استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

قیمت باغ عروسی در گرمدره

قیمت باغ عروسی در گرمدره
قیمت باغ عروسی در گرمدره : تالار دانیال،باغ تالار همتی،باغ تالار عرفان،باغ تالار والا،باغ تالار نیکان،باغ تالار رزا،باغ تالار مجنون،باغ تالار تاج،تالار پذیرایی متین،تالار پذیرایی الیزه،تالارپذیرایی ژابیز












تالار پذیرایی دانیال در خیابان دولت ، باغ تالار عرفان در تهران است.مجموعه تالارهای مجلل ژابیز در سعید آباد شهریار،باغ تالار رزا در سعید آباد شهریار، تالار پذیرایی الیزه در میدان رسالت ، تالار پذیرایی متین در خیابان شریعتی ، باغ تالار تاج در انتهای همت غرب ، اتوبان تهران – کرج ، خروجی گرمدره ، باغ تالار والا در مسیر قدیم شهریار-خروجی زرنان ،باغ تالار مجنون در اتوبان آزادگان جنوب – بعد از ورودی احمد آباد مستوفی

------------------------------------------------
مجموعه ‌ی تالار مجلل دانیال دولت، سومین تالار از مجموعه تالارهای لوکس دانیال است که در سال 1398 افتتاح شد. تالار دانیال دولت یکی از لاکچری‌ترین و زیباترین تالارهای تهران هست که قبل از این با نام تالار ژابیز فعالیت می‌کرد و با تغییر تیم مدیریتی و کادر اجرایی به نام تالار مجلل دانیال تغییر پیدا کرد. تالار دانیال دولت در محدوده‌ی شمال تهران و در منطقه دولت واقع شده و دارای 4 طبقه مجزا هرکدام به مساحت‌ 1500 متر و ظرفیت پارکینگ اختصاصی 500 اتومبیل هم‌زمان هست. این تالار با استفاده از فضایی با آرامش و لوکس،گل‌آرایی، لوستر آرایی، شمع آرایی‌هایی مدرن، فضایی دل‌نشین ایجاد کرده است. کلیه‌ی سالن‌های تالار دارای سقف‌های بلند و باشکوه هستند که با طراحی زیبا و چشم‌نواز خود مهمانی را باشکوه تر و مجلل تر می‌سازد.
تالار دانیال دولت دارای چهار سالن مجزا با دیزاینی منحصر بفرد با طراحی کاملا متفاوت با سبکهای کلاسیک و مدرن طراحی شده است تا بتواند تمام سلایق را پوشش دهد. ظرفیت هر کدام از سالن های تالار مجلل ژابیز 200 نفر است. تالار دانیال دولت قادر به برگزاری دو مراسم عروسی به صورت همزمان است. دو اتاق عقد بسیار مجلل در طبقه دوم این سازه نیز در نظر گرفته شده است که لوکس ترین و خاص ترین مراسم عقد را تحت برند عقد تشریفاتی هرمس برگزار می‌کنند. چهار آسانسور با ظرفیت بالا برای رفاه حال شما و میهمانانتان در نظر گرفته شده است. این امر به شما کمک می کند تا با سرعت بیشتری به تالار و یا پارکینگ دسترسی داشته باشید.
تشریفات دانیال، علاوه بر تالار مجلل دانیال دولت، تالار مجلل دانیال شهرک غرب و عمارت دانیال را نیز به شما برای برگزاری مراسم پیشنهاد می‌کند.
هیچکدام از گچ بری های کل سازه پیش ساخته نیست و تماما کار استادکاران ماهر انجام شده است. پارکینگ با ظرفیت بالا از دیگر امکاناتش بشمار می آید. چهار طبقه پارکینگ مسقف در این تالار طراحی شده است. نقاشی ها ، لوسترهای برنزی و .. سیستم گرمایش و سرمایش و تزریق هوای تازه از ویژگیهای دیگر این بنای زیبا محسوب می شود.
------------------------------------------------
باغ تالار همتی، با محیطی دل نشین و دل نواز پذیرای میهمانی و مراسم های شماست.
محیط گرم باغ همتی شبی بیاد ماندنی برای شما رقم خواهد زد
مساحت: 30 هزار متر
ظرفیت : 1000 نفر
پارکینگ : 4000 متر
------------------------------------------------
باغ تالار عرفان به جرات می توان گفت که یکی از زیباترین و لاکچری ترین باغ تالارهای عروسی در تهران است.
مدیریت باغ تالار عرفان با قیمتی به راستی که همگام با بودجه شما و بسیار منصفانه آماده ی پذیرایی و ساخت شبی خاطره ساز و به یاد ماندنی برای شما عزیزان است.از مزیتهای منحصر به فرد باغ تالار عرفان دسرسی منحصر به فرد و دور از ترافیک های محلی در کیلومتر 14 جاده قدیم است که بلا شک از مزیتهای پر اهمیت روزعروسی به شمار می آید.برخورداری از تیمی خوشرو و تحصیلکرده و مجرب، استفاده از بهترین متریالها در سرویس دهی،تونل نور ویژه و بی همتای باغ تالار عرفان ساعات رویایی و خوشی را برای شما میهمانان عزیز به ارمغان خواهد آورد.
------------------------------------------------
باغ تالار نیکان دارای فضایی به وسعت 15000 متر مربع با ظرفیت 150-1500 نفر
با دیزاین داخلی کلاسیک و نمای رومی همراه با جزیره ای خاص در محیط وسیع باغ مناسب برای لوکیشن عکاسی و سرو شام به یاد ماندنی عروس و داماد
به روز ترین سیستم های نورپردازی با منوی غذای ایرانی و فرنگی
------------------------------------------------
باغ تالار والا یکی کامل ترین مجموعه عروسی در تهران می‌باشد. این تالار با فاصله‌ی بسیار کمی از مرکزیت تهران، سمت اتوبان فتح واقع شده است. باغ تالار والا علاوه بر تشریفات مجالس عروسی، در زمینه برگزاری مجالس برای همایش‌ها و افتتاحیه‌ها نیز نامی ماندگار از خود به‌جای گذاشته است. این تالار علاوه بر عمارت بزرگ برای برگزاری مراسم، باغ بسیار بزرگ و جذابی برای برگزاری مراسم در فضای باز دارد. در فصل های گرم علاوه بر فضای داخل، میهمانان شما میتوانند از فضای باز با دکوراسیون مجلل نیز استفاده کنند. آب نمای لاکچری، نورپردازی حرفه‌ای، اتاق کودک، پارکینگ اختصاصی و ده ها امکانات خاص و فوق العاده که تماما مختص باغ تالار والا می‌باشد.
باغ تالار والا فعالیت خود تقریبا از 10 سال پیش را با سابقه‌ای درخشان در خدمات عروسی، تشریفات مراسم نامزدی، مهمانی‌ها و همایش¬ها آغاز نمود. تالار والا والا می کوشد با ارائه خدماتی بی نظیر و با کیفیت به مشتریان خود در جایگاه بهترین تشریفات عروسی قرارگیرد. این تالار با کنار هم گذاشتن بهترین فضا و بهترین تیم تشریفاتی، کاری کرده است تا استرس شما به حداقل برسد.
عروس و داماد های عزیز می‌توانند به همراه خانواده هایشان از چند روز قبل از مراسم، در ویلای مجلل که متعلق به باغ والا است مستقر شوند و در کمال آرامش برای مراسم خود آماده شوند. ویلای کاملا مجهز به همراه تیم خدماتی و آشپزی و همچنین ماساژور حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا با حداقل استرس در مراسم خود حضور داشته باشید.
یکی از مهمترین مسائل در مراسم عروسی، آرامش میهمانانی است که کودکان خردسال دارند و اکثر وقت خود را به نگهداری از آن‌ها باید سپری کنند، باغ والا با در نظر گرفتن این مشکل و در راستای آسایش و راحتی میهمانان، تیم حرفه‌ای از مربیان مهدکودک در اختیار دارد که هم کودکان سرگرم و شاد باشند و هم مادر پدران به راحتی از مراسم لذت ببرند.
و در آخر، هرچیزی که برای آسایش شما در روز عروسی نیاز باشد را می‌توانید در باغ والا به بهترین شکل پیدا کنید. باغ تالار والا مسلما متفاوت ترین و کامل ترین مجموعه حال حاضر در تهران و همچنین در ایران است.
------------------------------------------------
باغ تالار عروسی رزا
باغ تالار عروسی رزا
تلفن:۰۹۱۲۳۹۶۲۰۲۷
آدرس تالار:کیلومتر ۱۱ واقع در سعید آباد
ظرفیت میهمانان : ۲۰۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : ۱۰۰ خودرو
------------------------------------------------
باغ تالار مجنون
باغ تالار مجنون
 تلفن:۰۲۱۲۶۴۵۳۴۹۱
آدرس: اتوبان آزادگان جنوب – بعد از ورودی احمد آباد مستوفی، خیابان شهید صیاد شیرازی- کوچه باغ مجنون
ظرفیت میهمانان : ۱۰۰۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : ۲۵۰ خودرو
------------------------------------------------
باغ تالار والا
باغ تالار والا
تلفن:۰۹۱۲۲۱۰۲۷۲۹
مسیر قدیم شهریار-خروجی زرنان
ظرفیت میهمانان : ۸۰۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : ۳۰۰ خودرو
------------------------------------------------
باغ تالار تاج
باغ تالار تاج
تلفن: ۰۹۱۲۳۲۱۷۱۲۷
انتهای همت غرب ، اتوبان تهران – کرج ، خروجی گرمدره ( وارد زیر گذر شهرداری نشوید ، از یکی از فرعی های سمت راست وارد جاده مخصوص به سمت کرج شوید ) کیلومتر ۲۵ ، میدان اتمسفر دوربرگردان به سمت تهران ، لاین کندرو سمت راست ،خیابان تاجبخش سمت راست ، روبه روی تالار ماهان ، انتهای کوچه مدنی ، بعد از لبنیات پاکبان ، درب مشکی ، پلاک ۷
ظرفیت میهمانان : ۴۵۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : ۲۰۰ خودرو
------------------------------------------------
تالار پذیرایی متین
تالار پذیرایی متین
 تلفن:۲۲۸۴۴۹۲۱
خیابان شریعتی،بالاتر از خواجه عبداله انصاری،نبش کوچه خوی
ظرفیت میهمانان : ۴۵۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : ۱۵۰+
------------------------------------------------
تالار پذیرایی الیزه
تالار پذیرایی الیزه
 تلفن:۷۷۱۳۹۰۰۱
آدرس: میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، رو به روی اداره پست
ظرفیت میهمانان : ۴۵۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : ۴۰۰ خودرو
------------------------------------------------
مجموعه تالارهای مجلل ژابیز
مجموعه تالارهای مجلل ژابیز
 تلفن:۰۹۱۲۳۹۶۲۰۲۷
آدرس:کیلومتر ۱۱ واقع در سعید آباد
ظرفیت میهمانان : ۲۰۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : ۱۰۰ خودرو
------------------------------------------------


همواره برگزاری یک مراسم عروسی خوب و رویایی آرزوی تمام عروس خانم هایی است که در طی سالهای دوران قبل از ازدواج به آن می اندیشند و خود را در لباس عروس در عروسی خود کنار همیار و همسر آینده شان تصور میکنند و هزار باید و نباید را در ذهن مرور میکنند و بهترینها را برای میهمانان شب عروسی خود متصور میشوند و این در حالی است که اکثر قریب به اتفاق عروس خانم ها فقط از آنچه که در عروسی های اقوام و فامیل و دوست و آشنا ها دیده اند یک ذهنیت کمرنگ از نحوه مدیریت و برگزاری مراسم عروسی دارند و هرگز تجربع ای در این زمینه نداشته اند زیرا عروسی برای اکثر مردم فقط یک بار اتفاق می افتد و چون چنین است با نزدیک شدن مراسم عروسی استرس و نگرانی از بابت تمام مراحل جشن عروسی گریبان عروس و داماد را میگیرد و باعث میشود تا در انجام این امر مهم دلواپس خیلی از مسائل باشند و گاهی اتفاق می افتد که بسبب وسواس به خرج دادن بر سر یک موضوع کاملا” ساده بعضی از مهمترین مسائل یا یاد برود و یا زیاد ساخته و پرداخته نگردد .
مسائلی که ما در این مبحث عرض مینماییم چکیده هزاران مراسم عروسی موفق است که بواسطه برگزاری جشن عروسی های متعدد در طی سالیان سال تجربه کرده ایم و آنرا صادقانه در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا عروسی هرچه باشکوه تر و رویایی و موفقی را که در رویا های خود میپروراندید به واقعیت برسانیم .
در برگزاری یک تشریفات مجالس خوب و خدمات مجالس بدون نقص نکته هایی هست که باید حتما” به آنها توجه ویژه ای داشته باشیدتا شاهد برگزاری مراسم عروسی بدون استرس وشاد و مفرح و خالی از هرگونه کم کاستی با برنامه ریزی دقیق برای مدعووین خود باشید.
با توجه به اینکه برگزاری یک مراسم تشریفات عروسی موفق و عالی و بدون نقص کاری بس دشوار است و نیازمند هماهنگی های دقیق و صرف وقت و انرژی بالایی میباشد وتشریفات و خدمات عروسی موفق و خوبی که تا کنون شما از نزدیک بواسطه دوست و آشنا و فامیل در آن حضور داشتید انگشت شمارند نکاتی را عرض مینماییم تا عروسی شما نیز جزو یکی از بهترین عروسی های فامیل و اطرافیانتان باشد و سالها زبانزد آنها گردد.
گام اول:
اولین گام در برگزاری یک خدمات مجالس عروسی خوب انتخاب یک مجری موفق و شرکت تشریفات و خدمات مجالس با تجربه ای است که دارای اساسنامه و مجوز فعالیت باشد تا با خیالی آسوده بتوانید اکثر کارهای سنگین تشریفات مجالس عروسی خود را به تیم گروه تشریفاتی خود واگزار کنید و با اطمینان کامل از مشاوره های گروه خدمات مجالس خود بهره مند گردید و برنامه ریزی دقیق و بی عیب و نقصی را داشته باشید زیرا سپردن مهمترین مراسم زندگیتان به خدمات مجالس و تشریفات مجالسی که تجربه کافی در این زمینه ندارند و یا فقط بخاطر اینکه شما مراسم خود را به آنها بسپارید قیمت های بسیار پایین را اعلام میکنند و در نهایت در اجرای مراسم به مشکل میخورند لطمات جبران ناپذیری را به جشن عروسی شما خواهد زدکه دیگر به هیچ عنوان قابل جبران نیست زیرا برگزاری یک جشن عروسی تکرار نشدنی است و تولد و مهمانی ساده نیست که بتوان مجدد توسط یک خدمات مجالس دیگر تشریفات مجالس و عروسی دیگری را تدارک دید.
گام دوم:
با مشاوره گرفتن از گروه خدمات مجالس و تشریفات مجالسی که انتخاب کرده اید بهترین مکان را برای برگزاری جشن عروسی خود انتخاب کنید, باغ یا سالنی که برای این منظور انتخاب میکنید حتما”بایستی
۱-متناسب با فصل برگزاری مراسمتان باشد
۲-متناسب با تعداد مهمانها باشد یعنی اینکه نه بسیار بزرگ باشد که مدعووینتان پراکنده گردند و نه بسیار کوچک که میهمانها بسیار تنگاتنگ هم قرار گیرند و فضای کافی حتی برای پذیرایی نباشد.
۳-متناسب با تجهیزات و امکاناتی باشد که برای مجلس عروسی خود تدارک خواهید دید مانند قسمت سنتی,کافی شاپ,سفره عقد و…
۴-محل و موقعیت جغرافیایی مکانی که انتخاب میکنید حدالمکان مسیر سرراست و راحتی را داشته باشد دوری مسیر زیاد مهم نیست ولی اینکه مهمانانتان برای رسیدن به موقعیت و محل برگزاری مراسم شما در مسیر بارها به مشکل بخورند و نهایتا” خسته و کلافه به آدرس مذکور برسند حالت خوشی ندارد و شاید بعضی از میهمانها بعد از چند بار گم شدن و اذیت شدن قید مراسمتان را بزنند و باز گردند.
۵-از گروه تشریفاتی خود تقاضا کنید تا کروکی محل برگزاری مراسم عروسیتان را در اختیار شما بگزارد و شما آن را به تک تک عزیزانی که دعوت میکنید ارائه نمایید.
گام سوم:
آتلیه و گروه فیلمبرداری عروسی خود را حتما” با کترینگ و موسسه خدمات مجالس خود هماهنگ کنید و حتی المقدور تز پیشنهاد های برگزار کننده خدمات و تشریفات مجالس خود بابت فیلمبرداری و عکاسی عروسی خود بهره جویید . زیرا فیلمبرداری و عکاسی مراسم شما یکی از مهمترین ارکان برگزاری مراسم عروسی شماست چون اولا تنها یادگاریست که از این شب به یاد ماندنی بجا خواهد ماند و دوما در صورتیکه خدای نکرده ۱ درصد اگر این گروه در کار خود سر سوزنی سهل انگاری کنند دیگر قابل جبران و برگشت نخواهد بود به همین دلیل بواسطه اینکه گروه تشریفات و مجالس شما با فیلمبردار ها و آتلیه های متعددی برخورد دارد میتواند بهترین گزینه هارا با مناسب ترین قیمت در اختیار شما بگزارد و بلحاظ تجربه ای که در مراسمهای متعددی که برگزار کرده است هماهنگی های لازم را با فیلمبردار انجام میدهد که در روند برگزاری مراسم عروسی شما وقفه ای ایجاد نشود .شاید بارها شاهد بوده اید که علی رغم حضور میهمانها در سر مراسم و ذکر ساعت شروع مراسم در کارت عروسی عروس و داماد خسته و کوفته و سرشار از استرس بسیار دیر بر سر مراسم عروسی خود بلحاظ اینکه گروه فیلمبرداری برای گرفتن چند عکس بیشتر و یا استفاده از باغی که بابت عکاسی انتخاب نموده است و عدم محاسبه دقیق مکان ,ترافیک و مسافت باغ تا محل برگزاری عروسی و….توسط گروه فیلمبرداری, حاضر میشوند و کلا” برنامه ها به هم میریزد و در اینصورت نمیتوان انتظار برگزاری یک عروسی موفق را داشت.
گام چهارم:

با مشاوره گرفتن از گروه تشریفات و خدمات مجالس خود یک گروه موزیک ایده آل برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید زیرا گروه موزیک مراسم شما یکی از ارکان اصلی یک عروسی موفق است و اگر گروه موسیقی مناسبی را انتخاب کنید قطعا به تمام میهمانان شما خوش خواهد گذشت و هم برای خودتان و هم مدعویین محترمتان یک خاطره شیرین بجا خواهید گذاشت پس در انتخاب گروه موزیک خود حتما کمی وسواس به خرج دهید و گروهی را انتخاب کنید که مجلس گردان خوبی باشد نه اینکه بواسطه یک کلیپ یا آهنگ معروفیت نسبی کسب کرده باشد .

گام پنجم:

یکی از مسائلی که امروزه با رشد تورم و کاهش درامد اکثر مردم قبل توجه هست مسائل مالی و هزینه برگزاری یک عروسی خوب و داشتن یک خدمات مجالس عالی با تشریفات مجالسی برازنده در شان مدئووین عروس و دامادهای عزیز میباشد که هرچقدر این مقدار هزینه را بتوان تقلیل داد و به قول عامیانه تشریفات مجالس ارزان تری را با داشتن اکثر امکانات خدمات مجالس ترتیب داد میتوان گفت یک عروسی موفقی را رقم زده ایم و این امر امکانپذیر نیست الا با مشاوره گرفتن از یک تیم تخصصی در این زمینه که سالها با انجام تشریفات و خدمات مجالس حرفه ای توانسته اند بهترینها را با نازلترین قیمت در اختیار عروس دامادهای عزیز قرار دهند.

اکنون با توجه به اهمیت موضوع فوق الذکر چند راه بسیار مفید را در تقلیل هزینه ها به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم:

سعی کنید حتی المقدور مراسم خود را در ایام وسط هفته یعنی شنبه تا سه شنبه برگزار نمایید و اعیاد و شب اعیاد را نیز سعی کنید انتخاب ننمایید . زیرا در همان ابتدای امر هزینه ورودی که باید بابت باغ تالار عرسوی خود و یا سالن تشریفات مجالس خود رزرو نمایید یک اختلاف چند میلیونی به نسبت قیمت ورودی باغ یا سالن عروسی منتخب شما به نفع شما خواهد بود.

گام ششم:

جهت برگزاری مراسم عروسی حتما به یک تیم تشریفات و خدمات مجالس قوی و صاحب نام مراجعه نمایید زیرا بسیاری از تشریفات مجالس هایی که در صفحات اجتماعی و یا به طرق دیگر اقدام به فعالیت در این زمینه میکنند یا تجربه کافی را برای مدیریت یک عروسی بدون نقص و برنامه ریزی شده را ندارند و یا با اعلام قیمتهای پایین فقط قصد عقذ قرارداد خدمات مجالس شما عزیزان را به هر نحو ممکن دارند و در روز مراسم با قیمتی که ارائه کردند قادر به برگزاری مراسم شما نخواهند بود و اگر هم بتوانند مراسم عروسی را اجرا کنند با دهها نقص روبرو خواهند بود زیرا زیبایی اتفاقی نیست و مستلزم دانش و تجربه لازم در امر خدمات مجالس و تشریفات حرفه ای مجالس است که تمام تجربه ها با دانش روز دکوراسیون در هم آمیخته میشوند تا در فضایی رویایی مراسم عروسی زیبا و همه پسندی اجرا گردد . در روزهای آینده به تفسیر توضیحات لازم را جهت داشتن یک عروسی خوب و برگزاری یک مراسم قابل قبول را توسط یک تیم حرفه ای خدمات مجالس خدمت شما عزیزان ارائه خواهم نمود و تشریفات مجالسی ایده آل را توضیح خواهم داد .

باشد که با راهنمایی های اینجانب حد اقل بخشی از استرس ها و نگرانی های شما در بخش تشریفات مجالس و خدمات مجالس از اذهانتان رخت بربندد.

گام هفتم:اگر  میخواهید تشریفات مجالس خوب و ایده آلی داشته باشید و بابت این تشریفات و خدمات مجالس خود هزینه کمتری بپردازید که بی شک در این دوران و هزینه های زیادی که جوانان و عروس و داماد های عزیز را فرا گرفته است و هر مقدار که برای برگزاری مراسم عروسی خود کمتر هزینه کنید بلحاظ اقتصادی بسیار مفید خواهد بود بهتر است در زمان برگزاری مراسم خود تجدید نظر کنید و برگزاری مراسم خود در تابستان الی الخصوص شهریور ماه را فراموش کنید و سعی کنید با مشاوره گرفتن از تیم خدمات و تشریفات مجالس خود زمان برگزاری مراسم خود را طوری برنامه ریزی کنید که در پیک کاری برگزاری مراسم ها و به طبع آن هزینه بالای ورودی باغ های عروسی و سالنهای مربوطه و … قرار نگیرید.

گام هشتم: اگر میخواهید مراسم عروسیتان به خودتان خوش بگزرد حتما به این نکته توجه کنید . برخی از آقا داماد ها و یا پدر های محترم صاجب مجلس در زمان عقد قرارداد برگزاری مراسم عروسی در دفتر خدمات مجالس منتخبشان بدلیل اینکه گمان میکنند با بر عهده گرفتن برخی از کارها و یا تفکیک پکیجهای ارائه شده توسط گروه تشریفات مجالس و خدمات مجالس منتخبشان و انجام کارها و پیگیری آن میتواند نقش مهمی در کاهش هزینه هایشان داشته باشد و با این تفکر مراسم عروسی را به کام خود و اطرافیان تلخ میکنند زیرا به فرض مثال اگر صاحب مجلس بخواهد کیک و میوه و شیرینی مراسم خود را خودش بعده بگیرد اولا بدلیل اینکه عمدتا تجربه ای هم در این امر ندارد با مراجعه به مراکز میوه و تره بار بجای میوه دستچین و یکدست میوه های درجه ۳ را بجای درجه یک و با مبلغ بالا خریداری میکند که فقط رج روی جعبه دستچین شده است و معلوم نیست زیر رج اول میوه ها چه کیفیتی را دارند و در شب مراسم عروسی به یکباره با میوه های لک دار و ریز و درشت مواجه میشود که دیگر کاری نمیشود کرد و آنشب را با استرس و نگرانی و اعصابی خراب سپری نموده و اصلا خوش نگذشته و خستگی به تنشان میماند و یا اینکه بخواهند کیک عروسی را خود سفارش بدهند بایستی یا خودشان وسط مراسم عروسی خود یا فرزندشان راهی قنادی شده و آن را به تشریفات مجالس آن شب برسانند و یا به قنادی اعلام کنند که با آزانس برایشان بفرستند که چون اغلب باغ های عروسی در اطراف تهران هستند و خدمات مجالس ها اغلب در باغ برگزار میشود هزینه چشمگیری را باید فقط به آژانس بپردازند. این موارد که از یک مورد جزعی تا یک مورد اساسی تشریفات مجالس و خدمات مجالس صدق میکند غالبا در نهایت وقتی محاسبه میشوند آنگاه معلوم میشود که بیشتر از مبلغی شده است که در روز عقد قرار داد در محل دفتر تشریفات مجالس و خدمات مجالس بر روی منوی پیشنهادی تشریفات عروسی لحاظ شده بود و عزیزان حذف نمودند که هم کیفیت لازم را نتوانستند تامین نمایند و هم خستگی مضاعفی را متحمل گشته و استرس را بر خود و خانواده تحمیل نمودند. بنابرین به دوستان و عزیزان توصیه مینماییم در زمانی که خدمات مجالس و تشریفات مجالس خود را انتخاب نمودند و تشریفات عروسی خود را به آن باغ عروسی یا سالن خدمات مجالس عروسی سپردند حدالامکان تمام صفر تا صد اجرای مراسم خود را به گروه تشریفات مجالس و خدمات مجالس خود بسپارند تا شبی بدون دغدغه و استرس را با نهایت خوشحالی سپری نمایند.

گام نهم: برای اینکه در خدمات مجالس شب عروسی خود همه چیز عالی به نظر برسد خب مقوله ایست که غالبا اگر تشریفات مجالس و برگزار کننده عروسی شما اگر کاربلد باشد و سابقه برگزاری عروسی و مراسمهای متعدد را داشته باشد حتما تا حدود زیادی اتفاق می افتد ولی اینکه تشریفات مجالس شما دقیقا همان کاری را انجام دهد که شما در ذهن دارید بدون اینکه شما اطلاعاتی در این زمینه به تشریفات مجالس و خدمات مجالس خود جهت برگزاری عروسی یا مراسم شما داده باشید غیر ممکن است .پس بنابرین اگر رسم و رسومی دارید که باید در مراسم عروسی شما اجراشود و یا باید جزو تشریفات مجالس آنشب شما خدمات مجالس خاصی اجرا گردد حتما چندین روز قبل از برگزاری تشریفات عروسی خود با مدیر برنامه تشریفات مجالس و خدمات مجالس خود هماهنگ کنید و این رسوم را کاملا توضیح دهید تا در شب عروسی خود با اجرای این رسوم و تشریفات خاص همه مهمانانتان به وجد بیایند.

گام دهم: در اینجا لازم دیدم بواسطه تعدد عزیزانی که با شکایت از مراسم برگزار شده توسط برخی از همکاران تازه کار ویا غیر متعهد به دفتر تشریفات   مراجعه نمودند و از بی کیفیتی در اجرا و یا کم و کاستی های ریز و درشت ویا وعده های بسیار در زمان عقد قرار داد و نمایش کارهای لوکس در زمان قرارداد و اجرایی متفاوت و ضعیف مواجه شده اند را تذکر دهم زیرا مراسم های نامزدی,عقد و عروسی تکرار نشدنی است و جای جبران ندارند. عزیزانم حتما توجه داشته باشید که وقتی به دفتر یک خدمات مجالس و تشریفات مجالس مراجعه میکنید و برای برگزاری مراسمتان مبلغ پایینی پیشنهاد میشود بهتر این است که قبل از هر تصمیمی یک براورد سرانگشتی در ذهن خود داشته باشید و محاسبه کنید که آیا اینهمه تعهذات با این مبلغ قابل اجراست یا خیر زیرا برگزاری یک تشریفات عروسی موفق مستلزم مواد اولیه باکیفیت و به اصطلاح مجلسی است و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت نامطلوب قاعدتا نمیتوان توقع مراسمی بی نقص داشت.

در روزهای آتی سعی خواهیم کرد با توضیحاتی مکفی اطلاعات قابل قبولی را خذمت عروس دامادهای عزیز بگزاریم تا در روز مراسمشان شاهد اینگونه کم و کاستی ها و بی تعهدی ها نباشند و عروسیشان موفق برگزار گردد.

با توجه به اینکه گروه خدمات مجالس و تشریفات مجالس لوکس   طی سالهای گذشته سعی بر آن داشته است که کلیه لوازم ادوات و مواد مصرفی و تجهیزات لازم برای برگزاری مراسم و حتی محل برگزاری (باغ عروسی و سالن عروسی)را بطور اختصاصی در زیر مجموعه خود قرار دهد در قیمتهای اعلامی توسط این گروه تشریفاتی سغی شده است پس از مطالعات بسیار و برآورد صحیح هزینه ها و توجه به افزایش قیمت های بی رویه اخیر و کم شدن قدرت خرید و هزینه جوانان عزیز که عروس دامادهای خوشبخت آتی هستند نرخی با سوذ بسیار پایین با حفظ کیفیت اعلام گردد لذا با مشاوره و اخذ قیمت از تشریفات   میتوانید به حدود تقریبی قیمت اصلی پی ببرید تا خدای ناکرده در روز مراسمتان شاهد کم و کاستی های جبران ناپذیر نباشید.


تالار پذیرایی هتل مارلیک تهران

تالار پذیرایی هتل مارلیک تهران دارای 300 نفر ظرفیت در خیابان مفتح تهران واقع شده است.
هتل مارلیک دارای سالن های مجزا در یک طبقه ویژه بانوان و آقایان، دکوراسیون زیبا، اتاق عقد مجزا، پارکینگ اختصاصی و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی فردوس طلایی

تالار پذیرایی فردوس طلایی دارای 600 نفر ظرفیت می باشد.
تالار عروسی فردوس طلایی دارای سالن های شیک و زیبا، نوساز، دارای سقف بلند مناسب برای کرین، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 500 خودرو، دیزاین خاص در منطقه، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.


موسسه چتر آرمان ویانا

موسسه ازدواج آسان آرمان ویانا

خدمات ازدواج آسان، موسسه چتر آرمان ویانا
۱- کارت دعوت در مدل های روز اروپایی
۲- دسته گل عروس با گل طبیعی و گل آرایی ماشین
۳- آرایشگاه تخصصی عروس
۴- میوه فصل ۴ مدل
۵- شیرینی ۲ مدل
۶- فیلمبرداری از مراسم با دو دوربین (خانم و آقا)
۷- عکس شاسی بزرگ سر مجلسی
۸- میکس و مونتاژ فیلم
۹- عکس ۱۶ در ۲۱ مراسم ۱۰ عدد
۱۰- معرفی نامه و بن تخفیف ویژه جهت مزون های معتبر

همکاری و طرف قرارداد با لاکچری ترین تالارهای تهران


تالار پذیرایی کسری - ورامین

تالار پذیرایی کسری دارای 650  نفر ظرفیت در ورامین واقع گردیده است.
تالار کسری دارای پارکینگ اختصاصی، دسترسی آسان و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی درسا - رودهن

تالار پذیرایی درسا دارای 1000 نفر ظرفیت در رودهن واقع گردیده است.


تشریفات عروسی فرزین

تشریفات عروسی فرزین آماده ارائه خدمات و برگزاری مجالس و میهمانی های شما با اجرایی متفاوت و خاص
تشریفات فرزین برگزار کننده مراسم تولد، ولیمه، نامزدی، عقد، عروسی
برای اطلاع از قیمت منو ها و باغ تماس بگیرید.

باغ تالار قصر زرین

باغ تالار تشریفاتی قصر زرین با مدیریت جدید و سالها تجربه و با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات مجالس عروسی افتخار دارد کلیه خدمات خود را به صورت پیشرفته در اختیار شما عزیزان قرار دهد. ما رویای زیبایتان را برای شما ماندگار خواهیم کرد.
مدیریت مجموعه مشتاقانه پذیرای پیشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان در ارائه هرچه بهتر خدمات می باشد

تالار پذیرایی گلها - ورامین

تالار پذیرایی گلها دارای 1200 نفر ظرفیت در ورامین واقع شده است.
تالار گلها با دیزاین جدید و لوکس برگزار کننده مراسم عقد، عروسی، ولیمه و... افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

باغ تالار نگار

باغ تالار نگار دارای 500 نفر ظرفیت در باغستان واقع گردیده است.
باغ تالار پذیرایی نگار دارای فضای سبز بسیار زیبا، پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، آلاچیق زیبا، پرسنل کارآزموده و کیفیت غذای عالی افتخار میزبانی از مجالس عروسی، نامزدی، عقد، حنابندان شما عزیزان را دارا می باشد.


تالار پذیرایی لوکس نادر

تالار پذیرایی لوکس نادر دارای ظرفیت 500 نفر می باشد.
تالار لوکس نادر دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، محل بازی کودک ، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.


تالار پذیرایی تشریفات ماهان (نگین سابق)

تالار تشریفات ماهان (نگین سابق) برگزار کننده مراسم های مجلل عقد، عروسی، نامزدی، تولد، ولیمه ، ختم و ... می باشد.
 
تخفیف ویژه:
پکیج طلایی تالار تشریفات ماهان

منوی شب ارامش::
شام زرشک پلو با مرغ،سالادو نوشابه، 4نوع میوه، شیرینی دانمارکی، خواننده، نورپردازی، ارایش عروس، لباس عروس، ماشین عروس، گل ارایی ماشین عروس، فیلمبرداری با 2دوربین HDتوسط خانم و اقا، میکس و مونتاژ فیلم، کارت دعوت

قیمت برای 200نفرمهمان 11/000/000تومان

منوی شب ماندگار::
شام جوجه یا لقمه،سالاد و نوشابه، 4نوع میوه، شیرینی تر تی تابی، خواننده، نورپردازی، ارایش ویژه عروس، لباس ژورنالی تاسقف 1میلیون تومان، گل ارایی ماشین عروس، ماشین عروس BMW، فیلم برداری با 2دوربین Full HD،البوم30×60،، عکسبرداری باغ،اتلیه و تالار، عکس سرمجلسی 100×70، کارت دعوت 200هزارتومان


تالار پذیرایی باران

تالار پذیرایی باران دارای 500 نفر ظرفیت در تهرانسر واقع گردیده است.
تالار باران دارای مدیریت جدید، دیزاین جدید، کادر مجرب و کارآزموده، طبخ انواع غذا با کیفیت درجه یک افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی هومان

تالار پذیرایی هومان دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 400 نفر در باقرشهر واقع گردیده است.
تالار هومان دارای دکوراسیون روستیک (لهستانی)، آتلیه و عمارت مخوص عکاسی و فیلمبرداری، تازه تاسیس، نما رومی، 2000 متر زیربنا، پارکینگ اختصاصی و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.



تالار پذیرایی الماس و برلیان - قرچک

تالار پذیرایی الماس و برلیان دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های ۱۷۰۰ نفر در قرچک واقع گردیده است.
تالار الماس و برلیان دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، نورپردازی حرفه ای، سفره عقد و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تشریفات عروسی تهران ودینگ

تشریفات عروسی تهران ودینگ با 22 سال تجربه و برگزاری بیش از 3000 جشن عروسی، نامزدی و تولد با کادری متخصص و مجرب مفتخر است جشنهای شما را با تشریفات کامل برگزار و شبی بیاد ماندنی و رویایی برای شما و میهمانهای گرامیتان فراهم کنیم.
با آسودگی خاطر جشنهای خود را به ما بسپارید و میهمان عروسی و جشنهای خود باشید.

تشریفات عروسی هفت اقلیم
تشریفات عروسی هفت اقلیم طراح و مجری انواع مراسم عروسی، نامزدی، عقد و .... شما در ایران ، ارمنستان و امارات میباشد.
 ما مفتخریم با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای ، مراسم شما را به بهترین شکل با سلیقه و نظر شما و البته تجربه ی خاص مجموعه ی هفت اقلیم برگزار کنیم.
هفت اقلیم ، عروسی بدون نگرانی

تشریفات عروسی صحنه آرا

تشریفات عروسی صحنه آرا برگزار کننده مجالس عقد، عروسی، نامزدی، تولد، همایش و... در باغ ویلاهای اختصاصی
تشریفات مجالس عروسی صحنه آرا با سال ها تجربه، مجری و طراح افکار شما عزیزان برای هر چه با شکوه تر و مجلل شدن این روز میباشد.


تشریفات عروسی ملل

تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل یکی از مجهزترین و معتبرترین برندها در زمینه برگزاری مراسم عروسی ، تشریفات مجالس عروسی، همایش ها و افتتاحیه ها به شمار می رود.
موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی ملل فعالیت خود را با سابقه ای درخشان در تعداد پرشماری از مجالس عروسی ، مجالس نامزدی و جشن ها و همایش ها آغاز نمود و امروز در جایگاه یکی از برترین ها در زمینه ی تشریفات عروسی قرار دارد.
تشریفات مجالس ملل به عنوان مدرنترین و بهترین برگزار کننده مراسم عروسی آماده سرویس دهی به شما دوستان عزیز می باشد.تشریفات مجالس و خدمات مجالس ملل با در اختیار داشتن فهرست کافی از سالن های اجتماعات در سطح شهر باغ های باشکوه در داخل یا حومه ی شهر، متناسب با ظرفیت و سلیقه ی شما در جهت وسعت دامنه ی انتخابتان به برگزاری هرچه بهتر مراسم شما می اندیشد.باغ و سالن های لوکس تشریفات مجالس ملل، با فضایی مثال زدنی که شامل برکه ، آبنما و نورپردازی های حرفه ای منحصر به فرد می باشد که با فضاسازی های مخصوص برگزاری مراسم عروسی و همچنین امکانات و وسایل بازی کودکان و پذیرایی در فضای باز برای خانم ها و آقایان، بی شک شبی ماندگار را در خاطرتان ثبت خواهد کرد. انجام تشریفات مجالس عروسی یکی از مهمترین و اساسی ترین کارها در یک مجلس عروسی می باشد که انتخاب درست آن می تواند بهترین شب زندگی را برای هر فردی رقم بزند .برای انتخاب خدمات مجالس عروسی باید به یکسری نکات توجه ویژه شود .در اولین قدم باید یک تشریفات مجالس عروسی خوب را انتخاب کنید و با توجه به بودجه خود جلو بروید.

تشریفات عروسی سارگل

تشریفات مجالس سارگل ارائه دهنده لوکس ترین سفره های عقد، گل ارایی باغ تالار، جایگاه عروس داماد، ماشین عروس و دسته گل، میزنامزدی، میز یادبود، میز  welcome، بار شمع، بار میوه، تزیینات بله بران، دیزاین جهیزیه، یخچال عروس، گیفت و ... می باشد.
رویایی ترین شب زندگیتان را با ماتجربه کنید.


تالار پذیرایی مجلل کاخ

تالار مجلل کاخ دارای 950 نفر ظرفیت در خیابان کمیل واقع گردیده است.
تالار پذیرایی کاخ دارای 6 طبقه پارکینگ اختصاصی، روف گاردن، لابی مجلل، امکان ورود ماشین عروس به لابی، سالن ها با دیزاین جدید، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.


تالار پذیرایی قصر دنیا

تالار پذیرایی قصر دنیا دارای ۶۰۰ نفر ظرفیت در باقرشهر واقع گردیده است.
تالار قصر دنیا دارای پارکینگ اختصاصی، نورپردازی عالی، نوساز، سیستم نورپردازی حرفه ای و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
 

تالار پذیرایی دانیال دولت

تالار پذیرایی دانیال دولت دارای چهار سالن مجزا به ظرفیت های هر کدام 450 نفر در دولت واقع گردیده است.
تالار دانیال دارای دو اتاق عقد بسیار مجلل و بزرگ با لابی اختصاصی،۴ سالن با دیزاین های کلاسیک بسیار لوکس و مجلل می باشد.
تالار دانیال دولت دارای دو سالن عقد، اتاق VIP، روف گاردن، آلاچیق، امکان تم برای هر سالن، پارکینگ با گنجایش ۲۰۰ خودرو، هر سالن دارای کافی شاپ برای پذیرایی از میهمانان (نوشیدنی سرد و گرم و کوکتل های متفاوت)، گچ بری دستی سقف و دیوارها به سبک ایتالیایی از هنرمندان ایرانی، پوشش دیوارها از پودر صدف طبیعی و مزین شده به هزاران نگین سوارسکی، سقف دیوارها آذین شده با نقاشی به سبک ایتالیایی، انتخاب پرده از پارچه های کاملا فرانسوی، المانهای چوبی سالن برگرفته از هنرمندان مصری، لوسترهای برنزی کاردست، گل آرایی توسط طراحان ذبده، کیفیت غذای عالی و پرسنل مجرب و کارآزموده افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تشریفات عروسی مرسدس

تشریفات عروسی مرسدس برگزار کننده عروسی های لوکس و به یاد ماندنی در بهترین باغ ها و تالار های پذیرایی تهران.
تشریفات مرسدس با ارائه لوکس ترین خدمات و پرسنل حرفه ای و مجرب سعی دارد دغدغه های فکری شما را از بین برده تا شما بتوانید مراسم خود را از چای خواستگاری تا شام عروسی و پرواز ماه عسل را با آرامش خاطر به آنها بسپارید.

تالار پذیرایی گلسرخ

تالار پذیرایی گلسرخ دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های  ۵۰۰ نفر می باشد.

تالار پذیرایی قصر ثامن - ورامین

تالار پذیرایی قصر ثامن دارای 600 نفر ظرفیت در ورامین واقع گردیده است.
تالار قصرثامن دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، آتش بازی حرفه ای و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی سارا - رباط کریم

تالار پذیرایی سارا دارای 1500 نفر ظرفیت در رباط کریم واقع شده است.
تالار عروسی سارا در سال 95 با مدرنترین متریال و طرح های بروز ساخته شده و آماده پذیرایی از مراسمات شما عزیزان می باشد.
تالار سارا برگزار کننده جشن عقد، نامزدی، عروسی، تولد، ولیمه و مراسمات ترحیم می باشد.

باغ تالار رویاها

باغ تالار پذیرایی رویاها دارای 500 نفر ظرفیت در لواسان واقع گردیده است.
باغ تالار رویاها دارای سالن های بسیار زیبا، سفره خانه سنتی، اتاق عقد مجزا، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
 




تاریخ درج: 1398/08/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله قیمت باغ عروسی در گرمدره از مجموع 0 امتیاز