استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

معرفی بهترین مارک های قابلمه

معرفی بهترین مارک های قابلمه
آشپزی برای بسیاری افراد در نگاه اول کار راحتی به نظر نمی رسد اما راه حل هایی وجود دارد که افراد آماتور را حرفه ای تر نشان دهد . عوامل زیادی در کنار هم باید جمع شود تا غذای مورد نظر به ‌صورت حرفه‌ای به نظر آید؛ عواملی مانند جنس لوازم آشپزی، تعداد آن‌ها و البته تجربه و تخصص آشپزی.







بهترین برندهای سرویس قابلمه کدامند ؟
به گزارش دوشیزه از تاپ لیست :آشپزخانه بدون سرویس پخت و پز معنایی ندارد. یک وعده غذای خوب در سرویس آشپزخانه‌ی خوب تهیه خواهد شد. اگر این ست آشپزی از جنس مرغوب هم باشد همه چیز برای کدبانوی خانه آماده است. سایزهای متنوع قابلمه و تابه برای هر آشپزخانه‌ای ضروری است و هر کدام استفاده های خاص خود را دارد حال فرقی نمی‌کند آشپز حرفه‌ای باشید یا آماتور.
آشپزی برای بسیاری افراد در نگاه اول کار راحتی به نظر نمی رسد اما راه حل هایی وجود دارد که افراد آماتور را حرفه ای تر نشان دهد . عوامل زیادی در کنار هم باید جمع شود تا غذای مورد نظر به ‌صورت حرفه‌ای به نظر آید؛ عواملی مانند جنس لوازم آشپزی، تعداد آن‌ها و البته تجربه و تخصص آشپزی.
شناخت بهترین برندهای سرویس قابلمه که امتحان خود را پس داده اند ، می تواند اینجا به کمک افراد بشتابند. از طرف دیگر سرویس قابلمه ای که بادوام و نسوز باشد انتخابی عالی برای جهزیه نیز می باشد . در قابلمه های نسوز غذا به شکل بهتر و با خیال راحت تری طبخ می شود . این نوع قابلمه ها برای انواع ته چین مناسب می باشد . مطلب پیش رو از بهترین سرویس های قابلمه در جهان سخن می گوید. با تاپ لیست همراه باشید .

بهترین برندهای سرویس قابلمه تفال - T- fal
یکی از مشخصه های بارز این سرویس قابلمه این می باشد که دارای نقطه حرارت بالایی است و براحتی به شما نشان می دهد که قابلمه گرمای بهینه ای دارد. روکش داخلی این سرویس ضدخش و بسیار بادوام می باشد بطوریکه می توان از ظروف فلزی در آن نیز استفاده کرد. اگر نمی خواهید قابلمه ها را خودتان بشویید ، می توانید در ماشین ظرف شویی نیز قرار دهید چون آسیبی به آنها وارد نمی شود. با این سرویس قابلمه مطلوب ترین پخت و پز امکان پذیر خواهد بود.
معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه کوییزین آرت - Cuisinart MCP
این برند که در تولید قابلمه های استیل مهارت خوبی داشته توانسته است قابلمه های باکیفیتی تولید کند که سبک هستند و استفاده از آنها آسان می باشد . این سرویس عمر طولانی دارد، لایه ی رویی آن کنده نمی شود و زنگ نمی زند.قابلمه ی استیل سالم ترین نوع قابلمه می باشد و مواد شیمیایی را به غذای شما وارد نمی کند. همچنین این سرویس به تکنولوژی ای مجهز است که سرتاسر قابلمه دارای حرارات پیوسته و یکنواختی می باشد و این باعث می شود غذا به ارامی و یکدست طبخ شود.
 معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه کوک اِن هوم - Cook N Home
این سرویس مجهز دارای قابلیتی است و آن این است که وقتی با قابلمه در حال پخت و پز می باشید حرارت وارده دسته های قابلمه را گرم نمی کند و دسته ها خنک باقی می مانند. پس برای برداشتن قابلمه یا جابجا کردن و هم زدن محتوای داخل آن نیازی به دستگیره پیدا نخواهید کرد . البته احتیاط شرط عقل است و باید مواظب بود . ویژگی حائز اهمیت دیگر آن این می باشد که شست و شوی آن بسیار راحت می باشد و لکه های آب روی این سرویس باقی نمی ماند. سهولت استفاده از این قابلمه ها آشپزی را برای همه آسان کرده است .
معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه سیمپلی کالفالون - Simply Calphalon
این سرویس به لطف ساختارش بسیار بادوام و مقاوم می باشد. درب شیشه ای این سرویس به سراشپز این اجازه را می دهد که به محتوای درون قابلمه و درجه ی طبخ آن اشراف داشته باشد.این سرویس به راحتی با اب و مایع شوینده پاک می شود.این سرویس دارای دو ماهیتابه در دو سایز کوچک و بزرگ برای پخت املت و دیگر سرخ کردنی ها می باشد.
معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه هیم - Heim
اگر بدنبال کیفیتی محصور و منحصر به فرد هستید این سرویس گزینه ای عالی ست که برای شما وجود دارد.جنس این سرویس فولاد ضدزنگ می باشد . درب شیشه ای این سرویس به سراشپز این اجازه را می دهد که به محتوای درون قابلمه و درجه ی طبخ آن اشراف داشته باشد. به نظر می رسد این سرویس گزینه ای عالی برای خرید باشد.گفتنی است ظاهر مجلل این سرویس هر نگاهی را به خود جذب می کند.
معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه وِر اِوِر - WearEver
این سرویس 15 پارچه فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضرر می باشد.راحتی استفاده از ماهیتابه و قابلمه های این سرویس لذتی به کاربر خواهد داد که فراموش نخواهد کرد و دلیل این امر چیزی جز دسته ی سیلیکونی این سرویس نمی باشد.ویژگی بارز دیگری که می توان به آن اشاره کرد دوام و استحکام بالای بدنه ی این قابلمه ها و البته کف سرامیکی آن می باشد.قابلیت ضدخش این سرویس با دوام بالایی که دارد طولانی مدت همراه آشپزی های شما خواهد بود.
معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه آل کلد - All-Clad
این سرویس نه تنها برای آشپزهای حرفه ای که به دنبال سرویسی حرفه ای می گردند مناسب می باشد بلکه بخاطر سهولت استفاده برای افراد مبتدی نیز مناسب می باشد.این سرویس حرارت را به صورت یکنواخت به همه جای ظرف انتخابی توزیع می کند.جنس آن فولاد ضدزنگ می باشد و به همین دلیل از دوام خوبی برخوردار می باشد.
معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه پاولادین سیگنِیچر - Paula Deen Signature
این سرویس ظروفی همچون ماهیتابه برای سرخ کردن ، قابلمه بزرگ و کوچک و ... را در خود جای داده است . این سرویس تنوع رنگ بسیاری دارد. مطمئنا بعد از انتخاب رنگ مورد نظر، این محصول در آشپزخانه شما می درخشد. بدنه ظروف این سرویس علاوه بر مقاوم بودن ، جای لکه بر خود باقی نمی گذارند و پاکسازی و شستن آنها بسیار آسان می باشد.این سرویس وقتی روی حرارت قرار می گیرد به سرعت و به طور یکنواخت گرم می شود.
معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه گرین لایف - GreenLife
تمام آیتم های این سرویس دارای پوشش سرامیکی می باشد و برای پخت و پز مناسب می باشد.حرارت به طور یکنواخت توزیع می شود و غذا به آرامی طبخ می شود.دستگیره های این سرویس در مقابل حرارت مقاومند و داغ نمی شوند ،لذا بدون استفاده از دستگیره نیز می توان قابلمه یا ماهیتابه را جابجا کرد.این سرویس تا 350 درجه فارنهایت را می تواند تحمل کند و در ماشین ظرفشویی نیز قابل استفاده می باشد.
معرفی بهترین مارک های قابلمه
بهترین برندهای سرویس قابلمه اسکن پن - Scanpan CTX
این سرویس دانمارکی با محیط زیست سازگار می باشد و کارایی و دوام بالایی دارد..یکی دیگر از ویژگی های برجسته این محصول بادوام خاصیت نچسبیدن غذا به کف آن می باشد. پاکسازی سریع و شست و شوی راحت این سرویس غیرقابل انکار است.این سرویس حرارت را به طور مساوی در تمام ظرف پخش می کند و غذا به آرامی و با اطمینان خاطر آماده می شود .
معرفی بهترین مارک های قابلمه
تاریخ درج: 1395/08/04
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله معرفی بهترین مارک های قابلمه از مجموع 0 امتیاز