استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن های عقد معروف برای ازدواج در تهران

سالن های عقد معروف برای ازدواج در تهران
سالن های عقد معروف برای ازدواج در تهران : زوج های جوان در شرف ازدواج که در جستجوی معروف ترین عاقدها و دفترهای ازدواج تهران هستند . می توانند با مراجعه به وب سایت دوشیزه به اطلاعات معروف ترین سالن های عقد و ازدواج تهران دسترسی پیدا کنند











 لحظه خواندن خطبه عقد مسلما از لحظات نابی است که زوج ها دوست دارند در محیطی شیک و آرام صورت بگیرد. از این رو انتخاب یک دفتر عقد مناسب از اولین تصمیمات مشترک زوج ها است. دوشیزه با معرفی بهترین دفاتر ثبت عقد به عروس دامادها کمک می کند با صرف وقت کمتر به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند و همچنین با ثبت نظرات خود درباره دفترخانه های ازدواج و مطالعه نظرات دیگران، به سایر زوجها در انتخاب دفاترعقد کمک کنند.


دفتر ازدواج 472
دفتر ازدواج 472   یکی از دفاتر ازدواج محبوب زوج‌های تهران دفترخانه‌ی شماره 472 است، این دفترخانه با فضایی دل‌نشین و اتاق عقدی با ظرفیت 35 نفر دارای سفره‌ی عقدی به همراه گل‌آرایی طبیعی و شمع آرایی ست که خوش‌رنگ‌ترین تصاویر را از پیوندتان به یادگار خواهد گذاشت.سالن عقد 472 دارای موسیقی زنده به همراه عقد آریایی است. یکی از جنبه‌های اصیل و دلیل انتخاب دفتر عقد و ازدواج 472، اجرای موسیقی سنتی (ساز و دهل) در لحظات ورود و خروج شماست که با کوبه‌های شورانگیزش لبخند به لب تمام حضار می‌نشاند. دفترخانه 472 با داشتن اتاق انتظار مجزا سبب شده تا تمام‌کارهای ثبتی و رسمی انجام عقد در فضای بیرون اتاق عقد انجام گیرد و تمام مراحل به بهترین نحو ممکن پیش رود. از ویژگی‌های به نام سالن عقد 472، مدیریت زمان برای میهمانان شماست به این‌گونه که پس از فرآیند خطبه عقد به کمک مجریان متعهد این مجموعه در بهترین شرایط ممکن عکس‌های یادگاری شما با تک‌تک عزیزانتان ثبت می‌شود و بعدازآن لحظات شیرین و به‌یادماندنی میز عسل به همراه آرزوهای ماندگار پدران و مادران زوج‌های خوشبخت فرامی‌رسد. روز پیوندتان را با انتخاب دفتر ازدواج 472 زیباتر کنید.


دفتر ازدواج 171
 دفتر ازدواج 171 در یکی از بهترین مناطق تهران (شهرک غرب) واقع شده است که رفت و آمد و دسترسی به آن کاملا آسان و خوب است.  ورودی دفترخانه کاملا زیبا و گل کاری شده است و فضای داخلی آن نیز شیک و مدرن است. سفره عقد و مبلمان آن حس مثبت و پر انرژی را برای زوجین همراه دارد. ضمنا سردفتر جناب آقای غلامی هستند که فردی غیر معمم اند. این دفترخانه با دارا بودن 2 سالن عقد و سفره عقدهای متفاوت و شیک برای برگزاری مراسم عقد 20 الی 60 مهمان کاملا مناسب می باشد.


دفتر ازدواج 308
دفتر ازدواج 308 (آک)  اتاق عقد این دفترخانه با چیدمانی دلنشین از بهترین و بزرگترین مکان های موجود در تهران برای یک پیوند به یاد ماندنی ست. از بهترین ویژگی های این دفترخانه بین دفترخانه‌های محبوب تهران موقعیت مکانی آن است ، که ضمن مطلوب بودن و راحتی رفت وآمد از لحاظ امکان پارک خودرو هیچ نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارد.  اگر طرفدار سفره عقد های زیبا و مدرن و بزرگ هستید این دفترخانه بهترین انتخاب شماست چرا که سفره ی عقد این مجموعه به واسطه ی زیباترین و به روزترین دیزاین در عکس های یادگاریتان خودنمایی می‌کند.  از مهم ترین ویژگی های این مکان در مقایسه با دیگر دفترخانه ها مجهز بودن به اتاقی مجزا از اتاق عقد برای آماده شدن و آرامش شما و میهمانان شماست.


دفتر ازدواج 233
دفتر ازدواج 233   دفتر عقدی بسیار شیک و بزرگ که قابلیت انجام مراسم با 50 نفر را نیز دارد .سر دفتر محترم این دفتر ، جناب آقای ناصر محمدی هستند که معمم نیستند .



دفتر عقد طلایی  این دفترخانه مجهز به سه اتاق عقد با ظرفیت های متفاوت است که هرکدام به واسطه ی چیدمان اصولی و گل آرایی مدرن جذابیت خاص خود را داراست. اتاق عقد VIP این مجموعه با ظرفیت 80 نفر دارای به روز ترین دکوراسیون با تم سفید و طلایی ست که بی شک جذاب ترین مکان برای اجرای جشن شما خواهد بود و درخشان‌ترین خاطرات را برای شما به یادگار می‌گذارد.  در این دفترخانه شما نگران هیچ چیز نخواهید بود و تمامی خدمات مورد نیاز برای یک جشن عقد به یاد ماندنی مهیاست. امکاناتی چون آرایشگاه مخصوص عروس و آتلیه از امکانات استثنایی این دفترخانه است که باعث شده بین زوج‌های جوان از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.  از مهم ترین جنبه‌های تمایز این دفترخانه جاری شدن خطبه عقد توسط جناب آقای طلایی ست که به واسطه ی اجرای دلنشینشان به همراه پیوند آریایی و موسیقی کلاسیک یا سنتی زنده روز پیوند شما به رویایی‌ترین شکل ممکن رقم خواهد خورد.  اگر به دنبال یک مراسم عقد به یاد ماندنی، بدون استرس و دلنشین با پذیرایی درخور میهمانان عزیزتان هستید این مکان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.


دفتر ازدواج 338
 دفتر ازدواج 338 که در سمت غرب تهران است یکی از مطرح ترین دفترخانه های سعادت آباد است . سر دفتر این دفتر آقای علی خجسته فر هستند که معمم نیستند .


دفتر ازدواج 246
 دفتر عقد 246 واقع در میدان هروی یکی از شلوغ ترین و پر تراکم ترین دفاتر عقد تهران است که به همین دلیل 7 الی 8 عاقد دارند . فضای دفترخانه بزرگ است و برای مراسم های پر جمعیت خیلی مناسب است . دفتر خانه در طبقه ی 6ام واقع شده که آسانسور هم دارد .


دفتر ازدواج تشریفاتی
 سالن عقدی کاملا متفاوت و فوق‌العاده  اگر به دنبال یک فضای کاملا لاکچری برای برگزاری مراسم عقدتان باشید حتماً با سالن عقد تشریفاتی برخورد می‌کنید. سالن عقد تشریفاتی در منطقه‌ی نیاوران و در نزدیکی پارک جمشیدیه واقع‌شده است. در یک ویلای شخصی، به همراه فضای باز فوق‌العاده، استخر و فضای سبز زیبا. سفره عقد تشریفاتی تماماً کریستال است و شمارا با اولین نگاه مجذوب خود می‌کند. ساعت اجرای مراسم برخلاف سایر سالن‌های عقد کوتاه نیست و هیچ عجله‌ای در طول مراسم وجود ندارد. عروس و داماد می‌توانند عکس‌های فوق‌العاده‌ای در فضای سالن عقد تشریفاتی بگیرند و به یادگار داشته باشند.

دفتر ازدواج 297
 دفتر عقد 297 بیشترین تعداد ثبت عقد را در تهران دارد و مسلما دلیل این امر چیزی جز کیفیت بالای خدمات و زیبایی فضای دفتر نیست .سر دفتر استاد دانشگاه و دکتری حقوق می باشد و همچنین میتوانید از خدمات فیلم برداری ،آتلیه، دف و تار استفاده کنید

دفتر ازدواج مهرافزا
 مجموعه پیوند مهرافزا فقط یک سالن عقد نیست!شما با برگزاری مراسم عقد خود در این مجموعه عضوی از باشگاه مشتریان به حساب آمده و میتوانید تمام جشن های آینده‌ی خود از مراسم عروسی تا تولد فرزندتان را به کمک این مجموعه و با برخورداری از آفرهای مختص مشتریان به بهترین شکل برگزار کنید.
این مجموعه با همکاری با بیش از 100 تالار و باغ تشریفاتی در تهران و محدوده و همچنین دارا بودن سالن عقدی شکیل و زیبا با ظرفیت 50 نفر تمام نگرانی های شما را از جهت برگزاری مراسمتان از بین میبرد.
این مجموعه ی خلاق اولین برگزارکننده عقد آریایی در ایران است و ترکیب این آیین اصیل با موسیقی سنتیِ دلنواز، بهترین تصویر را از پیوندتان در ذهن ها باقی خواهد گذاشت.
در این مجموعه حق انتخاب عاقد با شماست و امکان پذیرایی با منوی کافی شاپ شامل آب میوه های طبیعی و کوکتل های بینظیر برای شما مهیاست و همچنین با تنوع دیزاین و گل آرایی سفره عقد و نورپردازی حرفه ای به همراه شمع آرایی رویایی میتوانید شکیل ترین سفره عقد را از آن خود کنید.
یکی از مشکلات در برگزاری مراسم عقد، مشکل رفت و آمد میهمان‌ها علی‌الخصوص مهیا بودن پارکینگ برای آنها می‌باشد، این مجموعه با مجهز بودن به پارکینگ اختصاصی بهترین انتخاب شما خواهد بود.
یکی از مزیت های بینظیر این مجموعه برخورداری از امکانات ویژه‌ای‌ست که در زمینه برگزاری تورهای بوم‌گردی مختص زوج های خوشبخت در نظر گرفته شده است.هدف تیم حرفه ای مجموعه مهرافزا، مهر فزاینده برای تک تک زوج های جوان است.
مدیریت این مجموعه جناب آقای پرهام چاووشی با 10 سال سابقه درخشان در این عرصه با همراهی تیم فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای و همچنین همکاری متخصصین عرصه‌ی جشن در ایران و ترکیه به شما این امکان را میدهد تا در این روز بزرگ، به بهترین نحو پذیرای میهمانان گرامیتان باشید و همچنین از امکانات این مجموعه در زمینه حقوقی برای مراجعه‌کنندگان خود تحت نظر موسسه حقوقی نوآوران عدالت آریایی و مشاوره های حقوقی رایگان ازدواج برخوردار باشید.


دفتر ازدواج مهرآفرین
 دفتر عقد مهرآفرین همانطور که از عکس هایش در سایت بزمینه مشخص است ، یکی از شیک ترین دفتر خانه های تهران هست . دفتر عقد مهرآفرین در سمت غرب تهران و در چهار راه پونک واقع شده که فضای پارک تقریبا خوبی نسبت به دفترخانه های سمت سعادت آباد دارد . از مزایای این دفترخانه میتوان به : 1-آتلیه و عکس برداری تخصصی  2-امکان انتخاب سفره عقد و گل ها به سلیقه ی عروس و داماد  3-مشاوره حقوقی قبل از عقد برای زوجین همچنین به عروس و داماد 2 عدد شاسی به صورت هدیه تعلق میگیرد


دفتر ازدواج اسپرلوس
سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار اگر به دنبال دفتر ازدواج و سالن عقد لاکچری در شمال غرب تهران هستید، حتماً سری به موسسه اسپرلوس پیوند ماندگار در شهران بزنید. این دفترخانه سالنی بزرگ و شیک با ظرفیت 100 نفر دارد. سالن عقد اسپرلوس علاوه بر فضای بزرگ و مناسب برای عقد شما، دکوراسیون و چیدمان متفاوت و جالبی نسبت به سایر سالن های عقد دارد. از امکانات سالن عقد اسپرلوس پینود ماندگار می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
• ثبت عقد رسمی
• گل‌آرایی طبیعی
• عقد نمادین آریایی
• فیلمبرداری و عکاسی فوق حرفه‌ای
• نورپردازی حرفه‌ای
• موسیقی زنده
• شمع‌آرایی
• پذیرایی
از خدمات نوین که سالن عقد اسپرلوس ارائه کرده است، سرو ناهار یا شام در سالن مجموعه بعد از برگزاری مراسم عقد می‌باشد. این سرویس سبب صرفه‌جویی در وقت عروس دامادهای عزیز و مهمانان می‌شود. از طرفی در سالنی بسیار زیبا و مجلل از مهمانان پذیرایی می‌گردد.
دسترسی راحت از اتوبان‌های اصلی نیایش، همت، ستاری، باکری و پارکینگ اختصاصی در ایام تعطیل و جای پارک فراوان یکی دیگر از امکانات خوب این دفتر عقد شیک به‌شمار می‌آید.
دفتر ازدواج لاکچری اسپرلوس پیوند ماندگار دارای سفره عقد شیک و مدرن می‌باشد. سفره عقد این محضر تماماً کریستال ایتالیایی و منحصر به فرد است.
دفتر عقد و ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار مبتکر اولین سالن عقد حریرآرایی شده با ریسه‌های کریسمس و دیزاین و چیدمان زیر نظر آرشیتکت مطرح سرکار خانم مهندس جعفری می‌باشد. از دیگر مزیت‌های سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار، حق انتخاب عاقد شخصی و روحانی توسط عروس و دامادهای عزیز می‌باشد.
مدیریت این مجموعه جناب آقای مهدی کرمی با 15 سال سابقه کار در زمینه عقد، تشریفات عروسی، نامزدی، تولد زیباترین شب را برای برگزاری مراسم شما در برترین تالار و باغ تالار‌های تهران و حومه رقم خواهد زد.



دفتر ازدواج 171
دفتر ازدواج 171 تهران شیک ترین و بزرگ ترین دفتر ازدواج در شمال و شمال غرب تهران  سالنی زیبا و لوکس با سفره عقد مدرن برای پذیرایی از 60 مهمان در شهرک غرب همراه با امکانات ویژه برای فیلمبرداری، گل آرایی ، شمع آرایی ، پذیرایی و… همراه با دو سالن مجزا وسفره عقدهای متفاوت


دفتر ازدواج غرب تهران ، دفتر ازدواج شرق تهران ، دفتر ازدواج شمال تهران ، دفتر ازدواج جنوب تهران ، دفتر ازدواج مرکز تهران ، دفتر ازدواج با ظرفیت 10 نفر ، دفتر ازدواج با ظرفیت 20 نفر ، دفتر ازدواج با ظرفیت 30 نفر ، دفتر ازدواج با ظرفیت 40 نفر ، دفتر ازدواج با ظرفیت 50 نفر
تاریخ درج: 1397/10/20
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله سالن های عقد معروف برای ازدواج در تهران از مجموع 0 امتیاز