استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

قیمت باغ های گرمدره|شهریار|شهرقدس

قیمت باغ های گرمدره|شهریار|شهرقدس
قیمت باغ های گرمدره|شهریار|شهرقدس : باغ عروسی والا در منطقه 21 تهران ( شهریار) - باغ صدرا در شهریار - باغ آرشام در شهر قدس - باغ عروسی رویاها در لواسان - باغ روما در گرمدره کرج - باغ فانوس در احمد آباد مستوفی - باغ گیلاس در گرمدره - باغ سعادت در گرمدره - باغ عرشیا در شهریار- باغ یلان در گرمدره - باغ رزا در شهریار - باغ سفید گرمدره










---------------------------------------
باغ عروسی والا
باغ عروسی والا بزرگترین باغ در منطقه 21 تهران ( شهریار) است.این باغ تالار دارای فضایی لوکس و مدرن با برترین باغ آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد. این باغ عروسی دارای 2 سالن بزرگ با ظرفیت 700 نفر می باشد. باغ عروسی والا ورودی بدون شکست و مستقیم از محل پارک خودروهای مهمان هاست. مهمان ها از ورودی طولانی و زیبای این باغ عروسی بصورت مستقیم به سالن اصلی عروسی هدایت می شوند. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر سفره عقد، آلاچیق، باغ، گل آرایی، شمع آرایی و... شامل می شود. این باغ دارای 6 ستون و 5 لوستر بسیار زیباست و قسمت بزرگی از باغ تالار والا تبدیل به برکه ای کم عمق شده است.این برکه مجهز به چندین آبنما و درختان زیبای مجنون است که چیزی برای زیباتر کردن منظره پشت سفره عقد باقی نمی گذارند. اتاق عقد این باغ با ظرفیت 80 نفر است.
مشخصات باغ تالار عروسی والا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 700 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی والا
کیلومتر 11 واقع در سعید آباد
عکس ها و تصاویر باغ عروسی والا
---------------------------------------
باغ عروسی صدرا
باغ عروسی صدرا یکی از باغ های نام آشنا و اصیل برای برگزاری مراسم عروسی در تهران می باشد. باغ صدرا در زمینی به وسعت 3500 متر با فضای سبز و طبیعتی بی نظیر همراه با آبنماها و آبشارها و برکه های زیبا در منطقه شهریار واقع شده است. سالن پذیرایی باغ عروسی صدرا دارای مساحت 1000 متر مربع با ظرفیت پذیرایی از حدود 600 الی 700 مهمان را دارا می باشد و سقف بلند و پنجره های سلطنتی همراه با طراحی داخلی بی نظیر، سالن پذیرایی باغ صدرا را از سایر باغ های عروسی متفاوت کرده است. باغ عروسی صدرا دارای پارکینگ اختصاصی نسبتا بزرگی برای میهمانان می باشد و از دیگر خدمات این باغ عروسی می توان به سفره خانه سنتی مجزا، کافی شاپ، جایگاه ویژه عقد و... اشاره نمود.
مشخصات باغ تالار عروسی صدرا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 600 الی 800 نفر
ظرفیت پارکینگ : 3000 متر مربع
قیمت ورودی باغ تالار عروسی صدرا
10 تا 30 میلیون
عکس و تصاویر باغ تالار عروسی صدرا
---------------------------------------
باغ عروسی آرشام
باغ عروسی آرشام در منطقه شهر قدس واقع شده است.باغ تالار آرشام یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد. این باغ تالار دارای 6000 متر فضای سبز  با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند. باغ عروسی آرشام دارای امکاناتی نظیر سفره خانه، پارکینگ اختصاصی، 2 سالن مجزا، جایگاه عروس و دانورپردازی، موزیک، گل آرایی، آتش بازی، بار شمع و... می باشد. باغ عروسی آرشام از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است.
مشخصات باغ عروسی آرشام
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : مشخص نمی باشد
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ عروسی آرشام
شهرقدس
قیمت ورودی باغ تالار عروسی آرشام
2 تا 5 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی آرشام
---------------------------------------
باغ عروسی رویاها
باغ تالار رویاها در زمینی با مساحتی بالغ بر ۴۰۰۰ متر و قرار گیری در مجاورت دریاچه مصنوعی لتیان در منطقه لواسان آماده برگزاری انواع مراسم  می باشد. از ویژگی ها و امکانات باغ تالار عروسی رویاها می توان به فضای سبز زیبا و رویای همراه با آلاچیق، برکه و آب‌نما، سالن های مبله با کف LED و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، ماشین عروس، آتش بازی، مشعل آرایی، کافی شاپ، اتاق عقد مجزا، سفره خانه سنتی، موسیقی زنده، گل ارایی، شمع ارایی و... در اختیار شما میهمانان عزیز قرار می دهیم.
مشخصات باغ تالار رویاها
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی رویاها
تهران - لواسان - کمربندی - دریاچه ها - باغ رویاها
ورودی باغ تالار عروسی رویاها
10 تا 15 میلیون
---------------------------------------
باغ عروسی روما
باغ تالار عروسی روما یکی از لوکس ترین باغ های کیلومتر 25 جاده کرج منطقه گرمدره می باشد.این باغ عروسی دارای دو سالن مجزا است و در فصل تابستان ظرفیت 600 نفر و فصل زمستان 300 نفر می باشد،این باغ برای مراسم هایی با ظرفیت کم مناسب می باشد.باغ عروسی روما از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند. این باغ زیبا دارای امکاناتی نظیر اتاق عقد، سفره خانه سنتی، دسترسی آسان، فضای ورودی زیبا، طاق رومی، کافی شاپ، گل آرایی، شمع آرایی، آتش بازی، دکوراسیون و چیدمان ورودی عروس و داماد، پارکینگ مجزا و... می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی روما
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 300-600 نفر
ظرفیت پارکینگ :  مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی روما
کیلومتر 25 جاده مخصوص، جنب خیابان تاج بخش
قیمت ورودی باغ تالار عروسی روما
5 تا 25 میلیون
عکس و تصاویر باغ تالار عروسی روما
---------------------------------------
باغ عروسی فانوس
باغ عروسی فانوس در منطقه احمد آباد واقع شده است.این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 400 نفر می باشد. این باغ دسترسی مستقیم سالن پذیرایی جشن عروسی به سالن میز شام است. آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد و دارای محوطه استثنایی و شیک می باشد. این باغ تالار دارای محیطی زیبا، پارکینگ اختصاصی و دسترسی بسیار عالی به اتوبانهای آزادگان و همت دارد.
باغ تالار فانوس دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، ماشین عروس، نامزدی، همایش، سمینار، آتش بازی، میوه آرایی، اتاق عقد مجزا، نورپردازی، گل آرایی و...
مشخصات باغ تالار عروسی فانوس
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 400 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی فانوس
احمد آباد مستوفی
عکس ها و تصاویر باغ عروسی فانوس
---------------------------------------
باغ عروسی گیلاس
باغ تالار عروسی گیلاس یکی از لوکس ترین باغ های منطقه گرمدره می باشد.این باغ عروسی دارای 4 سالن مجزا است و یکی از ویژگی های این باغ عروسی می توان به سالن زیبا با سقف اکوستیک با محیطی دنج به همراه پیست رقص اشاره کرد. از آنجایی که تمام درختان این باغ گیلاس است فضایی بسیار رویایی را برای شما عزیزان به ارمغان میاورد. باغ عروسی گیلاس دارای امکاناتی نظیر رستوران سنتی، فست فود، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن همایش، پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد، گل آرایی، شمع آرایی، آتش بازی، کادری مجرب و سابقه درخشان نزدیک به دو دهه افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی گیلاس
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 300-250 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی گیلاس
کیلومتر 27 جاده کرج، کوچه محمدی
قیمت ورودی باغ تالار عروسی گیلاس
2 تا 6 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی گیلاس
---------------------------------------
باغ عروسی سعادت
باغ عروسی سعادت در گرمدره کرج واقع شده است.این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 550 نفر می باشد. از ویژگی های باغ سعادت می توان کیفیت بسیار عالی غذا، سرو غذای آقایان کنار استخر، سرو غذای بانوان در سالن مجزا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس نام برد.باغ تالار سعادت دارای امکاناتی نظیر ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ، 20 مدل سفره عقد، آتش بازی، شمع آرایی و... اشاره نمود.
مشخصات باغ تالار عروسی سعادت
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 550 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی سعادت
کرج، گرمدره، کوچه سعادتیه
ورودی باغ تالار عروسی سعادت
10 تا 20 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی سعادت
---------------------------------------
باغ عروسی ونوس
باغ عروسی ونوس در منطقه گرمدره کرج واقع شده است. این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و با ظرفیت 500 نفر می باشد. از ویژگی های باغ ونوس می توان کیفیت بسیار عالی غذا، سرو غذای آقایان کنار استخر، سرو غذای بانوان در سالن مجزا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس نام برد.باغ تالار ونوس دارای امکاناتی نظیر ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ، 20 مدل سفره عقد، آتش بازی، شمع آرایی و... اشاره نمود.
مشخصات باغ تالار عروسی ونوس
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی ونوس
کرج، گرمدره، کوچه سعادتیه
قیمت ورودی باغ تالار عروسی ونوس
5 تا 8 میلیون
---------------------------------------
باغ عروسی تاج
باغ تالار تاج واقع در گرمدره یکی از نوسازترین باغ های عروسی خاص موجود در نزدیکی تهران می باشد. باغ تالار تاج در سال 1393 با شیوه معماری مدرن و با متریال درجه یک برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عروسی افتتاح گردید. همچنین این باغ عروسی یکی از مدرن ترین سیستم های تهویه ، خنک کننده و گرم کننده سقفی را داراست که برای برگزاری مراسم در فصول سرد و گرم بسیار حائز اهمیت می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی تاج
سال ساخت : 1393
ظرفیت مهمان : 300 - 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 400 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی تاج
کرج، میدان گرمدره ، خیابان تاج بخش
قیمت ورودی باغ تالار عروسی تاج
8 تا 20 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ تالار تاج
---------------------------------------
باغ عروسی عرشیا
باغ تالار عرشیا از مدرن ترین و لوکس ترین باغ ها در منطقه شهریار است. این باغ عروسی امکان برگزاری 2 مراسم همزمان تا ظرفیت 1400 نفر از میهمانان شما عزیزان نیز می باشد.شیوه پذیرایی به سبک دبل فرانسه و بانکوئت می باشد. سفره خانه و کافی شاپ برای میهمان ها همراه با سرو کیک و نوشیدنی طبیعی گرم و سرد و ورود ماشین عروس توسط جک بالابر به داخل سالن از امکانات ویژه این باغ عروسی می باشد. امکانات باغ عروسی عرشیا می توان به اتاق عقد، نورپردازی، گل آرایی، شمع آرایی، کافی شاپ، اتاق عقد با ظرفیت 60 نفر، سفره خانه سنتی، آتش بازی، ورود ماشین عروس به سالن و...
مشخصات باغ تالار عروسی عرشیا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان: 600 تا 1000 نفر
ظرفیت پارکینگ : 1000 خودرو
عکس ها و تصاویر باغ عروسی عرشیا
---------------------------------------
باغ عروسی رزا
باغ عروسی رزا بزرگترین باغ در منطقه 21 تهران ( شهریار) است.این باغ تالار روبه روی باغ عروسی والا قرار دارد و دارای فضایی لوکس و مدرن با برترین باغ ها آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد. این باغ دارای امکاناتی نظیر فضای عقد، سالن لابی و رختکن و سرویس قبل از ورود به سالن خانم ها و سالن مستقل میز شام پارکینگ داخلی و اتاق عقد می باشد و فضای باغ بصورت قرینه می باشد. پارکینگ داخلی طرفیت 50 خودرو را دارد ولی تا 100 خودرو را می توان درفضای کنار باغ پارک نمود.باغ تالار رزا برای مراسم های کوچک با ظرفیت 200 نفر مناسب می باشد.
یکی از ویژگی های این باغ عروسی فضای عقد باغ تالار رزا بصورت جزیره ای در میان استخر آبی قرار گرفته این جزیره از بالا که نگاه می کنید سطح مقطع یک گیتار را دارد. آبنمای انتهایی چشم انداز پشت سفره عقد را برای فیلمبرداری از عقد پوشش می دهد و مهمان ها در میان جزیره ای که دارای آبنمای زیبا و حتی مشعل با شعله های میان آب است برای برگزاری جشن عقد حضور پیدا می کنند.
مشخصات باغ تالار عروسی رزا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 200 نفر
ظرفیت پارکینگ : 100 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی رزا
کیلومتر 11 واقع در سعید آباد
عکس ها و تصاویر باغ تالار عروسی رزا
---------------------------------------
باغ عروسی سفید
باغ عروسی سفید یک از باغ های به روز برای برگزاری مراسم عروسی است که در منطقه گرمدره و پایین کلاک بنا شده است. باغ تالار عروسی سفید دارای عمارتی زیبا با معماری مدرن ، باغ با فضای سبز و محیطی مناسب برای پذیرایی هر چه بهتر از میهمانان مراسم عروسی شما می باشد. امکانات و تجهیزات مدرن باغ سفید و خدمات کامل این باغ در کنار مدیریت مناسب ، این مجموعه را با سایر باغ های عروسی متمایز می سازد.
مشخصات باغ تالار عروسی سفید
سال ساخت : 1393
ظرفیت میهمانان : 300 الی 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : 250 خودرو
آدرس  باغ تالار عروسی سفید
کیلومتر 27 جاده کرج، کوچه طالبی
قیمت ورودی باغ عروسی سفید گرمدره
8 تا 20 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی سفید گرمدره
---------------------------------------
باغ عروسی یلان
باغ عروسی یلان در منطقه گرمدره کرج در سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد. باغ تالار یلان با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند.این باغ عروسی یکی از کاملترین مجموعه های پذیرایی مجهز به مدرنترین آشپزخانه صنعتی و بهترین باغ و تالارها در تهران با کادری مجرب به همراه گروه حرفه ای پذیرایی در سطحی بالا از لحاظ کیفیت و کمیت پذیرای میهمانان گرامی شما باشد. باغ تالار یلان از 2 سالن مجلل با مورن ترین نوع ابزارها در سقف اجرا می شوند. سالن آقایان و خانم ها در فضای لابی از هم جدا میشوند.
باغ تالار یلان دارای امکاناتی نظیر عمارت بسیار شیک، پارکینگ داخلی، باغ تالار عروسی ۴ فصل با ۲ سالن، تراس عقد و تراس سنتی، گل آرایی و نور پردازی سقفی و سقف سالن باغ جدید یلان بی نظیر است.
مشخصات باغ تالار عروسی یلان
سال ساخت : 1383
ظرفیت میهمانان : 600-400 نفر
ظرفیت پارکینگ :  مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی یلان
کرج، گرمدره
عکس ها و تصاویر باغ عروسی یلان
---------------------------------------



باغ تاج در گرمدره
باغ تاج محل
باغ تاج برازجان
باغ تاج کرج
باغ تاج نطنز
باغ تاج گرگان
باغ تاج محل شیراز
باغ تاج دانیال
باغ تاج اباد نطنز
باغ تاج اباد
باغ تاج استان بوشهر
باغ تالار تاج اینستاگرام
باغ تالار تاج ادرس
باغ تالار تاج استان البرز، ایران
پارک باغ تاج اهواز
روستای باغ تاج بوشهر
وحید تاج باغ بی باران
باغ و تالار تاج بوشهر
آدرس باغ تالار تاج بوشهر
باغ تالار پرنیان تاج
باغ تاج تهران
باغ تالار تاج
باغ تالار تاج گرمدره
باغ تالار تاج در گرمدره
باغ تالار تاج تهران
باغ تالار تاج قزوین
باغ تالار تاج کرج
باغ تالار تاج گرگان
باغ تالار تاج قیمت
باغ رستوران تاج
روستای باغ تاج
باغ تالار تاج شهریار
باغ تالار تاج شیراز
باغ مجالس تاج محل شیراز
باغ عمارت تاج
باغ عروسی تاج
باغ عروسی تاج گرمدره
باغ عمارت تاج گرمدره
باغ تالار تاج عروس
باغ تالار عمارت تاج
باغ تالار عروسی تاج
قیمت باغ تاج
باغ تالار تاج کردکوی
باغ تالار تشریفاتی تاج کرج
کروکی باغ تاج
باغ تالار لوکس تاج ( گرمدره کرج )
باغ تالار لوکس تاج
لوکیشن باغ تاج
باغ مجلل تاج
باغ تالار تاج مشهد
باغ تالار تاج نی نی سایت
باغ تالار تاج نوعروس
باغ تاریخی تاج آباد نطنز
باغ بی باران وحید تاج
ورودی باغ تاج
باغ و تالار تاج
باغ تاج گرمدره
باغ تاج در گرمدره
باغ تاج محل شیراز
باغ تاج محل
باغ تاج دانیال
باغ تاج نطنز
باغ تاج آباد نطنز
باغ تاج محل در شیراز
باغ تاج كرج
باغ دانیال گرمدره
باغ دانیال در گرمدره
باغ دانیال در جاده مخصوص کرج
باغ دانیال کرج
باغ دانیال تهران
باغ دانیال کجاست
باغ دانیال در جاده مخصوص کرج
باغ دانیال در تهران
باغ دانیال شهرک غرب
باغ دانیال در کرج
باغ دانیال زمانی
باغ دانیالی
باغ دانیال آدرس
باغ دانيال تهران
باغ دانيال زماني
باغ امارات دانيال
باغ تالار دانیال اینستاگرام
باغ تالار دانیال اصفهان
ادرس باغ دانیال
اینستاگرام باغ دانیال
باغ تالار دانیال پاکدشت
باغ تالار مجلل دانیال پاکدشت
باغ تالار پذیرایی دانیال
ادرس باغ تالار دانیال پاکدشت
عکس باغ تالار دانیال پاکدشت
باغ تالار دانیال در گرمدره
باغ تالار دانیال زمانی
باغ تالار دانیال کرج
باغ تالار دانیال تهران
باغ تالار دانیال شهرک غرب
کوچه باغ دانیال حیدره همدان
دانیال حکیمی باغ گیلاس
باغ دانیال در گرمدره
باغ رستوران دانیال
باغ عمارت دانیال زمانی
قیمت باغ دانیال زمانی
باغ تالار عمارت دانیال زمانی
باغ سعادت دانیال
باغ تالار دانیال شهریار
شماره باغ دانیال
باغ عمارت دانیال گرمدره
باغ عمارت دانیال تهران
باغ عمارت دانیال کرج
باغ عروسى دانيال
باغ تالار عمارت دانیال کجاست
عطاری دانیال باغ فیض
فیلم باغ دانیال
قیمت باغ دانیال گرمدره
باغ دانیال کرج
آدرس باغ دانیال گرمدره
عکس باغ تالار دانیال گرمدره
قیمت باغ تالار دانیال گرمدره
باغ مجلل دانیال
باغ مجالس دانیال
باغ تالار دانیال مشهد
باغ تالار مجلل دانیال
باغ تالار مجلل دانیال مامازند، استان تهران
منو باغ دانیال
باغ گل و گیاه دانیال
ورودی باغ دانیال
ویدیو باغ دانیال
باغ و تالار دانیال
هزينه باغ دانيال
باغ دانیال گرمدره
باغ دانیال در گرمدره
باغ دانیال در جاده مخصوص کرج
باغ دانیال کرج
باغ دانیال تهران

 
تاریخ درج: 1398/10/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله قیمت باغ های گرمدره|شهریار|شهرقدس از مجموع 0 امتیاز