استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

راهنمای انتخاب شیکترین مدل توربرای لباس عروس

راهنمای انتخاب شیکترین مدل توربرای لباس عروس

به گزارش دوشیزه به نقل از مدآنلاین: شما هم فکر می‌کنید چیزی که در روز عروسی بیش از هر چیزی به چشم می‌آید لباس عروس است؟ این تصور اشتباهی است. درست است انتخاب لباس عروس مناسب در روز عروسی مهم است ولی انتخاب تور مناسب با لباسی که بر تن می‌کنید مهم تر از آن است. در واقع انتخاب تور مناسب برای سر عروسخانم‌ها عاملی است که باعث می‌شود آنها باشکوه‌تر به نظر برسند. در این راهنما، پنج نوع تور عروسی متناسب با پنج نوع لباس عروس را به شما معرفی می‌کنیم.







ساده، کمچین و بلند برای لباس تنگ

تورعروس برای لباس تنگ

مدل این لباس از بالا تا پایین نسبتاً تنگ است. توصیه می‌کنیم عروس خانمی که این مدل لباس را انتخاب می‌کند صرفاً باید یک تور بلند تا روی زمین و ساده با چینی بسیار کم را انتخاب کند چون این تور بهترین و زیباترین گزینه برای او می‌تواند باشد.


تور سر دوطبقه برای دامن پف‌دار

تورعروس دو طبقه برای لباس عروس پف دار

لباسی با دامن پف‌دار و بالاتنه‌ای تنگ. تور سر متناسب با این لباس به توصیه ما تور سر دوطبقه است. طبقه اول تا حدود کمر و دومی بلند تا روی زمین. برای تزیینات می‌توان از نگین و سنگ برای لبه تور اول استفاده کرد.


تور کوتاه برای دامن شیب‌دار

تورکوتاه عروس برای دامن شیب دار

این مدل که تقریباً برای همه اندام‌ها مناسب است، بالاتنه‌ای چسبان و دامنی شیب‌دار از بالا تا پایین دارد. برای آن می‌توانید تور سری با چین زیاد و کوتاه تا کمر انتخاب کنید. اگر لبه تور با روبانی باریک وگلدوزی بسیار کم تزیین شود زیبایی لباس‌تان را چندین برابر می‌کند.


تور سر چادری برای دانتل

تورسرچادری برای دانتل عروس

کسانی که این سبک لباس را دوست دارند و انتخاب می‌کنند، به علت اینکه بالاتنه کوتاهی دارد و دامنش از زیر سینه شروع می‌شود تا پایین، می‌توانند با تور سری که اصطلاحاً چادری نامیده می‌شود، لباس خود را ست کنند. تور سری که دور تا دور آن گرد است با تزییناتی متناسب با جنس لباس طراحی شده است. به طور مثال اگر جنس لباس شما دانتل است می‌توانید حاشیه باریکی از دانتل را برای تزیین تور سر خود انتخاب کنید.

چادری چیندار برای کلاسیک‌بازها

تورچادری چین دار برای لباس عروس کلاسیک

انتخاب تور سر متناسب با این لباس می‌تواند تور سر کوتاه چادری چین‌دار باشد. توری که لبه آن گرد و قدش حدود بیست سانتی‌متر زیر کمر است. مدل این لباس کلاسیک و ساده است و بالاتنه‌اش چسبیده و با شیب زیاد تا پایین ادامه دارد.

در انتها توصیه‌ای که برای عروس خانم‌ها در انتخاب تور مناسب برای عروسی داریم این است که جنس تور عروس اگر مخالف باجنس لباس عروس باشد خیلی بهتر است. یعنی اگر به عنوان نمونه لباس عروس از پارچه بافتدار باشد، تور عروس بایستی از مدل پارچه‌ای ساده فراهم بشود.

تاریخ درج: 1395/04/04
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله راهنمای انتخاب شیکترین مدل توربرای لباس عروس از مجموع 0 امتیاز