استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

قبل از قرارداد با تشریفات مجالس بدانید که

قبل از قرارداد با تشریفات مجالس بدانید که
قبل از قرارداد با تشریفات مجالس بدانید که ؟تیمی را انتخاب کنید که بدون نظر و مشورت شما هیچ کاری انجام ندهند. این تیم باید شما را از جزییات کامل مراسم آگاه کند. همواره تیم هایی را انتخاب کنید که برخورد مناسب و دوستانه ای داشته باشند.
    
یک تیم تشریفات خاص و خوب باید بتواند نیازهای روز را برآورده کرده و مطابق با روز کار کند. دقت کنید منوی غذایی که در اختیار شما قرار می گیرد شامل هر نوع سلیقه ای می شود یا خیر؟
یک تیم تشریفات باید خلاقیت کامل در پیاده سازی رنگ و تم های خاص را داشته باشد و این نکته در مراسم های خاص بسیار مهم خواهد بود.
زمانیکه برای مشاهده مجلس می روید توجه ویژه ای به زمان شارژ کردن غذاها داشته باشید. دقت کنید که آیا میزان غذا با تعداد مهمان ها هماهنگی دارد یا خیر.



در زمان عقد قرارداد تمام چیزهایی که با تیم تشریفات قرار کرده اید را بنویسید. از کوچکترین مسائل نیز راحت نگذرید. حتما قید کنید که میزان غذا چقدر است و یا چه گلی قرار است برای تزیینات شما استفاده شود.محل تالار را کاملا در قرارداد قید کنید و بنویسید که اگر قبل از عروسی به درخواست گروه تشریفات مجبور به تغییر باغ شدید باید هزینه های اضافی از حساب شما کسر گردد.

جواز کسب گروه تشریفات را چک کنید.
دقت کنید که فاکتور شما دارای سربرگ آدرس، تلفن ثابت و همراه، مهر و تاریخ باشد تا امکان پیگیری قانونی آن وجود داشته باشد . در قرارداد خود جنس و رنگ میز صندلی ها ، رومیزی ها ، لباس پرسنل ، تعداد پرسنل ، جنس ظروف پذیرایی و رنگ آن ها ، با توضیح کامل یادداشت شود.
سعی کنید با هماهنگی مدیر تشریفاتی فردی را از طرف خودتان از اول صبح به سالن عروسی بفرستید تا از روند اجرای کار مطلع باشد و همه هماهنگی های لازم را جهت برگزاری بهترین مجلس به عمل آورد.



این تیم حتی وظیفه دارد بهترین مزون های لباس عروس و آرایشگاه هایی که با بودجه شما هماهنگی دارند را به شما معرفی کنند. با این کار شما در وقت خود صرفه جویی کرده اید و حجم وسیعی از کارهای قبل از عروسی خود را بدون استرس و اتلاف وقت انجام داده اید. لازم است بدانید یک تیم تشریفات عروسی حرفه ای در ابتدا سلایق عروس و داماد را بررسی کرده و سپس تمامی کارهای قابل اجرا را با توجه به سلایق آن دو هماهنگ خواهد کرد. این نوع از تیم ها خصوصا برای افردی که می خواهند جشن هایی خاص داشته باشند و یا تم هایی خاص را می خواهند بسیار مناسب خواهد بود.

تیم تشریفات خاص و خوب

نحوه انتخاب بهترین تیم تشریفات عروسی

در مراسم های مهم انتخاب تشریفات مجالسی کار بلد یکی از مهم ترین قسمت ها خواهد بود چراکه این تیم وظیفه برگزاری صفر تا صد مراسم شما را بر عهده خواهند گرفت. قبل از هر کاری سری به اینترنت زده و جستجو کنید و از میان نظر مشتریان تیم خود را انتخاب کنید.
شنیدن کی بود مانند دیدن! برای آنکه بدانید کار تیم مورد نظر به چه شکل است آلبومها را نگاه نکنید، با تیم خود قرار گذاشته و یک نمونه از مجالسی که هماهنگ با بودجه شما برگزار شده است را از نزدیک ببینید. در آخر اگر مشکلی نبود شماره تماسی از میزبان دریافت کنید و نتیجه کار را مستقیما از آنها جویا شوید.     



تشریفات عروسی و یا خدمات مجالس به تیمی اطلاق می شود که توانایی برگزاری مراسم های مختلف از صفر تا صد را دارا باشند. این تیم تنها وظیفه برگزاری مراسمات عروسی را نداشته و هر نوع مراسمی از تولد کودک گرفته تا دعوت های دیپلماتیک و سمینارها را نیز عهده دار خواهند بود. با آنکه این قسمت از عروسی می تواند هزینه زیادی را بر دوش شما بگذارد اما انتخاب و استفاده از تشریفات مجالس به شما کمک می کند تا در وقت خود صرف جویی کرده و کارهایتان به خوبی و بر طبق سلایقتان در اولین فرصت انجام گردد.

وظایف تشریفات عروسی شامل چیست؟

یک تیم تشریفات عروسی وظیفه معرفی باغ و تالار، تزئین سالن برگزاری مراسم، تهیه غذا، تهیه سفره ی عقد، تهیه کیک عروسی، شیرینی و میوه ی مراسم و نیز تهیه گروه موسیقی، سفارش کارت عروسی، عکاس و فیلم بردار، مدیریت پذیرایی و سرویس دهی به میهمانان، مدیریت چک کردن میزهای مدعوین، مدیریت پرسنل پذیرایی و نظافت، هماهنگی و مدیریت طراح ها و دیزاینرها، ایجاد هماهنگی بین کلیه پرسنل موزیک، فیلم برداری و کترینگ، مدیریت پرسنل آشپزخانه، هماهنگی امور مربوط به باغ یا سالن، مدیریت سیستم سرو شام عروسی را دارا می باشد.


قطعا بارها نام تشریفات عروسی را شنیده اید، آیا می دانید تشریفات جشن عروسی چه وظایفی دارد و چه کارهایی از جشن خود را می توانید به آنها بسپارید؟ در مطلب امروز می خواهیم به شما بگوییم تشریفات عروسی شامل چیست؟ و چگونه باید یک تیم تشریفات مجالس خوب را انتخاب کرد، با ما همراه باشید.




تاریخ درج: 1398/01/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله قبل از قرارداد با تشریفات مجالس بدانید که از مجموع 0 امتیاز