استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت و باغ عکاسی لوکس یا سنتی

عمارت و باغ عکاسی لوکس یا سنتی
عمارت و باغ عکاسی لوکس یا سنتی ؟ با توجه به نوع عکاسی که شما می خواهید مکان های زیادی برای عکاسی وجود دارد.مثلاً در عکاسی اسپرت عروس و داماد بهترین مکان فضای باز و رمانتیک می باشد.حتی عکسبرداری از خیابان برای این نوع مدل عکس بسیار مناسب است.

اما اگر بخواهیم عکسبرداری در خیابان را برای عکاسی عروس به سبک اسپرت در نظر بگیریم باید گفت اصلاً مکان مناسبی برای عکاسی نخواهد بود.
پس مهم است شما چه سبکی از عکاسی را برای جشن عروسی خود در نظر گرفته اید.
معمولاً فضای باز برای تمام سبک های عکاسی مناسب است و طرفداران زیادی نیز دارد.






در فضای باز دست شما باز است چرا که خیلی از عناصر در طبیعت می تواند در عکاسی شما تأثیر مثبتی بگذارد.مثلاً عکاسی در باغ که امروزه بهترین مکان لوکیشن عکاسی عروس می باشد، را می خواهیم با یکدیگر بررسی کنیم.در باغ علاوه بر اینکه طبیعت وجود دارد عروس و داماد می توانند بیشتر ژست های عکاسی خود را در این مکان عکسبرداری کنند.اما مهم است که باغ از چه امکاناتی برخوردار باشد.به نظر من باغ هایی که علاوه بر داشتن درخت و یک آلاچیق نیاز به یک آبشار مصنوعی یا حوضچه دارد.همچنین اگر یک عمارت در وسط باغ وجود داشته باشد می تواند سوژه های جدیدی برای عکاسی عروسی شما داشته باشد.پس بسیار مهم است مکانی که انتخاب می کنید چه امکاناتی را داشته باشد.

باغ اختصاصی عکاسی عروس داماد : عکاسی در فضای باز یعنی در باغ اختصاصی و همینطور در عمارت های مجلل باعث هرچه زیباتر شدن فیلم و عکس های عروسی شما میشود . این روزها آتلیه های عکاسی لوکیشن عمارت را با فضای پر از درختان سرسبز و ساختمان های مجلل و ستون های بلند، را برای تصویربرداری ، عکاسی و ساخت کلیپ عروسی به عروس دامادها و خصوصا در فصل های سرد سال پیشنهاد میدهند.عمارت ، یکی از مجلل ترین لوکیشن ها برای عکاسی عروس و داماد می باشد که با طراحی فضایی منحصر به فرد، نمایی بسیار جذاب و حیرت انگیز با لوکیشن های متفاوت و خاص، بهترین تصاویر را برای شما خلق میکند. از این رو اگر هنوز باغ عکاسی عروسی خود را انتخاب نکرده اید و مردد هستید، پیشنهاد می کنیم لوکیشن عمارت را هم در لیست خود جای دهید. برای پیدا کردن آتلیه عکاسی حرفه ای این روزها توجه به انتخاب عمارت ها وباغ های شکیل از مهمترین شاخصه های انتخاب یک آتلیه حرفه ای میباشد. فضای عکاسی در داخل آتلیه باغ و عمارت از انتخاب های عروس ها در این روزها میباشد. شما میتوانید با توجه به سلیقه و محل برگذاری مراسم خود با مدیریت آتلیه مشورت داشته باشید تا بهترین باغ و عمارت را انتخاب کنید. عمارت های عکاسی لوکیشن های متنوعی در اختیار عکاس و عروس داماد قرار میدهند ، از قبیل دریاچه ، عمارت های زیبا، آلاچیق های زیبا ،ستونها و لوسترهای زیبا ، سقف های بلند، پلکان زیبا ،راه پله های طولانی و شیک ، بالکن های زیبا ، درختان و فضای طبیعی دل انگیز و ... که جلوه های زیبا و رویایی به عکس و فیلم شما میبخشد.

عکاسی کنار ساحل نیز ژست های دونفره زیبایی دارد.
چه برای عکس های اسپرت باشد و چه عکس های عکاسی فرمالیته این مکان بهترین لوکیشن عکاسی عروس است.
عروس و داماد می توانند با دوچرخه سواری در کنار ساحل فیلم های زیبایی تهیه کنند.
در پایان با قرار گرفتن در کنار دوچرخه و گرفتن ژست عاشقانه یک عکس زیبا از این لحظه داشته باشند.
همچنین می توانید از عروس و داماد بخواهید در کنار ساحل به دریا خیره شوند و یا اینکه در کنار ساحل نام خود را بر روی شن های کنار ساحل دریا بنویسند.


 بهترین لوکیشن عکاسی عروس


این عمارت ها می تواند یک عمارت مخصوص برگزاری مراسم عروسی باشد و یا اینکه عمارتی مخصوص عکاسی عروس و دامادها باشد. عمارت ها برای عکاسی معمولا برای استفاده عموم بکار گرفته می شود اما اگر افراد به دلیل مرتبط با عقاید دینی و مذهبی تمایل به استفاده عمومی نداشته باشند می توانند کل عمارت را با تعداد روزهای مورد نظر اجاره نمایند .البته در اینصورت هزینه اجاره آن بالاتر خواهد بود . در غیر اینصورت می توانند باغ های با قیمت مناسب تر را برای خود اجاره نمایند. در آخر هم شایان ذکر می باشد انتخاب عمارت برای عکاسی و فیلمبرداری از بهترین و زیباترین لوکیشن ها در فصل زمستان می باشد


عکاسی در پارک بیشتر برای عکس های اسپرت می‌توانید حساب باز کنید.
اشتباه فکر نکنید که مثلاً با لباس عروس نمی توانید در پارک عکس بگیرید. نه اینطور نیست.
اما ما می خواهیم از فضای کل پارک استفاده کنیم.
خب در عکاسی اسپرت عروس و داماد شما می توانید از هردو بخواهید که در پارک مشغول بازی کردن شوند.
مثلاً عروس بر روی تاب قرار بگیرد و داماد تاب را هل دهد.
یا اینکه سرسره بازی کنند.
استفاده از وسایل پارک در عکاسی اسپرت یک ایده ی خاص برای بهتر شدن عکس های اسپرت عروس و داماد است.


در باغ عکسبرداری از عروس و داماد کار راحتی است.
کافی است که اول امکانات باغ را ببینید و بعد برای عروس و داماد یک داستان زیبا بسازید.
مثلاً از عروس و داماد بخواهید وارد باغ شوند و عروس به سمت عمارتی که در باغ قرار گرفته است بدود و داماد آرام آرام به سمت عروس بیاید.
دستش را بگیرد و در کنار یکدیگر در باغ بچرخند.
از روی پل و از میان درختان باغ عبور کنید و با لبخند به دوربین عکاسی نگاه کنید.
عکاس باید از تمام این لحظات عکسبرداری کند و این فرصت را به راحتی از دست ندهد
.قرار گرفتن در کنار درختان باغ و گرفتن ژست عاشقانه می تواند ایده ی خوبی برای عکاسی در باغ باشد.

شاید از نظر شما آتلیه بهترین لوکیشن عکاسی عروس است اما از نظر من طبیعی بودن تصاویر بسیار مهم است.
این امکان وجود دارد که در آتلیه عکاسی شما یک عکس ساده بگیرید.
اما در حقیقت این عکس با کمک ابزار جادویی یعنی فتوشاپ یک عکس دونفره در طبیعت ثبت می شود.
اما این مدل عکس ها دیگر آنقدر جذاب و زیبا نیستند و اگر بخواهیم فیلمبرداری انجام دهیم نیاز است که عروس و داماد بازیگر ماهری باشند که اینطور نیست.
اما وقتی شما در فضای باز قرار بگیرید حس و حال عجیبی به شما دست می دهد که شادی زیادی در چهره شما نشان می دهد.
این خود یک امتیاز مثبت برای عکس خوب است.
پس فضاهای باز بهترین‌ لوکیشن عکاسی عروس هستند.
فضاهای باز شامل باغ، پارک، ساحل دریا، کویر، جنگل و.. است که می توان نتیجه گرفت شما می توانید ژست های زیادی در این مکان ها عکاسی کنید.
در اینجا هر کدام از مکان های عکاسی عروسی را بررسی می کنیم.
همچنین مکانی مثل آتلیه برای ثبت بعضی از ژست های عروس مناسب است و می توان گفت که شما این مورد را می توانید برای عکس های دونفره انتخاب کنید.

عکاسی فرمالیته عروسی

در عکاسی فرمالیته عروسی و عکاسی اسپرت معمولاً مکان برای عکاس و عروس و داماد بسیار مهم است.
در ابتدا انتخاب مکان برای عکاسی بر عهده عروس و داماد است.
این عروس و داماد هستند که بر اساس نمونه کارهای عکاس و همچنین با توجه به سلیقه ی خود مکان هایی را برای عکاسی انتخاب می کنند.
عکاس نیز در صورتی که عروس و داماد نیاز به کمک در انتخاب لوکیشن عکاسی عروس یعنی همان مکان عکاسی عروس داشته باشند، به آن ها چندین مکان توصیه می کند.
پس همانطور که گفتیم عروس و داماد مکان عکاسی عروس را انتخاب می کنند.
اما چه مکانی برای عکاسی مناسب است؟


قرار است عکسبرداری و فیلمبرداری را شروع کنید و به دنبال بهترین لوکیشن عکاسی عروس هستید، اما چه مکانی برای عکاسی مناسب است؟ همانطور که می دانید بیشترین و بهترین مکان هایی که عروس و داماد در آن به عکسبرداری می پردازند یکی فضای باغ و دیگری آتلیه است.
تاریخ درج: 1398/02/10
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت و باغ عکاسی لوکس یا سنتی از مجموع 0 امتیاز