استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون لباس عروس معروف در میرداماد

مزون لباس عروس معروف در میرداماد
مزون لباس عروس معروف در میرداماد  : مزون های محدوده میرداماد به طور کلی خدماتی همچون طراحی ، دوخت لباس عروس، طراحی و دوخت لباس عقد، طراحی و دوخت لباس نامزدی، دوخت و عرضه لباس شب، طراحی و دوخت لباس عروس کودک،طراحی و دوخت لباس مجالس، دوخت کت و دامن، دوخت کت و شلوار ، عرضه و فروش و اجاره انواع مدل های لباس عروس و لباس عقد، عرضه شنل و تور، تاج













 اگر به دنبال بهترین لباس عروسی یا مجلسی از بین مزونهای واقع درمیرداماد هستید دراین مقاله با ما باشید. همه ما  حتی یک بار تجربه ی انتحاب لباس مجلسی را داشته ایم برای مراسم های مختلف ومزونها سری زده ایم اگر درمنطقه ی نازی آباد هستید با مزونهای آنجا تا حدودی آشنا هستید  وحالا نوبت به انتخاب مهم ترین لباس عمرتان رسیده است لباسی که قرار است درمهم ترین شب عمرتان بپوشید! بله انتخاب لباس عروس از بین مزونهای خوب نازی آباد  همه ی ما میدانیم مراسم عروسی سنتی است که در طول عمر با برکت هر شخصی فقط یک بار اتفاق می افتد و افراد سعی می کنند به مجلل ترین شکل و به یاد ماندنی ترین شب تبدیل کنند . یکی از مهمترین موارد مورد نیاز که نشان دهنده شخصیت نیز هست ، نوع پوشش است .


مزون لباس میرداماد


چه عروس خانم و چه آقا داماد می بایستی لباسی شکیل و خوشگل در شب عروسی خود بر تن کنند . نوع پوشش و انتخاب مدل لباس چه برای شب عروسی و چه برای مجالس دیگر بیشتر مورد توجه بانوان است. زنان به خصوص در مراسمات و مجالس عروسی تمایل بیشتری دارند که طبق مد روز لباس بپوشند .هر دختر خانمی آرزوی پوشیدن زیباترین لباس رادارد واگر شما به دنبال مزونی با کارهای بی نظیر هستید طبیعتا باید چندین مزون منطقه ی مورد نظر خود را مدنظر قرار دهید وازبین آنها یکی را انتخاب کنید. از آنجایی که حرکت به سوی مدرنیته در کنار بروز تحولاتی همچون جهانی شدن فرهنگ و رشد فرهنگ مصرفی، گرایش به مد و نظارت مستمر بر ویژگی های ظاهری بدن را به پدیده ی مسری و همه گیر جوامع معاصر مبدل کرده است. وجوه خاصی از هویت فرد می تواند با استفاده از مدهای لباس جرح و تعدیل شود یا مورد تاکید قرار گیرد. امکان هایی که مد برای ساختن این هویت های شخصی شده فراهم می آورد موجب شده بعضی ها ادعا کنند که مد تجلیلی از فرد گرایی و شکلی از مصرف نمایشی است که افراد به کمک آن فردیت و یکتایی خود را در متن و زمینه ی جوامع شهری و توده ای معاصر به نمایش می گذارند. با این اوصاف می توان مدعی شد که امروزه جامعه ی ما پیروی از مد های رایج لباس، به خصوص در کلان شهر ها، به پدیده ای کاملا محسوس و ملموس تبدیل شده است.
 
آیا انتخاب لباس عروس همانند یک اثر هنریست !
 
لباس به چشم یک اثر هنری نگریسته می شود که می توان آن را پوشید و با آن رابطه زیبا شناختی بر قرار کرد . طوری که بین فرد و اثر هنری فاصله و تمییزی نتوان گذشت . در واقع لباس صرفا تن پوش نیست بلکه ابزار و رسانه ای است برای اثبات فردیت و تامل و توان تشخیص و بیش از هر چیزی منش ویژه و سرمایه فرهنگی بالای آنان را در معرض دید قرار می دهد . بهترین مکان برای انتخاب لباس عروس  
 
اما فضایی که چنین لباس هایی طراحی و دوخت می کند، جایی به نام مزون است که ارائه دهنده ی انواع لباس های مجلسی و لباس های عروس در کلکسیون خود دارند . مزون به معنای طراحی و دوخت لباس ، عروس و نامزدی و عقد و ...است. مزون عروس مکانی که با عنوان نمایشگاه لباس، بخصوص لباس های مجالس و به ویژه لباس عروس است . باید توجه داشت که مزون ها علاوه بر طراحی و دوخت لباس های عروس، در خصوص طراحی لباس عقد، طراحی لباس عروس کودک ، لباس مجلسی، لباس شب و نامزدی، پالتو، کت و دامن و کت و شلوار نیز فعالیت دارند. چنین مکان هایی در شهر لازم است زیرا یکی از مهترین نیازهای عروس خانم ها می باشد.  اگر مزون ها لباس هایی مطابق مد و سلیقه نوعروسان طراحی و دوخت کنند با اشتیاقی وصف ناپذیر از مد های رایج پیروی می کنند زیرا هم موجب رضایت ذهنی و هم موجب لذت جویی می گردد. در تهران مکان های متعددی است که چنین کاری را انجام می دهند ولکن در این نوشتار به طور اختصاری تعدادی از مزون های مطرح در میرداماد را معرفی می کنیم تا با خدمات آنان آشنا شوید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. مزون های محدوده میرداماد به دلیل تنوع فروان جز مکان هایی است که حرف واسه گفتن زیاد دارد و از نزدیک باید رفت ، دید و پسندید.



 مزون های محدوده میرداماد به طور کلی خدماتی همچون طراحی ، دوخت لباس عروس، طراحی و دوخت لباس عقد، طراحی و دوخت لباس نامزدی، دوخت و عرضه لباس شب، طراحی و دوخت لباس عروس کودک،طراحی و دوخت لباس مجالس، دوخت کت و دامن، دوخت کت و شلوار ، عرضه و فروش و اجاره انواع مدل های لباس عروس و لباس عقد، عرضه شنل و تور، تاج و خدماتی متعددی از این قبیل به شهروندان تهرانی ارائه می کنند. باشد که نو عروسان با انتخابی شیک و زیبا، شبی زیبا در ذهن و حافظه تصویری خود ثبت نمایند. اما یکی از مهمترین منطقه های تهران که مزون های لوکس را در خود جای داده است منطقه میرداماد است که مزون های این منطقه انواع و اقسام لباس های عروس نامزدی عقد مجلسی و ...را با دیزاین های مختلف و مدرن دارا است .


شاید کمتر از یک درصد احتمال داشته باشد که چیزی که مد نظر شماست و خواهان سلیقه شماست در این منطقه گیرتان نیاید از جمله بهترین های این منطقه می توان به مزون مهدوی ، مزون صفا  مزون رویال،  مزون شنل، مزون مد نو ،مزون پانته آ مزون نازنین" مزون نیکا ، مزون مظهری، مزون دیاموند، مزون اسکارلت و ....در منطقه میر داماد  می باشد که سعی می کنیم تا هر کجا که قادر بودیم توصیفاتی در این باره برای شما عزیزان ارائه بدهیم تا بتوانید با آشنایی و شناخت لباس مد نظر خود را انتخاب کنید.




مزون مهدوی : از جمله بهترین های تهران مزون عروس مهدوی است که  در منطقه میر داماد در خیابان  وزیری پور واقع شده است  این مزون در لیست مدرن ترین مزون های شهر تهران می باشد که توسط مدیریتی با کفایت همچون خانم مهدوی اداره میشود .مزون مهدوی با طراحی  منحصر به فرد و با پارچه های با کیفیت و مرغوب   وارد اتی بهترین وزیباترین لباس هارا تولید وعرضه میکنند و ارائه دهنده محصولی بی نظیر و بی بدیل به مشتریان عزیز می باشد و برای رفاه بیشتر عزیزان فروش آنلاین دارد و سفارشات اینترنتی با کمترین زمان به عزیزان ارسال می شود .مزون مهدوی از سرشناس ترین و معروف ترین مزون های منطقه میر داماد تهران می باشد که با کادری مجرب و خوش رو و با طراحی و دیزاین بی نظیر در خدمت رسانی به شما آماده است.



مزون صفا :  مزون صفا در لیست برترین های شهر تهران واقع شده است در خیابان میدان مادر میباشد   .این مزون با سابقه و تجربه درخشان در فروش انواع لباس های نامزدی عروس عقد مجلسی و ...می باشد  مزون صفا ارائه دهنده شیک ترین و منحصر به فرد ترین لباسان عروس با دیزاین  مدرن و طبق آخرین مد روز می باشد . مزون صفا علاوه بر این ها مورد توجه افراد معروف سینما  بوده است وفعالیت  درخشانی دارد و از مزون های با کیفیت با خدمات برتر در منطقه شمال تهران می باشد.


مزون رویال : یکی دیگر از برترین های تهران مزون رویال عبدی واقع شده در میدان محسنی می باشد این  مزون با سابقه درخشان و خدمت رسانی بی نظیر بی نظیر عزیزان از پر مشتری ترین مزون های این منطقه می باشد واین مزون یکی از بهترین  خیاطان و  فروشندگان لباس عروس در شمال تهران می باشد مزون رویا توسط آقای امیر حسین عبدی اداره می شود که ایشان از دوران نوجوانی  پا در عرصه طراحی و دوخت لباس های عروس نامزدی مجلسی و...نهاد که با تجربیات و آموزه های که از پدر خود بدست آورد توانست اداره کننده یک مزون چشم گیر همچون مزون رویال واقع در منطقه میر داماد می باشد مزون رویال تمامی پارچه های مورد استفاده خود را با کیفیت بالایی انتخاب میکند با بهترین کیفیت و طراحی حرفه ای  خدمت عزیزان ارائه میدهد.  میر داماد واقع شده  


مزون شنل:  مزون شنل از دیگر مزون های شهر تهران می باشد که در پاساژ  است ارائه دهنده انواع و اقسام لباس های عروس و نامزدی عقد مجلسی و ...باب سلیقه ها و اقشار مختلف می باشد این مزون فوق العاده دارای مدیریتی کاردان و لایق همچون خانم شهلا نجفیان می باشد که با مزون های معروف و مشهور خارج از کشور همکاری داشته و همینطور دختر ایشان نیز از جمله تحصیل کرده های عرصه صنعت مد و طراحی می باشد با طراحان وخیاطان  حرفه ای آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشد. مزون شنل یکی از حرفه ای ترین مزون های لباس عروس در منطقه میدان مادر یا محسنی می باشد .از جمله مزون های مدرن و نام آور تهران می باشد که علاوه بر لباس عروس در طراحی دیگر لباس های مجلسی و عقد و نامزدی کت و دامن شب حنابندان لباس ست دونفره لباس خواهر عروس و داماد لباس ساقدوش  و ....نیز فعالیت دارند که در نزدیکی خیابان میرداماد است.
 
مزون پانته آ:  مزون عروس پانته آ عرضه کننده انواع و اقسام لباس های عروس ترک با برند های  مطرح   می باشد دارای مدیریتی لایق و با کفایت می باشد که توسط آقای طبق آخرین مدل های سال اشعریون اداره می گردد مزون عروس پانته آ از بهترین های منطقه میر داماد می باشد که انواع لباس های عروس نامزدی عقد لباس های مجلسی و...با کادر مجرب و متخصص و با دیزاین مدرن در اختیار عزیز ان و مشتریان عزیز قرار میدهد مزون پانته آ در محدوه محسنی منتظر عزیزان می باشد

مزون نازنین: ارائه دهنده انواع لباس های عروس نامزدی عقد و مجلسی کت و دامن کت و شلوار می باشد 6 می باشد مزون نازنین از جمله با سابقه ترین و با تجربه مزون نازنین واقع در تهران میدان مادر در پاساژ  شروع کرد ه است و با مدیریتی با ترین مزون های این منطقه می باشد که فعالیت خود را از سال کفایت توسط بانوی گرامی خانم زهرا فواعدی شروع به کار کرده است و هم اکنون نیز با بهره گیری از نیرو های خلاق و کار بلد و خیاطان کار آزموده در لیست مزون های پر فروش لباس عروس قرار گرفته است .


مزون نیکا : از دیگر مزون های برتر تهران مزون نیکا میباشد که واقع در بلوار میر داماد است فروشگاه  عروس نیکا در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس های عروس با طرحها و مدل های مختلف و باب میل هر سلیقه و قشری در حال فعالیت می باشد و با استفاده از با کیفیت ترین و برتر ترین پارچه های با کیفیت آمریکایی دوخته می شوند. دارای کادری ماهر و با ذوق  که با طرح های که توسط دست انجام می شود کارهای تزییناتی زیبایی بر روی لباس ها انجام میدهند.


مزون مظهری : یکی دیگر از بهترین مزون ها برای نو عروسان زیبا رو مزون مظهری می باشد که در پاساژ  میدان مادر قرار دارد. این مزون با سابقه درخشان یکی از شناخته ترین مزون های منطقه میر داماد می باشد که وارد کننده ی برندهای مطرح وبه روز اروپایی وترک میباشد مزون لباس  مظهری دارای انواع لباس عروس ومجلسی تولید داخل ووارداتی میباشد  که  پرسنل مجموعه  با  خوش رویی و حسن برخورد از جمله پر مشتری  های تهران می باشد.


مزون لباس آرزو یکی از  مزونهای خوب محدوده ی میرداماد میباشد که تحت مدیریت طراح حرفه ای خانم آرزو خالقی بهترین وزیباترین لباس های عروس ومجلسی را طراحی میکنند دراین مزون طبق سلیقه ی شما همان لباسی طراحی ودوخته میشود که میخواهید.پس اگر دنبال سبک خاصی هستید و دنبال لباسی طبق آناتومی واندام خود هستید با خیالی آسوده به  مزون آرزو مراجعه کنید . -


مزون لایت نایت واقع درمیرداماد یکی از مزونهای خوب میباشد وانواع لباس های مجلسی ،لباس عروس ،لباس عروس طبق متدهای جدید ،مدلهای آستین دارو بدون آستین ،مدلهای ساده و مدلهای کارشده خلاصه هر مدلی از لباس عروس که بخواهید درمزون لایت نایت میتوانید ببینید .کارهای طراحان وخیاطان مجموعه با کیفیت بالایی ارائه میشود ودارای پرسنل متخصص وهنرمندی میباشد که میتواند برای انتخاب لباس عروستان  بهترین گزینه باشد.


مزون لیانا  با پرسنل حرفه ای وکاربلد در میرداماد واقع شده است و انواع مدلهای لباس مجلسی ،انواع لباس عقد ،انواع لباس عروس مطابق با هر سلیقه ای که باشید وهر بودجه ای که بخواهید برای خرید لباستان درنظر بگیرید درمزون لیانا میتوانید مناسب ترین لباس را تهیه کنید همچنین وارد کننده ی برندهای ترکیه واروپا با کیفیت بالا میباشد که برای برندپوشان میتواند انتخاب خوبی باشد. واقع در میرداماد میباشد.

مزون دیاموند یکی از مزون های دوره های طراحی ودوخت را در کشور ترکیه گذرانده اند و بهترین وزیباترین لباس ها را با پارچه های ترک طراحی ومیدوزند مناسب خانم هایی میباشد  که لباس های با کیفیت ترک را میپسندند. امیدواریم بهترین انتخاب را از بهترین مزونهای میرداماد انتخاب کنید و بهترین عروس سال شوید وبا زیباترین لباس در جشن رویایی خود حاضر شوید.

 
 
تاریخ درج: 1399/04/16
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون لباس عروس معروف در میرداماد از مجموع 0 امتیاز