استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مقایسه بهترین سالن ها و آرایشگاه های مردانه تهران

مقایسه بهترین سالن ها و آرایشگاه های مردانه تهران
مقایسه بهترین سالن ها و آرایشگاه های مردانه تهران : مقایسه کیفیت ، قیمت و سطح خدمات بهترین آرایشگاه های مردانه تهران را به عهده مشتریان میگذاریم ما در سایت دوشیزه به معرفی معروف ترین و بهترین سالن ها ، پیرایشگاه ها ، مغازه ها ، سلمانی و آرایشگران حرفه ای و زبده آقایان در استان تهران می پردازیم










 آرایشگاه مردانه دامادی شاهکار ( نیوفیس )

آرایشگاه مردانه دامادی شاهکار ( نیوفیس ) با سه شعبه در غرب ، شرق ، شمال تهران به عنوان یک آرایشگاه داماد حرفه ای با هزاران نمونه کار قبل و بعد مو و گریم داماد در سعادت آباد ، تهرانپارس و قیطریه در حال فعالیت است . طراحی مدل موی داماد ، دیزاین مو بر اساس چهره ، ترمیم و پرپشت کردن داماد کم مو ، گریم صورت با از بین بردن سایه ها ، متعادل سازی چهره و رفع نواقص چهره توسط گریمور داماد کاملا طبیعی و ماندگاری بالا در سالن آرایش دامادی شاهکار ارائه می شود . سرویس های لیفتینگ پوست ، شفاف سازی ، جوانسازی و آبرسانی پوست از خدمات دیگر آرایشگاه مردانه خوب شاهکار  می باشد . وکس صورت ، رنگ مو ، کراتینه ، ویتامینه ، ریباندینگ ، اعزام آرایشگر به محل ، خدمات دسته گل و ماشین عروس ، امکان تست قبل از رزرو نوبت از دیگر خدمات پیرایشگاه شاهکار می باشد


 

تلفن : 09123019243
اینستاگرام : newface2000
سایت : www.damadbarber.com










 آرایشگاه آس

اگر می خواهید تیمی مجرب و حرفه ای همراه داماد در مراحل عکاسی و فیلم برداری در باغ و آتلیه باشند بدون شک باید آرایشگاه آس را انتخاب کنید. این آرایشگاه با مدیریت آقای محمد کاشانی آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. تکنیک های نوین آرایشگاه آس که توسط کادری مجرب و متخصص اجرا می شود فضایی برای اعتماد هر چه بیشتر دامادهای عزیز باز می نماید تا روز عروسی خود را بدون استرس با شیرین ترین لحظه ها به پایان برساند. آرایشگاه آس مشتاقانه در انتظار شما عزیزان می باشد تا بهترین خدمات که نتیجه سال ها تلاش می باشد را به بهترین شکل ارائه دهد.




آرایشگاه کلاسیک

آرایشگاه کلاسیک قیطریه روبه روی پارک قیطریه واقع شده که فضای بسیار بزرگی دارد . آرش احمدی آرایشگر اصلی و مدیر این آرایشگاه است که سابقه ی 15 ساله در کار آرایش داماد دارد . سطح قیمتی این آرایشگاه برای داماد بالاست و از کیفیت بالایی برخوردار است . 




آرایشگاه مسترکات

آرایشگاه مسترکات یکی از معروفترین آرایشگاه های تخصصی داماد در سطح شهر تهران می‌باشد. این آرایشگاه در منطقه شمال تهران و باغ فردوس واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه مسترکات را در سایت دوشیزه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحتتر و آسوده تری بپیمایید.




پیرایش پوآرو

پیرایش پوآرو در خیابان سردارجنگل مابین عدل و حیدری واقع شده است. آقا حمید و آقا هادی دو آرایشگر بسیار خوش برخورد این آرایشگاه هستند که همیشه با روی باز آماده آرایش کردن موهای شما به بهترین شکل هستند. برای جشن ها و مراسم حداقل یک هفته قبل باید وقت بگیرید.




آرایشگاه احمد زارع

این آرایشگاه در منطقه غرب تهران و سعادت آباد واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه احمد زارع را در سایت دوشیزه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحتتر و آسوده تری بپیمایید.




آرایشگاه مردانه مهبد استایل

آرایشگاه مردانه مهبد استایل در محدوده فرمانیه با مدیریت آقای مهبد مقدم ، یکی از بهترین سالن های پیرایش مردانه در تهران می باشد. ایشان با گذراندن دوره هایی زیر نظر اساتید برتر دنیا آقای جاش لامونکا و چارلی گری که پایه گذار سبک (men_spire) موفق به کسب مقام اول در مسابقات جهانی فستیوال جرج کات روسیه برای کشور شدند. آقای مهبد مقدم مدرس سبک britishنیز می باشند . کوتاهی مو در این سالن طبق اصول men_spire انجام می شود . آرایشگاه مردانه مهبد استایل دارای خدماتی در زمینه پیرایش وگریم آقا دامادها برای مراسم نامزدی و عروسی و...می باشد. پیرایش مو در این سالن به سبک مدرن ونچرال و گریم آقا دامادها به صورت کاملا نرمال ومردانه انجام می شود. یکی از خدمات متمایز سالن مهبد استایل همراهی با آقا دامادها در روز مراسم برای شارژ گریم می باشدتا در بهترین شب زندگی به بهترین شکل و ظاهر خود حضور یابند.





سالن زیبایی هامیا

به جرات می توان گفت روز ازدواج جزئی از مهمترین و خاصترین روزهای زندگی هر شخص می باشد. از این رو شایسته است آقا داماد بهترین ظاهر ممکن را در آن روز داشته باشد، زیرا که مهمترین چیزی که از مراسم ازدواج می ماند آلبوم عکس و فیلم است.از عواملی که تاثیر زیادی در چهره ی داماد در تصاویر میگذارد، گریم متعادل سازی با کیفیت می باشد که حتما باید توسط نیروی متخصص و حرفه ای انجام شود.که پیشنهاد میکنیم این تفاوتها و در خشش را با هامیا تجربه کنید.سالن زیبایی هامیا با محیطی زیبا، آرام،صمیمی و تیمی متشکل ازآرایشگران حرفه ای به مدیریت آقای کاوه علی نیا با آخرین و به روزترین خدمات و با کیفیت ترین متریالها و خدماتی چون ویتامینه ی مو، کراتینه ی مو، پاکسازی پوست، گریم و متعادل سازی، ماساژ سر وگردن و با استفاده از بهترین برندها پذیرای شما دوستان عزیز می باشد.



آرایشگاه موتک

آرایشگاه موتک یکی از معروفترین آرایشگاه های تخصصی داماد در سطح شهر تهران می‌باشد. این آرایشگاه در خیابان شریعتی و پاساژ سهیل واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه موتک را در سایت دوشیزه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحتتر و آسوده تری بپیمایید.




آرایشگاه راپیستا

آرایشگاه راپیستا یکی از معروفترین آرایشگاه های تخصصی داماد در سطح شهر تهران است. این آرایشگاه در منطقه شرق تهران و سیدخندان واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه راپیستا را در سایت دوشیزه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحتتر و آسوده تری بپیمایید.





آرایشگاه مردانه کاماتی

آرایشگاه مردانه کاماتی از سال 1394 با مدیریت آقای مهدی ژاله‌پرور در منطقه فرمانیه شروع به فعالیت کرده است. کاماتی قبل از این دوران به مدت تقریبا 10 سال در منطقه میرداماد فعالیت میکرد. این سالن دارای خدمات حرفه‌ای پوست و مو است و در زمینه‌ی پیرایش و گریم داماد از سالن‌های برجسته و مشهور تهران می‌باشد. آقای مهدی ژاله‌پرور با تجربه‌ای بیش از چهارده سال مشغول به فعالیت در این زمینه هستند و جزو شاخص ها و مشهورترین آرایشگران تهران می‌باشند. خدماتی حرفه‌ای آرایش داماد، نظیر اصلاح مو (Hair Cut)، حالت دهی مو، ویتامینه مو، کراتینه مو، صافی مو، پاکسازی پوست، گریم و متعادل سازی پوست و ماساژ حرفه ای سر و گردن در این سالن انجام می‌شود.
از خدمات اختصاصی داماد در این سالن می‌‌توان به مانیکور و پدیکور اشاره کرد. باتوجه به این‌که یکی از سوژه‌های ثابت و زیبای عکاسی مراسم ازدواج، عکس از دست و حلقه عروس و داماد است، انجام این خدمات برای آراستگی شما از همه نظر توصیه می‌شود. در سالن کاماتی کلیه خدمات با بهترین مواد روز دنیا انجام می‌شود. محصولاتی چون برند لوکس سوئیس لاین (Swiss Line)، محصولات گریم و میکاپ گریماس هلند (Grimas) و برند بهداشتی موی تی جی آمریکا (TIGI) از جمله محصولاتی هستند که در این سالن استفاده می‌شوند. پکیج داماد و مواد مصرفی نامبرده صرفا در این آرایشگاه استفاده می‌شود و کاملا تخصصی هستند. سایر وسایل و تجهیزات نیز تماما از بهترین برند های جهانی تهیه شده تا حرفه‌ای ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.یکی از قسمت‌های ویژه‌ی سالن کاماتی، اتاق VIP آن است که خدمات حرفه ای داماد در این مکان به صورت ویژه و در آرامش کامل انجام می‌شود. در این آرایشگاه پکیج‌های مختلفی از خدمات برای آقا دامادها وجود دارد. در پکیج VIP یک تست قبل از عروسی روی مو و صورت شما انجام می‎شود که در روز عروسیتان استرسی نداشته باشین.





سالن تخصصی سان

سالن تخصصی سان دارای فضایی مدرن و آرام ، با ارائه پکیج تخصصی گریم و آرایش داماد در منطقه سعادت آباد واقع شده است.این مرکز تخصصی به پشتوانه ی نام احسان نجاریان، مدیریت این مجموعه در تهران شناخته شده است و با بهره گیری از حرفه‌ای ترین ابزارآلات آرایشی مدرن و به روز ترین متدهای گریم و هرکات مراجعین مخصوص به خود را دارد.از مهم ترین ویژگی‌های این سالن مجهز بودن به اتاق VIP مخصوص به داماد است که خدمات اعم از هرکات ، پاکسازی پوست ، گریم صورت و تمام خدمات تخصصی داماد در این فضای مجزا انجام خواهد گرفت.
این روزها با ترویج عکس‌برداری و فیلم‌برداری در فضای آزاد بزرگترین مشکل عروس و دامادها تفاوت رنگ پوست و جزییات میکاپ آنها بین دو فضای آرایشگاه و لوکیشن فیلمبرداری‌ست. به همین دلیل از مهم ترین خصوصیات یک سالن خدمات آرایشی، نور مناسب و کافی آن است که این تفاوت را به حداقل برساند و بهترین و طبیعی ترین تصاویر از بهترین روز زندگیتان به یادگار بماند. سالن خدمات تخصصی سان با داشتن نور مناسب به مراجعین این امکان را می‌دهد تا کوچک‌ترین تغییرات خود را رصد کنند.این مرکز به واسطه ی فضای مناسب و ارائه تخصصی‌ترین خدمات به شما اجازه می‌دهد تا در روز جشنتان با آرامش کامل خود را به تیم حرفه ای سان بسپارید.





آرایشگاه پایون

آرایشگاه پایون با کادری مجرب و خلاق با مدیریت آقای سیامک میزائیان آماده ارائه بهترین خدمات زیبایی می باشد. مدیریت این مجموعه دوره های تخصصی خود را در شهر موسکو به مدت 7 سال گذرانده است. پایون با به کارگیری شیوه های نوین آرایشگری توانسته شهرت مناسبی را میان مردم کسب کند. این مجموعه دارای اطاق VIP و گریم می باشد.








آرایشگاه متوداستاپ یکی از معروف‌ترین آرایشگاه های تخصصی داماد در سطح شهر تهران است. این آرایشگاه در منطقه غرب تهران و تهرانسر واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه متوداستاپ را در سایت دوشیزه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحت‌تر و آسوده تری بپیمایید.




آرایشگاه ایران زمین

آرایشگاه ایران زمین از قدیمی ترین آرایشگاه های شهرک غرب در پاساژ ایران زمین واقع شده است. که محیطی دنج و پاکیزه دارد. کادر این آرایشگاه حرفه ای و دقیق بوده و برخود مناسبی با مشتریان دارند.





آرایشگاه دیپلمات

اگر به دنبال آرایشگاهی با کادر مجرب و حرفه ای هستید، یکی از بهترین پیشنهادها آرایشگاه دیپلمات است. این آرایشگاه در مرکز تجاری شهرک غرب واقع شده است. شعار دیپلمات همیشه حق با مشتری است و انتخاب آرایشگر با مشتری می باشد. آقای شهرام هاشملو دارنده مدارک بین المللی Dessang و Wella perofessionel مدیریت سالن آرایش دیپلمات را بر عهده دارند. ایشان فعالیت آرایشگری را از سال 1384 آغاز نمده اند. این آرایشگاه بالغ بر 1700 مشتری فعال داراست و همواره آماده بهترین سرویس ها می باشد.




آرایشگاه روزمند

آرایشگاه روزمند یکی از معروفترین آرایشگاه های تخصصی داماد در سطح شهر تهران است. این آرایشگاه در منطقه غرب تهران و سعادت آباد واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه روزمند را در سایت دوشیزه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحتتر و آسوده تری بپیمایید.





آرایشگاه دی کات

آرایشگاه دی کات در گیشا واقع شده است و محیطی آرام و تمیز دارد. مدیریت این آرایشگاه بر عهده آقای صفی نیا است و حداقل زمان رزرو برای مراسم و جشن ها یک هفته است.





آرایشگاه ای چی بان

آرایشگاه ای چی بان در خیابان درختی شهرک غرب واقع شده است و جز آرایشگاه های شیک و معروف منطقه است. محیطی متفاوت و تمیز در کنار مهارت کادر آرایشگاه تجربه منحصر به فردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.





 آرایشکاه پرشیاکات

اگر شما هم جز افراد مشکل پسند هستید حتما باید آرایشکاه پرشیاکات را در شهرک غرب یک بار امتحان کنید. کادر حرفه ای، فضای بزرگ و پاکیزه و دقت کاری از مشخصه های اصلی این آرایشگاه است. حتما برای جشن ها و مراسم دیگر حداقل یک ماه قبل وقت رزرو کنید.




تاریخ درج: 1398/05/06
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مقایسه بهترین سالن ها و آرایشگاه های مردانه تهران از مجموع 0 امتیاز