
دفتر ازدواج 92 تهران
دفتر ازدواج 90 مشهد
دفتر ازدواج 97 مشهد
دفتر ازدواج 9 اصفهان
دفتر ازدواج 99 اراک استان مرکزی، اراک
دفتر ازدواج 92 اصفهان
دفتر ازدواج 97 کرج
دفتر ازدواج 94 تهران
دفتر ازدواج 9
دفتر ازدواج 9 شهریار
دفتر ازدواج 9 تبریز


تاریخ درج: 1398/11/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله دفتر ازدواج مناطق 1 تا 5 تهران از مجموع 0 امتیاز