استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

ظرفیت تالارپذیرایی کوچک و بزرگ

ظرفیت تالارپذیرایی کوچک و بزرگ
ظرفیت تالارپذیرایی کوچک و بزرگ :تالار شب وصال شهر ری،تالار عطر سیب نارمک،تالار مینیاتور خزانه،تالار قصر آیلین ستارخان،تالار مهتاب بلوار فردوس،تالار فرهنگیان منطقه 5 بلوار فردوس،تالار آرمادا تهرانپارس،تالار پارس لوکس یوسف آباد،تالار بهاره خیابان هنگام،تالار طریقت تهران نو











--------------------------------
تالار پذیرایی شب وصال از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
مجموعه پذیرایی شب وصال با دوسالن مبله وشیک با رنگهای آبی وقرمز ودیزاین جدید وچشمگیر ظرفیت پذیرایی از 600نفر را دارد.واز ویژگی های آن می‌توان به کیفیت بالای غذاها وپذیرایی خوب پرسنل اشاره کرد.
این مجموعه پذیرایی ارزان قیمت را می‌توانید در فهرست تالارپذیرایی های شهر ری پیدا کرد وبرای اطلاع از قیمت ها ومنوهای آن باید حضوری به دفتر مدیریت این تالار مراجعه کنید.از ویژگی های تالار شب وصال به مبله بودن آن می توان اشاره کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شب وصال ، میتوانید با شماره تلفن 36652014 ,09122960865 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهرری،میدان صفائیه،روبروی دانشگاه آزاد،تالار پذیرایی شب وصال- تالار پذیرایی شب وصال " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی عطر سیب از مجموعه تالار پذیرایی های نارمک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عطر سیب با دو سالن پذیرایی در خیابان دلاوران تهران واقع شده است. سالن یاقوت با دیزاین جدید به ظرفیت 300 تا 400 نفر و سالن الماس با دیزاین جدید به ظرفیت 400 تا 500 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد.. همچنین تالار پذیرایی عطر سیب دارای دو پارکینگ اختصاصی است که هر کدام از این پارکینک ها ظرفیت ۵۰ ماشین را دارا می باشند که جهت رفاه مهمانان عزیز پیش بینی شده است از خصوصیات خاص تالار عطر سیب می توان از آسانسور اختصاصی و لیدر مخصوص میهمان، پخت غذا با دیگ بخار جهت افزایش کیفیت غذا و داشتن طعمی منحصر به فرد در غذای تالار نام برد. تالار عطر سیب دارای سفره خانه بسیار شیک با دیزاین سنتی و مناسب جهت عکس برداری مخصوص عروس و دامادها می باشد. تالار عطر سیب دارای روف گاردن و سفره خانه بسیار شیک با دیزاین سنتی و مناسب جهت عکس برداری مخصوص عروس و دامادها می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عطر سیب ، میتوانید با شماره تلفن 77230777 ,09121343146 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بلوار دلاوران - خیابان تکاوران شمالی - سی متری اول شرقی(شهید دلواری) پلاک 218- تالار پذیرایی عطر سیب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی مینیاتور از مجموعه تالار پذیرایی های خزانه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی مینیاتور در لیست تاپ ترین تالار های پذیرایی منطقه 17 قرار دارد.این تالار با منوی ارزان قیمت و تخفیفات ویژه یکی از تالار های عروسی شیک با قیمت مناسب در جنوب غرب تهران می باشد. اگر به دنبال تالار مناسب با کیفیت مطلوب هستید به این تالار هم سری بزنید در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 16 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مینیاتور ، میتوانید با شماره تلفن 55837007 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه آیت اله سعیدی جنوب به شمال،بعد از پل شهید چراغی،تالار مینیاتور- تالار پذیرایی مینیاتور " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی آناهیتا از مجموعه تالار پذیرایی های جردن آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار بین اللملی آناهیتا از مجموعه تالار های عروسی شمال تهران ، در خیابان جردن - ناهید شرقی واقع شده است. تالار پذیرایی آناهیتا با دکوراسیون کلاسیک و جدید با ظرفیت 350 نفر میزبان میهمان های شما عزیزان برای مراسم های خاص شما  می باشد. تالار پذیرایی آناهیتا با جدیدترین دکوراسیون معماری کلاسیک، طراحی و دیزاین شده است. این تالار با بهره گیری از پرسنل مجرب و تحصیل کرده می تواند لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما ثبت نماید. از مزایای ویژه تالار عروسی آناهیتا می توان به لابی بزرگ و مجلل، طراحی و دیزاین مطابق با استانداردهای روز دنیا، پارکینگ اختصاصی، سالن های مبله و تمام چوب، برگزیده استانداردهای جهانی و خدمات رستوران ها، 7 گواهینامه معتبر بین المللی، انتخاب مدیر شایسته MBA در سمینار بین المللی نام برد. تالار آناهیتا دارای ایزوهای ذیل می باشد : ISO:9001:2008 استاندارد مدیریت کیفیت تحت اعتبار کمپانی EQAایتالیا ISO :10004 استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتری تحت اعتبار کمپانی EQAایتالیا در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آناهیتا ، میتوانید با شماره تلفن 22059489 ,09128504701 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بلوار آفریقا (جردن)، ناهید شرقی، پلاک 18- تالار پذیرایی آناهیتا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی فردوس از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی فردوس با ظرفیت 1200 نفر و پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 300 ماشین در جنوب تهران و در جاده قم قرار دارد .تالار پذیاریی فردوس آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فردوس ، میتوانید با شماره تلفن ,09102110994 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جاده قدیم قم،باقرشهر،نرسیده به شهرداری،مجتمع تجاری و مجموعه تالارهای پذیرایی فردوس- تالار پذیرایی فردوس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی پایتخت از مجموعه تالار پذیرایی های آرژانتین - ساعی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار تالار تشریفاتی پایتخت در میدان آرژانتین ضلع شمال شرقی پارک سوار بیهقی واقع شده است. این مجموعه داری فضای سبزی بالغ بر 1000متر مربع به صورت روف گاردن جهت رفاه حال شما عزیزان میباشد . تالار پایتخت با ظرفیت حداکثر 600 نفر و با دیزاینی متفاوت و سالن های شیک و مبله، در فضایی بالغ بر 1000 متر مربع آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. از ویژگی های بارز تالار عروسی پایتخت می توان به قرار گرفتن در موقیعت عالی و دسترسی آسان از اتوبان حکیم، سالن های مجزا با نورپردازی و تم زیبا، روف گاردن و همچنین پارکینگ اختصاصی وسیع اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این مجموعه میتوان به پارکینگ بسیار گسترده، نامحدود و رایگان آن و نیز ارتفاع سقف بلند سالنهای آن اشاره کرد.
این مجموعه تشریفاتی همه روزه از 10صبح تا 11شب آماده بازدید و خدمتگذاری از شما سروران گرامی میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 6 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی پایتخت ، میتوانید با شماره تلفن 88533014 ,09129727941 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان آرژانتین - به سمت حکیم شرق(سید خندان) - لاین کندرو - ورودی شمالی پارک سوار بیهقی- تالار پذیرایی تشریفاتی پایتخت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی پیمان از مجموعه تالار پذیرایی های نیروی هوایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار تشریفاتی پیمان با شیک ترین سالن های مبله و فوق لوکس در ایران، طراح ، مجری و برگزار کننده بهترین تشریفات عروسی،برگزار کننده سمینار و همایش ها،مشاور و طراح مراسم های مجلل سفارتخانه ها،سعی بر آن دارد گامی نو در جهت خدماتی متمایز ،فراموش نشدنی و در خور مشتریان خود بردارد.از ویژگی های تالار تشریفاتی پیمان می توان به کیفیت عالی غذا، گروه موزیک حرفه ای و شناخته شده و سرویس دهی توسط مجرب ترین مهمان داران تشریفاتی اشاره نمود.
یکی از محسنات برگزاری جشن در این تالار برنامه ریزی دقیق و منظم مراسم شماست. در بدو ورود مهمانان شما توسط یکی از ولکام های تشریفاتی تا سالن اصلی همراهی میشود و سپس سوپروایزر سالن برای خوشامدگویی و شروع پذیرایی کار خود را آغاز میکند.
از ویژگی های تالار عروسی پیمان می توان به کیفیت عالی غذا، گروه موزیک حرفه ای و شناخته شده و سرویس دهی توسط مجرب ترین مهمان داران تشریفاتی اشاره نمود. هدف و آرمان این مجموعه ارائه بالاترین سطح کیفی با نازلترین قیمت ها می باشد.
این مجموعه مجهز به محیطی باز،مبله و سنتی می باشد تا میهمانانی که قصد استفاده از موزیک را ندارند در این مکان پذیرایی کامل گردند.
طراحی زیبا و کلاسیک ، بکارگیری وسایل با کیفیت در سالن های پذیرایی، برخورد خوب مدیران قبل از قرارداد تا بعد از اجرای مراسم، رعایت بهداشت در امر تهیه و نگهداری مواد غذایی، برخورد شایسته میزبانان و نیروی خدماتی تالار از مولفه هایی است که یک تالارپذیرایی باید اینها را دارا باشد تا نمره خوبی از صاحبان مجالس دریافت نماید. از بدو ورود به تالار تشریفاتی پیمان با تمامی مواردی که در بالا ذکر شده برخورد و احساس خواهید نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی پیمان ، میتوانید با شماره تلفن 77478000 ,09121542249 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان پیروزی - خیابان پنجم نیروی هوایی - نبش فلکه دوم- تالار پذیرایی تشریفاتی پیمان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر پارسیان (یافت آباد) از مجموعه تالار پذیرایی های یافت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر پارسیان واقع در یافت آباد با لابی بسیار زیبا و آسانسور ماشین بر این امکان را به عروس و داماد می دهد که با ماشین وارد سالن شوند. این تالار در جنوب تهران و در کلاس قیمتی متوسط قرار گرفته است.این تالار در نزدیکی خیابان آزادی و برگراه آیت الله سعیدی واقع شده است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر پارسیان (یافت آباد) ، میتوانید با شماره تلفن 66643314 ,66659917 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بازار مبل،چهارراه یافت آباد،خیابان آزادی،بعد از راهنمایی و رانندگی منطقه 17،جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری- تالار پذیرایی قصر پارسیان (یافت آباد) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر امپراطور غرب از مجموعه تالار پذیرایی های اشرفی اصفهانی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالارپذیرایی قصر امپراطور غرب از دید تالار وب: بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع در غرب تهران از مناطق خوب تهران برای فعالیت تالار عروسی و  سالن های پذیرایی به دلیل دسترسی به تمامی شاه راه ها و اتوبان های اصلی شهر تهران می باشد. در بین تالارهای پذیرایی غرب تهران  که در این قسمت از تهران قرار گرفته اند تالار پذیرایی امپراطور غرب از موقعیت خاصی برخوردار است. تقاطع نیایش و اشرفی اصفهانی. این آدرس را تقریبا تمامی ساکنین تهران میشناسند و نیازی به دادن آدرس خاصی به میهمانان برای دسترسی به تالار نیست.
دیگر مزایای تالار امپراطور غرب: از دیگر مزایای تالار امپراطور دیزاین زیبا و به روز با رنگ بندی چشم نوازی است بی شک چشم عروس خانم را در هنگام بازدید حتما خواهد ربود. قیمت مناسب این تالار هم برای آن دسته از زوج هایی که نمی خواهند هزینه عروسی شان سر به فلک گذارد بسیار مناسب خواهد بود. بازدید از تالار امپراطور غرب را به تمامی شما عزیزانی که در غرب تهران در پی فضای مناسبی برای عروسی  میگردید پیشنهاد می نماییم.
مدیریت تالار امپراتور غرب تغییر نموده و در حال حاضر توسط آقای توکلی مدیریت میشود.
*لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی و نحوه پذیرایی هتلی با متد روز دنیا
* مجهز به بالاترین دستگاه DJ DENON
* نورپردازی حرفه ای و تک در تهران
* دیزاین جدید و بسیار شیک
ماندگارترین شب خاطرات خود را با سالها تجربه ما در تالار پذیرایی قصر امپراطور غرب تجربه کنید
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر امپراطور غرب ، میتوانید با شماره تلفن 44874763 ,09122509371 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اشرفی اصفهانی- بالاتر از میدان پونک - ضلع شمال غرب تقاطع نیایش- تالار پذیرایی قصر امپراطور غرب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی نگین طلایی (خ رجایی) از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی نگین طلایی با دو سالن مجزا به ظرفیت 1600 نفر آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگین طلایی (خ رجایی) ، میتوانید با شماره تلفن 55220607 ,09129090230 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - شهرری - جاده قدیم تهران قم (شهید رجایی) - روبروی شهر سنگ- تالار پذیرایی نگین طلایی (خ رجایی) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی پارس لوکس از مجموعه تالار پذیرایی های یوسف آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
یوسف آباد از محله های قدیمی تهران محسوب میشود که از نظر پوشش مسکونی جزو مناطق پر تراکم تهران به حساب می آید. این منطقه نسبت به تراکم جمعیتی که داراست از تعداد تالار پذیرایی کمی برخوردار است. تالار پارس لولس از تالارهای قدیمی یوسف آباد با دکوراسیونی جدید است که با مدیریتی مثال زدنی توانسته خود را جزو تالارهای پذیرایی یوسف آباد و تهران قرار دهد. سالن عروسی پارس لوکس در خیابان جهان آرا واقع شده، با ظرفیت ۴۵۰ میهمان در دو طبقه به همراه اتاق عقد مجزا. تا کنون این تالار بدون داشتن تبلیغات کار خود را ادامه داده اند ولی برا هماهنگی با رسانه روز دنیا ( اینترنت ) مدیران تالار عروسی پارس لوکس تصمیم به آغاز تبلیغات در فضای مجازی نموده اند. مدیریت تالار پذیرایی پارس لوکس برای تمامی زوج های جوان آرزوی خوشبختی نموده از شما دعوت می کند تا از این تالار خوب دیدن فرمایید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 6 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پارس لوکس ، میتوانید با شماره تلفن 88041555 ,09121360926 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سیدجمال الدین اسدآبادي (یوسف آباد) - خیابان جهان آرا - بین خیابان 53 و 55- تالار پذیرایی پارس لوکس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر آیلین از مجموعه تالار پذیرایی های ستارخان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر آیلین در منطقه ستارخان قرار دارد و جز تالار های غرب تهران به حساب می آید.
از خصوصیات منحصر به فرد این تالار می‌توان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 400 خودرو بصورت سرپوشیده اشاره کرد که در نوع خود کم‌نظیر می‌باشد. این مجموعه مجهز به آسانسور VIP با ظرفیت 10 و 20 نفر که بصورت اختصاصی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر آیلین ، میتوانید با شماره تلفن 44275102 ,09122424325 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان ستارخان، روبروی آتش نشانی، خیابان صحرایی، خیابان دستبند غربی جنب استخر توحید- تالار پذیرایی قصر آیلین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی پارسین از مجموعه تالار پذیرایی های قلهک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی پارسین در منطقه قلهک تهران واقع شده است. ظرفیت تالار پارسین 380 نفر بصورت سلف سرویس می باشد و آماده پذیرایی از کلیه میهمانی ها و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. از ویژگی های تالار عروسی پارسین می توان به قرار گرفتن در موقعیت عالی، طراحی و دکوراسیون جدید و زیبا، سالن های مبله، اتاق عقد مجزا و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود. تالار عروسی پارسین مناسب برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, جشن تولد و دیگر جشن ها و مراسم ها میباشد. تالار عروسی پارسین دارای دکوراسیون مجلل و سالن های مبله و زیبا میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پارسین ، میتوانید با شماره تلفن 22222057 ,09121714704 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان شریعتی،بین دوراهی یخچال و قلهک، پلاک ١٤٠٢- تالار پذیرایی پارسین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی امیران از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
مجموعه تالارهای پذیرایی امیران دارای 2 سالن مجزا با ظرفیت های 350 و 1000 نفر و 2 سالن عقد شیک در 2 طبقه می باشد.
تالار امیران که با مدیریت جدید و تغییر دکوراسیون و دیزاین، تبدیل به تالاری بنام در فلکه سوم تهران پارس شده است. کیفیت غذای خوب، برخورد خوب پرسنل با مهمانان، برخورد خوب مدیریت با عروس و داماد هنگام عقد قرارداد و … از مشخصات این تالار به شمار می آید که باعث شده این تالار جای خوبی میان تالارهای این منطقه تبدیل شود.
دارای ۲ سالن مجزا است که امکان برگزاری همزامان دو مراسم امکان پذیر است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه امیران ، میتوانید با شماره تلفن 77717552 ,09128155254 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فلکه سوم تهرانپارس - خ 196 شرقی - ضلع شمال میدان شاهد (پروین) - نبش 202 (خدابنده)- تالار پذیرایی امیران " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی پرنس از مجموعه تالار پذیرایی های هروی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی پرنس دارای دو سالن شیک و زیبا و به صورت کاملا مجزا طراحی شده است. یکی از مزیت های بسیار خوب این تالار سقف بلند سالن های آن است به ارتفاع ۵ متر که باعث تهویه ی بسیار راحت هوا میشود. همچنین بعد از ورودی تالار واقع در حیاط آن آلاچیق و فضای دلنشینی در نظر گرفته شده که برای عکاسی هم بسیار مناسب است. شایان ذکر است که تالار پرنس با مجموعه ی سالنها و اتاق عقد در طبقه ی همکف واقع شده، سالن پذیرایی پرنس با دارا بودن اتاق عقد مجزا و زیبا و پارکینگی به ظرفیت تمامی میهمانها پذیرای عروس دامادهای عزیزی است که میخواهند مراسم خود را در یکی از تالارهای پذیرایی پاسداران برگزار نمایند. تالارپرنس پارکینگی با گنجایش کافی برای مهمانان در نظر گرفته اند.فضای داخلی دلباز سقف ها بلند،کم ستون ،دیوارها تمیز و نوساز هستند.
هر دو سالن پذیرایی مراسم برای آقایان و بانوان با میز و صندلی های مبله دکور شده است. اما با این تفاوت که دیوار سالن بانوان کاغذ دیواری و دیوار سالن آقایان کامپوزیت است،جایگاه عروس و داماد با سنگ های آنتیک طراحی شده و صندلی های سلطنتی و خاص این جایگاه در قسمتی سکو مانند بالاتر از سطح رزمینفرار دارند.
این ارتفاع کم باعث شده که در این محیط مستطیل شکل همه مهمانان دیده خوبی به جایگاه عروس و داماد داشته باشند.در جلو این قسمت پیست رقص خوبی برای مهمانان قرار دارد.در محوطه بیرونی تالارعروسی پرنس که نزدیک پاسداران قرارداره ، آلاچیق با نام کلبه ی عشق طراحی شده است،تاشام عاشقانه عروس و داماد در آنجا سرو شود.
اتاق عقدی مجزا در قسمت دیگر این مجموعه قرار دارد که ظرفیتی حدود 30نفر و سفره عقدی با طراحی زیبا وساده ای دارد،در صورتی که تعداد مهمانان مراسم عقد زیاد باشد،سفره را در مقابل جایگاه عروس و داماد پهن خواهند کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پرنس ، میتوانید با شماره تلفن 22949680 ,22942817 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان هروی،خیابان استاد حسن بنا شمالی(تپه شمس آباد)،پایین تر از میدان شریفی،کوچه شقایق،شماره 22- تالار پذیرایی پرنس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ندا از مجموعه تالار پذیرایی های میرداماد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی لوکس قصر ندا با ظرفیت 450 نفر در شمال تهران (خیابان میرداماد) واقع شده است.
از ویژگی های تالار لوکس قصر ندا می توان به سالن ویژه و vip مخصوص شام عروس و داماد ، پرسنل مجرب و توانمند، نورپردازی حرفه ای، سفره خانه اختصاصی جهت برگزاری مراسم، کیفیت خوب غذا و پذیرایی، استفاده از مواد غذایی خوب و با کیفیت، دکوراسیون کلاسیک، بروز و زیبای تالار، سالن های مجلل و باشکوه، ژنراتور برق اضطراری و … نام برد که میتواند آسودگی خیال را برای شما جهت برگزاری مراسمتان فراهم سازد.
تالار قصرندا برگزار کننده با شکوه جشن های خانوادگی، مراسم های نامزدی، عروسی، تولد، ولیمه، ختم، شب سال، یادبود با حداقل نفرات
ضمنا تمامی مراسم‌ها از قرار تا اجرای مراسم زیر نظر صد در صدی مدیریت تالار میباشد . در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی قصر ندا ، میتوانید با شماره تلفن 22222612 ,09122216485 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تقاطع مدرس و میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکت ها، خیابان شهید قدوسی،کوچه 12 بهمن- تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ندا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی رز آبی از مجموعه تالار پذیرایی های دولتخواه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار تشریفاتی رز آبی دارای ۶۰۰ نفر ظرفیت در مهرماه سال ۹۶ در عبدل آباد افتتاح گردیده است. تالار رز آبی دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، سالن ها با دکوراسیون زیبا، نوساز، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. این تالار نو ساز و زیبا جزو تالار های جنوب تهران  محسوب میشود. تالار تشریفاتی رز آبی دارای سالن های مجلل و زیبا با ظرفیت ۱۵۰ تا ۶۰۰ نفر میباشد. از امکانات و ویژگی های این تالار پذیرایی میتوان به اتاق عقد مجزا با سفره عقدهای زیبا با انتخاب و سلیقه شما ، پارکینگ اتخاصی ، سالن های با دکوراسیون زیبا و لوکس ، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای و… اشاره کرد. تالار عروسی و تشریفات مجالس رز آبی مفتخر است تا شبی به یادماندنی برای شما و میهمانان محترم شما رقم بزند. اگر به دنبال یک تالار خوب در این منطقه از تهران میگردید حتما سری به این تالار تشریفاتی نوساز و زیبا بزنید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 19 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی رز آبی ، میتوانید با شماره تلفن 55835272 ,09124016063 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " عبدل آباد، اتوبان آیت الله سعیدی، خیابان شکوفه غربی، انتهای دولتخواه، میدان بهلول محمدی- تالار پذیرایی تشریفاتی رز آبی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی مجلل شهرزاد از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار مجلل شهرزاد در شهریار واقع شده است. این تالار زیبا جزو تالارهای پذیرایی غرب تهران محسوب میشود و در سال ۱۳۹۶ توسط طراحان داخلی حرفه ای تجهیز گردیده است. تالار شهرزاد دارای سالنهای بدون ستون و نمای زیبای رومی تمام سنگ با ظرفیت تا ۳۰۰ تا ۸۰۰ نفر میهمان ، نورپردازی مولتی کالر هوشمند، سیستم صوتی آمریکایی، مدیریت مجرب دارای مدرک بین المللی TNRS امریکا، پرسنل حرفه ای و کارآزموده توسط مدیریت، پارکینگ اختصاصی و کیفیت غذای عالی مفتخر است تا شبی رویایی و به یادماندنی را برای شما و میهمانان محترم شما رقم بزند. تالار شهرزاد دارای دکوراسیون و معماری زیبا و منحصر بفرد است. از مزیت های این تالار عروسی میتوان به مدیریت مجرب با مدرک بین المللی, کادر مجرب, پارکینگ اختصاصی, سیستم صوتی و غذای با کیفیت اشاره نمود.
از دیگر امکانات و ویژگی های خوب این تالار پذیرایی میتوان به نور پردازی و نور مخفی مولتی کالر فوق حرفه ای به دلخواه عروس در زمان ورود ، سرو شام به صوت هوشمند و قابل تغییر ،زمان رقص مخصوص ، خنک کننده چیلر ؛ سیستم روشنایی هوشمند ، نورپردازی حرفه ای و… اشاره کرد.
آدرس تالار از مسیر ۲: سه راه آدران، بعد از صباشهر، نبش پمپ بنزین الماس غرب، خیابان دانشگاه آزاد اسلامی  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مجلل شهرزاد ، میتوانید با شماره تلفن 4294967295 ,09122386507 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، نرسیده به صباشهر، نبش پمپ بنزین الماس غرب، خیابان دانشگاه آزاد اسلامی- تالار پذیرایی مجلل شهرزاد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی رویای آبی از مجموعه تالار پذیرایی های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار رویای آبی دارای ظرفیت 650 نفر می باشد. تالار پذیرایی رویای آبی دارای محوطه زیبا و جذاب می باشد که  آب نمای شیک در درب ورودی تالار جلوه خاصی به این تالار داده است. تالار عروسی رویای آبی دارای لابی بسیار شیک و پرسنل مودب با لباس فرم یکدست می باشد. کیفیت خوب غذای این تالار از افتخارات این تالار پذیرایی می باشد.
مدیریت جدید این مجموعه پذیرایی در نظر دارد تا تمام نقایص گذشته را رفع کند و با اعمال مدیریت قوی شب عروسی شما را به یکی از بهترین شبهای زندگیان مبدل سازد. قیمت مناسب و سالن های شیک و به روز از مشخصاتی هستند که باعث شده تا اکثر شبهای این تالار زیبا مراسم داشته باشد. دسترسی به این تالار از خیابان پاسداران و شرق به غرب بزرگراه همت امکان پذیر است.
اگر قصد برگزاری مراسم خود را در یکی از تالارهای شرق تهران دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از این مکان بازدید نمایید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی رویای آبی ، میتوانید با شماره تلفن 22317048 ,09126464915 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - پاسداران- انتهای بوستان دوم(اخوان)- نرسیده به تقاطع ساقدوش- پلاک9- تالار پذیرایی تشریفاتی رویای آبی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر مدائن از مجموعه تالار پذیرایی های نارمک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر مدائن در منطقه نارمک تهران واقع شده است. تالار قصر مدائن دارای ظرفیت 600 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه جشن ها و مراسمات شما می باشد.تالار قصر مداین دارای طراحی بینظیر اتاق عقد برای ثبت خاطره انگیز از اولین لحظات وصال عروس و داماد، نورپردازی حرفه ای و خاص، سالن مبله و کیفیت غذای تضمینی جهت میهمان های شما عروس و داماد های محترم می باشد.از ویژگی های تالار قصر مدائن می توان دیزاین جدید با سالن های مبله و زیبا، کیفیت خوب غذا و پذیرایی، سالن عقد مجزا و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر مدائن ، میتوانید با شماره تلفن 77914036 ,77937838 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - نارمک - 46 متری شرقی - بین خیابان مهر و مدائن - ابتدای میدان 16 - پلاک67- تالار پذیرایی قصر مدائن " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی مهرگان از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار مهرگان با معماری کلاسیک و زیبا در هفت طبقه به متراژ 5000 متر مربع شامل ورودی باشکوه و لابی ، سالن های مجلل ، دیزاین منحصر به فرد ، سالن های غذا خوری مجزا ، سه طبقه پارکینگ اختصاصی میهمان و پارکینگ اختصاصی اتوموبیل عروس و داماد و تجهیزات مدرن صوتی و تصویری و نور پردازی حرفه ای اماده پذیرایی از شما عزیزان است. از دیگر امکانات منحصر بفرد تالار عروسی مهرگان میتوان به پارکینگ اختصاصی ماشین عروس و داماد و تجهیزات مدرن صوتی و تصویری و نورپردازی حرفه ای اشاره نمود. از تالار مهرگان میتوان به منظور برگزاری مراسم های رسمی و غیر رسمی از قبیل عروسی، نامزدی، سمینارها، ترحیم، ولیمه و نمایشگاه ها و … با پرسنلی آموزش دیده و کادری مجرب استفاده نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مهرگان ، میتوانید با شماره تلفن 77727065 ,09121241516 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانپارس - پایین تر از فلکه اول - خیابان رشید - خیابان بهار (شهید حسینی) - شماره 71- تالار پذیرایی مهرگان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر سلیمان از مجموعه تالار پذیرایی های دولتخواه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر سلیمان در منطقه عبدل آباد تهران واقع شده است. تالار قصر سلیمان دارای ظرفیت 600 نفر می باشد و آماده پذیرایی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. این تالار پذیرایی با دارا بودن2 سالن و ظرفیت 600  نفر، پذیرای مهمانان شما خواهد بود. مدیریت قصر سلیمان بر عهده سلیمانزاده می باشد.
تالار قصر سلیمان یکی از شکیل ترین تالارهای پذیرایی با دیزاین جدید، سیستم صوتی، موزیک و نورپردازی حرفه ای، پرسنل مجرب، آشپز بین المللی همراه با کیفیت غذای عالی با منوی ایرانی آماده برگزاری مراسم ها، جشن ها و میهمانی های شما عزیزان می باشد و تمام هدف این مجموعه درست کردن شب به یادماندنی و خاطره انگیز برای شما و میهمانان تان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 19 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر سلیمان ، میتوانید با شماره تلفن 55867313 ,09123902667 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " عبدل آباد،انتهای بلوار شکوفه،بلوار شهید ورامینی،بعداز میدان مادر،تقاطع خیابان دولتخواه(تقاطع خیابان شکری)- تالار پذیرایی قصر سلیمان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر امیر از مجموعه تالار پذیرایی های افسریه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
مجموعه تشریفاتی قصر امیر تا 500 نفر ظرفیت را دارا می باشد. تالار قصر امیر با مدیریت جدید، دکوراسیون جدید و کلاسیک، مبله و ... افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. اگر میخواهید تالار عروسی فوق العاده ای با هزینه مناسب انتخاب کنید حتماً پیشنهادات تالار پذیرایی قصر امیر را بررسی کنید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر امیر ، میتوانید با شماره تلفن 33196909 ,09122164678 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه بسیج،شمال به جنوب،بعد از خیابان ائمه اطهار،لاین کندرو،روبروی قصر فیروزه1- تالار پذیرایی قصر امیر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی راگا از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی راگا با ظرفیت 450 نفر در منطقه شهر ری تهران قرار دارد. تالار عروسی راگا با کادر مجرب و حرفه ای, غذای با کیفیت, سالن های مجلل و روف گاردن میباشد. تالارپذیرایی راگا با موقعیت استثنایی و منحصربفرد با دسترسی آسان و پارکینگ اختصاصی برگزارکننده مجللترین ضیافت های عروسی و میهمانی های شما عزیزان و همشهریان محترم با بهترین کیفیت می باشد. تالار پذیرایی راگا با کادر حرفه ای و مجرب به همراه مدیریتی توانمند که باعث ایجاد نظم و هماهنگی مراسم های نامزدی و عروسی می گردد. تالار عروسی راگا با موقعیت استثنائی و منحصر به فرد و با دسترسی آسان همراه با پارکینگ اختصاصی برگزار کننده مجلل ترین ضیافت های عروسی و میهمانی های شما عزیزان میباشد. این تالار پذیرایی دارای امکاناتی از قبیل کیفیت غذای عالی ، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای ، گل آرایی ، سفره عقدهای متنوع و شیک و… میباشد.
کیفیت بالای غذا و تنوع منو با توجه به میزان بودجه یکی از مزیت های تالار پذیرایی راگا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه راگا ، میتوانید با شماره تلفن 55951013 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " انتهای امام علی جنوب،خیابان شهید آوینی،خیابان کریمی شیرازی(استخر)- تالار پذیرایی راگا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 5 از مجموعه تالار پذیرایی های منطقه 5 آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
سالن پذیرایی تالارفرهنگیان منطقه 5 اتاق عقد مجزا ندارد وسفره عقد آن در جلوی جایگاه ویژه عروس وداماد ورودی سن چیده میشود.مجموعه پذیرایی فرهنگیان منطقه پنج ،با قرارگرفتن در محدوده بلوار فردوس ونزدیک بودن به اتوبان شهید ستاری،دسترسی آسانی را از لحاظ آدرس برای مهمانان فراهم کرده است
مدیریت این مجموعه پذیرایی وابسته به آموزش و پروش با آقای آهنگری میباشد و تالارفرهنگیان تحت مدیریت ایشان دارای دو سالن مجزا با گنجایش 500نفر میباشد.سالن شماره 1آن دکورهای مناسب وقابل قبولی دارد وصندلی های مبله و آبی رنگ میباشد،که میتوان در صورت لزوم سفارش گل آرایی برای میزهای پذیرایی را به مدیران آن داد.
برای هزینه های کلی یک مراسم عروسی در تالار فرهنگیان منطقه 5باید علاوه بر قیمت منوهای غذایی به هزینه ارکسترعروسی خوب،ورودی،هزینه گل آرایی،حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده را نیز در نظر بگیرید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فرهنگیان منطقه 5 ، میتوانید با شماره تلفن 44083906 ,09122543479 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - بلوار فردوس شرقی - نبش ابراهیمی شمالی- تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 5 " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی مهتاب از مجموعه تالار پذیرایی های بلوار فردوس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی مهتاب با نمایی زیبا در غرب تهران واقع شده است.
این تالار دارای ظرفیت 500 نفر می باشد.
اتاق عقد مجزا با چیدمان و دکوراسیون زیبا به همراه سفره عقد طراحی شده به سبک کلاسیک در تالار پذیرایی مهتاب میزبان جشن عقد با شکوه می باشد.
تالار پذیرایی مهتاب با کادر پرسنلی مجرب با لباس رسمی شبی خاطره انگیز به جا خواهد گذاشت. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مهتاب ، میتوانید با شماره تلفن 44072586 ,09123770409 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " آیت الله کاشانی،روبروی خیابان بهنام- تالار پذیرایی مهتاب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.  
--------------------------------------
تالار پذیرایی بهاره (خ هنگام) از مجموعه تالار پذیرایی های هنگام آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بهاره با ظرفیت 400 نفر در منطقه شرق تهران و میدان رسالت واقع شده است. این تالار دارای طرح ازواج آسان بوده و با پکیجی مناسب آماده خدمت رسانی به زوج های جوان می باشد.
پکیج طلایی تالار بهاره
دو نوع غذا، سالاد، نوشابه، دوغ و آب معدنی
۱۰۰٪ میوه دست چین شده ۷۰۰ گرم و سه نوع شیرینی ۱۰۰ گرم
آرایش عروس، لباس عروس، ماشین عروس، مزدا ۳ یا کمری، کارت دعوت مراسم، یک طاقه بادکنک، آتش بازی، فرش قرمز، مشعل آرایی ورودی، ویدیو پروجکشن، گل آرایی مصنوعی، اتاق عقد مجزا، سالنهای مبله و دیزاین جدید
(بدون ورودی، حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده) در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بهاره (خ هنگام) ، میتوانید با شماره تلفن ,09121052743 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان رسالت - خیابان هنگام - بالاتر از میدان الغدیر - کوچه فتح آبادی- تالار پذیرایی بهاره (خ هنگام) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی قصر محمد از مجموعه تالار پذیرایی های دماوند آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
شرق تهران و بخصوص خیابان دماوند به عنوان بورس تالار پذیرایی در میان ساکنین تهران به شمار می آید. طوری که سرمایه گذاران را به سوی خود برای احداث تالار عروسی از قدیم تا امروز کشانده است. تعدادی از تالارهایی که در این منطقه در حال فعالیت هستند از قدمت زیادی برخوردارند. ولی این بدان معنا نیست که تمامی این سالن های پذیرایی از کیفیت پذیرایی و مدیریت قابل قبولی برخوردار باشند. تالار پذیرایی قصر محمد از جمله تالارهایی است که هم از نظر قدمت در شرق تهران دارای رتبه دار است و هم از نظر کیفیت و سبک پذیرایی دارای آوازه خوش میان زوجهای جوان میباشد. از معایبی که تقریبا تمامی تالارهای پذیرایی خیابان دماوند در آن مشترک هسنتد نبود پارکینگ اختصاصی است. ولی تالار پذیرایی قصر محمد به دلیل موقعیت خاصی که دارد مشکل جای پارک را حل نموده و به نحوی قابل قبول از سد این مشکل گذر کرده است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر محمد ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - دماوند - ایستگاه پل - مقابل بانک سپه - پلاک 610- تالار پذیرایی قصر محمد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی فرهنگیان - منطقه 15 از مجموعه تالار پذیرایی های شوش آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 15 با ظرفیت 500 نفر آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.
تالار فرهنگیان با محوطه باز رویایی ، آلاچیق زیبا و سفره خانه سنتی محیطی شاد و زیبا را برای شما فراهم می آورد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فرهنگیان - منطقه 15 ، میتوانید با شماره تلفن 55339545 ,09122750835 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان بعثت،خیابان صابونیان،خیابان کاخ جوانان- تالار پذیرایی فرهنگیان - منطقه 15 " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی بانک مسکن - باشگاه فرمانیه از مجموعه تالار پذیرایی های فرمانیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بانک مسکن در محدوده فرمانیه تهران واقع شده است. تالار عروسی بانک مسکن دارای ظرفیت حداکثر 400 نفر می باشد. تالار بانک مسکن دارای فضای سبز زیبا در مجتمعی با مساحتی بالغ بر 1500 مترمربع ،استخرو پرسنل حرفه ای افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. مجتمع رفاهی بانک مسکن دارای فضای سبز بسیار زیبا با مساحت 1500 مترمربع ،استخرو پرسنل حرفه ای افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. مکانی مناسب جهت برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, جشن تولد و دیگر جشن ها و همایش ها. با دکور مناسب جهت مراسم عروسی و نامزدی. منو متنوع غذا عروسی و نامزدی و جشن تولد. مجتمع پردیس فرمانیه افتخار همکاری با سالن زیبایی مریم پرور را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بانک مسکن - باشگاه فرمانیه ، میتوانید با شماره تلفن 22280091 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فرمانیه،خیابان لواسانی بین خیابان دیباجی و کامرانیه،جنب باغ سفارت ایتالیا- تالار پذیرایی بانک مسکن - باشگاه فرمانیه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی فرهنگیان - منطقه 11 از مجموعه تالار پذیرایی های میدان حر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 11 با ظرفیت 600 نفر و مدیریت آقای حقانی در خیابان کارگر جنوبی و نزدیک میدان حر واقع شده است. این سالن برای ارگان های دولتی 10% و برای ارتش 30% تخفیف مراسم در نظر دارد.از دیگر امکانات می توان به وجود 3 آسانسور که به منظور سهولت مهمانان در نظر گرفته شده است و یکی از آنها به بانوان اختصاص دارد. سالن های این مجموعه تمیز و مرتب هستند. جایگاه عروس و داماد درمحل مناسبی واقع شده است که طراحی کلاسیک و ساده ای دارد. این تالار گزینه مناسب و اقتصادی برای برگزاری مراسم با کیفیت و تعداد بالای مهمان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 11 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فرهنگیان - منطقه 11 ، میتوانید با شماره تلفن 55410080 ,55410278 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " کارگر جنوبی - م. حر - خ. کمالی - خ. کاشان - روبروي درمانگاه ولی عصر - باشگاه فرهنگیان- تالار پذیرایی فرهنگیان - منطقه 11 " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی خانه معلم از مجموعه تالار پذیرایی های جردن آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی خانه معلم دارای 400 نفر ظرفیت در بزرگراه آفریقا واقع گردیده است.تالار پذیرایی خانه معلم در خیابان جردن جنوبی و بالاتر از میدان آرژانتین تهران واقع شده است. تالار عروسی خانه معلم دارای دو سالن مجزا بوده و آماده پذیرایی از کلیه مراسمات و جشن های عروسی شما می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خانه معلم ، میتوانید با شماره تلفن 88774013 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه آفریقا - جنب پل همت- تالار پذیرایی خانه معلم " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
 تالار پذیرایی فرهنگیان - منطقه 12 از مجموعه تالار پذیرایی های دروازه شمیران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 12 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فرهنگیان - منطقه 12 ، میتوانید با شماره تلفن 33550923 ,09121217685 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " 17 شهریور - بعد از زیرگذر خیابان امیرکبیر - خ. احمدي (گوته)- تالار پذیرایی فرهنگیان - منطقه 12 " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی مجلل طریقت از مجموعه تالار پذیرایی های تهران نو آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی طریفیت در سال 1395 در شرق تهران افتتاح گردید. تالار پذیرایی طریقت در خیابان دماوند تهران واقع شده است. تالار طریقت دارای ظرفیت حداکثر 800 نفر بوده و آماده میزبانی مراسمات و کلیه جشن های شما می باشد. از ویژگی های تالار عروسی طریقت می توان به نوساز بودن تالار با دیزاین جدید، سفره عقد های متنوع، لابی زیبا و مجلل اشاره نمود. از ویژگی های تالار عروسی طریقت می توان به نوساز بودن تالار با دیزاین جدید، سفره عقد های متنوع، لابی زیبا و مجلل اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مجلل طریقت ، میتوانید با شماره تلفن 77999980 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان دماوند(تهران نو)غرب به شرق،قبل از ایستگاه پل،رو به روی بانک ملی،پلاک 644- تالار پذیرایی مجلل طریقت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی آرمادا از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
مجموعه تشریفاتی و پذیرایی آرمادا از ابتدای سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است . تزئینات داخلی مجموعه هماهنگ با معماری کلاسیک بوده که با لوسترهای مجلل ، نور پردازی زیبا و تابلوهای بزرگ هنرمندان چیره دست سفال ، محیطی گرم ، جذاب و رویائی را برای میهمانان گرامی بوجود آورده است . لابی بزرگ بین دوسالن در هر طبقه محل ورود و توقف اتومبیل عروس بوده که امتیاز منحصر به فرد و استثنائی این مجموعه می باشد . این مجموعه دارای راه پله های زیبا و عریض می باشد، که با گل آرائی و تزئینات خاص و زیبا آذین بندی می گردد. استفاده از کادر کار آزموده و تحصیل کرده از دیگر مزایای این مجموعه می باشد. طراحی و دکوراسیون تالار آرمادا متناسب با جدیدترین متدهای طراحی کلاسیک بوده و با در اختیار داشتن لوسترهای مجلل و نورپردازی منحصر به فرد محیطی گرم و سمیمی را برای شما و مهمانانتان به همراه ساخته است. این تالار داری یک لابی بزرگ و زیبا بین دو سالن در محل ورود می باشد و باعث زیبایی منحصر به فرد آن شده است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی آرمادا ، میتوانید با شماره تلفن 77712739 ,09122307532 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - سه راه تهرانپارس - ابتدای جاده دماوند - بعد از برج دماوند- تالار پذیرایی تشریفاتی آرمادا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------------
تاریخ درج: 1398/08/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله ظرفیت تالارپذیرایی کوچک و بزرگ از مجموع 0 امتیاز