استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

روز خواستگاری چی بگیم ؟ چی بپوشیم ؟

روز خواستگاری چی بگیم ؟ چی بپوشیم ؟
«روز خواستگاری» را باید نقطه عطف اتفاقاتی دانست که یا منتج به «بله» گفتن عروس‌خانم و تشکیل یک زندگی مشترک می‌شود یا طرفین را به این نتیجه می‌رساند که باید برای پیدا کردن شریک زندگی‌شان کمی بیشتر تلاش کنند. پای صحبت علی محمدیان، مشاور و کارشناس امروز به نکاتی می‌پردازیم که خوب است در مجلس خواستگاری در ظاهر و حرف‌های ما لحاظ شود.










به گزارش سایت دوشیزه به نقل از شهر آرا ؛
کلیات بهتر از جزئیات
پرداختن به جزئیات، یعنی وقت‌کشی و وارد شدن به بحث‌هایی که شما را به جایی نخواهد رساند. ترجیحا در جلسات اولیه آشنایی به کلیات و ایده‌آل‌ها دقت کنید.

از رویاهایت بگو
هر انسانی در زندگی اهداف و آرزوهایی دارد. بی‌هیچ خجالت و رودربایستی همه را مطرح کنید اگر قصد ادامه تحصیل، اشتغال یا زندگی در مکان خاصی را دارید همان ابتدا مطرح كنيد و به خواستگارتان هم اجازه دهید که او هم موقعیت و ایده‌آل‌های خود را بیان کند.

خط قرمزها
بی‌آنکه وارد جزئیات شوید تنها به قصد آشنایی در حین صحبت از او در مورد رابطه خود با دوستان و خانواده‌اش بپرسید تا با کلیات رفتاری همسر آینده خود بيشتر آشنا بشوید.

چند قلم کم‌رنگ
این نکته را برای دخترخانم‌ها هم می‌گوییم تا بدانند ظاهرشان در این مجلس باید چطور باشد؟ به خودتان برسید و آرایش ملایمی داشته باشید، اما از آرایش غلیظ به‌طوری‌که شما را از چهره واقعی‌تان دور می‌کند بپرهیزید، چرا که چهره واقعی شما را پنهان می‌کند.

به عقیده من
اعتقادات، یکی از اصلی‌ترین پایه‌های زندگی سالم و موفق است و خیلی از انسان‌ها به هیچ‌وجه حاضر نیستند از بعضی اعتقادات خود دست بکشند. این را همان روز نخست مشخص كنيد.

جنگ اول بِه از...
برای آشنایی بیشتر قرار چند جلسه دیگر را بگذارید و در آن به جزئیاتی که گمان می‌کنید دانستن آن ها لازمه زندگی آینده شماست، بپردازید.


تاریخ درج: 1395/01/18
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله روز خواستگاری چی بگیم ؟ چی بپوشیم ؟ از مجموع 0 امتیاز