استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

قیمت و هزینه باغ تالارهای عروسی

قیمت و هزینه باغ تالارهای عروسی
قیمت و هزینه باغ تالارهای عروسی :تالار خیام هفت حوض،باغ تالار اقدسیه،تالار هتل شیان،باغ تالار قصر بهشت،تالار الیزه شهرک شریعتی،باغ گرنگالا کرج،تالار آسمان شهر ری،تالار ویولت،باغ مهرداد شرق تهران،باغ ترانه احمد آباد مستوفی،باغ تالار آراس ،تالار همتی









-------------------------------------------------
باغ تالار رویاها در منطقه لواسان با وسعت 4000 متر و فضایی زیبا در کنار دریاچه مصنوعی و پارکی زیبا واقع شده است، درون باغ با دیزاین عالی و آبنما و برکه و آلاچیق های زیبا تزئین شده و یکی از باغ های خوب و زیبا جهت برگزاری مهمانی، نامزدی، و عروسی در شرق تهران و منطقه لواسان می باشد.
نورپردازی عالی و چیدمان به روز و تخصصی توسط تیم حرفه ای باغ تالار رویاها فضایی رویایی برای برگزاری جشن های با شکوه در این باغ تالار ایجاد نموده است.
باغ تالار رویاها با کیفیت خوب غذا و تنوع در انتخاب منو با هر سلیقه و بودجه انتخاب را برای زوج های جوان آسان گردانیده است.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار رویاها
1- سیستم صوتی حرفه ای
2- گل آرایی و شمع آرایی و نمای زیبای باغ
3- پارکینگ اختصاصی
4- مهمانداران مجرب
5- فضای سبز با وسعت 4000 متر
-------------------------------------------------
باغ تالار خاتون با ظرفیت بالغ بر 600 نفر در منطقه اندیشه واقع شده است.
دو سالن مجزا در باغ تالار خاتون همراه با پرسنل مجرب و لباس فرم رسمی میزبان زوج های جوان می باشد.
سالن های باغ تالار خاتون به صورت نیم دایره می باشد تا اشراف کامل به تمامی قسمت ها داشته باشند.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار خاتون
1- گل آرایی و شمع آرایی
2- کیفیت بالا خدمات
3- نورپردازی حرفه ای
4- سفره عقد باغ عروسی خاتون
-------------------------------------------------
یکی از تالارهای زیبا در محدوده شمال تهران باغ تالار اقدسیه می باشد.
در اقدسیه و خیابان موحد دانش واقع شده است.
باغ تالار اقدسیه دارای ظرفیت حداکثر 500 نفر می باشد و آماده پذیرایی از شما در جشن ها و مجالس و مهمانی های عقد و عروسی می باشد.
این باغ زیبا با محوطه و فضای سبز زیبای خود مناسب برای عکسبرداری و فیلمبرداری شما می باشد.مساحت این باغ به اندازه 3500 متر است و با فضای بزرگ خود و با کیفیت غذای فوق العاده انتخاب خوبی برای برگذاری مهمانی های شما است.
-------------------------------------------------
از باغ های زیبا و مجلل در محدوده جنوب تهران میتوان به باغ تالار قصر بهشت اشاره نمود.
باغ تالار مجلل قصر بهشت در منطقه یافت آباد تهران واقع شده است.
این باغ عروسی دارای حداکثر ۵۰۰ نفر ظرفیت می باشذ و با پرسنل مجرب و کارآمد خود آماده برگذاری مهمانی ها, جشن ها و مراسم های عقد و عروسی شما می باشد.
از ویژگی های این باغ میتوان از فضای سبز بسیار زیبا و وسیع آن سخن گفت.
در همین رابطه ببینید : باغ تالارهای جنوب تهران
-------------------------------------------------
تالار پذیرایی هتل شیان با ظرفیت ۷۰۰ نفر ، در پارک جنگلی شیان با چشم انداز زیبا از طبیعت و نمای شهر تهران و ورودی لاکچری جهت ورود عروس و داماد ، پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-------------------------------------------------
باغ تالار همتی دارای ظرفیت 1200 نفر در محدوده چیتگر واقع شده است.
باغ همتی دارای فضای سبز بی نظیر و رویایی ، دو سالن مجزا ، استخر آب و کیفیت عالی غذا  افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
تراکم طبیعت بی نظیر و بی بدیل باغ همتی موجب ایجاد حس آرامش و اشتیاق فراوان در هر بیننده ای است این باغ با دارا بودن دو سالن مجزا و مجهز با ظرفیت پذیرایی از 700 نفر مهمان ونیز فضای باز با ظرفیت پذیرایی بیش از 1200 نفر و نیز پارکینگ اختصاصی برای مراجعین عزیز مفتخر است مشاور طراح و میزبان مورد اعتماد برای جشن ها مراسمها و سایر مجالس باشد.
-------------------------------------------------
مجموعه پذیرایی عمارت بزرگمهر واقع دراحمدآباد مستوفی با زیربنایی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع مجموعه ای بینظیر در نوع خود از لحاظ معماری و ساخت می باشد. همچنین دارای قابلیتهای گوناگون در ارائه خدمات پذیرایی و تشریفات مجالس با معرفی خود امکان آشنایی از امکانات و خدمات مهیا شده را برای هموطنان گرامی فراهم می سازد.
ورودی تالار: مجموعه عمارت بزرگمهر با فضایی سرسبز و گلکاری شده با آبنماهایی بسیار زیبا با پارکینگ های سرپوشیده در داخل مجموعه محیطی امن جهت فیلمبرداری ، عکاسی و تفریح در اختیار عروس و داماد ها و میهمانان میگذارد.
سالن های پذیرایی: باغ تالار عروسی بزرگمهر احمد آباد مستوفی دارای سالن هایی بدون ستون در طبقه همکف هر کدام به مساحت 600 متر مربع با ارتفاع ۶ متر و سالن های مجزا امکان برگزاری جشن های عروسی، نامزدی، میهمانی، ولیمه حجاج و … را فراهم نموده است. به دلیل مجهز بودن این سالن ها به تجهیزات صوتی و تصویری امکان برگزاری انواع همایش، سمینار، کنفرانس و سایر اجتماعات را فراهم میسازد.
لابی مجموعه: ما بر این عقیده استواریم که مجلل ترین لابی جهت هرچه باشکوه نمودن مجموعه در قسمت داخلی ساختمان در فضایی بالغ بر 700 متر مربع با ارتفاع 7 متر به لابی مجموعه با طرح ها و نقش های اصیل ایرانی و ترکیبی از معماری سنتی و مدرن ایرانی مزین به تابلوهای بزرگترین نقاشان عصر معاصر بنا نهادیم تا محولی زیبا برای هر نوع مراسم شما آماده نماییم.نورپردازی مهندسی و پنهان با مدرن ترین ترکیب رنگی نوازشگر چشمانتان خواهد بود.
اتاق های مراسم عقد: در داخل مجموعه ۲ اتاق که هر یک دارای ظرفیت 100 نفر با طراحی متفاوت جهت برگزاری مراسم عقد برای زوجهای جوان فراهم گردیده است.اتاقــها مجهز به کلیه لوازم و تزئینات اتاق عقد، آماده برپایی مراسم میباشد.
سالن شام: این مجموعه دارای سالن های مجزا جهت پذیرایی به صورت سلف سرویس و میز شام عروس و داماد با دو طراحی و ترکیب رنگ متفاوت صرف شامی به یادماندنی را برای شما عزیزان فراهم میسازد.
-------------------------------------------------
باغ تالار آریا شهریار دارای دو سالن مجزا می باشد.
تالار عروسی آریا با دکوراسیون جدید، سالن های مبله، باغ زیبا مخصوص عروس و داماد، کیفیت غذای عالی در خدمت شما عزیزان می باشد.
-------------------------------------------------
باغ تالار فرمانیه یکی از باغ های شیک و زیبا با ظرفیت 200 نفر در منطقه گرمدره است که با سابقه درخشان بیش از یک دهه نامی نیک به جا گذاشته است.
مهمانداران تحصیل کرده و آراسته در باغ تالار فرمانیه میزبان جشن های باشکوه نامزدی عروسی می باشند.
ورودی باغ تالار فرمانیه رایگان است و با گروه موزیک اختصاصی تشریفات آرین همراه است.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار فرمانیه
1- طراحی و دیزاین مدرن
2- گل آرایی و میوه آرایی
3- سیستم صوتی حرفه ای
4- استفاده از ایده های روز
5- کیفیت بالای غذا
6- تنوع در منو
7- پارکینگ اختصاصی
8- اتاق عقد مجزا
-------------------------------------------------
باغ تالار لشگری دارای ۸۰۰ نفر ظرفیت در منطقه احمد آباد مستوفی واقع گردیده است.
باغ تالار لشکری به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز با شکوه، کیفیت غذای عالی، پرسنل حرفه ای و مجرب با ۱۵ سال سابقه افتخار برگزاری ضیافت های با شکوه شما را دارا می باشد.
-------------------------------------------------
از بزرگترین و زیباترین باغ تالارها در محدوده غرب تهران باغ تالار الماس شهر میباشد.
مساحت این باغ بزرگ به 3600 متر میرسد و در این باغ زیبا 2 سالن مجزا وجود دارد که با ظرفیت 400 و 800 نفر برگذار کننده مهمانی ها و مراسم های عقد و عروسی شما می باشد.
این باغ تالار زیبا با محوطه ی بزرگ و وسیع خود که نوساز و مدرن میباشد,آلاچیق , سفره خانه سنتی, رستوران الماس شهر و پارکینگ اختصاصی آماده پذیرایی از مهمانان شما است.
در همین رابطه می بینید: باغ تالارهای غرب تهران
-------------------------------------------------
از تالار های زیبا در محدوده غرب تهران باغ تالار دشت شقایق می باشد.
باغ تالار دشت شقایق دارای مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع در منطقه جنگلی چیتگر واقع شده است.
از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه مجلل میتوان به سالن های بدون ستون و بزرگ با مساحتی به اندازه 1200 متر مربع و همچنین دیزاین و معماری کلاسیک و دکوراسیون روز اروپا با آشپزخانه ای مجهز به غذای ایرانی و فرنگی ، دارای برنامه های شاد و محوطه ی اختصاصی برای کودکان و باغی که چهار فصل سال سبز و آراسته از گل های زینتی و نورپردازی بسیار زیباست اشاره کرد.
این باغ زیبا دارای 2200 نفر ظرفیت می باشد که آنرا از تمامی باغ های اطراف متمایز میسازد و در طول سال میزبان صدها عروسی و ولیمه و همایش های دولتی و خصوصی می باشد.
-------------------------------------------------
مجموعه باغ تالارهای ترانه دارای دو باغ مجزا و ۴ سالن با ورودی های جداگانه با دیزاین و طراحی جدید و لوکس در احمد آباد مستوفی واقع گردیده است.
باغ ترانه دارای فضای سبز بسیار زیبا، آلاچیق ، پارکینگ اختصاصی ، پرسنل کارآزموده و کیفیت غذای عالی افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
برای مشاهده باغ تالارهایی همیشه سبز در احمدآباد مستوفی حتما از باغ های ما دیدن فرمایید.
-------------------------------------------------
تالار پذیرایی آسمان دارای ظرفیت 700 نفر در شهرری واقع شده است.
تالار آسمان دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، یخ خشک، سالن های مجلل، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-------------------------------------------------
تالار پذیرایی ویولت پایتخت دارای 650 نفر ظرفیت می باشد.
تالار ویولت دارای سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای، رمنس روم، مه سرد، روف گاردن و آسانسور ماشین بر به سالن پذیرایی و قسمت روف گاردن می باشد.
-------------------------------------------------
باغ تالار تشریفاتی آریانا دارای ۱۰۰۰ نفر ظرفیت در فیروز بهرام واقع گردیده است.
باغ تالار آریانا دارای سالن های با دیزاین ایتالیایی، باغ مینیاتوری چهار فصل، پارکینگ اختصاصی، پرسنل و مدیریت مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-------------------------------------------------
باغ تالار گرنگالا با ظرفیت 900 نفر در نزدیکی کرج با فضایی سبز و عالی واقع گردیده است.
آبنما و دریاچه مصنوعی و برکه در باغ تالار گرنگالا چشم اندازی زیبا به همراه دارد که مناسب برگزاری جشن با شکوه عروسی در این مجموعه است.
اجرای سبک اروپایی با چیدمان آلاچیق های جنگلی در باغ تالار گرنگالا و با همراهی کادر پرسنلی تخصصی شبی خاطره انگیز به جا می گذارد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار گرنگالا
1- خانه گلی
2- تجهیزات لاکچری
3- استخر گلهای طبیعی
4- حافظیه برای مراسم عقد
-------------------------------------------------
باغ تالار تشریفاتی مجلل با ظرفیت بالغ بر 350 نفر در غرب تهران یکی از باغ های مجلل برای برگزاری مراسم نامزدی و عروسی می باشد.
یکی از مزیت های بارز باغ تالار تشریفاتی مجلل دسترسی آسان و فضای سبز لوکس و زیبا می باشد.
سفره خانه مراکشی، کافی شاپ و دکوراسیون باغ تالار تشریفاتی مجلل در کنار کادر پرسنلی مجرب شبی فراموش نشدنی در ذهن همه به جا خواهد گذاشت.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار تشریفاتی مجلل
1- گل آرایی طبیعی
2- جایگاه مهمانان بر روی استخر
3- پارکینگ اختصاصی
4- کیفیت بالای غذا
5- تنوع منو متناسب با بودجه
6- مهمانداران تخصصی
7- آتش بازی
-------------------------------------------------
یکی از تالارهای زیبا در محدوده شرق تهران باغ تالار ارس (آراس)  واقع در پردیس می باشد.
این باغ زیبا با 2 سالن مجزا برای برگذاری مراسم های شما می تواند انتخاب مناسبی باشد.
باغ تالار ارس (آراس) دارای ۲ سالن مجزا,سالن پذیرایی,سالن سلف شام,دارای رودخانه مصنوعی,آبنما,روف گاردن,سفره خانه سنتی,۲ ورودیپارکینگ اختصاصی,آشپز خانه اختصاصی و همچنین چشم اندازی منحصر به فرد آماده میزبانی از کلیه مراسم ها و مجالس عقد و عروسی شما می باشد.
-------------------------------------------------
از باغ های زیبا و سرسبز در محدوده ی شرق تهران میتوان به باغ تالار مهرداد اشاره کرد.
این باغ زیبا در تهرانپارس واقع شده است و دارای به روزترین و مدرن ترین متدهای معماری است.
باغ تالار تشریفاتی مهرداد آماده پذیرایی از شما در تمامی مراسم ها و مجالس عقد و عروسیتان می باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد این باغ تالار میتوان به سبک متفاوت آن در تشریفات و دکوراسیون و چشم انداز زیبای آن اشاره نمود.
دیگر امکانات این باغ تالار عبارت است از:
سیستم های مدیریت کیفیت، استخری زیبا در محوطه و همچنین پارکینگ اختصاصی
در کنار تالار، اتاق عقد اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰ نفر قرار دارد و امکان میزبانی از مراسمات شما را عهده دارد.
-------------------------------------------------
تالار پذیرایی الیزه دارای 700 نفر ظرفیت در شهرک شریعتی واقع گردیده است.
تالار الیزه دارای سالن های مجلل و شیک، نوساز، پارکینگ اختصاصی، پرسنل مجرب و مدیریت با تجربه افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-------------------------------------------------
مجموعه تالارهای پذیرایی باغ بهشت دارای سه سالن مجزا با قابلیت ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر میهمان می باشد.
تالار پذیرایی باغ بهشت دارای سالن های با ارتفاع بلند و بدون ستون و با طراحی جدید، پارکینگ بدون محدودیت برای همه میهمانان ،غذای با کیفیت عالی و خوش طعم و با تجربه ۲۰ ساله افتخار برگزاری هر چه با شکوه تر مجالس شما عزیزان را دارا می باشد.
-------------------------------------------------
تالار پذیرایی خیام دارای 300 نفر ظرفیت در میدان هفت حوض واقع شده است.
تالار خیام دارای سالن های بسیار مجلل و دلنشین، با دیزاین و مدیریت جدید با بهترین کیفیت، پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، اتاق شام VIP مخصوص عروس و داماد، تخفیفات و اشانتیونهای باورنکردنی، افتخار برگزاری جشن های عروسی، عقد، نامزدی، تولد، ترحیم و ... شما عزیزان را دارا می باشد.
تالار خیام از تاریخ 97/07/01 با مدیریت جدید (فضلی) با بیش از 15 سال سابقه درخشان در امر تالار داری آماده استقبال از مراسمات شما عزیزان میباشد.


یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های برنامه ریزی برای جشن های عروسی و ازدواج انتخاب محل برگزاری مراسم و همچنین برگزیدن تالار مناسب و شیک می باشد
بهتر است برای چنین مراسمی برنامه ریزی حساب شده و دقیقی را برگزینید تا بتوانیم آن را به بهترین نحو برگزار نماییم و زحمت چندماه که از قبل برای این مراسم کشیده شده است را هدر ندهید حداقل تاماه قبل از برگزاری مراسم باید به فکر انتخاب باغ عروسی و یا تالار باشید ما در این بخش مهم ترین معیارهای انتخاب تالار عروسی و راهنمای انتخاب تالار عروسی را ارائه خواهیم کرد

معیارهای انتخاب تالار عروسی | راهنمای انتخاب بهترین تالار و باغ برای مراسم عروسی
تهیه لیست مهمانان عروسی

با اماده کردن لیستی از مهمانان در صورت کم و یا زیاد شدن آنها می‌توانید رزرو و جایگزینی را برای آن داشته باشید و در این صورت با نوسان مهمانان استرس و ناحتی نخواهید داشت و با خیال راحت آماده پذیرایی خواهید شد. اینکار مخصوصا در یک عروسی با تعداد زیادی از مهمان ها به کمک تان خواهد آمد
موقعیت و مکان تالار عروسی

یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر داشت این است که تالار یا باغی که شما برای برگزاری مراسم درنظر گرفته باشید موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری مناسبی داشته باشد زیرا این که مهمانان می بایست مسیری را طی کرده تا خود را به محل برگزاری مراسم جشن عروسی برسانند. مسائلی به مانند واقع شدن در خارج از شهر و یا ترافیک که موجب خستگی مهمانان می شود را نیز باید در نظر داشته باشید همچنین باید مکان برگزاری عروسی به آتلیه عکاسی و یا آرایشگاه نزدیک باشد مهم ترین دلیل ما برای این مورد این است که اگر مسیرتان به آرایشگاه دور باشد می تواند باعث شود شما نیز در مجلس دیر حاضر شوید! از برترین امکاناتی که برای تالار و باغ عروس میتوان برشمرد مکانی دارای پارکینگ برای اتومبیل ها است

ظرفیت سالن پذیرایی عروسی

اندازه و بزرگ و کوچک بودن تالار بستگی به تعداد مهمانان شما دارد اگر تعداد مهمانانتان زیاد باشد باید وسعت تالار نیز بزرگ و وسیع بوده تا با کم آمدن صندلی و یا جای پذیرایی مواجه نشویم و برعکس آن اگر تعداد میهمانان کم باشد سالن بزرگ را انتخاب نکنید زیرا عروسی سرد و خلوت به نظر رسیده و به همین علت باید با مسئولین تالار کاملا هماهنگ باشید.

معیارهای انتخاب تالار عروسی | راهنمای انتخاب بهترین تالار و باغ برای مراسم عروسی
روکش صندلی ها و میزها

در هنگام انتخاب باغ عروسی و یا تالار پذیرایی مورد نظر یکی از مسائلی که بسیار مهم و اساسی به نظر میرسد این است که روکش میز و صندلی ها تمیز و بدون لکه باشیند زیرا دقت و توجه مهمانان به این گونه موارد بسیار بالاست و این می تواند از سطح مراسم شما بکاهد. با مدیریت و مسئولان محل برگزاری جشن صحبت کنید و حساسیت بالایی در این مورد خاص داشته باشید ، از آنها بخواهید دست کم روز قبل از برگزاری جشن عروسی صندلی و میز ها را شسته و بدون لک و تمیز باشند همینطور نظافت کف سالن و در و دیوار نیز بایدبا دقت بررسی شود
میز شام عروس و داماد

برای ماندگاری در فیلم و عکس ها و همچنین دادن جلوه زیبا و تماشایی و خاص به مراسم ازدواج تان میز و صندلی عروس و داماد را جدا کنید و آن را با شمع و گل و وسایل تزیینی مورد دلخواه خودتان زینت دهید در برخی از تالارها میز و صندلی را به عنوان هدیه برای عروس و داماد جدا می‌کنند و این بستگی به سلیقه و نظر شخصی خودتان دارد البته اگر از لحاظ بودجه مشکلی ندارید باید بگوییم این کار کمی برای تان هزینه بر خواهد شد.

ویژگی های بهترین تالارعروسی
سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات

یکی دیگر از موارد مهم بهره گرفتن از تالارهای مجهز به سرویسهای بهداشتی تمیز و شیک مخصوصا در فصول سرد سال می باشد همینطور مسافتی که مهمانان باید تا رفتن به اینگونه مکان‌ها طی کنند بسیار مهم میباشد . امکانات دیگری همچون بخش رختکن های زنانه و اتاق بازی بچه‌ها ، نمازخانه را نیز باید در نظر گرفت

ویژگی های انتخاب تالار عروسی در تهران
هزینه و بودجه تالار پذیرایی

برای مطمئن شدن از اینکه همه چیز مرتب است و مشکلی در ارائه خدمات نیست تسویه حساب نهایی اهمیت خاصی دارد در ابتدا هزینه ورودی که رقمی ثابت دارد و همچنین هزینه هایی برای پذیرایی غذا، نوشیدنی، پیش غذا و گروه سرگرمی و موزیک که حتی اگر نخواهیم از آن استفاده کنیم باید آن را پرداخت کرد. دیگر هزینه‌های همچون مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، خدمات، برنامه‌های متعدد و اختیاری به مانند کالسکه سواری، اسب سواری، آتش بازی که معمولاً انتخابی هستند و می‌توان آن را از برنامه‌های حذف نمود

همچنین ببینید: عکس های مدل لباس عروس جدید ویژه سال ۲۰۱۹

همچنین هزینه های تزیینات مانند گل آرایی بادکنک آرایی بر روی ماشین را باید در نظر گرفت. معمولا محاسبه هزینه ها به این صورت است که در هنگام عقد قرارداد ، بخشی از هزینه ها را بعنوان بیعانه پرداخت و تاریخ را رزور می کنید. حدود یک هفته قبل از مراسم، دو سوم هزینه ها را پرداخت می کنید و شب عروسی ، وقتی مطمئن شدید که همه چیز مرتب است و مشکلی در ارایه خدمات نیست ، تسویه حساب نهایی را انجام می دهید.

معیارهای انتخاب تالار عروسی و تالار پذیرایی
راهنمای انتخاب تالار عروسی

برای هماهنگی کارهایتان در روز عروسی بهتر است از اطرافیان برای راهنمایی کمک گرفته و یا گروه و تیمی را به یاری خود گرد آورید زیرا در این صورت هم تصمیم گیری راحتی خواهید داشت و هم اینکه از داشتن فشار عصبی و استرس تان کاهش خواهد یافت
ایده پردازی برای تالار عروسی

با فردی که در طراحی دکور سرشته دارد و می‌تواند تالار شما را به شکلی لاکچری و شیک تبدیل کند هماهنگ باشید زیرا جشن‌عروسی از مراسمات که دیگر تکرار نخواهد شد با کمک گرفتن از نورپردازی در مکانی که عروس خانم در آن قرار میگیرد میتوان محیط آنجا را رویایی کرد
نکات طلایی برای رزرو تالار عروسی

    انتخاب یک گروه موسیقی ویژه و خاص در شب عروسی
    انتخاب یادگاری برای مهمانان عروسی و هدیه برای ساقدوش ها
    پذیرایی از فیلمبرداران و عکاسان تالار
    زیاده روی نکردن در خدمات تالار
    تهیه شیرینی و غذای متن مناسب برای مهمانان
    زیبایی تالار عروسی و تالار پذیرایی
    توجه به جزئیات مهم و ریز در سالن پذیرایی
    حساسیت در عقد قرارداد با مسئولان تالار
    پارکینگ باغ و تالار

-در اولین مرحله تشریفات عروسی، باید یک مکان مناسب توسط مؤسسه انتخاب شود. بسته به نوع فصل، سلیقه عروس و داماد، حجم مهمان ها، بودجه کافی مکان مورد نظر که می تواند تالار، باغ، یا باغ تالار باشد انتخاب می شود.

-وظیفه ی بعدی، تهیه کردن ماشین عروس است. سپس گل آرایی آن، گل آرایی اتاق عروس و گل آرایی جایگاه عروس و داماد.

-معرفی یک گروه موسیقی یا همان DJ مناسب برای عروسی با توجه به سلایق عروس و داماد نیز از جمله کار های تشریفات عروسی می باشد.

-معرفی کردن آتلیه عروسی مناسب که برای عکسبرداری و فیلمبرداری مراسم، زبده باشد.

-تشریفات عروسی باید فروشگاهی مناسب برای تهیه کارت عروسی های زیبا و متنوع به عروس و داماد پیشنهاد دهد.

-تشریفات عروسی، باید آرایشگاه مناسب و کاربلدی را به عروس و داماد پیشنهاد دهد. معمولا انتخاب آرایشگاه برای عروس بسیار سخت است و باید در انتخاب آن بسیار دقت شود.

-در مراحل بعد نیز، خرید لباس عروس و پیشنهاد فروشگاهی مناسب برای لباس عروس و داماد، خرید میوه و شیرینی های مناسب و تازه برای عروسی در مراحل بعدی، جزء کار تشریفات عروسی می باشد.

چگونه بهترین تالار و تشریفات عروسی را انتخاب کنیم

 
چرا از تشریفات عروسی استفاده کنیم؟

امروزه با بزرگ تر شدن شهر ها و افزایش آداب و رسوم مردم و پیچیده تر شدن برنامه ریزی برای عروسی، باعث شده عروس و داماد برای راهنمایی در انجام مراسم عروسی، به سوی کارشناسان این امور بروند و از آن ها در انجام هر چه بهتر اجرا شدن مراسم عروسی، کمک بگیرند. کمک گرفتن از تشریفات عروسی باعث افزایش بهره وری، کاهش هزینه های تجملی، انتخاب بهتر گزینه های مدنظر و . . . می شود.

یکی از دغدغه های عروس و داماد، بودجه است که می خواهند بدانند با بودجه آن ها آیا سطح خدمات مناسب شامل حال آن ها می شود یا خیر. این کارها را باید به تشریفات عروسی سپرد. آن ها با توجه به بودجه شما، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. برخی نکات دیگر نیز روی بودجه و هزینه های عروسی توسط خود عروس داماد تأثیر می گذارد مانند وسط هفته بودن عروسی، تعداد مهمان ها و . . .
در قرارداد تشریفات عروسی چه مفادی باید نوشته شود؟

وقتی ما، عروسی خود را به دست تشریفات عروسی می سپاریم و قرار داد می بندیم، یک سری نکات و مفادی در آن نوشته می شود که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم در این قرارداد که از سوی عروس و داماد یا خانواده آن ها و مؤسسه بسته می شود، مفادی دارد. میزان بودجه ای که آماده شده است، مهم ترین بخش این مفاد است. زیرا همه موارد طبق بودجه پیش می رود و بر اساس آن، انتخاب ها انجام می شود.

از دیگر مفاد آن، تعداد مهمان های حاضر در مراسم هستند. باید حتما تعداد آن ها مشخص شود تا بر اساس آن، میوه و شیرینی و شام، ترتیب داده شود و مراسم بهتر و مناسب تر آماده شود. از دیگر مفاد آن، ساعت شروع مجلس و ساعت ورود عروس و داماد است. زیرا باید گروه فیلم برداری آماده شوند و همینطور مراسم آتش بازی برای ورود عروس و داماد نیز به نحوه صحیح برگزار شود.

بهترین تالار عروسی تشریفات عروسی عالی
نکات مهم قرارداد با تشریفات عروسی

باید دانست که ما بر اساس یک بودجه خاص، مراسم و نحوه برگزاری آن ها را به تشریفات عروسی سپرده ایم و آن ها نیز در هرچه بهتر برگذاری مراسم تلاش می کنند. باید از قبل در شناخت اینکه کدام تشریفات عروسی بهتر است و با تجربه تر است، حتما تحقیقات لازم را انجام داد. باید این نکته را بدانیم که وقتی امور را بدست این مؤسسه تشریفات سپرده ایم، باید با آن ها همکاری کنیم که در بهتر اجرا شدن مراسم عروسی بسیار کمک شایانی است.

نکته آخر، اگر در فکر راحتی و کمتر شدن کار هایتان در مراسم عروسی هستید و می خواهید برنامه ریزی مراسم عروسی را یک سری کارشناسان متخصص در این زمینه انجام دهند تا از سردرگمی در روز های پیش روی مراسم تان، رهایی یابید، پیشنهاد می دهیم از تشریفات عروسی، در اجرا کردن مراسم عروسیتان بهره بگیرید تا آن ها مراسم تان را به نحو احسن اجرا کنند.
نکات ضروری برای درج در قرارداد تالار و تشریفات عروسی

    تاریخ و شماره عقد قرارداد
    اطلاعات طرفین قرارداد ( نام تالار پذیرایی ، نام سالن انتخابی ، شماره ثبت ، آدرس دقیق محل برگزاری جشن ، تلفن ، نام مدیر تالار )
    روز و تاریخ جشن ، نوع جشن ( مختلط یا غیر مختلط )
    ساعت شروع و خاتمه جشن عروسی ، به علاوه زمان در نظر گرفته شده برای چیدمان قبل جشن و نظافت و جمع آوری بعد جشن
    تعداد مهمانان
    هزینه ورودی تالار و هزینه به ازای هر نفر
    ذکر وجود پارکینگ و ظرفیت در اختیار شما
    اطلاع از وجود برق اضطراری
    حضور عاقد برای  خطبه عقد
    ذکر هزینه های جانبی ( ذکر این هزینه ها در قرارداد تشریفات عروسی بسیار واجب است هزینه هایی مثل بادکنک آرایی گل آرایی آتش بازی ، اتاق عقد ، عاقد ، مالیات ، حق خدمات و .. )

آتش بازی تالار و تشریفات عروسی

    ذکر تعداد میر و صندلی ( حتما تعدادی بیشتر از مهمانان در نظر بگیرید )
    ذکر رنگ و مدل سفره عقد انتخابی
    ذکر رنگ و مدل رومیزی و ظرف ها و چیدمان میوه و شیرینی
    ذکر وجود سیستم صوتی ، افکت های نورپردازی ، هماهنگی نور و صدا
    مشخص بودن منوی شام با درج توضیحات کامل و تعداد مهمانان | ذکر نوع برج مور استفاده و وزن و میزان گوشت مصرفی برای هر شخص ، سالادها دسر ها و تمام جزییات شام
    ذکر این نکته که باقی مانده شام باید کامل به عروس داماد پس داده شود.
    مشخص کردن منوی پذیرایی میوه و شیرینی و نوشیدنی | وصف تعداد ، نوع کیفیت میوه و شیرینی
    تعیین ساعت سرو شام
    حسن رفتار کادر اجرایی و عدم درخواست انعام از مهمانان
    ذکر نوع پوشش کادر اجرایی و خدماتی
    اگر تهیه کیک با تالار است ، تمام جزییات کیک درج شود. مثل طبقات کیک ، وزن کیک ، طعم کیک

کیک عروسی - تالار و تشریفات عروسی

    یک سوم کل مبلغ بعنوان بیانه  باید قبل از جشن عروسی به تالار پرداخت شود که باید در قرارداد ذکر شود . یک سوم بعدی باید یک هفته یا 10 روز قبل مراسم به تالار پرداخت شود. و یک سوم بعدی نیز در انتهای مراسم پرداخت شود
    در قرارداد ذکر شود که در صورت کنسلی مراسم ، چه مبلغی بعنوان جریمه کنسلی پرداخت کنید. همچنین در صورت درخواست جهت تغییر روز ، آیا تالار این اجازه را به شما میدهد یا خیر؟ با چه شرایطی
    ذکر این مورد که قرارداد باز است یا ثابت | در قرارداد باز هزینه ها به نرخ روز عروسی حساب میگردد
    حتما قبل از روز عروسی تان یک شب بعنوان مهمان در یک جشن عروسی تالار شرکت کنید و به تمام جزییات توجه کنید. و این نکته را هم به قرارداد اضافه کنید که تالار از ورود شما جلوگیری نکند.
    نوع و رنگ و تعداد گل های گل آرایی
    اگر امکانات جانبی در جشن عروسی تان میخواهید حتما با جزییات درج شود : مثل بوفه ، مثل کافی شاپ ، مثل شکلات بار ، فینگرفود و...

باغ تالار دانیال
باغ تالار والا
باغ تالار تاج
باغ تالار موگه
باغ تالار سورینو
باغ تالار ملک
باغ تالار گرمدره
باغ تالار مجنون
باغ تالار دانیال گرمدره
باغ تالار کاخ baghestan tehran province
باغ تالار راد alborz province karaj
باغ تالار باربد karaj alborz province
باغ تالار mv
باغ تالار آترا mazandaran province
باغ تالار ارگ isfahan province najafabad
باغ تالار مهران isfahan province isfahan
باغ تالار ونک isfahan isfahan province
باغ تالار رز tehran province
باغ تالار رز شهریار tehran province
باغ تالار زمرد tehran province tehran
باغ تالار roma
باغ تالار seven
باغ تالار پرنس tehran province shahriar
باغ تالار talar
باغ تالار ایلیا tehran province
باغ و تالار نارنجستان tehran province
باغ تالار توسكا tehran
باغ تالار بهشت tehran
باغ تالار vip شهریار
باغ تالار vip
باغ تالار vip حميد
باغ تالار vip استان تهران، باغستان
باغ تالار vip الماس مشهد
باغ تالار vip حمید
باغ تالار vip تهران
باغ تالار vip مشهد
باغ تالار vip رباط کریم
باغ تالار vip هیلتون
باغ تالار 110
باغ تالار 110 گرمدره
باغ تالار ترانه 1
باغ تالار فردوس 110
باغ و تالار 110
باغ تالار عروسی 110
باغ تالار منطقه 16
باغ تالار منطقه 17
باغ تالار منطقه 15
باغ تالار با ظرفیت 100 نفر
باغ تالار 21
باغ تالار 20
باغ تالار 20 گرمدره
باغ تالار 21 در گرمدره
باغ تالار 20 شهر قدس
باغ تالار 21 کرج
باغ تالار 21 تهران
باغ تالار 22
باغ تالار ترانه 2
باغ تالار عمارت 21
باغ تالار 2
باغ تالار 3گل
تالار 4 باغ
باغ تالار 555
باغ تالار منطقه 5
باغ تالار فرهنگیان منطقه 5
باغ تالار 555 گرمدره
باغ تالار 5
باغ تالار 777
باغ تالار 777 در گرمدره
باغ تالار 770 گرمدره
باغ تالار 770
باغ تالار 77
باغ تالار 700
باغ تالار الماس 770
باغ تالار الماس 770 گرمدره
آدرس باغ تالار 777
باغ تالار عروسی 777
باغ تالار 7
باغ تالار 800
باغ تالار 880
باغ تالار 800 گرمدره




تاریخ درج: 1398/08/22
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله قیمت و هزینه باغ تالارهای عروسی از مجموع 0 امتیاز