استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مشاوره خرید دسته گل عروسی

مشاوره خرید دسته گل عروسی
به گزارش دوشیزه به نقل از ایران ؛ این روزها که بهار با اعیاد ما مسلمانان همزمان شده و بازار عروسی‌ها و جشن‌های نامزدی داغ داغ است،  بهتر است به جای خرج‌های هنگفتی که برای بعضی از تدارکات عروسی هزینه می‌شود با سادگی و زیبایی هرچه تمامتر برخی تدارکات را با کمی‌سلیقه و ابتکار انجام داده و به عروس و داماد هدیه دهید.یکی از این تدارکات دسته گل دست عروس است که این روزها تزئینات آن با مبالغ بسیار بالا به فروش می‌رسد. حال اگر این گل‌ها را از گل فروشی یا بازار گل به صورت دسته ای خریداری کرده و خودتان تزئین کنید شاید از یک سوم قیمت هم کمتر شود.

گل فروشی دل

دسته گل‌های خیلی ساده اما خیلی زیبا
زیباترین مدل دسته گل،  کنار هم قرار دادن گل‌های رز یکدست در کنار هم و بستن آن با یک طناب کنفی است البته می‌توان گل‌های دیگری نظیر لیلیوم یا ارکیده نیز کنار آن قرار داد. ساده ترین نوع دسته گل زیباترین آن است.



گل‌های دستبندی
بعضی از عروس خانم‌ها گل‌های ریز رز را به صورت دستبندی به دور دستشان سفارش می‌دهند که آن هم با بستن گل‌های رز مینیاتوری و کوچک به دور حلقه ای از سیم‌های مخصوص گل که با گیاهان مختلف تزئین شده است کار تزئین را راحت می‌کند. این مدل گل‌ها بیشتر برای مراسم نامزدی به کار گرفته می‌شود.



گل‌های آبشاری
اگر با سیم‌های مخصوص بستن گل یک صفحه شطرنجی درست کنید آن وقت می‌توانید انواع گل‌های زیبا از لیلیوم و ارکیده گرفته تا رز و عروس را روی آن نصب و به صورت آبشار تزئین کنید.


گل سینه آقای داماد را فراموش نکنید
بهتر است گل داخل جیب کت آقای داماد از گل یا گل‌هایی تزئین شود که در دسته گل عروس به کار رفته است کافی است آن را با نخ کنفی با شاخ و برگ‌ها پیچیده  و داخل جیب کت آقای داماد قرار دهید.




تاریخ درج: 1395/07/04
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مشاوره خرید دسته گل عروسی از مجموع 0 امتیاز