استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفتر ازدواج و سالن عقد شیک نیروهوایی

دفتر ازدواج و سالن عقد شیک نیروهوایی
دفتر ازدواج و سالن عقد شیک نیروهوایی : اگر بدنبال آدرس و تلفن شیک ترین سالن عقد و ازدواج در شرق تهران بویژه محله های تهران نو ، نارمک ، تهرانپارس ، پیروزی ، نیروهوایی هستید می توانید به دفتر ازدواج رسمی با سفره عقد جدید و شیک با خدمات پذیرایی ناهار شام برای مهمانان مراجعه کنید














دفتر ازدواج مکانی ست که اولین و اصلی ترین مرحله ازدواج ، که جاری شدن خطبه عقد می باشد در این مکان انجام می شود. بیشتر دفاتر ازدواج ساده هستند و با تزئینات ساده ای آراسته شده اند ولی هستند دفاتر ازدواجی که اتاق های مجزا با تزئینات متفاوت برای جلب رضایت عروس و دامادهای گرامی با سلایق مختلف تدارک دیده اند.دفتر ازدواج شرق دارای اتاق های مجزا مانند سالن عقد تشریفاتی ، سالن عقد ارزان و … با امکانات متنوع می باشد.همپنین دفتر ازدواج شرق برای افرادی که دوست دارند مراسم عقدشان باشکوه تر و به یادماندنی تر باشد عقد به سبک آریایی را اجرا می کند البته در این عقد ابتدا خطبه عقد جاری و عروس و داماد به هم محرم می شوند سپس این مراسم نمادین اجرا می شود.
مراسم عقد به سبک آریایی که در سالنی زیباو مجلل مانند سالن عقد تشریفاتی اجرا شود بسیار با شکوه و ماندگار خواهد شد.

دفتر ازدواج با قیمت مناسب

دیزاین مراسم عقد
مراسم عقد و عروسی از مراسم های مهمی هستند که در خاطر ها می مانند مخصوصا این موضوع برای عروس و داماد به صورت خاص و ویژه می باشد.یکی از کارهایی که برای به یاد ماندنی تر شدن این مراسم ها انجام می شود دیزاین و طراحی سالن می باشد. طراحی باید به روز و طبق سلایق عروس و داماد و البته خانواده هایشان صورت پذیرد تا رضایت آنها را جلب نماید.
طراحی و دیزاین شامل چه مواردی می شود؟
یکی از مواردی که روی دیزاین آن می توان کار کرد سفره عقد می باشد که بسیار حایز اهمیت است زیرا بیشتر زمان و خاطرات عروس و داماد در زمان قرائت خطبه عقد در کنار آن اتفاق می افتد.برای تزیین سالن می توان از بادکنک‌هایی که از گاز هلیوم پر شده‌ استفاده کرد و آنها را در سالن معلق رها کرد. شمع آرایی نیز به سالن و اتاق عقد جلوه ای خاص می بخشد.استفاده از رقص نور و مه ساز نیز یکی از راه های زیبا سازی سالن عقد می باشد. خصوصا این گزینه در زیبا تر شدن فیلم برداری و جلوه بخشیدن به آن کاربرد دارد.
برای زیباتر شدن اتاق عقد و دیزاین جایگاه عروس و داماد می توان از گل آرایی استفاده کرد. زیرا گل احساس رمانتیک و لطافت را به محیط القا می کند.در بالای مبل عروس و داماد می توانید یک تاق نصرت طراحی کنید و خیلی راهکار های دیگر برای زیباتر شدن اتاق عقد انجام دهید.

بهترین دفتر ازدواج شرق تهران

قبل از مراسم عقد و عروسی همواره خانواده ی عروس و داماد همگی به دنبال تدارکات جشن از جمله رزرو دفتر ازدواج ، خرید حلقه وسایل و تدارکات و …. هستن که نتیجه ی تمام این درگیری ها و استرس ها در دو ساعت بعد از برگزاری عقد و عروسی تمام می شود برای جلوگیری از استرس و اتفاقات ناگهانی هر خانواده باید برنامه ریزی خاص خود را داشته باشند و یا حتی به دلیل زیاد بودن گزینه ها تمام برنامه هایشان را بر روی برگه بنویسند و بعد از انجام هرکدام آن را خط بزنند .در برخی موارد عروس داماد به برگزار شدن مراسم عقد آریایی علاقه دارنداین مراسم بسیار زیبا و شیک است و برای مراسم عقد آریایی نیاز به متن عقد آریایی است که یا توسط خوده عروس یا فردی دیگر آماده می شود و بین عروس و داماد بیان می گردد.متن عقد آریایی توسط روحانی یا فردی مورد تایید خوانده می شود.برنامه ریزی کردن حتی برای خرید جهازیه نیز ضروری است زیرا تعداد وسایل زیاد است و زمان محدود می باشد بنابر این باید لیست مربوط به جهازیه را تهیه کرد.

دفتر ازدواج با سفره عقد شیک

سالن عقد با ظرفیت بالا به همراه عکاسی و فیلم برداری رایگان سر مراسم عقد ، عاقد معروف روحانی ، عاقد با لباس شخصی و کت شلوار ، انواع سفره عقد سنتی ، کلاسیک ، اروپایی ، سفره عقد در فضایی باز ، شام و ناهار در دفتر ازدواج از امکانات و ویژگی های سالن عقد وی ای پی نشان در شرق تهران است .
تاریخ درج: 1398/05/24
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله دفتر ازدواج و سالن عقد شیک نیروهوایی از مجموع 0 امتیاز