استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

راهنمای قرارداد با تشریفات مجالس

راهنمای قرارداد با تشریفات مجالس
به گزارش دوشیزه به نقل از خبرگذاری آریا :اکنون که بودجه برگزاري مراسم عروسي مشخص شده، مي توانيد تصميم بهتري داشته باشيد که چند نفر ميهمان مي خواهيد دعوت کنيد؟ زمان عروسي تا در چه تاريخي باشد؟ کدام اب و هوا و شرايط به عروسي ايده ال دوران مجردي تان نزديک تر است؟ ديدن عروس زيبايتان در يک شب شگت انگيز بهاري يا عصر يک تابستان به ياد ماندني ؟! بيشتر دوست داشتيد عروسي تان به چه شکل برگزار شود؟ امروزي؟ لوکس؟ يا حتي سنتي؟ رنگ مورد نظر شما چيست؟ چه تزئيناتي را مي پسنديد؟ هر آن چه که مي خواهيد بررسي و يادداشت کنيد و با خيالي آسوده به دفتر تشريفات مجالس تشريف فرمائي کنيد.








پس از حضور در دفتر تشريفات مجالس...
پس از گفتن شرايط، بودجه مورد نظر و سطح توقعات خود، بررسي کنيد که آيا مشاور مورد نظر تمام نظرات و خواسته هاي شما را متوجه شده؟ آيا با بودجه اي که معين کرده ايد، مي تواند همه موارد مورد نظر شما را در به يادماندني ترين شب زندگيتان فراهم کند؟ چه شخصيتي دارد؟ آرامش بخش و متين يا استرس زا و پر تنش؟ به ياد داشته باشيد که يک برگزار کننده عروسي بيش از هر چيز بايد با برنامه، راستگو و منظم باشد تا بتوانيد شب عروسي شما را به بهترين شکل مديريت کرده و از همه مهم تر توان مالي شما را درک کند و با پيشنهاد هاي خلاقانه و صادقانه خود بهترين شرايط را براي شما فراهم کرد و موارد هزينه بر و نسبتا مازاد را حذف کند. اگر اين چنين نباشد بهتر است به دنبال افراد بهتر و تواناتري باشيد.

مواردي که مي توانيد از برگزارکننده جشن توقع داشته باشيد:
تعيين هزينه مورد نياز براي خدمات مختلف جشن
رنگ و نوع تزئينات مد نظر شما
پيشنهاد ايتم هاي متفاوت بر اساس توان مالي و خواسته هاي شما
مديريت زمان برنامه هاي روز عروسي
مديريت زمان تدارکات و مقدمات جشن عروسي


بررسي کيفيت کار تشريفات مجالس
شما مي توانيد پس از حضور در دفتر، گالري ويدئو ها و تصاوير مجالس برگزار شده را مشاهده کرده و از نمونه کار ها و سطح مجموعه آگاه شويد. شما مي توانيد گالري تصاوير نمونه هاي برگزار شده را با کليک بر روي اين لينک و ويديو هاي نمونه هاي تشريفات مجالس روياي طلايي رو با کليک بر روي اين لينک مشاهده نمائيد. اکنون مي توانيد براي آزمودن کيفيت غذا و ساير خدمات به محل جشن ديگر زوج ها که توسط اين تشريفات مجالس برگزار مي شوند، برويد. البته به ياد داشته باشيد جشني که در آن حضور پيدا مي کنيد، مي بايست در حدود بودجه مورد نظر شما باشد. همچنين اگر براي شما کيفيت غذا مهم است بايد به جشني برويد که بيشترين هزينه مراسم صرف غذا شده است، در غير اين صورت اگر براي نمونه به مراسمي برويد که با بودجه مورد نظر شما برگزار شده ولي بيشترين توجه عروس و داماد صرف تزئينات شده، ممکن است قضاوت نادرستي درباره کار برگزار کننده به وجود آيد.

قرارداد با تشریفات مجالس

هزينه تشريفات مجالس ...
به ياد داشته باشيد براي انتخاب مجموعه برگزارکننده مراسم شما، مجموعه اي را برگزينيد که خود مستقيما با خدمات دهندگان مانند طراح سفره عقد، ميوه فروشي، تهيه غذا و ... در تماس باشند. زيرا برخي از افراد کم تجربه و تازه کار وارد حرفه برگزاري مجالس شده که تشريفات مجالس هاي با تجربه و مناسب را نمي شناسند و براي هماهنگي هر بخش جشن به واسطه ها و دلالان متوسل مي شوند و در نتيجه هزينه پورسانت هرکدام به صورت حساب شما افزوده ميشود. به صورت کلي هدف استفاده از مشاورين تشريفات مجالس اين است که مراسم عروسي شما را با مناسب ترين هزينه و بهترين کيفيت براي شما آماده کند.

پرسش هايي که بايد بپرسيد ...
چندين سال است که به اين حرفه مشغول هستيد؟
نحوه پرداخت چگونه است؟
از اکنون تا روز عروسي طي چند جلسه ديگر همديگر را خواهيم ديد؟
آيا خودمان مي توانيم ارائه دهندگان خدمات ( براي نمونه تهيه غذا، ميوه فروشي، شيريني فروشي و .. ) را از نزديک ديده و با آن ها صحبت کنيم؟
لباس آشپزها و ميهمان دار ها چگونه است؟
آيا امکان آزمودن و بررسي خدمات پيشنهادي شما وجود دارد؟
هزينه خدمات شما چگونه است؟
پکيج هاي پيشنهادي شما شامل چه مواردي بوده و چه قيمتي دارند؟
اگر پس از عقد قرارداد به هر دليلي نتوانستيد در برگزاري جشن عروسي ما را ياري کنيد، آيا همکاري داريد که اين مسئوليت را برعهده گيرد؟
اگر بخواهيم پس از عقد قرارداد آنرا فسخ کنيم، شرايط بازگشت هزينه چگونه است؟
آيا همه خدمات دهندگان برگزيده ما در قرارداد نوشته مي شوند؟
آيا امکان تعويض خدمات دهندگان پس از عقد قرارداد وجود دارد؟ آيا موارد ايتم هاي انتخابي را مي توان کم يا زياد کرد؟ تفاوت هزينه ها و خسارات به چه گونه است؟
در روز موعود عروسي کارتان را از چه ساعتي آغاز کرده، خودتان و مدير پذيرايي از چه زماني در تالار يا باغ حضور خواهيد داشت؟


راهنمای انتخاب تشریفات و خدمات مجالس خوب


مواردي که بايد در قرارداد درج شوند...
اشاره به نام خدمات دهنده تشريفات مجالس و توضيح خدمات مورد نظر
مجموع هزينه برگزاري جشن توسط مجموعه
نحوه پرداخت هزينه ( اقساط، بيعانه و .. )
اطلاعات و نحوه تماس با شما
تعداد جلسات جهت هماهنگي خدمات دهندگان با شما جهت برگزاري مراسم
شرايط تغيير موارد مذکور در قرارداد
شرايط فسخ قرارداد طرفين
شرايط لزوم عقد قرارداد جديد با توضيحات جديد
امضاي شما و مهر و امضاي مديريت مجموعه تشريفات مجالس
تاریخ درج: 1396/01/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله راهنمای قرارداد با تشریفات مجالس از مجموع 0 امتیاز