استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شمع آرایی عروسی با تشریفات آریا

شمع آرایی عروسی با تشریفات آریا
در طول قرن ها از شمع در مکان های مختلف استفاده شده است ، شمع هم در قشر مستمندان و هم در محافل ثروتمندان مورد استفاده قرار گرفته است ، در دنیای امروزه از شمع جهت زینت بخش شب نشینی ها و بزم آرایی ها بوده است .









بهتر است بدانید که شمع نهادی از سرسپردگی ، نمایش حالت عاشقانه ، نهادی از عشق و حالت شاعرانه دارد ، تشریفات آریا از شمع در مکان های مختلف مراسم و در بخش های خارج و داخل استفاده می شود و برای جلوه دادن بهتر و بیشتر مجالس خوشی ونشاط از شمع استفاده می شود .

هم چنین این تشریفات با طراحی زیبا شمع ها به روشن کردن محفل طرب و نشاط و خوشی مجالس شما با جلوه های زیبایی می پردازد .

شمع آرایی داخل و خارج سالن نیازمند یک فکر دقیق همراه با هنر خاصی می باشد که در کدام مکان ها به چه شکل نورآرایی انجام شود که تیم حرفه ای و مجرب تشریفات آریا تمامی این نکات را مد نظر گرفته و بهترین نورآرایی را برای مجالس شما ایجاد می کند .

امروز از شمع در مکان های مانند سالن پذیرایی ، رستوران ها ، کافی شاپ ها و تالارهای جشن عروسی بسیار استفاده می شود ، استفاده از شمع به تمامی مجالس نماد خاصی می بخشد ،از شمع های تزئینی امروزه بسیار استفاده می شود که برای دیزاین تالار عروسی و فشای جشن ها کاربرد دارد

استفاده از شمع های تزئینی در جایگاه عروس و داماد بسیار رایج است ، برای تزئین محوطه خارج از سالن و در بخش راهرو بسیار زیبا است که از شمع استفاده شود ، در قسمت ورودی در بخش سفره عقد ، میزهای میهمان و بخش های مختلف دیگر شمع آرایی کاربرد دارد .
تاریخ درج: 1396/10/18
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله شمع آرایی عروسی با تشریفات آریا از مجموع 0 امتیاز