استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون های عروس معروف غرب تهران

مزون های عروس معروف غرب تهران
مزون های عروس معروف غرب تهران :هر مراسم و مناسبتی دارای پوشش و طرز رفتار خاصی میباشد .لاکچری گردهای منطقه ی مرفه نشین  درجستجوی مزون لباس عروس درغرب تهران برای یافتن لباس های مد روز میباشند. میدانیم  نمی شود در مراسم عذاداری با تور سفید رفت، یا در جشن و شادی لباس مشکی پوشید، نمیشود برای رفتن به دانشگاه و مدرسه از لباسهای پر زرق و برق استفاده کرد.










هر مجلسی با دیدی متفاوت به هر شخصی نگاه میکند. و در مراسم عروسی هم اگر از تمام زرق و برقش بگذریم، از ناهار و شام و شیرینی دادن ها چشم پوشی کنیم،  و داماد و ماشینش را هم نادیده بگیریم مهمترین مسئله در عروسی لباس عروس می باشد.لباسی که جزو آیین و رسم و رسومات همه ی کشورها و ما ایرانی ها جا خوش کرده است و همه ساله هزینه بسیار زیادی صرف این مراسمات و لباسات می گردد که با اطلاعات کافی از مزونهای اطراف و با در دست داشتن کیفیت و قیمت ها می توان به صرفه ترین انتخاب را داشت. انتخاب لباسی با سلیقه و نظر هر فرد که لباسی که مانند فرشته ها شما را به نمایش بگذارند و حالا این وظیفه اطلاع رسانی را ما برای ماهرویان کشور عزیزمان انجام میدهیم. همانگونه که آگاهید تهران شهر بسیار بزرگی است و هر شهری بنا بر وسعتش جمعیت متغیری دارد که هر جمعیتی هم نیازهای وسیعی دارند که در این بحث ما میخواهیم موضوع شیرین ازدواج و عروسی حرف بزنیم و بحثی شیرین تر از عروسی موضوع لباس عروس است. گذشته از همه این حرفها تهران دارای مزونهای عروس متعددی می باشد که در این مقاله به مزونهای غرب تهران می پردازیم.  در غرب تهران مزونهای بسیار زیادی وجود دارند مزونهایی با اعتبار و سابقه ی سالیانه که در میان مردم بسیار شناخته شده اند. مزونهای لباس عروس متعددی در غرب و شمالغرب تهران وجود دارند که در زمینه دوخت و طراحی فعالیت عمده دارند. بسیاری از این مزونها نیز دارای آموزشگاهای معتبر می باشد که به صورت مستقیم به هنرجویان آموزش میدهند و اکثر این مزونها قبل از گرفتن سفارش اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهند تا انتخابی صحیح و مناسب داشته باشند. خانمها همیشه و در همه دوره ها با انتخاب لباس مشکل داشتند و دارند. برای جشن ها و مراسمات برای دید و بازدید، علی الخصوص برای شادیها  و این مشکلات خانمها تنها برای این است که خانمها معمولا دوست دارند در همه جا با ظاهری جدید و زیبا خود را به نمایش بگذارند.  از آنجایی که زن موجودی زیبا و ظریف است و باید به بهترین صورت ممکن این زیبایی را مطرح کنددر طرح و دوخت لباسهای بانوان ظرافت و دقت چشمگیری بکار میرود، لباسی که تمام عفت و زیبایی یک زن را رخ مینمایاند. اما بهترین و زیباترین لباسی که هر دختری از بدو تولد خود را با آن زیبا میبیند و آرزوی پوشیدن آن را دارد، لباس عروس است لباسی به نرمی بال فرشته ها و زیبایی درخشش ماه.

مزون لباس عروس معروف غرب تهران

یکی از مهمترین و بزرگترین دغدغه هر عروسی لباس عروس است لباسی که در زیباترین شب زندگی هر   درصد بر زیباییش می افزاید  عروسی و انتخاب و خرید چنین لباسی انقدر مهم است که تمام سوراخ سمبه های شهر را بگردی تا چیزی که متناسب با وقار و سلیقه تان باشد را پیدا کنید.  ما چندتا از برترین مزونهای غرب شهر تهران را  برایتان معرفی میکنیم که انواع لباس نامزدی، مجلسی و عروسی می توانید در این مزونها پیدا کنید.





مزون عروس فابرا:این مزون واقع در سعادت آباد تهران است که از جمله بهترین و سرشناسترین مزونهای  لباس عروس در غرب و شمال غرب تهران است و این مزون عروس معمولا برای کارهای صدا و سیما بکار میرود و مدیریت این مزون بر عهده کارشناسان معروف صدا و سیماست.  مزون فابرا با نام دیگر دی تو دی که با تجربه و قدمت چندین ساله اسم و رسم فراوانی در بین عروسهای ایرانی دارد.



مزون عروس زمانی: واقع در ستارخان تهران است این مزون فعالیت های چشمگیری در عرصه طراحی لباس در شبکه های مختلف تلویزیونی را دارد. مزون عروس زمانی از جمله بهترین مزونهای عروس ستارخان صادقیه است. این مزون طراحی لباسهای عروس متناسب با اندام و چهره عروس را دارد.علاوه بر این موارد این مزون فعالیت های تولید در عرصه آموزش نیز فعالیت دارد و دارای آموزشگاهای معتبر خیاطی است. نتیجه اعتماد عروسهای زیبای ایرانی دریافت لوح تقدیر از مراکز فرهنگی هنری و همکاری مستمر در سازمانهای دولتی و خصوصی است.



مزون عروس پریزاد: یکی دیگر از مزونهای برتر غرب تهران که واقع در اشرفی اصفهانی است مزون عروس  پریزاد است . این مزون علاوه بر تولید و طراحی لباسهای زیبای عروس به تمام مشتریان و خریداران گرامی مشاوره میدهد و با دادن اطلاعات کافی به آنها حق انتخاب با کمال میل میدهد تا با قیمت مناسب و به صرفه و سلیقه فردی انتخاب کنند.



مزون عروس دریس: یکی دیگر از مزونهای سعادت آباد مزون عروس دریس است که با مدارک عالیه از  کشورهای خارجه نظیر سوئد و اخذ چندین لوح تقدیر در جشنواره های بین المللی اسم و رسم چشمگیری دارد.  این مزون عروس دارای ایده و طراحی مستقیم و خاص است که از جدیدترین و بروزترین طرح ها و نقش ها بهره برده است و با بهره گیری از نکات و ظرافت کاری بی نظیر زیبایی شما را دوچندان نشان میدهد.


مزون عروس شیرخانی: واقع شده درمنطقه شمال غرب تهران در سعادت آباد است. این مزون که با نام 6 خانه مد شیرخانی شناخته شده است از بهترین و با کیفیت ترین مزونهای عروسی است که از طراحی و نقش بی نظیر برخوردار است .با اجناس و پارچه های مارک و بی نظیر صادر شده از کشورهای آمریکا و فرانسه با سنگ های تزیینی و قیمتی مدرن و جدید کار شده است.  


مزون عروس آینه ساپ در ستارخان است و واقع شده در منطقه غرب تهران است.  طراحی و دوخت انواع لباسهای عروس با مدرن ترین و جدیدترین طرحها.  طراحی انواع لباس محجبه و پوشیده با سایز بزرگ و کوچک و مناسب با بودجه عروسهای زیبا. این مزون با در نظر گرفتن قیمت ها و سایز بندی عالی بهترین از جمله بهترین مزونهای غرب تهران میباشد.




مزون عروس گل یخ: دیگر مزون معتبر واقع در سعادت آباد مزون عروس گل یخ است که با استفاده از  اجناس با کیفیت و فرانسوی طراحی و دوخت شده است. این مزون با تضمین ویژه عروس، نامزدی، لباس شب اجاره میدهد و به فروش میرساند. علاوه بر این موارد مزون عروس گل یخ دستکش، چتر، تور، کلاه و...نیز اجاره میدهد.



مزون عروس پرنا:این مزون نیز واقع در سعادت آباد میباشد و وارد کننده انواع لباس عروس از ازمیر ترکیه  است. با کیفیت و طراحی زیبا به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه میشود.انواع لباس با سایزهای کوچک و بزرگ با آستین و بدون آستین و مدلهای مختلف در طرحها و رنگهای متنوع.   تهران در بلوار فردوس



از جمله برترین مزونهای لباس عروس منطقه M and M -مزون عروس عروس ام اند ام میباشد. این مزون علاوه بر طراحی و دوخت لباس عروس، لباسهای مجلسی مثل کت و دامن، کت و شلوار، مانتو، و همینطور جهیزیه عروس نیز ارائه میدهد. مزون عروس ام اند ام از جمله بهترین و برترین مزونهای لباس عروس در غرب تهران میباشد.



مزون عروس والس:این مزون لباس عروس واقع شده در اکباتان. بیش از یک دهه تجربه و سابقه کاری دارد. طراحی و دوخت لباس عروس و لباسهای مجلس لباس شب ، کت و دامن، و...از جمله فعالیت های این مزون است که با قیمت های ارزان و کاملا مناسب با تمام اقشار است. مزون عروس والس همه نوع لباس با آستین بدون آستین و با طرحها و سلیقه های متنوع سفارش میپذیرد.


 
مزون عروس آنجل واقع شده در صادقیه، با خیاطی مستقیم در همان مزون که با سلیقه و سفارش شما لباس مورد پسند شما را تحویل میدهد. انواع لباس مجلسی و نامزدی لباس شب کت ودامن کت و شلوار از جمله بهترین مزونهای آریا شهر میباشد.


مزون عروس سرای ایرانیان: ارائه دهنده انواع لباس عروس، خواستگاری، لباس شب، لباس مجلسی، مانتو، اسپرت، عقد حنابندان میباشد. این مزون بسیار شیک در شهرک غرب تهران است. طراحی و دوخت با سفارش و سلیقه مشتریان است.


مزون عروس ژامک: مزون و خیاطی لباس عروس ژامک که در اشرفی اصفهانی واقع شده است. این مزون علاوه بر طراحی خیاطی مستقیم، آموزش نیز میدهد. آموزش جدیدترین و مدرنترین مدلهای لباس مجلسی، نامزدی، خواستگاری و... این مزون لباس عروس با ظرافت و زیبایی که در محصولات خود بکار می برد دارای مشتریان فراوانی علی الخصوص در نزدیک پونک است.


مزون عروس فلاویا: از جمله مدرن ترین و شیک ترین مزونهای عروس در سعادت آباد مزون عروس فلاویا را به  صورت مستقیم و بدون واسطه خدمت میباشد. این مزون عروس لباسهای عروس ترک مدلهای مشتریان عزیز عرضه میکند. و همینطور ارائه انواع لباس عروس مطابق با سلایق و رسومات هر خانم زیبا، لباسهای بلند و کوتاه،مناسب برای کیپ های اسپرت، مراسمات عقد و عروسی و حنابندان را میتوانید از این مزون خریداری کنید.



مزون عروس مرسانا: از جمله بهترین پیشنهادات برای عروس خانمها و نو عروسان زیبا مزون عروس مرسانا در سعادت آباد است. این مزون عروس در شمال غرب تهران قرار دارد و ارائه دهنده انواع لباس عروس، لباس نامزدی، مجلسی، عقد و خواستگاری و حنابندان و پاتختی میباشد. این مزون با عرضه بهترین و زیباترین لباسها برای انواع مراسمات با فرهنگهای متنوع باب سلیقه های همه مشتریان عزیز است.


مزون عروس رزت : عرضه کننده انواع لباسهای عروس ترک و ایتالیایی می باشد که بصورت آماده خدمت عزیزان ارائه میشود. مزون عروس رزت در غرب تهران در مرزداران واقع شده است. این مزون انواع سفارشات دوخت مخصوص شب عروسی، مجلسی، لباس نامزدی، لباس شب با جدیدترین و مدرن ترین طرحها و نقش ها را پذیرا میباشد.و با قیمت مناسب تحویل علاقمندان میدهد.


مزون عروس ژیهات:از جمله مراکز سرشناس و معتبر برای طراحی و دوخت لباسهای عروس، لباس مجلسی، لباس شب، لباس عقد و محضری است که در سعادت آباد واقع شده است مزون ژیهات میباشد. این مزون قبل از گرفتن سفارش مشاوره لازم را به مشتریان گرامی عرضه میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.


مزون عروس شینا: ارائه زیباترین و مدرن ترین لباسهای عروس و نامزدی که در سعادت آباد در غرب 19 سال تجربه و سابقه کاری میباشد نتیجه این اعتماد و اعتبار مردم نسبت به تهران واقع شده است. دارای این مزون دریافت چندین لوح تقدیر و تندیس بانوی کار آفرین میباشد خدمات دیگر این مزون مشاوره کاملا رایگان و تخصصی نسبت به مشتریان عزیز است مزون عروس شینا با خدمات ویژه و حیاطی زیبا و خاص پذیرای دوستان عزیز میباشد.


مزون عروس ایشا: از جمله شیک ترین مزونهای عروس در شهرک غرب تهران مزون عروس ایشا میباشد. و وارد کننده زیباترین و مدرن ترین لباسهای عروسی از ترکیه میباشد و دارای انواع لباسهای عروسی پوشیده و باز جلو باز و پشت باز آستین کوتاه آستین بلند مدل ماهی اسکارلت و. ..است لباسهایی با هر نوع سلیقه و ایده در این مزون یافت میشود. و نکته قابل توجه دیگر که باید در این بحث به آن بپردازیم طراحی مستقیم بر اساس سایز و نوع نگرش عروس زیبایمان می باشد




شاید برایتان پیش آمده باشد که برای پرو لباس رفته باشید و قدتان یا وزنتان به شما خرده گرفته باشند یا هستند خیاطانی که به شما گفته  باشندوزن شما بیش از حد تصور است سایز شما لباس نیست و با ناراحتی مکان را ترک کرده باشید. اما باید مژده بدهم که این مزونها در نهایت ظرافت و نکته بینی درصد نکته لباس شما را به گونه ای طراحی میکنند که بیشتر از هر چیزی زیبایی شما به چشم بخورد و نا خوشایند ظاهر شما را بپوشاند. و نکته دیگر نیز اهمیت دادن این مزون ها به عقاید شما دوستان می باشد شخصی دوست دارد لباسی باز و آزاد داشته باشد بدون محدودیت ها اما شخصی دیگر دنبال لباسی پوشیده و محجبه است که تمام بدنش را بپوشاند تمام این ظرافت کاریها در کمال زیبایی مورد توجه طراحان و خیاطان خوب ما قرار گرفته است پس هیچ نیازی به نگرانی نیست شما فقط باید بپوشید و زیباترین شبتان را در زیباترین شکل ممکن بگذرانید. ما حس پرنسس بودن را در شما زنده خواهیم کرد. فقط کافیست اعتماد کنید همین نتیجه اعتماد شما پیشرفت ماست همانگونه که قبلا هم این اعتماد را نسبت به ما نشان دادید بگذارید به پای اعتبار شما چهره ای زیبا و ماندگار در ذهن ها به یادگار بگذاریم و صورتی خوش از ما و همکارانمان در ذهن شما. معامله ای با دو سر سود البته همراه با خوشنودی شما.
 
 
تاریخ درج: 1399/04/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون های عروس معروف غرب تهران از مجموع 0 امتیاز