استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

راه های شیک تر شدن داماد

راه های شیک تر شدن داماد
راه های شیک تر شدن داماد : گریم کردن صورت داماد یکی از راه های شیک ترین شدن استایل و ظاهر داماد های ایرانی می باشد . میکاپ صورت داماد یا همان گریم توسط  آرایشگر حرفه ای با استفاده از کرم ها ، فن ها ، کانسیلرها ، فیکساتورها کاملا لایت و به قول معروف اروپایی انجام می شود

آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000




آرایشگاه های مردانه به عنوان یکی از مراکز بهداشتی و زیبایی، برای بهتر شدن ظاهر و استفاده از ابزار و تکنیک های مختلف برای بهبود ظاهر مردانه، رو به افزایش است. اگر به دنبال بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در تهرانپارس هستید، با مطالعه راهنمای زیر، می‌توانید به بهترین آرایشگاه مردانه جهت درخواست خدمات مویی دسترسی داشته باشید.

گام اول: جستجو در اینترنت
برای پیدا کردن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در تهرانپارس، بهتر است در اینترنت جستجو کنید. در جستجوی بهترین مرکز آرایشگاه مردانه برای خدمات رنگ مو، جستجوهای مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید به کلیدواژه هایی مانند "آرایشگاه مردانه در تهرانپارس"، "رنگ موی پلاتینی در آرایشگاه مردانه"، "رنگ موی استخوانی در آرایشگاه مردانه" و "آرایشگاه در تهرانپارس" جستجو کنید.

گام دوم: مرور و بررسی سایت های آرایشگاه های مردانه
پس از پیدا کردن مجموعه ای از آرایشگاه های مردانه و تماشای عکس های پیشنهادی آنها، با بررسی نظرات کابران و کامنت هایی که به آنها داده شده، می‌توانید بهترین مراکز را برای خدمات رنگ مو در تهرانپارس پیدا کنید.

گام سوم: مشاوره با کارشناسان آرایشگاه
اگر به دنبال بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در تهرانپارس هستید، پس از پیدا کردن چند مرکز توصیه شده، با متخصصان آن مرکز مشورت کنید و نظرات و پیشنهادات آنها را در انتخاب بهترین مرکز آرایشگاه مردانه در تهرانپارس برای خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نظر بگیرید.

گام چهارم: بررسی نحوه وسایل آرایشگاه برای خدمات رنگ مو
در صورتی که به دنبال بهترین مرکز آرایشگاه مردانه برای خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در تهرانپارس می‌باشید، لازم است بررسی کنید که آیا این مرکز به تجهیزات و ابزارهای احتمالی مورد نیاز برای انجام بهترین خدمات رنگ مو مانند دستگاه های رنگ موی، ماسک های سر، شامپو و ابزار جانبی دیگر مجهز است یا نه.


گام پنجم: بازدید از آرایشگاه
در انتها، برای اطمینان از کیفیت خدمات، می‌توانید بازدیدی از آرایشگاه انجام دهید. بهتر است با دیدن و بررسی محیط، میزان تمیزی و بهداشتی چک کنید و با کارش

در این مرحله شما می توانید در صورت تمایل قبل از انجام گریم صورت داماد از آرایشگرتان بخواهید از مدل ابرو مردانه مناسب برای اصلاح و مرتب کردن ابروهای شما استفاده کند. یکی از مهم ترین بخش های آرایش داماد گریم کردن صورت او است و گریم صورت داماد به معنای این نیست که صورت داماد مانند صورت عروس پر از رنگ و شکل دهی باشد بلکه فقط از مواد بی رنگ برای گریم کردن صورت داماد استفاده می شود


ماسک صورت خانگی برای آقایان شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما مسئله اینجاست که همان اندازه که خانوم‌ها به پوست خود اهمیت می‌دهند این روز‌ها آقایان هم نیاز دارند توجه ویژه‌تری به پوست صورت خود داشته باشند.


و بعد از اتمام کار گریم بهتر است از پودر فیکس برای ثابت نگه داشتن گریم صورت داماد استفاده کنید. برای گریم صورت داماد توجه به فرم صورت یکی از مهم ترین نکات است و آرایشگران و متخصصان آرایش و زیبایی ابتدا فرم صورت را تشخیص می دهند سپس عیب های موجود در صورت را با کمک تکنیک های گریم صورت از بین می برند و صورت شما بدون نقص و زیباتر از همیشه به نظر می رسد.

کرم ها ، فن ها ، کانسیلرها ، فیکساتورها

در سالن‌های آرایشی مردانه، معمولا علاوه بر گذاشتن ماسك روی صورت، گریم و آرایش چهره هم انجام می‌شود، بخصوص برای دامادها، مدل‌ها و سلبریتی‌ها. مدیر آرایشگاه می‌گوید كه اصولا به جز این افراد كمتر پیش می‌آید كه شخص دیگری بخواهد صورتش را گریم كند.


آرایش داماد یا بهتر است بگوییم گریم داماد باعث می شود هنگام عکس گرفتن در آتلیه چهره داماد باچهره آرایش کرده عروس هماهنگ تر باشد در زیر نور و فلاش دوربین ها عکاس تمام جزئیات صورت لکه ها و مشکلات پوستی کاملا نمایان می شود بنابراین با گریم صورت داماد مثل عروس یک دست می شود و هم چنین باعث می شود با حفظ چهره مردانه داماد زیباییش دو چندان شود و در کنار عروس بدرخشد، موادآرایشی مورد استفاده روی صورت داماد براق و چرب نیست که صورتی مصنوعی به شما بدهدبلکه مرطوبکننده هستند ، گریم داماد کاملا نامحسوس است و کسی متوجه آن نخواهد شد.

معمولا از کرم‌هایی که برای گریم در سینماها رواج دارد استفاده می‌شود. مثلا با کرم گریم می‌توانیم صورت‌های لاغر را پرتر کنیم. از سایه هم برای یرگی‌های دور چشم استفاده می‌کنیم. یا از برخی کرم‌های ضد چروک یا دور چشم برای جوان‌تر کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته همه این‌ها به رضایت خود فرد برمی‌گردد. مدل موهای داماد هم بستگی به خودش دارد. سشوار و تافت که برای تثبیت و حالت دادن مو استفاده می‌شود.» با این تفاسیر آرایشگاه داماد حدود 200 تا 250 هزار تومان هزینه خواهد داشت.


بدین ترتیب که معمولا یک رنگ اصلی و لایت برای صورت انتخاب میشود سپس با استفاده از تکنیک سایه های روشن و تیره نا متعادلی های چهره گرفته میشود. مثلا معمولا اکثر افراد از کبودی زیر چشم رنج میبرند که می‌توتن با گریم این سیاهی را پوشاند تا در تصاویر که در روز عروسیتان ثبت می‌شود بدون نقص باشید.

داماد های ایرانی

در گذشته داماد ها در روز عروسی اصلا هزینه آرایشگاه رفتن خود را جزو هزینه های مراسم عروسی به شمار نمی‌آوردند. آنها مثل همیشه که برای اصلاح مو و صورت خود به آرایشگاه می رفتند، شب عروسی نیز به همین روال ادامه می دادند. نهایتا مجبور می‌شدند مبلغ ناچیزی به عنوان شیرینی ازدواجشان به آرایشگر بپردازند. اما با گذشت زمان و پدید آمدن انواع مدل‌های پیرایش مردان، آرایشگاه های مردانه هم برای مراسم ازدواج پکیج های متنوعی با هزینه های نسبتا بالا ارائه داده‌اند.این پکیج ها شامل انواع ماسک های شاداب سازی و پاک سازی قبل از روز عروسی، مدل مو، اصلاح صورت واستفاده از انواع کرم پودر ها برای جلوگیری از عرق کردن در طول مراسم است. هزینه این پکیج ها به مهارت آرایشگر، معروف بودن آن و تعداد خدماتی که ارائه می‌دهد بین 200 تا 500 هزار تومان می‌باشد.

یکی از مواردی که حین انتخاب سالن پیرایش داماد باید به آن توجه لازم را داشته باشید، خدماتی است که مختص داماد در آن مکان انجام می‌شود. هدف از انجام این خدمات بشاش‌تر شدن صورت، روشن‌تر شدن رنگ پوست، کاهش افتادگی عضلات پوست و رفع چین و چروک‌های صورت و در نهایت داشتن ظاهری جذاب در روز عروسی برای داماد است. اگر اسم هر یک از این خدمات برای شما نامفهوم است، می‌توانید در این باره از مسئول آرایشگاه سوال کنید تا به طور کامل مراحل انجام کار و هدف از انجام کار را برایتان توضیح دهد و یا می‌توانید با استفاده از این مقاله جواب سوال‌های خود را پیدا کنید. در این مقاله به خدماتی که برای دامادها انجام می‌شوند، هدف از انجام این خدمات و سوال‌های پرتکرار در این زمینه اشاره شده است.
آرایشگاه های مردانه به عنوان یکی از مهمترین مراکز زیبایی و بهداشتی، در هر شهری احداث شده‌اند. اگر به دنبال بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه تهران دیوار می‌باشید، در این مقاله به راهنمایی برای پیدا کردن بهترین آرایشگاه‌های مردانه در این منطقه پرداخته شده است.
آرایشگاه های مردانه و زنانه به عنوان مراکزی هستند که به افراد امکان بهینه سازی و بهبود ظاهر خود را به صورت گسترده فراهم می‌آورند. اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه زنانه در خیابان استخر تهرانپارس هستید، با مطالعه راهنمای زیر می‌توانید به بهترین مرکز آرایشگاه مردانه برای درخواست خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش دسترسی داشته باشید.

گام اول: جستجو در اینترنت
برای پیدا کردن بهترین آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه زنانه در خیابان استخر تهرانپارس، بهتر است در اینترنت جستجو کنید. در جستجوی بهترین مرکز آرایشگاه مردانه برای خدمات رنگ مو در نزدیکی آرایشگاه زنانه در خیابان استخر تهرانپارس، جستجو های مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید به کلیدواژه هایی مانند "آرایشگاه مردانه در استخر تهرانپارس"، "رنگ موی پلاتینی در آرایشگاه مردانه"، "رنگ موی استخوانی در آرایشگاه مردانه" و "آرایشگاه مردانه در خیابان استخر تهرانپارс" جستجو کنید.

گام دوم: مرور و بررسی سایت های آرایشگاه های مردانه
پس از پیدا کردن مجموعه ای از آرایشگاه های مردانه و تماشای عکس های پیشنهادی آنها، با بررسی نظرات کابران و کامنت هایی که به آنها داده شده، می‌توانید بهترین مراکز را برای خدمات رنگ مو در نزدیکی آرایشگاه زنانه در خیابان استخر تهرانپارس پیدا کنید.

گام سوم: مشاوره با کارشناسان آرایشگاه
اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه زنانه در خیابان استخر تهرانپارس هستید، پس از پیدا کردن چند مرکز توصیه شده، با متخصصان آن مرکز مشورت کنید و نظرات و پیشنهادات آنها را در انتخاب خدمت رنگ مو به عنوان بهترین آرایشگاه مردانه در نزدیکی آرایشگاه زنانه در خیابان استخر تهرانپارس در نظر بگیرید.

آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000




تاریخ درج: 1398/03/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله راه های شیک تر شدن داماد از مجموع 0 امتیاز