استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

لوکس ترین تالارهای پذیرایی غرب تهران

لوکس ترین تالارهای پذیرایی غرب تهران
لوکس ترین تالارهای پذیرایی غرب تهران :تالارهای عروسی چه نقشی در زندگی صنعتی و شهرنشینی دنیای امروز دارند؟ بله اغلب ما بخشی از زمان زندگی خودمان را به عنوان میهمان و برخی هم به عنوان میزبان، در تالارهای عروسی گذراندهایم. در میان اعضای فامیل به ویژه در میان بانوان بعد از هر مراسم، صحبت از شرایط و امکانات تالارهای عروسی مختلف میشود. پس با حداقل امکانات و خدمات مورد نیاز در یک تالار، آشنا هستیم.  










 
تالارهای عروسی در ابتدا بسیار ساده بودند و بعد با رونق گرفتن برگزاری جشنها در سالنهای مجزا، اجزای جدیدی از جمله تزیینات، غذا، موسیقی و... هم به آنها اضافه شد تا شبی هر چه خیره کننده تر و جذابتر را برای میهمانان رقم بزنند. امروزه دیگر، تالار عروسی به بخشی از صنعت سرگرمی جهان تبدیل شده و گردش مالی بالایی را به خودش اختصاص میدهد. حتی شرکتهای بزرگی همچون والت دیزنی هم با ساخت پارکهای تفریحی به دنبال برگزاری مراسم عروسی مجلل و هماهنگ با شرایط فرهنگی کشورهای مختلف هستند؛ چون به خوبی از اهمیت این مراسم در فرهنگهای مختلف، آگاه هستند. بنابراین مالکان تالارهای عروسی در نقاط مختلف ایران به ویژه تهران برای ماندن در این رقابت سخت به دنبال به روز رسانی فضا و امکانات تالارهای عروسی هستند تا حداکثر رضایت را برای مردم عزیزمان فراهم نمایند. همچنین این تالارها با تزیینات و امکانات مدرن به دنبال جلب نظر مثبت جوانان هستند تا بتوانند سالها به فعالیت در این حرفه و صنعت ادامه دهند.
 

تالار پذیرایی لاکچری غرب تهران


افرادیکه از تالارهای محل برگزاری مراسم عروسی یا سایر جشنها و مراسمشان، راضی هستند با خیال راحت آن تالار را به دیگران پیشنهاد میدهند. البته باید بدانیم که افراد مختلف با توجه به موقعیت اجتماعی، اقتصادی و انتظاراتشان، تعریف متفاوتی از تالارهای خوب دارند. در این مقاله برخی از ویژگیهای کلیدی و طلایی تالارهای عروسی در غرب تهران را بررسی خواهیم کرد.
 
ویژگی کلیدی تالارهای عروسی در غرب تهران
سابقه کاری

سابقه کاری مدیریت تالار و قدمت تالار یکی از ویژگیهای کلیدی در تعیین کیفیت خدمات تالارهای عروسی است. هرچقدر افراد متخصص در حوزه تشریفات مدرن در رأس کار قرار گیرند، فضا و امکانات تالار هم مطابق نیاز روز خانوادهها و ترندهای جهانی تغییر میکند تا بیشترین رضایت مشتریان عزیز جلب شود. تالارهای
عروسی در غرب تهران با داشتن مدیران خبره و کارکنان آموزش دیده در حوزه مدیریت مراسم گوناگون در این زمینه پیشگام هستند؛ چون باید نیازهای زیبایی شناسی قشر جوان جامعه را تأمین کنند. پس با خیال راحت به تالارهای این منطقه سر بزنید و کیفیت خدمات و برخورد پرسنل را از نزدیک مشاهده کنید.

دسترسی به تالار تالارهای عروسی واقع درغرب تهران درفضایی آرام با دسترسی عالی قرار دارند. میزبانان همواره به فکر موقعیت جغرافیایی تالار هستند تا راحتی را برای خود و میهمانان گرانقدرشان فراهم کنند. تالارهای قرار گرفته در مناطق شلوغ و پر ترافیک یا خیلی دور از شهر، چندان مطلوب نیستند. برگزاری مراسمی مجلل به اندازه کافی برای دختر و پسرهای کم تجربه با استرس همراه است؛ پس نباید با انتخاب تالاری با دسترسی دشوار، شرایط را پیچیدهتر کرد. بعلاوه تالارهایی که در موقعیت مکانی خوب قرار دارند با توجه به طبقه اجتماعی اقتصادی مطلوب مشتریان، از دکوراسیون، تزیینات و تشریفات به روز، مدرن و مشتری پسند استفاده میکنند. تالارهای عروسی واقع در غرب تهران ، گزینهای فوقالعاده برای برگزاری مراسم عروسی همشهریان عزیز هستند.
 
گنجایش تالار عروسی
دایره روابط خانوادگی ایرانیان غالباً گسترده است. بعلاوه دوستان و آشنایان زیادی داریم که به شرکت در مجالس عزا و عروسی برای همدلی کردن با ما علاقمند هستند. پس ظرفیت تالار هم یکی از معیارهای کلیدی  ، در انتخاب تالار مناسب برای مراسم است. تالارهای عروسی غرب تهران با سالنهایی در گنجایشهای متفاوت مناسب برگزاری مراسم مختلف مثل عقد خصوصی، عروسی، ولیمه، تولد، ترحیم و غیره هستند.
 
گنجایش پارکینگ
امروزه با افزایش سطح رفاه خانوادههای متوسط، اغلب خانوادهها دارای حداقل یک خودرو هستند. این شرایط نیاز به پارکینگهای خودرو  را بیش از پیش افزایش میدهد. تالارهای واقع در مناطق خوب شهر تهران از جمله تالارهای عروسی غرب تهران دارای محوطه کافی برای پارک خودروها هستند.  
 
معماری داخلی تالار عروسی
تالارهای عروسی غرب تهران برای باقی ماندن در رقابت شدید صنعت تشریفات و سرگرمی از معماری و طراحی هماهنگ با بهترین ژورنالهای جهانی بهره میبرند تا رضایت مشتریان سخت پسند را جلب کنند.
حالا با پیشرفت تکنیکهای فیلمبرداری و عکاسی مدرن، تالارهایی با سقفهای بلند و نورپردازی خیره کننده، مد نظر بیشتر خانوادههاست تا بتوانند تصاویر باشکوهی را به ثبت برسانند. تالارهای عروسی غرب تهران هم، به کارگیری معماری مدرن و جذاب را در اولویت قرار دادهاند.
 
نظافت، تهویه و سرویسهای بهداشتی
مناطق غربی تهران از آلودگی کمتر و درنتیجه از هوای پاکتری برخوردار هستند؛ بنابراین تهویه سالنهای تالارهای عروسی در غرب تهران هم در سطح مطلوبتری نسبت به مناطق پر ازدحام و شلوغ تهران  قرار دارد. این تالارهای عروسی برای جلب رضایت مشتریان مرفه خودشان، اصول بهداشتی را با وسواس زیادی رعایت میکنند. با خیال آسوده میتوانید قبل از برگزاری مراسم خودتان از پاکیزگی و شرایط بهداشتی تالارهای عروسی در غرب تهران اطمینان پیدا کنید.
 
امکان تغییر تزیینات و دکور
می دانیم که به تعداد انسانهای روی کره زمین به ویژه دختران زمین، سلیقههای متفاوتی هم در این دنیا وجود دارد. تالارهای عروسی غرب تهران هم برای پاسخگویی به این سلیقهها و جلب رضایت عروس و دامادهای عزیز، منوهایی برای انتخاب تم سالن، گل آرایی، شمعآرایی، کریستال آرایی، رنگ مبلمان، نحوه چیدمان میزها و غیره دارند که از قبل میتوانید این موارد را با مدیریت و مشاور تشریفات تالار عروسی هماهنگ کنید.
 
تنوع و کیفیت غذا
امروزه در عصر ارتباطات، آگاهی مردم از شیوه مناسب طبخ غذاهای مختلف سنتی و مدرن افزایش یافته و چشم ما دیگر علاوه بر طعم و کیفیت، شیفته ظاهر و تزیینات غذا هم هست. قرار گیری انواع دسرها، شیرینیها، نوشیدنیها و میوه آراییهای خیره کننده به بخش جدایی ناپذیر هر مراسم مجللی تبدیل شدهاست. تالارهای عروسی غرب تهران هم با به کارگیری سرآشپزهای خبره به این ویژگی کلیدی توجه بسزایی دارند.
 
هزینه های تالار
هزینه های تالار تا حد زیادی وابسته به موارد قبلی است. یعنی علاوه بر هزینه ورودی باید به هزینه منوی غذا، تزیینات و تشریفات دلخواه و متفاوت هم توجه کرد. تالارهای غرب تهران با داشتن منوهای مختلف، پاسخگوی نیازهای همشهریان با سطوح درآمدی متوسط تا مرفه هستند.

 در ادامه تعدادی از تالارهای عروسی غرب تهران را به اختصار معرفی خواهیم کرد.
 

 تالارنوساز قصر آریو با مدیریت آقای محمد پور اداره میشود. سالنهای تالار قصر آریو به نامهای لیلیوم، رز و  میهمان با آسانسورهای مجزا هستند. سقف سالنهای 1222 و 622 ،322گلایل به ترتیب دارای گنجایش این مجموعه تالار، شیشهای و بلند است که نمای خاطر انگیزی را در ذهن میهمانان ثبت میکند. پارکینگ  خودرو در هر طبقه را دارد. داشتن اتاق بازی کودک مجهز طبقه، گنجایش 4طبقاتی تالار قصر آریو با از جمله ویژگیهای متمایز این تالار است. کیفیت طبخ غذاهای مختلف و مهمانداری حرفهای تحت نظارت مدیریت خبره و با تجربه از جمله ویژگیهای شاخص تالار قصر آریو است. سیستمهای صوتی، تصویری و نورپردازی این تالار هم، بسیار حرفهای و مدرن است. این تالار برای برگزاری انواع همایشها و مراسم رسمی و دولتی هم انتخابی مناسب است.
 

 
 تالار تازه ساخت مشاهیر در خیابان ستارخان تهران قرار دارد. این مجموعه گنجایش را دارد. فضای سبز وسیع تالار مشاهیر امکان فیلمبرداری و ورود مجلل و تشریفاتی را برای عروس و دامادهای عزیز فراهم کرده است. تالار مشاهیر دارای امکاناتی مثل دکوراسیون مدرن، نورپردازی ویژه، جایگاه رقص سه بعدی و پارکینگ اختصاصی است. بعلاوه این تالار دارای تیم عکاسی و فیلمبرداری، اتاق بازی کودک، کافی شاپ، سفره خانه سنتی و اتاق عقد مجزا هم هست. طرح ازدواج اسان هم در این تالار اجرا میشود.
 

 
تالار عمارت تخت جمشید در محدوده شهران با مدیرت حاج جعفر اداره میشود. این تالار دارای دو سالن به  متر مربعی است. نامگذاری عمارت تخت جمشید به خاطر استفاده 3222 میهمان و پارکینگ 722گنجایش از المانها و نقوش دوره هخامنشی و تخت جمشید در نمای بیرونی ساختمان است. معماری و دکوراسیون  متر و فاقد ستون در داخل سالنها است. 7 داخلی هم بسیار مدرن و جدید است به طوریکه سقفها به ارتفاع بنابراین امکان فیلمبرداری حرفهای با کرین و هلی شات به راحتی میسر است. همچنین دسترسی به تالار تخت جمشید با توجه به اتوبانهای اطراف آن، بسیارآسان است. از بهترین و تازهترین مواد اولیه در طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده میشود و امکان تست غذا قبل از مراسم وجود دارد.


 
تالار پذیرایی ارغوان طلایی با مدیریت آقای طلایی در شهرک غرب قرار دارد. گنجایش سالن تالار برابر با  نفر میهمان است.  تالار ارغوان طلایی با دکوراسیون و دیزاین مطلوب و پذیرایی مناسب، موفق به کسب 452 و واحد منتخب حوزه محصولات غذایی و خدمات 89 گواهینامههای معتبر از  جمله کار آفرین برتر سال  شده است. کیفیت و سلامت غذاها و نوشیدنیها در سطح بالایی قرار دارد. کارکنان 92 رستورانها در سال آموزش دیده در حوزه هتلداری، آماده ارائه خدمات با کفیت به تمامی عروس و دامادهای خوشبخت و خانوادههای عزیز هستند.

 
تالار پذیرایی سناتور با مدیریت آقای دروگری  یکی از زیباترین تالارهای غرب تهران است که در بلوار فردوس  نفر میهمان است. این 622 و 322 میباشد. تالار سناتور دارای  دو سالن صدف و رویال به ترتیب با گنجایش تالار دارای سالنهای مجهز و مدرن با اتاق عقد مجزا و زیبا است. تالار سناتور با سقف بلند و بدون ستون امکان فیلمبرداری و عکاسی حرفهای مجالس شما عزیزان را فراهم کرده است. تالار پذیرایی سناتور دارای دیزاین و دکوراسیون هماهنگ با طراحی  روز دنیا، سالنهای زیبا و اتاق عقد مجزا در هر سالن است. مدیریت و کارکنان خبره، پذیرایی و خدمات با کیفیتی را به همشهریان و ادارات دولتی و خصوصی ارائه میدهند. سالنهای تالار، همکف هستند و این امر، ورود میهمانان و افراد مسن را تسهیل میکند. کیفیت غذا و پذیرایی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.
 

 
تالار پنج ستاره ماهان با مدیریت آقای بهلولی یکی از تالارهای مجلل غرب تهران است. تالار پذیرایی ماهان  افتتاح شد. دسترسی به تالار با قرار گیری در محدوده باغ 91 میهمان در سال 522 طبقه با گنجایش 6در  خودرو در طبقه اول قرار دارد. آشپزخانه مجهز 52فیض بسیار آسان است. پارکینگ اختصاصی با گنجایش تالار در طبقه دوم قرار گرفته است. بخش اداری و سالن عقد مجزا در طبقه همکف قرار گرفته است. سالن آقایان با تم قرمز و چیدمان کلاسیک در طبقه اول و سالن بزرگتر برای بانوان با تم بنفش در طبقه دوم قرار دارد. رختکن و سرویس بهداشتی  مجزا در هر سالن تعبیه شده و دارای  سیستمهای صوتی و نورپردازی بسیار پیشرفته  و حرفهای است. همچنین تالار ماهان دارای دستگاه مه ساز  و جایگاه مخصوص رقص است. برای
رفاه حال  کارکنان، دو سوئیت در طبقه سوم با تجهیزات پیشرفته برای استراحت و تجدید انرژی آنها لحاظ شده است.
 

 
تالار با  طراحی مدرن دارای تالار پذیرایی مجلل کیان با مدیریت کیانی دارای گنجایش  متر و مناسب فیلمبرداری و عکاسی حرفهای با هلی شات و کرین است. از 12سالنهای دیدنی با ارتفاع سقف جمله سایر امکانات این تالار، لابی شیک، پارکینگ طبقاتی، فضای سبز وسیع و غیره است. دسترسی به تالار با توجه به نزدیکی به بزرگراه نواب، آسان است. کیفیت غذا و پذیرایی تالار هم بسیار مطلوب است.
 

 
تالار نوساز بنیامین با ترکیب رنگ قرمز تالار بنیامین با مدیریت آقای سینا، گنجایش و طلایی و مبلمان کلاسیک انتخاب مناسبی برای برگزاری مراسم مجلل است.  این تالار درمحدوده ی ستارخان فعالیت میکند.اتاق عقد مجزا با دکوراسیون خاص در روف گاردن تالار یکی از ویژگیهای متمایز تالار بنیامین است. کیفیت و تنوع غذاها و نوشیدنیهای تالار بسیار مشتری پسند هستند. مدیریت و کارکنان مجرب، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان عزیز را تضمین مینمایند.
 

 
تالار مجلل دانیال با مدیریت آقای زمانی یکی از زیباترین تالارهای غرب تهران است که در سال شد. دکوراسیون شیک با تم طلایی، حتی نظر افراد سخت پسند را هم جلب میکند. معماری و طراحی الهام گرفته از اصالت آریایی است. این تالار در مجموعه پلاتین شهرک غرب قرار گرفته و دو پارکینگ اختصاصی  مجموعه 7 و 6 خودرو دارد. کل گنجایش دو سالن آقایان و بانوان  به ترتیب در طبقات 252هر کدام با ظرفیت  میهمان است. پرسنل مجرب و آموزش دیده تحت مدیریتی با تجربه، شبی رؤیایی و به یادماندنی 722برابر با را برایتان رقم میزنند.  اتاق عقد مجزا، آسانسور، گل ارایی، شمع آرایی، کریستال آرایی و لوستر آرایی مدرن از سایر امکانات تالار مجلل دانیال هستند. -تالار تشریفاتی ژابیز یکی از مجلل ترین تالارهای غرب تهران میباشد.این تالار در خیابان دولت واقع شده 12 نفر دارد.تالار ژابیز دارای چهار سالن بسیار شیک وباشکوه با نورپردازی های به 522وگنجایش مهمان حدود روز دارند.فضای داخلی تالار بی نظیر است وچشم تمام مهمانان را به خود خیره میکند ونوید جشن باشکوهی را میدهد.




تاریخ درج: 1399/04/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله لوکس ترین تالارهای پذیرایی غرب تهران از مجموع 0 امتیاز