استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون های معروف پونک منطقه 2 و 5

مزون های معروف پونک منطقه 2 و 5
مزون های معروف پونک منطقه 2 و 5 :در منطقه پونک تهران مزون های زیادی هستند تا با کمال میل امکانات و خدمات  ارزنده و با کیفیت خود را با نهایت افتخار به شما تقدیم نمایند.
 











اگر دنیا دو روز باشد یک روز خیلی مهم دارد و اگر هزار روز هم باشد یک روز خیلی مهم دارد. و آن روز ، روز عروسی شماست. روزی که همه و همه به شما نگاه می کنند چون تنها کسی هستید که می درخشید. قطعاً آدمهای زیادی را می شناسید که وقتی به عکس های عروسی شان نگاه می کنند ، یا به لباس عروسشان می خندند یا به خاطر از مُد افتادن و توی بورس نبودن لباسشان پشیمان اند و یا حتی گاهاً بعضی ها حرصشان تنها به خاطر این است که لباس به تن آنها زار می زند. پیدا کردن یک مزون خوب که توانایی این را داشته باشد تا از شما در مهم ترین شب زندگیتان یک ستاره بسازد ، کار آسانی نیست اما غیر ممکن هم نیست.  مهم ترین ویژگی یک مزون لباس عروس خوب این است که بیشتر از لباس عروس هایش به شما اهمیت بدهد. یک تیم حرفه ای ابتدا اندام و سایز شما را آنالیز میکند و پس از آن روی انتخاب جنس پارچه، رنگ، کوتاه ، بلند یا دنباله دار بودن لباس و طرح تور سر با شما به نتیجه میرسد. این کار باعث رضایت شما و آسودگی خیال طراح لباستان می شود.

معروف ترین مزون های پونک غرب تهران

چقدر برایتان پیش آمده است که به عروسی هایی بروید که با وجود ساده و کم زرق و برق بودن لباس عروس ، جذابیت عروس نقل دهان همه باشد ؟ یا برعکس ، عروس هایی را دیده اید که لباس های فوق العاده جذاب و گران قیمتی پوشیده اند اما  تنها به دلیل این که لباس با اندام عروس تناسب ندارد، در نظر میهمانان عروس جذابی نباشند. پونک تهران مکانی است برای یافتن مزون لباس عروس که به شما برای داشتن یک شب رویایی کمک می کند. عروسی و تدارکاتش انرژی زیادی از شما می طلبد ، حداقل برای انتخاب لباس عروس زحمت خود و همسرتان را برای پیدا کردن مزون لباسی که بتوانید به آن اعتماد کنید را دو چندان نکنید. پونک تهران، بهترین انتخاب برای راحت کردن خیال خودتان از بابت لباس عروس است. تیمی مجرب و با سلیقه که برای رضایت مشتری با نهایت دقت و حوصله که با بهترین و جدیدترین مدل ها ، پارچه ها، و خیاطان چیره دست آماده ی ارائه خدمات هستند.  این را هم فراموش نکنید که یک مزون لباس عروس واقعی به سلیقه ی شما در انتخاب لباس عروس دست رد نمی زند و با نهایت ظرافت توانایی طراحی و دوخت لباس عروس های سفارشی شما را داراست. پیشنهاد من به شما این است که برای مهم ترین شب زندگیتان ، در انتخاب مزون لباس عروس و سفارش لباس عروس دلخواهتان حسابی وسواس به خرج دهید . . . انتخابی کنید که سال های بعد ، عکس های عروسی تان باعث لبخندتان شود.



با ما ،لبخند خود را تضمین کنید برای هر خانمی زیباترین و نابترین شب زندگی اش شب عروسی اش می باشد، شبی که فقط یکبار اتفاق می افتد و تنها یکبار با دل و جان برای آن ذوق دارد. و پوشش اکثر خانمها در این شب پر فیض تور سفید می باشد، می گویم اکثر چون با توجه به رسم و رسومات در بعضی شهر ها و طایفه ها بسته به نوع علاقه فرد لباس محلی را برای لباس عروس می پسندند. اما خب بگذریم از رسومات چیزی که الان بیشتر رایج است تور سفید عروس است . لباسی زیبا و با صلابت برای زیبا رویان و فرشتگانی که با شاهزاده رویا هایشان راهی خانه بخت می شوند. و این موضوع به یک نیاز اساسی بشر تبدیل شده است و متناسب با این نیاز در همه ی شهر ها و استانها گالری ها و مزونهای فراوانی ایجاد شده است که طراحان و خیاطان ماهر و زبر دستی نیز آماده خدمت رسانی به عروسان عزیز می باشد. اما انتخاب لباس عروس انقدر مهم و جدی است که نمی شود خودسرانه در هر گالری و مزونی هر لباسی را پرو و انتخاب کرد و باید لباسی را انتخاب کنیم که متناسب با سایز و اندام شما باشد که زیبایتان را دو چندان نشان دهد. پس باید برای انتخاب لباس مناسب اطلاعات کافی داشته باشد تا پشیمانی در برنداشته باشد.  در این مقاله به چندین مزون واقع در پونک می پردازیم که در لیست بهترین و سرشناسترین مزونها قرار گرفته است و بی شک بهترین انتخابها را در این مزونها می توانید داشته باشید.

 مطمعن باشید با اعتماد به ما می توانید انتخابی درست تر و بهترداشته باشید. مزونهای پونک آنقدر سرشناس و شناخته هستند که نیاز چندانی به توضیح نیست و ما فقط در این مجموعه می خواهیم برای آگاه تر شدن شما تعدادی از مزون های پونک را به معرف حضور شما برسانیم. ازجمله مزون های پونک میتوان به مزون لباس عروس ژامک، مزون ترمه، مزون آرامیس،مزون پریزاد و. ..اشاره کرد. این مزونها در غرب وشمال غرب تهران قرار دارند. مزونهای پونک علاوه بر لباس عروس انواع لباس های  شب، لباسهای مجلسی، تولد، نامزدی، عقد و. ..نیز ارائه میدهد.اکنون چند نمونه از این مزونها را به صورت تک تک با چکیده ای از اطلاعاتمان برای شما بازگو میکنیم تا هم شما بیشتر آشنا شوید و هم اینکه ما وظیفه ای در قبال شما انجام داده باشیم.  اما قبل از این باید ذکر کرد که اکثر این مزونها در محدوده میدان پونک، اشرفی اصفهانی، سردار جنگل و میرزا بابایی، بلوار هیملا، شهرک نفت وسیمون بولیوار واقع شده اند. همینطور دارای تولیدی و خیاطی و   بویژه حوالی چهار راه پونک است.


مزون ژامک: طراحی و دوخت و آموزش به صورت مستقیم در این مزون به مشتریان عزیز عرضه میشود.  هر طرح و نقشی که بپسندید در این مزون یافت می شود. مزون ژامک که در سمت خیابان اشرفی اصفهانی نرسیده به پونک در غرب تهران است ارائه دهنده انواع لباس عروس، لباس مجلسی، عقد، نامزدی و حتی لباس ساقدوش می باشد. بابهترین و برجسته ترین پارچه ها و سنگ های تزییناتی.  مزون ژامک انواع و اقسام لباسهای مخصوص همه قشر ها پوشیده و باز بلند و کوتاه، جلو باز و جلو بسته، آستین بلند و آستین کوتاه و مدلهای جدید و متنوع ازجمله مدل ماهی و پف دار و. .. گذشته از این همه تنوع مزون ژامک برای رفاه دوستان عزیز و رهایی از دغدغه مالی با قیمت بسیار مناسب به عزیزان بهترین نوع و کیفیت را ارائه می دهد پس دیگر نیازی نیست نگران هزینه ها هم باشید.


مزون ترمه: طراحی و دوخت انواع و اقسام لباسها با مناسبت های متفاوت برای عقد، ازدواج محضری،  نامزدی ، لباس شب، لباس مجلسی، کت و دامن، کت و شلوار و. .. می باشد.  متری گلستان، نزدیک چهار راه پونک می باشد. مزون این مزون در غرب تهران واقع شده است در خیابان ترمه همگام با آخرین مدلهای سال و مدرن ترین و جدید ترین طرح ها و نقش ها بهترین لباس را برای شادیهایتان در اختیار شما می گذارد. علاوه بر این ها مزون ترمه نیز بصورت مستقیم آموزش خیاطی و طراحی می دهد و برای هنر جویانی که به دلیل مشغله کاری نمی توانند صبح ها سر کلاس ها بیایند عصر کلاسها را   تهران می باشد.5 و 2برگزار می کند. مزون ترمه از معروفترین مزون های منطقه


مزون آرامیس : مزون آرامیس در غرب تهران درپونک، انتهای بلوار اشرفی اصفهانی در خیابان سیمون  بولیوار واقع شده است. طراحی انواع لباس عروس و لباس های مجلسی و شب طبق آخرین ژرنال ها و مدل  از جمله مهمترین ویژگی های این مزون میباشد. دارای پرسنل مجرب و متخصص که با های سال ظرافت و حوصله به سفارشات شما عزیزان رسیدگی خواهند کرد .مزون آرامیس علاوه برلباس، عروس انواع سفارشات برای عقد، محضری، نامزدی، تولد، مجلسی، لباس شب، کت و دامن و کت و شلوار و. ..را پذیرا می باشد.


مزون پریزاد: این مزون در خیابان اشرفی اصفهانی نرسیده به بلوار مرزداران واقع شده است. با مدیریت  مجرب و متخصص که توسط خانم بهرامی اداره می شود دارای حرفه ای ترین و ماهر ترین طراحان و خیاطان می باشد .مزون پریزاد ارائه دهنده انواع لباس عروس، لباس شب، لباس نامزدی، لباس مجلسی، مثل کت و دامن و کت و شلوار و. .. می باشد .این مزون از جمله بهترین و معتبر ترین مزون های غرب تهران می باشد اگر دنبال مزونی با اطمینان و اعتبار صد در صدی هستید حتما به مزون پریزاد سر بزنید.


مزون مینا:از جمله بهترین و سرشناس ترین مزون های سمت غرب تهران می باشد که در محدوده ی  پونک، سردار جنگل و اشرفی اصفهانی واقع شده است. ارائه دهنده انواع لباس های عروس،عقد، محضری؛، نامزدی، مجلسی و. .. با اقسام و انواع مدل ها و طرح ها ی جدید و مدرن و متناوب با سلیقه ها و رسومات هر فرد می باشد با سایز های بلند و کوتاه و پوشیده وباز می باشد.
 
مزون زد اند زد: در غرب تهران است در محدوده پونک می باشد و یا آدرس دقیق تر در بلوار همیلا و کوچه می باشد. مزون زد اند زد از طراحی و دوخت منحصر به فردی بر خوردار می باشد. این 2 واحد 6 اقاقیا پلاک مزون ارائه دهنده انواع لباسها ی مجلسی و عروسی و لباس شب، کت و دامن، کت و شلوار، و. ...می باشد.

مزون آتوسا: از جمله دیگر مزونهای برتر غرب تهران واقع در محدوده پونک، سردار جنگل، کوچه حیدری  می باشد. دارای طراحان و خیاطان زبده و ماهر دارای ظرافت کاری واحد مقدم، برج جام جم بلوک بی نظیر ارائه دهنده لباس های مجلسی، لباس های عقد، لباس های محضری، لباس شب، نامزدی و. .. می باشد .این مزون دارای طراحی و دوخت به صورت مستقیم می باشد.

مزون زینلی:مزون زینلی یکی از مزونهای پرمخاطب پونک میباشدکه در محدوده پونک میرزا بابایی، جنب   می باشد.پارکینگ شهر وند،پاساژ غدیر طبقه دوم واحد طراحی و دوخت انواع واقسام لباس های شیک و مدرن باب هر سلیقه و عقیده ای با سایز های متفاوت دراین مزون وجود دارد. بدون نگرانی بی شک سایز خود را در این مزون پیدا خواهید کرد و حتی لازم نیست نگران چاقی و لاغری خود باشید چون با ظرافت کاری بی نظیر بیشتر زیبایی شما را نمایان میکند تا عیب های شما را. پس بدون نگرانی انتخابی شایسته خواهید داشت.

مزون گلبرگ : از جمله دیگر مزونهای واقع در غرب تهران در محدوده پونک می باشد. طراحی و دوخت  به صورت مستقیم توسط کارورزان ماهر و متخصص با ظرافت و زیبایی خاصی صورت میگیرد.با سایز بندی های متنوع کوتاه و بلند با اقسام و انواع طرح ها با آستین و بدون آستین مزون گلبرگ همه نوع سلیقه را گرد آوری کرده است.




تاریخ درج: 1399/04/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون های معروف پونک منطقه 2 و 5 از مجموع 0 امتیاز