استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون های لباس عروس شریعتی

مزون های لباس عروس شریعتی
مزون های لباس عروس شریعتی : در خیابان شریعتی بهترین فروشندگان و تولیدی های لباس عروس  و مزون های لباس فرمالیته ، عقد ، نامزدی ، خواستگاری و عروسی قرار دارند . بهترین برندهای فروش لباس عروس زنانه و دخترانه در مقاله امروز سایت دوشیزه معرفی شدند
 










 
یکی از انتخاب های مهم برای عروس خانم ها در کتار سایر مقدمات عروسی انتخاب یک لباس عروس شیک، به روز و هزینه مناسب می باشد. ابن لباس باید تمام معیار ها، سلیقه و ویژگی های دلخواه او را داشته باشد در عین حال زیبایی منحصر به فردی نیز داشته باشد.اما یادمان نرود که انتخاب لباس برای یک مراسم خاص اعم از عروسی، نامزدی، تولد و بسیاری دیگر از مراسم ها برای هر بانویی دیگر مهم تلقی می شود. میزان اهمیت این انتخاب برای عروس های دوست داشتنی کمی بیشتر می شود. به این دلیل که این رو زخاص فقط یکبار د رزندگی آن ها رخ می دهد و به طبع لباس آن باید ویژه و خاص باشد تا خاطره ساز شود. این موضوع تا آن جا مهم است که برای پیدا کردن این لباس ویژه ممکن است کل منطقه زندگی خود را برای یافتن آن جست و جو نمایند. مزون ها لباس در خیابان شریعتی مکان هایی هستند که به رفع این دل نگرانی ها پرداخته اند. که به بررسی آن ها می پردازیم.
 
مزون لباس عروس تهران
طراحی، دوخت در کنار اجاره یا فروش لباس مزون های لباس مجموعه هایی هستند که هم در جهت فروش لباس های عروس آماده فعالیت می کنند و هم طراحی و دوخت لباس. بعضی از مزون ها شعبه ای از یک مزون معروف و برند معتبرند که فقط اقدام به فروش لباس های آماده در طرح و مدل هایی متناسب با اخرین متد ها ی روز دنیا می کنند. مزون رزا کلارا در خیابان شریعتی یکی از این مزون ها می باشد که زیر نظر برند معتبر و جهانی بارسلونا در اسپانیا اقدام به ارائه خدمات خود کرده است. یکسری از مزون ها هم هستند که در کنار فروش و یا اجاره لباس های عروس آماده لباس مورد نظر شما را طراحی کرده و به شکلی تمیز و هنرمندانه دوخت می نمایند. در این زمینه مزونی موفق تر است که در درجه اول طراحان حرفه ای، باتجربه و کاملا متخصص در زمینه های طراحی، پارچه و انواع دوخت داشته باشد و در درجه دوم در طرح ها و مدل های خود از ژورنال ها و مدل های روز دنیا کمک بگیرد چنانچه همه ما می دانیم دنیا با مد پیش می رود و حرفه ای ترین و جدیدترین متد ها در جلب مشتری موفق ترند.
 
پیدا کردن یک مزون خوب و دلخواه به شکل هایی مختلف صورت می گیرد که عوامل موثری هم در انتخاب این مزون مد نظر اثر گذار است.
 
راه های تبلیغاتی مزون ها چیست ؟؟؟
یک مزون برای ارائه خدمات خود اقدام به تبلیغات می نماید و این تبلیغات یا از طریق پخش بروشور صورت می گیرد و یا از طریق اینترنت و صفحه های مجازی و شبکه های تلگرام و اینستاگرام. با توجه به گسترش اینترنت در بین مردم و توجه بسیاری از افراد به دنیای مجازی، بعضی از مزون ها در تلگرام و اینستاگرام صفحه ای مربوط به خود دارند که در آن تصاویری از مدل ها و تخصص های خود ارائه می دهند. کاربران در این صفحات نظرات خود را در رابطه با این مزون و کیفیت خدمات آن، قیمت و حتی رفتار پرسنا به اشتراک می گذارند و یا با هم تبادل نظر می کنند. با مراجعه به این صفحات می توانید نه تنها در مورد مزون مورد نظر اطلاعات بگیرید بلکه درجه کیفیت و خوبی این مزون ها از طریق خواندن نظرات معلوم می شود. کافی است در موتور جستجوی اینترنت نام منطقه خود را وارد کنید تا این مزون ها و نحوه عملکرد آن ها را بشناسید. طرح خوب ، مکان مناسب و رفتار بجا در یک مزون خود باعث می شود که بدون دادن هزینه ای تبلیغ کار خود را به مشتریانتان بسپارید. هر مشتری راضی معرفی خوب برای مزون شما به دیگران می باشد و توجه به این نکته و گذاشتن تمام توان برای کسب رضایت عموم مشتریان در آینده و اقدام دوباره مراجعه کننده خیلی حائز اهمیت است. افراد مشکل پسند به انواع مزون های لباس مراجعه می کنند تا بتوانند یا مدل خود را ازبین مدل های موجود بگیرند و یا مدل خود را با توجه با سایز خود سفارش دهند.
 
عروس ها و معیار های انتخاب مزون عروس خانم ها مزونی را انتخاب می کنند که معتبر باشد ، مدل های به روز و متناسب با فرهنگ و سلیقه های مختلف داشته باشد، طراحان و خیاط های با تجربه و حرفه ای داشته باشد که در کنار طراحی و دوخت بتوانند افراد را در جهت انتاخب مدل مناسب لباس راهنمایی و مشاوره کنند تا لباسی متناسب با ظاهر، چهره و سلیقه خود بیابد، امکانات دوخت طرح مد نظرشان در صورت لزوم داشته باشد، مکانی شیک و مناسب باشد، تجهیزات و امکانات کامل تری داشته باشد و در کنار همه این عوامل هزینه مناسب تری داشته باشد.
 
اگر در شرف ازدواج هستید و از این بابت نگران هستید آرامش خود را حفظ کنید و با دانستن این موضوع که مزون های زیادی در اطراف شماست که می توانید در نهایت لباس مورد علاقه خود رادر یکی از آن ها بیابید و یا بخواهید بدون استرس کار خود را شروع کنید.
 
معرفی مزون های خیابان شریعتی در خیابان شریعتی تهران مزون های لباس زیادی دارد که عده ای به طور تخصصی فقط در زمینه طراحی ، دوخت و ارائه لباس های عروس می کنند و عده ای در کنار سایر خدمات مربوط به عروسی مثل سالن زیبایی این خدمات را نیز دارند. در دنیای مد و لباس و سلایق متفاوت عروس ها این مزون ها در تلاشند و تمام سعی خود را به کار می گیرند تا در این رقابت پیشتاز باشند.
 
در ادامه این مقاله، تعدادی از این مزون ها را جهت آشنایی با خدمات و نحوه ارائه این خدمات معرفی می کنیم.
 
مزون سپید بخت  این مزون که در خیابان شریعتی (دوراهی قلهک) در شمال تهران واقع شده است در زمینه لباس عروس فعالیت می کند. طراحان متخصص و حرفه ای این مزون با تجربه ای طولانی نه تنها در تهیه لباس عروس و لباس شب نامزدی بلکه در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس شب ، کت و دامن، مانتو، لباس مجلسی و ... پیش رفته است. دادن مشاوره و راهنمایی هایی کادر این مزون در زمینه لباس و مدل آن به مشتریان از خصوصیات دیگر این مجموعه می باشد. مدل های این مزون طبق ژورنال های روز دنیا ارائه می گردد پس نگران قدیمی شدن مدل ها نباشید.
 
مزون سبز قبا با مدیریت خانم در خیابان شریعتی قرار دارد. بانوان با سلیقه های مختلف می توانند با گرفتن وقت قبلی به این مجموعه مراجعه کنند زیرا که مزون سبز قبا همراه با کادر مجرب و متخصص خود اقدام به ارائه انواع لباس های اسپرت و یا مجلسی ، لباس عروس، ترک ، عصر و ... نموده است. البته لباس ها کاملا مطابق سلیقه شما دیزاین می شود. آموزش خیاطی یکی دیگر از خدمات این مزون است. ابتدای خیابان دربند در خیابان شریعتی می باشد.
 
مزون فاطمیه  کادر با تجربه و متخصص هر نوع لباسی که به عروس و مراسم عروسی مرتیط می شود طراحی کرده و می دوزد. لباس عروس، لباس شب، لباس نامزدی، لباس ساقدوش از جمله خدمات این مزون می باشد. درست است که لباس عروس را مطابق سلیقه و سفارش مشتری طراحی می کند . با تجربه سالیان زیاد فعالیت خود در خیابان شریعتی می باشد. انواع هنر های خیاطی و انواع روش های دوخت در این مزون نیز آموزش داده می شود و در نهایت مدرک ارائه می شود.  
 
مزون رزا کلارا این مزون در خیابان شریعتی قرار دارد. مزون رزا کلارا یکی از شعبه های این مجموعه بزرگ است که شعبه اصلی آن در بارسلونای اسپانیا قرار دارد و نام دیگر آن نیز بارسلونا می باشد. کار اصلی این مزون طراحی و دوخت لباس های شیک، کلاسیک و مدرن عروس بوده که در نهایت زیبایی و سادگی برای مشکل پسندان ارائه می شود. علاوه بر این ها لباس شب و مجلسی در حیطه فعالیتی این مزون قرار دارد. شعبه های مختلف این مزون در بسیاری از کشور ها شکل گرفته است و این برند معروف در هر کشوری خود را با نوع سلایق و
فرهنگ آن جامعه وفق داده و توانسته توجه بسیاری از اقشار جامعه ورود یافته را به خود جلب نماید. ویژگی منحصر به فرد این مزون حضور و استفاده از برترین طراحان در حوزه طراحی لباس به نام کریستین لاکروا، ظهیر مراد و کارل لاگر فیلد می باشد که با خیال راحت می توانید طراحی لباس های مورد نظر خود را با هر نمونه و شکلی که می خواهید به این گروه واگذار کنید. از نظر قیمت این مزون در سطح گران قرار دارد.
 
لباس عروس، نامزدی و شب کتی  مدیریت این مزون در محدوده شریعتی بر عهده خانم عباسی می باشد. علاوه بر مدیریت خانم عباسی که مدرس صدا و سیما و کارشناس مجله کودک بوده خود از طراحان با تجربه این مجموعه است. در این مزون نحوه طراحی و ارائه الگو برای طرح به هنرجویان و علاقمندان آموزش داده می شود. با توجه به سفارش مشتری و هم چنین اندازه های او از بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها جهت دوخت لباس استفاده می شود. مدل های مختلف لباس و متناسب با مراسم های مختلف در مزون کتی ارائه می گردد. خدمات و فعالیت های کتی در زمینه لباس عروف، لباس نامزدی، کت دامن، کت شلوار، مانتو، لباس مجلسی و شب و پالتو نیز می باشد. از جمله ویژگی های متمایز این مزون امکان خرید لباس از آن می باشد که در صورت سفارش برای مشتری ارسال می گردد.
 
مزون عروس نوشین (خیاطی و مزون)  مزون نوشین  با مدیریت خانم نوشین امامی جز مزون های موجود در خیابان شریعتی است. در این مزون لباس عروس، شب و نامزدی توسط تیمی حرفه ای از طراحان و خیاط ها تهیه می شود. برای دادن سفارش خود جهت طراحی و دوخت باید با این مزون تماس بگیرید و برای حضور در آن جا وقت بگیرید. طرح ها و دوخت لباس ها به شکل مدرن و طبق آخرین ژورنال ها ارائه می شود.آموزش خصوصی خیاطی اگر بخواهید به این مزون مراجعه نمایید.
 
مزون لباس عروس پیوگان  در تهران چندین شعبه دارد که یکی از شعبه های آن در شریعتی قرار دارد. یک مزون لوکس و شیک با مکانی تمیز و مجلل می باشد. آن چه که در این مزون با خیلی از مزون های تهران تفاوت دارد این است که پیوگان تنها در زمینه فروش لباس عروس فعالیت دارد و اگر دنبال طراحی لباس مد نظر خود هستید این مزون قادر به طراحی و دوخت پیشنهادی شما نیست. با مراجعه به این مزون شما با انواعی متنوع و به روز از لباس های عروس مواجه می شوید که در صورت سفارش مزون آن را از اسپانیا وارد می کند. قیمت ها در این مزون بسته به مدل و نوع پارچه لباس متفاوت می باشد اما اگر لباسی جذاب می خواهید هزینه بیشتری را می طلبد. در واقع از لحاظ قیمت پیوگان در سطح گران و جز مزون های لوکس تهران می باشد. با دادن سفارش لباس نیمی از هزینه به عنوان بیعانه دریافت می شود و بعد از پرو و اندازه کردن سایز لباس تمام هزینه دریافت می گردد.
 
مزون لباس ویانا  در خیابان شریعتی قرار دارد و متاسفانه خدماتی در جهت طراحی و دوخت لباس انجام نمی دهد. با این وجود  دامن ، عروسی، شب و مجلسی را طبق اخرین متد های روز وارد می کنند – این مزون انواع لباس های کت و بیشتر یک واردکننده و فروشنده می باشند.لباس ها را از ترکیه وارد می کند. امیدوار باشید بتوانید مدل مد نظر خود را در ژورنال های این مزون بیابید.
 
فام مزون  از دیگر مزون های خیابن شریعتی می باشد. بهتر است بدانید که این مزون نه تنها اقدام به ارائه لباس عروس و دیگر لباس ها می نماید بلکه خدماتی متنوع دیگر از جمله طراحی و دکور سفره های عقد مجلل نیز ارائه می دهد. علاوه بر لباعس های عروس از نوع ترک، لباس های دیگر از نوع شب و یا مانتو نیز دارد.
 
مزون لوپین  یکی دیگر از مزون های خیابان شریعتی بوده که با کادری شایسته و به روز مرکزی برای ارائه لباس های مرغوب و مدرن خارجی با برند های معتبر می باشند. اگر به دنبال برند خارجی و طرح هایی خارج از کشور هستید به این مزون مراجعه کنید.

تاریخ درج: 1399/05/09
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون های لباس عروس شریعتی از مجموع 0 امتیاز