استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی پرنیان

عمارت باغ تالار تشریفاتی پرنیان
عمارت باغ تالار تشریفاتی پرنیان : آدرس باغ پرنیان در گرمدره محدوده سعادتیه می باشد . باغ و تالار پرنیان یک عمارت با ظرفیت 500 نفر با غذای درجه یک و پارکینگ اختصاصی ، از باغ های معروف و شیک گرمدره به آدرس سر راست و مدیریت با تجربه می باشد

















باغ تالار عروسی پرنیان یکی از زیباترین باغ های منطقه گرمدره کرج می باشد. این باغ عروسی دارای نمایی فوق العاده زیبا و خیره کننده و دارای سالنی بزرگ با ظرفیت ۵۰۰ نفر می باشد.باغ تالار پرنیان از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند. امکانات تالار عروسی پرنیان شامل نورپردازی، گل آرایی، اتاق عقد، بادکنک آرایی، شمع آرایی، آتش بازی و کلیه امکانات تشریفاتی دیگر میباشد.
باغ عروسی پرنیان ، باغ اختصاصی تشریفات کیمیا محمدی میباشد و با خیال راحت برگزاری مراسم عروسی خود را به ما بسپارید.
باغی با مساحت ۱۰ هزار متر و محوطه سازی زیبا طبق اخرین متد روز در دنیا ، استفاده از نورپردازی زیبا و خیره کننده در محوطه باغ تالار جلوه خاصی را به آن میدهد. سالن زیبا باغ که اصلا جای هیچ صحبتی نگذاشته است با لوستر های بزرگ و سقف بلند اصلا جای دلگیری نیست . فضای سفره عقد بی نظیر باغ تالار پرنیان یک خاطره بیاد ماندنی را در ذهن مهمانان و عروس و داماد های عزیز به جا میگذارد همراه با چیدمان زیبای سفره عقد و صندلی مهمانان عزیز لوکیشینی تاپ را برای عکاسی و فیلم برداری آماده میکند.
مشخصات باغ تالار عروسی پرنیان

ظرفیت میهمانان : ۵۰۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : ۱۵۰ خودرو
آدرس باغ تالار عروسی پرنیان :
کرج، گرمدره خیابان سعادتیه کوچه پرنیان پلاک یک باغ تالار پرنیان
باغ تالار عروسی پرنیان یکی از زیباترین باغ های منطقه شهرری کرج می باشد. این باغ عروسی دارای دو سالن صدف و ستاره با ظرفیت 500 نفر می باشد.باغ عروسی پرنیان از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند. امکانات تالار عروسی پرنیان شامل نورپردازی، گل آرایی، اتاق عقد، بادکنک آرایی، شمع آرایی، آتش بازی و... می شود.

مشخصات باغ تالار عروسی پرنیان
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ :  150 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی پرنیان
کرج، گرمدره، کوچه سعادتیه
ورودی باغ تالار عروسی پرنیان
5 تا 15 میلیون
غذاش عالی بود
نمای خارجیش شبیه تالار تاج بود که تو همون نزدیکاست و قبلا رفته بودم
نمای داخلیشم شیک و قشنگ بود
ورودی تا سالن کلی دکورای شیک داشت
آدرسشم خیلی خوش مسیر هست

باغ تالار پرنیان در محدوده گرمدره استان البرز واقع شده است. باغ تالار عروسی پرنیان با وسعت 10 هزار مترمربع شامل باغی زیبا و 2 سالن پذیرایی صدف و ستاره با سقف بلند و ظرفیت 500 نفر است. این باغ عروسی دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 150 خودرو و سفره عقد داخل باغ است.
باغ تالار پذیرایی پرنیا دارای ظرفیت 550 نفر در غرب تهران واقع شده است.
باغ پرنیا با دیزاین جدید، کادر مجرب و آموزش دیده، لباس فرم یکدست، در محیط 100% باغ با قابلیت مسقف شدن به همراه آبشار، رودخانه، آلاچیق، آبنمای زیبا، پارکینگ اختصاصی، نورپردازی، اتاق عقد، سفره خانه سنتی، استخر و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
باغ تالار پرنیان یکی از باغ تالار های بسیار لوکس و زیبا در منطقه ی غرب تهران می باشد . برگزاری جشن عروسی در باغ تالار پرنیان باعث می شود که تا همیشه یک خاطره ی خوب از مراسمتان در ذهن خودتان و میهمانانتان باقی بماند .

آدرس باغ عروسی پرنیان : گرمدره
ظرفیت تالار باغ عروسی پرنیان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ باغ پرنیان : 150 ماشین

باغ عروسی پرنیان
باغ تالار عروسی پرنیان یکی از زیباترین باغ های منطقه شهری کرج می باشد. این باغ عروسی دارای دو سالن صدف و ستاره با ظرفیت 500 نفر می باشد. باغ عروسی پرنیان از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند.
امکانات باغ عروسی پرنیان
از امکانات تالار عروسی پرنیان می توان به نورپردازی، گل آرایی، اتاق عقد، بادکنک آرایی، شمع آرایی، آتش بازی و... می شود
باغ تالار پرنیان یکی از زیبا ترین باغ تالار های منطقه ی گرمدره است که دارای یک عمارت بسیار زیبا و باغ و فضای باز فوق العاده ای می باشد .

ظرفیت باغ تالار پرنیان
ظرفیت باغ تالار پرنیان 500 نفر می باشد و باغ تالار پرنیان ذارای دو سالن صدف و ستاره می باشد . ظرفیت پارکینگ اختصاصی 150 ماشین می باشد .
 
قیمت ورودی باغ تالار پرنیان
قیمت ورودی باغ تالار پرنیان به چند عامل از جمله روز برگزاری جشن ، تعداد مهمانان ، منوی غذای انتخابی ، و بسیار موارد دیگر بستگی دارد برای اطلاع دقیق تر می توانید با شماره تماس های ما با ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری تشریف بیاورید و باغ را نیز از نزدیک ببینید .

امکانات باغ تالار پرنیان
گل آرایی ، شمع آرایی ، بادکنک آرایی ، کافی شاپ ، سفره خانه سنتی ، آتش بازی ، اتاق عقد ، نور پردازی ویژه و حرفه ای ، ماشین عروس لوکس و مدل بالا ، تنوع فراوان در چیدمان سفره عقد ، موسیقی زنده ، موسیقی سنتی ، دی جی ، سالن شام مجزا و مستقل ، پارکینگ اختصاصی ، استخر ، غذای با کیفیت ، تنوع بالا در منوی غذایی ، سفره عقد ، عکس برداری ، فیلم برداری ، آتلیه مشعل آرایی ، سفره خانه سنتی و …

باغ تالار پرنیان
موقعیت مکانی باغ تالار پرنیان
تالار از لحاظ موقعیت مکانی دارای لوکیشن بسیار فوق العاده ای می باشد و دسترسی بسیار آسانی دارد . این باغ تالار
در منطقه ی گرمدره واقع شده است ، که از نظر دسترسی دارای موقعیت بسیار مناسبی می باشد . میهمانان به راحتی می توانند به این منطقه عزیمت کنند . آدرس باغ تالار  گرمدره ، کوچه سعادتیه ، کوچه پرنیان ، پلاک 1 ، باغ تالار پرنیان می باشد .

مساحت باغ تالار پرنیان
مساحت باغ تالار  10000 متر مربع می باشد . و جز بزرگترین باغ تالار های ممکن می باشد .

خصوصیات باغ عروسی باغ تالار پرنیان
محوطه سازی این باغ فوق العاده زیبا می باشد و طبق آخرین متد روز دنیا می باشد . این باغ مدرن دارای درختان فوق العاده زیبا می باشد و نور پردازی باغ آن بسیار زیبا تر کرده است و باعث شده محیط باغ بسیار خیره کننده تر شود و جلوه ی ویژه ای به باغ بخشیده است .
باغ تالار پرنیان دارای لوکیشن های بسیار زیبا برای عکاسی و فیلم برداری عروس و داماد و میهمانان می باشد . و عکس های بسیار زیبایی از این لوکیشن ها تهیه می شود و برای شما به یادگار می ماند .

خصوصیات سالن باغ تالار پرنیان
سالن  تالار پرنیان دارای ستون های بلند و شیک می باشد . داخل سالن دارای نور پردازی حرفه ای است . مکان مناسبی برای گروه موسیقی و نوازندگان در نظر گرفته شده است . چیدمان صندلی در سالن بسیار مناسب است و با فاصله های مناسب چیده شده اند .
سالن  تالار دارای سقف بلند و بسیار دلباز می باشد . و لوسر های بسیار شیک و زیبایی از سقف آویزان هستند . جایگاه عروس و داماد به سبک مدرن تزیین و گل آرایی شده است .

سفره عقد باغ تالار
تالار پرنیان دارای تنوع فراوانی در سفره عقد می باشد . بنا به درخواست و سلیقه ی عروس و داماد امکان تغییر و انتخاب سفره عقد خاص فراهم می باشد .

مراسم های قابل برگزاری در این باغ تالار
در این باغ تالار  امکان برگزاری مراسم هایی از قبیل جشن عروسی ، جشن عقد ، برگزاری مهمانی ، جشن نامزدی ، جشن تولد و انواع جشن ها و مراسمات شاد می باشد .

تنوع غذایی و منو های مختلف
دراین باغ تالار  انواع منو های غذایی از قبیل غذا های ایرانی ، سنتی ، فرنگی ، فینگر فودی ،
فست فودی ، انواع دسر ، سالاد ، نوشیدنی های گرم و سرد و … موجود می باشد .
شما با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر دارید می توانید یکی از منو ها را انتخاب کنید .
بنابراین به هیچ عنوان نگران غذا و انتخاب منو نباشید . شما با هر سلیقه ای که باشید ،
با تنوع فراوان منو ها از بابت غذا بسیار راضی خواهید بود .
سر آشپز های باغ تالار تخصص کافی در پخت انواع غذا ها را دارند و
بسیار حرفه ای هستند . غذا های با مواد اولیه تازه و بسیار با کیفیت تهیه شده است .

 

پرسنل باغ تالار
پرسنل یک تالار در برگزاری یک جشن عروسی با کیفیت بسیار تاثیر گذارند .
باغ تالار دارای پرسنل آموزش دیده و مجرب می باشد .
آن ها بسیار مهمان نواز هستند و دارای لباس های فرم یکدست می باشند .
پرسنل یک باغ تالار باید مهربان و خوش برخورد باشند ،
که باغ تالار دارای بهترین پرسنل می باشد که بالاترین خدمات را به شما ارائه می کنند .



تاریخ درج: 1399/01/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی پرنیان از مجموع 0 امتیاز