استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

لوکس ترین موسسات تشریفات عروسی تهران

لوکس ترین موسسات تشریفات عروسی تهران
بهترین موسسات تشریفات مجالس عروسی لوکس تهران : در میان اسامی برترین برگزارکنندگان مراسم در غرب ، شرق و شمال تهران ، قرار است در گزارش امروز فهرست لوکس ترین دفاتر خدمات مجالس که با تشریفات لاکچری میتوانند خاص ترین جشن ها را طراحی و اجرا کنند را در سایت عروس دوشیزه منتشر کنیم







معرفی برترین موسسات تشریفات لاکچری میتواند پاسخگوی نیاز عروس دامادهایی باشد که بدنبال برگزاری شیک ترین مجالس عروسی در مجلل ترین باغ تالارهای تهران و اطراف آن میباشد . رتبه بندی موسسات تشریفات عروسی کار چندان ساده ای نیست ، اما کارشناسان سایت دوشیزه این کترینگ های عالی را بر اساس معرفی زوج های جوان دسته بندی کرده اند .

 سایت دوشیزه تضمین کننده هزینه ها و قرارداد خدمات دهندگان معرفی شده نیست  ====  تشریفاتی ها را مقایسه کنید از نظر قیمت ، کیفیت ، سابقه ، مهارت

1- موسسه تشریفات آدم و حوا پس از دو دهه خدمت صادقانه و مستمر امروز با افتخار و سری بالا پذیرای باشکوه ترین شب زندگی تان میباشد  این موسسه با تلاش جمعی و الگوی مثال زدنی به مدیریت مهندس پیام ابراهیم زاده خدمات گسترده خود را در زمینه برگزاری مراسم و مجالس عروسی و همچنین سمینار و همایش ارائه مینماید . سایت رسمی خدمات مجالس آدم حوا اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ آدم و حوا نمونه کارهای آقای ابراهیم زاده را نشان میدهد .

تشریفات آدم و حوا

2- موسسه تشریفات ونیز برگزارکننده باشکوه ترین جشن های عروسی و نامزدی ، چیدمان ژورنالی ، ظروف پذیرایی گلد ( آب طلا ) ، باغ و عمارت های لوکس بخشی از خدمات تشریفات رحیمی میباشد . سایت رسمی خدمات مجالس ونیز اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ آدم و حوا نمونه کارهای آقای رحیمی را نشان میدهد .

تشریفات ونیز

3- موسسات تشریفات رویال با سابقه ی 10 ساله در زمینه برگزاری مراسم جشن عروسی، همواره سعی بر این موضوع داشته که با مناسب ترین هزینه به یاد ماندنی ترین شب را برای شما زوج های جوان فراهم نماید، گروه تشریفات مجالس رویال  از ابتدای راه تا انتهای راه همواره در کنار شما خواهد بود و تمامی امور را برای شما مدیریت و اجرا خواهد کرد، از قبیل : اجاره باغ، کترینگ غذا، موزیک، فیلمبرداری، اجاره ماشین عروس، چیدمان سفره عقد، گل آرایی، شمع آرایی و .... سایت رسمی خدمات مجالس رویال  اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ رویال تاپ نمونه کارهای این موسسه پذیرایی در غرب تهران را نشان میدهد .

تشریفات رویال

4- موسسه تشریفات زعیری ،  غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی ،  قهوه خانه و بازارچه ، شیک ترین سرویس و میهماندار ، موزیک و نورپردازی ،  گل آرایی ، مزون لباس ، آرایش عروس بخشی از خدمات این موسسه پذیرایی در تهران است . سایت رسمی خدمات مجالس زعیری اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ زعیری نمونه کارهای آقای زعیری را نشان میدهد .

تشریفات زعیری

 5 - موسسه تشریفات طنین طراح، مجری و برگزار کننده مجلل ترین جشن های عروسی، نامزدی، تولد و افتتاحیه با قویترین تیم اجرایی با طرح های کاملا ژورنالی و اروپایی با بیش از 20 سال سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان می باشد.سایت رسمی خدمات مجالس لوکس طنین اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ طنین در جردن و  نمونه کارهای آقای محمود جورج را نشان میدهد .

تشریفات طنین

6- موسسه تشریفات و مجموعه ژینو به عنوان طراح و مجری تشریفات مجالس عروسی فعالیت خود را از سال 1386 آغاز نمود .کار گروه برگزاری مراسم عروسی و تشریفات ژینو تقریبا با تمامی باغ های عروسی و سالن های اجتماعات مناسب  جهت برگزاری عروسی و تالار های مجلل قرار داد همکاری دارد و این امکان را به عروس و داماد ها می دهد که  با توجه به  شرایط و سلیقه و بودجه ای که برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته اند از بین بیش از یکصد مورد باغ عروسی و سالن و ...محلی مناسب برای اجرای یک مراسم ایده آل و رویایی برای خود انتخاب کنند. عوامل بسیاری همچون  تاریخ اجرای مراسم عروسی , بودجه تامین شده برای اجاره باغ سالن یا تالار دوری یا نزدیکی به محل سکونت  میهمانها , امکانات باغ عروسی یا سالن مورد نظر ( محوطه کاری , نورپردازی ,...) تعداد و ورودی مدعوین می تواند در این انتخاب نقش داشته باشد که با توجه به تنوعی که تشریفات ژینو برای شما عروس و دامادها فراهم کرده است این انتخاب  می تواند به راحتی انجام شود. همچنین شما می توانید با مشورت و همفکری مشاوران ما از تخفیف های ویژه  فصلی و هفتگی ژینو بهره مند شوید. سایت رسمی خدمات مجالس ژینو اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ ژینو نمونه کارهای این موسسه پذیرایی لاکچری را نشان میدهد .

تشریفات ژینو

7 -  موسسه تشریفات آوازه گزینه های بسیاری را برای انتخاب به شما پیشنهاد خواهد کرد / سفره عقدهای سنتی / سفره عقدهای مدرن در طرح های متفاوت و زیبا با رنگ بندی های بسیار ،خدمات مجالس آوازه با در اختیار داشتن یک باغ اختصاصی زیبا و شیک آماده ارائه خدمات با شما عزیزان جهت برگزاری مراسم عروسی می باشد ،تشریفات مجالس آوازه با واقف بودن بر این اصل که همواره گل آرایی یکی از شاخصه های مهم برای باشکوه تر شدن جشنها و مراسم عروسی شما عزیزان می باشد ، از دیگر خدماتی که گروه تشریفات مجالس آوازه به شما عزیزان ارائه میدهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد : اجاره ماشین عروس – ماشینهای کلاسیک و قدیمی / آتش بازی در مرحله های مختلف / سفره خانه سنتی و همراه بازارچه سیار / شمع آرایی و دیزاین میز یادبود و …. شمع آرایی بخش دیگری از خدماتی است که در هر مراسمی موجب باشکوه تر شدن جشنها خواهد شد. شمع آرایی ورودی بر روی آینه و همچنین شمع آرایی داخل سالن با طراحی منحصر به فرد از دیگر خدمات گروه تشریفات آوازه به شما ارائه میدهد . سایت رسمی خدمات مجالس آوازه اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ آوازه نمونه کارهای این شرکت خدمات عروسی را نشان میدهد .

تشریفات آوازه

8 - تشریفات مجالس و خدمات عروسی ردکارپت با در اختیار داشتن بیش از 70 مورد باغ در تهران و حومه دارای بزرگترین آرشیو اطلاعات در مورد کرایه باغ و سالن برای برگزاری مراسم عروسی و نامزدی در ایران میباشد. باغ های عروسی ما عمدتا در داخل تهران، گرمدره،جاده شهریار،چیتگر،کرج،محمد شهر،کردان،فیروز بهرام، شرق تهران و... میباشد.ظرفیت باغ ها عروسی از 100  تا 2000 نفر متغیر میباشد.موسسه تشریفاتی و پذیرایی رد کارپت با در اختیار داشتن امکانات بسیار وسیع و پرسنلی مجرب، تحصیل کرده و کار آزموده در زمینه دیزاین و اجرای (تشریفات، گل آرایی، پذیرایی، عکس و فیلم برداری) خواستار مطرح شدن به عنوان یک برند خاص است.سایت رسمی خدمات مجالس ردکارپت اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ ردکارپت نمونه کارهای این شرکت تشریفات عروسی با قیمت مناسب را نشان میدهد .

تشریفات ردکارپت

9- موسسه تشریفات دکتر سعید تقی زاده به عنوان یک مجموعه متعهد و دلسوز در کنار عروس دامادهایی است که قصد دارند مجلس عروسیشون را در باغ های عروسی تهران و حومه ان برگزار کنند. مشاوره های مفید قبل از قرارداد و انتخاب منو تشریفات عروسی با توجه به هزینه های جانبی و بودجه زوجین یکی از امتیازات ویژه خدمات مجالس سعید تقی زاده است . اگر به دنبال برگزاری تاپ ترین مراسم عروسی هستید کترینگ دکترتقی زاده یک انتخاب عالی است .سایت رسمی خدمات مجالس سعید اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ تقی زاده نمونه کارهای این شرکت تشریفات عروسی بسیار عالی در تهران را نشان میدهد .

تشریفات دکتر سعید تقی زاده

10 - تشریفات و خدمات مجالس فراز فارسی مفتخر است که با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه برگزاری موفق مراسم عروسی ، عقد ، نامزدی و سمینار وهمایشهای دولتی و خصوصی با مدیریت مهندس منافی همواره همگام با جدید ترین متد روز اروپا و آسیا و بهره گیری از آخرین ورجن های تشریفاتی و دارا بودن دیزاینر های مجرب با نامی خوش درخشیده و خدمتگزار شما هموطنان گرامی بوده است تا جایی که علاوه بر دارا بودن شماره ثبت و شرکت سهامی خاص با عنوان شرکت غذا سازان فراز فارسی با شماره ثبت 381497موفق به کسب گواهینامه بین المللی از Ukas انگلستان گردیده است و اینک با کسب تجربه ای چندین ساله و شناخته شدن بعنوان یکی از برند های برتر صنف تشریفات و خدمات مجالس با افزایش تعداد باغ تالارها و سالن ها و ویلا های شیک و رویایی و بهرمندی از جدید ترین دیزاین های روز دنیا بر آنیم تا بهترین و رویایی ترین برنامه ها را در شب عروسیتان به یادگار بگزاریم .سایت رسمی خدمات مجالس فارسی اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ فارسی نمونه کارهای این موسسه تهیه غذای معروف در تهران را نشان میدهد .

تشریفات فارسی 

11 - موسسه تشریفات  ساقدوش با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزار ی مجالس عروسی و با به کارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها ی فاخر و با شکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج ها ی جوان را نیز جلب نماید.به لحاظ تنوع سعی نموده‌ایم مدرنترین کارهای موجود و جدیدترین طراحی را با لوازم و تجهیزات منحصر بفرد و با شیکترین‌ ظروف، پذیرایی مطلوبی را در تهران به مشتر یان خود ارائه نماییم.سایت رسمی خدمات مجالس ساقدوش اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ ساقدوش نمونه کارهای این دفتر تشریفات نامزدی و عروسی را نشان میدهد .

تشریفات ساقدوش

12 - موسسه تشریفات فلورا مجری طرح و برگزار کننده باشکوه ترین مجالس در باغ و ویلاهای اختصاصی تهران و حومه ،  لذت طعم های بی نظیر و متفاوت ما را به میهمانانتان هدیه دهید ،(توسط سر آشپز با سابقه هتل استقلال تهران و اپل دبی ) ، خدمات مجالس فلورا به مدیریت آقای خدری سالن های اجتماعات ، باغ های شخصی اجاره ای و خاص ترین سالن های عروسی را به مشتریان خود معرفی میکنند . سایت رسمی خدمات مجالس فلورا اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ فلورا نمونه کارهای این دفتر تجهیز مجالس عقد و عروسی  را نشان میدهد .

تشریفات فلورا

13 - موسسه خدمات مجالس و تشریفات فراهانی ،  به مديريت  آقاي مهندس محمد فراهاني آغاز به كار كرده و امروز پس از گذشت سال ها مفتخر به گرد آوري تيمي مجرب جهت برگذاري هما يش ها _سمينار ها و د يگر مجالس مي باشد. خدماتي كه اين موسسه به مشتريان خود ارا ئه ميدهد شامل: مشاوره كامل و تخصصي در زمينه برگذاري مراسم و مجالس، معرفي مكان هاي مناسب جهت اجرائ مراسم، ارائه بهترين غذا هاي ايراني و فرنگي ،  تزئينات و چيدمان منحصر به فرد براي هر برنامه و بر گرفته از آخرين متد طراحي و ديزا ين در دنيا ،  فضا سازي و بهبود شرايط مكاني محلها ي اجراي برنامه ، سایت رسمی خدمات مجالس فراهانی اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ فراهانی نمونه کارهای این موسسه لوکس تشریفاتی  را نشان میدهد .

تشریفات فراهانی

14 - موسسه تشریفات عهد آریایی با در اختیار داشتن آرشیوی کامل از بهترین,زیبا ترین و مجلل ترین باغ های عروسی سعی بر آن دارد تا بهترین گزینه ها را برای انتخاب شما عزیزان در اختیارتان قرار دهد.نزدیک بودن ,زیبا بودن,دسترسی آسان,پارکینگ ,فضای سبز ایده آل,سالن زیبا و امنیت باغ عروسی در الویت انتخاب یک محل برگزاریست. خدمات مجالس عهد آریایی با معرفی بیش از 80 مورد باغ و سالن و با توجه به سلیقه و بودجه شما سروران بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کند. سایت رسمی خدمات مجالس عهد آریایی اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ عهد آریایی  نمونه کارهای این موسسه به مدیریت جعفری پور را نشان میدهد .

تشریفات عهد آریایی

15 - موسسه تشریفات حامد همتی ،  برگزاری مجالس باشکوه عروسی و سایر خدمات مجالس عروسی با 20 سال تجربه ،  تعداد مجالس برگزار شده تا کنون : بیش از دو هزار (2000) مجلس ، آشپزان کارآزموده ، طراحان متخصص دکوراسیون و تزئینات ، فیلمبرداران حرفه ای و... کادر مجرب پذیرایی مجالس ، سایت رسمی خدمات مجالس حامد همتی اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ حامد همتی  نمونه کارهای این موسسه به مدیریت همتی را نشان میدهد .

تشریفات حامد همتی

16- موسسه تشریفات طلایی غرب طراح، مشاور و مجری جشنها برگزاری مراسم در منازل شما باغ و ویلای اختصاصی ظروف کرایه V.I.P در ذیل به بخشی از خدمات شرکت طلایی غرب اشاره می شود : ظروف کرایه بلادی شامل صندلی های کاوردار و ظروف سیلور و چینی ،آشپزخانه صنعتی جهت مجالس و شرکتها ، سفره های عقد متنوع ، فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای با آتلیه اختصاصی ، پرده آرایی و نورپردازی - گل آرایی و دیزاین ، اجاره باغ و ویلا - Dj موزیک حرفه ای و.... ، ماشین عروس - قهوه خانه و بازارچه سنتی  ،کالسکه سیندرلا - آتش بازی - بادکنک آرایی ، کافی شاپ - بار نسکافه - تشریفات مشعل - شمع آرایی - هلیکوپتر . سایت رسمی خدمات مجالس بلادی اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام ظروف کرایه مجالس طلایی غرب  نمونه کارهای این موسسه به مدیریت برادران بلادی را نشان میدهد .

تشریفات طلایی غرب

17 - موسسه تشریفات مشرق با بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان در امور طراحی و اجرای مجالس عروسی و مهمانی ها و همایش ها و سمینارها به همراه (آشپزخانه صنعتی و مدرن) برای برگزاری مراسم هر چه پر شکوه تر در خدمت شما عزیزان می باشد و شبی خاطره انگیز و رویایی را برای شما و مهمانان این جشن رقم خواهد زد. موسسه تشریفات مجالس مشرق با هدف میل به بالاترین سطح کیفی در کنار فرهنگ اصیل ایرانی ، همواره از آخرین متدهای روز دنیا نیز الهام گرفته و با برخورداری از تیمی مجرب پاسخگوی اعتماد شما خواهد بود .سایت رسمی خدمات مجالس مشرق اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ مشرق ، نمونه کارهای این موسسه به مدیریت آقای رجبی را نشان میدهد .

تشریفات مشرق

18 -  موسسه تشریفات آنیل ، کترینگ اختصاصی با قابلیت پخت انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی ، سرو اختصاصی فینگر فود و کاناپه ،انواع سالاد بار و میز ترشیجات،انواع دسر و دسر شات،سرو انواع نوشیدنی گرم و انواع آب میوه های طبیعی،تهیه انواع کاپ کیک ها و کیک های ژورنالی با طرح اختصاصی از شما،تهیه انواع شیرینی های مجلسی،تهیه انواع میوه های فصل،گل آرایی کاملا حرفه ای و به سبک دلخواه شما،ارائه انواع سفره عقد،جایگاه مجلل عروس و داماد،میهماندار و پرسنل های آراسته و تحصیل کرده با یونیفورم های یکدست،انواع مبلمان های خاص و ظروف پذیرایی مناسب با سلیقه های عروس و داماد،معرفی برترین عکاس ها و فیلم بردار های تهران،معرفی گروه های حرفه ای موزیک و Dj های برتر،انواع دکوراسیون های داخل سالن و محوطه باغ،چایخانه و بازارچه سنتی،آبشار شکلات و کباب ترکی و انواع بارهای فست فود،اجرای مراسم تانگو همراه با مه سرد و آتش بازی،میز نوشیدنی داخل پیست رقص ،سایت رسمی خدمات مجالس آنیل اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ آنیل ، نمونه کارهای این موسسه به مدیریت آقای پارسا اوتادی را نشان میدهد .

تشریفات آنیل

19 - موسسه تشریفات روژانو طی سالها تجربه درزمینه صنعت تشریفات به عنوان یکی از مجهزترین برگزار کنندگان مراسم باشکوه عروسی ؛ با مالکیت 1.5 هکتار باغ اختصاصی و الهام از جدیدترین الگوها و المانهای روز این صنعت و رعایت اصول صحیح پذیرایی ، میزبانی شایسته برای میهمانان گرانقدر شما باشد.  مشاوره و مجری مجلل ترین مجالس عروسی و نامزدی ، دارای باغ اختصاصی در غرب تهران ،ارائه کننده کلیه خدمات تشریفاتی به سبک اروپایی ، سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و ... ،تست زنده مراسم  ،پارکینگ اختصاصی ،روژانو رویای تصویر جشن عروسی شما را برآورده می کند. ماموریت ما برگزاری یک مراسم بدون استرس برای شما عزیزان است.سایت رسمی خدمات مجالس روژانو اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ روژانو ، نمونه کارهای این موسسه به مدیریت آقای مهندس طالبی را نشان میدهد .

تشریفات روژانو

20 - موسسه تشریفات بزرگ اصلانی با نامی آشنا برای ایرانیان و الهام از شعار خویش و با پیشینه چندین ساله و با به کارگیری کادری مجرب ، با رسیدن به بالاترین سطح کیفی و متد روز دنیا نام خود را در صدر قرار داده است و همچنین شبی رویایی و خاطره انگیز را برای شما نیکان فراهم می سازد .سایت رسمی خدمات مجالس اصلانی اطلاعاتی مانند آدرس ، تلفن ، قیمت منو ، و صفحه اینستاگرام کترینگ روژانو ، نمونه کارهای این موسسه به مدیریت آقای فرهاد اصلانی  را نشان میدهد .

تشریفات اصلانی

در ادامه مشاورین ما جهت تکمیل اسامی لوکس ترین موسسات تشریفات مجالسی های تهران قرار است به دفتر تشریفات توت فرنگی ، تشریفات ژوان ، تشریفات ژینو ، تشریفات مهران ، تشریفات منزا ، تشریفات درچین ، تشریفات مگنولیا ، تشریفات پالادیوم ، تشریفات الف ، تشریفات شیده ، تشریفات سروش ، تشریفات لوکس ، تشریفات ماه و خورشید ، تشریفات آقاجانی ، تشریفات مرسدس ، تشریفات ژست ، تشریفات مازستا ، تشریفات پیوگان ، تشریفات لشگری ، تشریفات پازل ، تشریفات امین ، تشریفات بهار ماندگار ، تشریفات آریان ، تشریفات ایده ، تشریفات شاملو ، تشریفات دانیال ، تشریفات آن دو ، تشریفات شاهان ، تشریفات اکسیر، تشریفات ژیوار ، تشریفات آرا ، تشریفات مجلل ، تشریفات ویولا ، تشریفات کوه نور ، تشریفات ساحل ، تشریفات ناطقی ، تشریفات گل سرخ ، تشریفات برتر ، تشریفات زمانی ، تشریفات رز ، تشریفات کانو ، تشریفات ژان پیر ، تشریفات عسگرپور ، تشریفات رضا مشیری ، تشریفات شفیعی ، تشریفات تهرانی ، تشریفات ویوا ، تشریفات ژیویر ، تشریفات کوروش ، تشریفات یلان ، تشریفات دیپلمات ، تشریفات ملل ، تشریفات سفیر ، تشریفات شب  رویایی مراجعه کنند تا نمونه کارها ، سایت ، آدرس ، تلفن ، قیمت و هزینه پکیج ، باغ های عروسی ، سالن های اجتماعات ، تالارهای پذیرایی این خدمات مجالسی های برتر تهران را در سایت عروس دوشیزه منتشر کنند


تهیه و گزارش اختصاصی دوشیزه











 

تاریخ درج: 1395/12/09
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله لوکس ترین موسسات تشریفات عروسی تهران از مجموع 0 امتیاز