استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دو تا از بهترین باغ تالارهای خوب عروسی

دو تا از بهترین باغ تالارهای خوب عروسی
دو تا از بهترین باغ تالارهای خوب عروسی : از آن جایی که انتخاب یک باغ تالار درخور و متناسب با سلیقه عروس و داماد ها کار دشواری است، بر آن شدیم تا در مورد برخی از باغ تالارهای خوب استان تهران اطلاعاتی را به زوج های دوست داشتنی ارائه دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.












در چند سال اخیر، استقبال عروس و داماد ها از باغ تالارها برای برپایی مراسم ازدواجشان به شدت افزایش یافته است. زیبایی، بزرگی و راحتی باغ تالارها را می توان از عمده ترین علل ترویج آن ها در این سال ها دانست. ضمن اینکه تیم تشریفات و خدمات مجالس هم می توانند با دستی بازتر به منظور آراستگی  و مجلل نمودن فضا اقدام نمایند. در صورتی که در تالارها به دلیل محدودیت فضا، از فعالیت و درخشش تیم تشریفات کمی کاسته خواهد شد.



باغ تالار تشریفاتی آریانا

باغ عروسی آریانا با گنجایشی فوق العاده، یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که تعداد میهمانانشان به سقف 1000 نفر می رسد. این باغ تالار که در اتوبان همت-غرب، خیابان استاد شهریار واقع شده است، دارای تمامی امکانات رفاهی می باشد. اتاق عقد مجلل، گروه موسیقی زنده، سالن دنس، لوکیشن لوکس عکاسی، بازارچه، سفره خانه و... از جمله امکانات این باغ تالار وسیع به حساب می آید.

 باغ تالار همتی

باغ تالار همتی

باغ عروسی همتی از دیگر باغ تالارهای پرطرفدار غرب تهران است که در محدوده چیتگر واقع شده است. ظرفیت بالا، سالن های مجلل و وی آی پی، کیفیت بالای پذیرایی و... علت محبوبیت این تالار قدیمی در نزد عروس  دامادها است. علاوه بر این که، باغ تالار همتی به دلیل قرار گرفتن در محدوده چیتگر، به علت پوشش گیاهی زیاد از آب و هوای خوشی نیز برخوردار است.



تاریخ درج: 1398/01/10
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله دو تا از بهترین باغ تالارهای خوب عروسی از مجموع 0 امتیاز