استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

لیست کارهای ضروری بعد از رزرو تالار و باغ

لیست کارهای ضروری بعد از رزرو تالار و باغ
لیست کارهای ضروری بعد از رزرو تالار و باغ ؟مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، موقعیت تالار و باغ و دسترسی به آن است. باید به این فکر کنید که مهمانان شما چگونه به این مکان خواهند آمد.گذاشتن کروکی در کارت عروسی کار آنها را تسهیل می‌کند.با  انتخاب  بهترین باغ عروسی شبی فراموش نشدنی را به  مهمانانتان هدیه دهید . فراموش نکنید که شب عروسی تان دیگر تکرار نمی شود ، با انتخاب بهترین تالار یا باغ عروسی علاوه بر برگزاری شبی با شکوه خاظره ای لذت بخش را تجربه کنید








این مسئله بسیار مهم است که مدیریت همه مواردی که در این مقاله ذکر شده با شماست ولی اگر بخواهید می توانید با انتخاب تشریفات عروسی با تجربه با کادری مجرب از همه این مسئولیت ها آسوده باشید خدمات مجالس تمام کارهای ضروری مراسم مانند دیزاین، شمع آرایی، گل آرایی، موزیک، سفره عقد مدرن ، نورپردازی و پذیرایی و ... را به بهترین شکل برای شما انجام خواهد داد تشریفات ملل با سالها تجربه و تخصص در امر تشریفات عروسی، همایش ها، سمینارها، جشن نامزدی و تولد بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در کنار مناسب ترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.


نزدیکی این مکان به آتلیه عکاسی و آرایشگاه عروس خود از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. نباید هر کدام از اینها مخصوصاً در کلان شهر شلوغ و پرترافیکی مثل تهران در یک سر شهر باشند، وگرنه شما را در روز عروسی به دردسر خواهند انداخت.

سالن و تالاری را برای خود انتخاب کنید که سقف آن کوتاه نباشد. با انتخاب باغ این مشکل را نخواهید داشت.

با سخت‌گیری به مدیر سالن درباره مسائل بهداشتی از تمیز بودن روکش میزها و صندلی‌ها و تمیز بودن سالن و باغ و سرویس‌های بهداشتی در روز برگزاری مراسم مطمئن خواهید بود.

تعداد مهمانان شما بسیار در انتخاب تالار عروسی یا باغ تأثیرگذار خواهد بود. اگر سالن شما برای تعداد مهمانانتان بزرگ باشد، مهمانان در کل سالن پخش می‌شوند که صورت خوشی ندارد و دوم اینکه حتماً هزینه یک سالن بزرگ را پرداخت کرده‌اید، در صورتی که می‌توانستید این کار را نکنید و این هزینه اضافه را نپردازید.

امکانات دیگری که این سالن و تالار یا باغ باید داشته باشد، رختکن لباس برای خانم‌ها و اتاق بازی برای بچه‌ها است.

اینکه از قبل به جای پارک ماشین مهمانان فکر کرده باشید، آنها را خوشحال خواهد کرد.

هزینه‌های تالار عروسی و باغ شامل ورودی، پذیرایی و شام، گروه موسیقی، تزئینات و گل‌آرایی و خدمات دیگر و همچنین مالیات بر ارزش افزوده می‌شود. این موارد را در زمان اجاره مکان مناسب مد نظر داشته باشید.

کارت عروسی

تالار و باغ‌های عروسی میزی جداگانه برای شام عروس و داماد دارند که آن را با انواع گل‌ها و گاهی شمع تزئین می‌کنند. برخی از تالارها و خدمات مجالس هزینه این میز را به صورت جدا می‌گیرند و برخی نیز آن را به عنوان هدیه به عروس و داماد تقدیم می‌کنند.

یکی از کارهایی که بهتر است حتی با وجود سرشلوغی انجام دهید، این است که روز قبل از مراسم به محل برگزاری مراسم خود سری بزنید و از مرتب بودن همه چیز اطمینان کسب کنید.

پیش از مراسم یکی دیگر از کارهایی که باید بکنید این است که کیفیت غذا و پذیرایی را تست کنید. شاید بهتر باشد یک شب سرزده به تالار یا باغ خود بروید و نحوه مدیریت و مهمانداری آنها را از نزدیک ببینید.

اگر سرو غذا با تالار و باغ است، باید به مواد اولیه آن توجه کنید. کیفیت غذا و پذیرایی از مسائلی است که بسیار در جلب رضایت مهمانان تأثیرگذار است. به جای اینکه چند نوع غذا انتخاب کنید، بهتر است یک نوع یا دو نوع غذا انتخاب کنید، ولی مطمئن باشید که کیفیت آنها خوب است.

جایی را برای خود انتخاب کنید که رفتار کارکنان آنجا محترمانه باشد و سر و وضع مرتب داشته باشند.

میوه و شیرینی و دسر نیز باید انتخاب کنید. برای دردسر کمتر تهیه آنها را به عهده تالار یا باغ بگذارید، ولی بر روی آن نظارت لازم را داشته باشید. می‌توانید بپرسید شیرینی را از کجا تهیه می‌کنند و از تازگی آن مطمئن شوید. تنوع میوه‌ها متناسب با فصل نیز جلوه خوبی به میزهای پذیرایی می‌دهد.


عروس و دامادها برای اینکه به قول معروف مراسم عروسیشان آبرومندانه برگزار شود و مهمانان با خاطره‌‌ای خوش مجلس را ترک کنند، زحمات زیادی می‌کشند و خون دل‌ها می‌خورند. یکی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند انتخاب مکانی با امکانات متناسب با بودجه‌شان کار خیلی راحتی نیست. همه دوست دارند انتخابی داشته باشند که جای هیچ گونه حرف و حدیثی را برای مهمانان باقی نگذارد. در ادامه نکاتی را که به شما کمک می‌ کند چگونه  باغ عروسی  و تشریفات مجالس عروسی راپیدا کنید برایتان آورده‌ایم.



 
تاریخ درج: 1398/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله لیست کارهای ضروری بعد از رزرو تالار و باغ از مجموع 0 امتیاز