استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عکس و متن کارت عروسی بازیگران و سیاسیون

عکس و متن کارت عروسی بازیگران و سیاسیون

 به گزارش دوشیزه به نقل از صبحانه، کارت عروسی، بخش مهمی از مراسم عروسی را به خود اختصاص می‌دهد... نوع کارتی که عروس و داماد انتخاب می‌کنند علاوه بر اینکه نشان از سلیقه آنها دارد خبر از برپایی جشن مجلل یا ساده را به مهمانان دعوت‌شده می‌دهد.







در این گزارش کوتاه ما می‌خواهیم ببینیم کارت دعوت چهره‌های مشهور چگونه بوده است و شما را با برخی از آنها آشنا کنیم. البته برخی از آنها کارت دعوت نداشته‌اند و این تقصیر ما نیست که نمی‌توانیم به شما نشان‌شان دهیم.

کارت دعوت ساده دختر اردوغان

کارت عروسی دختر ریس جمهور ترکیه

از کارت عروسی دختر اردوغان که چندی پیش هم گزارشی مفصل از مراسم و لباس عروسی‌اش منتشر کردیم، شروع می‌کنیم. همان‌طور که در تصویر می‌بینید کارت عروسی دختر اردوغان ساده بوده و روی آن به نشانه حرف اول نام‌های سمیه و سلجوق «s» قید شده و زیر آن از قول والدین عروس و داماد نوشته شده بود «خوشحال خواهیم شد در مراسم عروسی فرزندان‌مان سمیه و سلجوق شما نیز حضور یابید».
برخی از نمایندگان مجلس از حزب حاکم که در این عروسی دعوت شده بودند تصاویری از این کارت عروسی را منتشر کرده‌اند.

کارت عروسی کیت میدلتون

کارت عروسی ملکه انگلیس

تا کنون در مدآنلاین خبرهای بسیاری از کیت میدلتون انتشار داده‌ایم. از لباس باشکوهش در روز عروسی گرفته تا جواهرات، کلاه و سبک پوششش اما تا به حال حرفی از کارت عروسی‌اش به میان نیامده بود، اکنون می‌خواهیم از کارت دعوت کیت و ویلیام با اینکه کاملا رسمی اما از نظر طراحی ساده بوده بپردازیم. گفته شده ملکه الیزابت برای مراسم نوه خود شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون که در تاریخ 29 آوریل در کلیسای « وستمینستر» برگزار شد 1900 دعوت‌نامه ارسال کرده بود که بر روی این دعوت‌نامه‌ها همانطور که در تصویر هم می‌بینید نقش برجسته تاج سلطنتی ادوارد و در پایین آن مهر رمزگون ملکه الیزابت دوم به صورت نقش برجسته طلا حک شده است. نشان مخفف «er» به معنای «ملکه الیزابت دوم» است.

کارت دعوت بازیگران ایرانی
در میان بازیگران ایرانی هم هستند کسانی که از کارت دعوت‌های گران‌قیمت و خاص استفاده می‌کنند اما کسانی هم هستند که حتی عروسی هم برگزار نکرده‌اند چه برسد به چاپ کارت دعوت؛ به حرف‌های برخی بازیگران در مورد نوع کارت عروسی‌شان می‌پردازیم.
حدیث فولادوند و نیوشا ضیغمی از بازیگرانی هستند که به گفته خودشان به دلیل محدودبودن میهمان‌هایشان، کارت دعوت نداشته‌اند و میهمانان را تلفنی دعوت کرده‌اند. پژمان بازغی هم از جمله بازیگرانی بوده که مراسم عروسی‌اش بدون کارت دعوت بوده؛ ترس از لورفتن محل عروسی، مانع از چاپ کارت عروسی شده است.
زیبا بروفه: کارت ما یک نقاشی کارتونی بود که خودمان کشیده بودیم. متاسفانه جمله روی آن را یادم نیست.اما خودمان خیلی کارت‌مان را دوست داشتیم؛ فکر می‌کنم مهمانان هم خوش‌شان آمد.
شقایق دهقان: ما کارت عروسی داشتیم اما هیچ چیز خاص و ویژه‌ای روی آن ننوشتیم. همان جملات مرسوم و عادی که تشریف بیاورید و ما را خوشحال کنید و… . شاید باورتان نشود اما نه تنها یادم نمی‌آید روی کارت‌مان چه نوشته بودیم، حتی یادم نمی‌آید عروسی‌مان چه روزی بود! می‌دانم شهریور بود اما یادم نیست چندم شهریور بود. برای اینکه این چیزها از همان اول اصلا برای من و محراب اهمیت نداشت.
شیلا خداداد: ما روی کارت عروسی‌مان جمله خیلی ساده‌ای نوشته بودیم. کارت با «در پرتو مهر یزدان پاک» شروع می‌شد و در ادامه بود: «در انتظاریم/ با گل وجود خود، محفل آرای سرور ما باشید… شیلا و فرزین». من این متن را از بین چند متنی که دیده بودم انتخاب کردم.

متن کارت عروسی بازیگران

کارت عروسی ملیکا شریفی‌نیا و همسرش سنتی بوده و با گذشت چند سال از آن، دیدنش خالی از لطف نیست.
 

تاریخ درج: 1395/04/23
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عکس و متن کارت عروسی بازیگران و سیاسیون از مجموع 0 امتیاز