استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

روش های پیدا کردن آرایشگاه عروس خوب با قیمت مناسب

روش های پیدا کردن آرایشگاه عروس خوب با قیمت مناسب
روش های پیدا کردن آرایشگاه عروس خوب با قیمت مناسب : رزرو نوبت و عقد قرارداد در زمان هایی که آرایشگاه های عروس معروف جشنواره دارند یا تخفیفات ویژه می گذارند یا مراجعه به میکاپ آرتیست ها و شینیون کارهای عروس که آرایش صورت و موی عروس را با کیفیت عالی و هزینه ارزانتر به نسبت عروس سراهای مشهور شهر انجام می دهند










راهکارهای صرفه جویی در هزینه آرایشگاه
یکی از مهمترین نکاتی که به راحتی می‌‌تواند به شما در کاهش هزینه های آرایشگاه و حتی سایر هزینه های این مراسم کمک کند، تعیین تاریخ مراسم عروسی در وسط هفته و همچنین فصل های پاییز و زمستان است. به خاطر کم بودن مراسم عروسی در این زمان ها، به راحتی می‌توانید تخفیفات خوبی از آرایشگر مد نظرتان بگیرید. چرا که او تا جایی که می تواند با شما راه خواهد آمد تا مبادا شما را که از معدود مشتریان آن زمان هستید از دست بدهد.


هر از گاهی آرایشگاه ها جشنواره هایی به راه می‌اندازند که فرصت مناسبی برای عروس و داماد به شمار می رود. شما به راحتی می توانید با حضور در این جشنواره ها نه تنها انواع مدل ها راببینید بلکه می توانید از تخفیفات آن ها که گاهی تا 30 درصد هم می‌رسد، استفاده کنید.از اینترنت کمک بگیرید. گاهی اوقات آرایشگاه ها به مناسبت های مختلف تخفیفات خوبی ارائه می دهند که تنها با کمی گشت و گذار در سایت های آنها به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.


اگر قبل از رزرو آرایشگاه دنبال آتلیه خوبی می گردید، توجه کنید که گاهی بعضی آتلیه ها هدایایی به مشتریان خود می دهند که تخفیفات خیلی خوب برای آرایشگاه را نیز شامل می‌شود.حتما یک جلسه حضوری به آرایشگاه سربزنید و نظر سایر مشتری ها را در مورد اینکه آرایشگر تا چه حدی با مشتری کنار می‌آید جویا شوید.آلبوم کارهای قبلی آرایشگاه را ببینید. دقت کنید که مدل انتخابی شما در چه رده قیمتی قرار دارد. حتی می‌توانید به دنبال مدل های بهتر با قیمت مناسب تر بگردید.آرایشگاه‌های معروف هزینه های بالاتری را فقط به خاطر شهرت خود دریافت می کنند. 


تلاش کنید از چند ماه قبل آرایشگاه های زیادی را بازدید کنید، حتی آنهایی که اسم و رسم چندانی ندارند. با این کار به راحتی می توانید آرایشگاهی مناسب و متناسب با بودجه خود پیدا کنید.پکیج ها را به صورت کامل انتخاب کنید. از انتخاب تک تک خدمات پرهیز کنید. چرا که گاهی به افزایش در هزینه‌ها تمام خواهد شد.به این نکته توجه کنید که با تمام این راهکارها، هر سال نرخ نامه‌هایی از سوی اتحادیه‌های آرایشگاه‌ها ارائه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به این نرخ‌نامه‌ها در صورت هر نوع اعتراضی به اتحادیه های آرایشگری مراجعه کرده و شکایت کنید. در صورت موجه بودن شکایت تان، حتما به آن رسیدگی خواهد شد.قیمت تک تک خدمات، مصوب اتحادیه‌های آرایشگری در جدول زیر ارائه شده است. قیمت پکیج ها در آرایشگاه‌های تخصصی عروس جدا از قیمت های زیر می باشد. همانطور که گفته شد هزینه پکیج ها از 950 هزار تومان شروع شده و‌ تا ده‌ها میلیون تومان با توجه به انتخاب شما ادامه پیدا می‌کند.



تاریخ درج: 1396/05/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله روش های پیدا کردن آرایشگاه عروس خوب با قیمت مناسب از مجموع 0 امتیاز