استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن عقد با پذیرایی شام و ناهار

سالن عقد با پذیرایی شام و ناهار
سالن عقد با پذیرایی شام و ناهار : محضر ازدواج و دفتر ازدواج نشان با سالن عقد VIP در شرق تهران به همراه موسیقی زنده ، آتلیه عکاسی سر سفره عقد ، مراسم عقد آریایی و شرعی از بهترین ، بزرگترین و لوکس ترین دفاتر عقد و ازدواج در پیروزی ، سی متری نیرو هوایی و تهرانپارس است
















اجرای مراسم عقد یکی از آدابی است که در برگزاری مراسم ازدواج از آن پیروی می‌ شود. نظر و شرایط عروس و داماد ها و خانواده ها برای اجرای مراسم عقد متفاوت است. برخی سالن عقد تشریفاتی و برخی دیگر سالن عقد تشریفاتی ارزان را انتخاب می کنند. اما اکثریت قریب به اتفاق آن ها در برگزاری این مراسم در مکانی غیر از منزل، توافق نظر داشته و دیگر مثل سابق به دیزاین خانه مشغول نمی شوند و ترجیح بر این است که در فضای زیبا و رویایی یک سالن خاطره عقد خود را ثبت کنند. کالسکه بعنوان یکی از بهترین های سالن عقد تشریفاتی شرق تهران با فاکتورهایی منحصر بفرد برپایی این جشن مهم را بر عهده می گیرد.


بزرگترین و لوکس ترین دفاتر عقد و ازدواج

نوع چیدمان سفره عقد طراحی و زیبایی آن از نکات ارجح برای انتخاب سالن عقد می باشد و در کنار سفره عقد موسیقی ، عکس و فیلم برداری ، پذیرایی و … نیز برایشان مهم است و در نهایت سالن عقدی انتخاب می شود که هم از نظر ظاهری و طراحی سالن ، هم از نظر خدماتی و امکانات و هم از نظر قیمت مورد پسند قرار گیرد. در تهران بزرگ به علت پایتخت بودن و جمعیت گسترده تری که در آن زندگی می کند و تقاضاهای بیشتری که برای دفتر ازدواج ، سالن عقد و سفره عقد وجود دارد دفتر ازدواج و سالن های عقد متنوع و مختلفی تاسیس شده است که هر کدام طراحی و خدمات خاص خود را ارائه می دهند. یکی از سالن های عقد متفاوت و کم نظیر در بین همه سالن های عقد واقع در تهران سالن عقد خاطره میباشد .این سالن با چندین سال تجربه در ارائه خدمات و امکانات مورد زوجین توانسته است رتبه قابل توجهی را در بین عزیزان کسب نماید. مهمترین ویژگی این سالن سفره عقد بی نظیر آن است . سفره عقد سالن عقد خاطره برروی آکواریوم های بزرگ و زیبایی گسترده شده است که چشم ها را خیره میکند.


دفتر ازدواج پیروزی و نیروهوایی


ثبت عقد رسمی ، سفره عقد زیبا با چیدمان رویایی ، پذیرایی نهار و شام توسط نام آشناترین تشریفات، آتلیه اختصاصی (مجموعه بنام استودیو آرته) ، عقد VIP ، عقد آریایی ، موسیقی زنده ، شمع آرایی ، مه سرد ، پذیرایی میان وعده از انواع فینگر فودهای سرد و گرم ، انواع کوکتل های میوه و آبمیوه های فصل ، آرایشگاه عروس و داماد ، دسته گل عروس ، پذیرایی با زبده ترین مهمانداران ، به همراه  آسانسور  و جای پارک مناسب و همانگی پارکبان.

سالن عقد VIP در شرق تهران

سالن عقد و محضر ازدواج نشان به عنوان حرفه ای ترین ، معروف ترین دفترعقد و ازدواج رسمی در محدوده مناطق 12 . 13 و 4 و 8 بهترین انتخاب برای زوج های عزیزی که دوست دارند جشن و مراسم عقد خود را در یک سالن vip به همراه پذیرایی با ناهار و شام برگزار کنند . تجربه یک مراسم عقد رویایی در فضای لاکچری در محدوده تهرانپارس ، نیروهوایی ، پیروزی ، میدان امامت و خیابان دماوند را می توان با دفتر ازدواج نشان vip تجربه کرد
تاریخ درج: 1398/05/24
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله سالن عقد با پذیرایی شام و ناهار از مجموع 0 امتیاز