استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

نحوه قیمت گذاری در دفاتر خدمات مجالس

نحوه قیمت گذاری در دفاتر خدمات مجالس
نحوه قیمت گذاری در دفاتر خدمات مجالس ؟ شاید این سوال خیلی از افراد باشد. قیمت تشریفات مجالس، برگزاری مراسم عروسی، مراسم ترحیم، همایش و سمینارها و... بر اساس پارامترهای متفاوتی تعیین می شود. تعدادی از این پارامتر ها در زیر آمده است:


    منوی پذیرایی انتخابی
    خدمات گل آرایی، کریستال آرایی و...
    خدماتی مانند اجرای شعبده بازی، تقلید صدا و...
    نوع ارائه موزیک و انتخاب دی جی
    امکانات اضافی مانند پارکینگ، نور افشانی و...
    نوع محل انتخابی. مثال: باغ، تالار، سفره خانه
    تزئینات و دکوراسیون شخصی سازی شده





البته این موارد تنها بخشی از پارامترهایی بود که در تعیین قیمت تشریفات مجالس مورد نظر قرار می گیرد. اما ذکر این موارد شما را نترساند! همانطور که گفته شد، یکی از بارز ترین ویژگی ها و مزایای تشریفات مجالس، قیمت کم آن است؛ به طوری که می توانید با کمترین بودجه، با کیفیت ترین مجلس را برگزار کنید.

اما برای افزایش هرچه بیشتر کیفیت مجلس و رضایت میهمانان، تعداد زیادی از خدمات با قیمت های مختلف وجود دارند که می توانید استفاده کنید. یقینا استفاده از این نوع خدمات اختیاری بوده و هیچگونه اجباری ندارد.

بنابر مطالب این مقاله و منطق خود، اگر قصد برگزاری مجلس را دارید، حتما آنرا به وسیله تشریفات مجالس و کارکنان مجرب اجرا کنید تا کیفیت بسیار بالایی در مجلس خود حس کنید و خاطره ای به یاد ماندنی رقم بزنید


بسته به نوع مجلسی که شما دارید، خدمات متنوعی برای اجرا وجود دارد. برای مثال در تشریفات عروسی، استفاده از گل آرایی، میوه آرایی، تزئینات شیک و... اهمیت دارد اما برای مجالس ترحیم، ارائه خدمات عزاداری، تزئینات مشکی رنگ و... مورد توجه است.

قیمت تشریفات مجالس

همچنین نوع دیگری از خدمات برای افزایش رضایت میهمانان وجود دارد که معمولا برای مجالس بزرگ استفاده می شود. به عنوان مثال، بهره گیری از کارکنان پارکینگ برای پارک کردن خودروهای میهمانان یکی از محبوبترین خدمات نزد مشتریان است، یا ارائه خدمات شگفت انگیز در لحظه ورود میهمانان، برگزاری مراسمی مانند شعبده بازی و... یک راه مناسب برای به یاد ماندنی کردن مجلس می باشد.

در تشریفات مجالس، پذیرایی از میهمانان با روندی کاملا متفاوت انجام خواهد گرفت؛ به طوری که شما می توانید محدوده بزرگی از منوها و نحوه پذیرایی ها و ارائه خدمات را برای جلب رضایت میهمانان خود انتخاب کنید. بسته به نوع منوی شما، هزینه های پذیرایی نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال می توانید فقط از دسر برای پذیرایی از میهمانان خود استفاده کنید یا منویی کامل از انواع غذاها را به میهمانان تان عرضه کنید.

همچنین نوعی از خدمات در تشریفات مجالس وجود دارد که از ایده های نو سرچشمه گرفته است. این خدمت، امکان انتخاب تم را برای مجلس فراهم می سازد. یعنی شما با انتخاب یک تم، مجلس خود را بر اساس سلایق خود ویرایش می کنید و نوعی هماهنگی بین محل و میهمانان ایجاد می کنید. این روش، یکی از بهترین راه های افزایش رضایت میهمان است که در تشریفات مجالس بزرگ استفاده می شود.


کیفیت پذیرایی مطلوب:

یکی دیگر از المان های تشخیص تشریفات مجالس عالی، کیفیت خوب در پذیرایی از میهمانان است. شاید لکه ای کوچک روی قاشق یا ظروف دیگر مجلس، باعث کاهش کیفیت تشریفات مجلس شما شود. پس مهم است تا نکات زیر رعایت شوند:

    پذیرایی از میهمانان در ظروف یکدست و تمیز
    ارائه غذای با کیفیت و تازه به میهمانان
    ارائه خدمات کافی با توجه به منوی انتخابی
    توجه به دمای غذا و زمان ارائه آن به میهمانان

چیدمان و دکوراسیون مطلوب:

دکوراسیون در تشریفات مجالس بسیار مهم است؛ چرا که باعث انتقال حسی خوب به میهمانان می شود و مجلس شما را به یک مجلس به یاد ماندنی تبدیل می کند. بنابراین دقت در نوع چیدمان تک تک وسایل در تشریفات مجالس از جمله تشریفات باغ عروسی اهمیت زیادی دارد.

ارائه مطلوب خدمات جانبی:

منظور از خدمات جانبی، مجموعه ای از خدمات است که برای افزایش کیفیت تشریفات مجالس ارائه می شود. در برگزاری مجالس عروسی، ارائه با کیفیت موزیک، رقص نور، نوشیدنی و... مورد اهمیت است. همچنین در مجالس ترحیم نیز، برگزاری عزاداری با کیفیت همراه با ارائه خوراکی هایی مانند حلوا، بخشی از تشریفات مجالس به حساب می آید.

دسترسی همگانی به خدمات:

یکی دیگر از معیارهای سنجش تشریفات مجالس عالی، دسترسی همه افراد به تمام خدمات مجلس است. پس اگر یک نفر از میهمانان از شما خدمتی که دیگران دارند و او ندارد را درخواست کرد، بدانید که کیفیت مجلس شما پایین است. در تشریفات مجالس عالی، توجه به این موضوع بسیار اهمیت دارد و یکی از سخت ترین و هزینه بر ترین کارهاست.

دلایل واگذاری تشریفات مجالس به دیگران

منظور از واژه دیگران در تیتر، افراد متخصص و دانا و مجرب در زمینه تشریفات مجالس است. بنابراین اگر می خواهید کیفیت مجلس شما به طور کاملا واقعی حفظ شود، تشریفات مجالس خود را به افراد کاربلد بسپارید. برخی از دلایل و مزایای واگذاری تشریفات مجالس به افراد کار بلد به شرح زیر است:

    افزایش چشم گیر کیفیت مجلس
    کاهش زحمات و راحت تر شدن اداره مجلس
    افزایش نظم و هماهنگی مجلس
    ایجاد خاطره ای خوش در میان میهمانان
    افزایش رضایتمندی میهمانان از مجلس
    صرفه جویی در هزینه های مختلف و متفرقه

و هزاران مزایای دیگر نیز وجود دارد که باعث می شود تا مجالس بسیار مهم و بزرگ نیز به مجریان تشریفات مجالس واگذار شود.

 مزایای تشریفات مجالس

در زندگی انسان مجالس و مراسم های بسیاری وجود دارد که گاه شاد و گاه غمگین هستند؛ به همین سبب، تشریفات مجالس بسیار خوبی پدید آمده است تا مجلس عروسی، ترحیم، همایش و سمینار، مهمانی و تولد و... خود را در بهترین شرایط برگزار کنید. البته باید توجه نمود، انجام دادن تشریفات مجالس تنها از عهده متخصصان این کار بر می آید. در این مقاله قصد داریم شما را با تشریفات مجالس بیشتر آشنا کنیم و ویژگی ها و مزایای آن را به همراه نکاتی دیگر ارائه کنیم. شک نکنید یک مقاله متفاوت خواهید خواند.
ویژگی های تشریفات مجالس فوق العاده

اگر می خواهید میزان برتری مجلس خود را با مجالس دیگر بسنجید، باید ویژگی های عالی تشریفات مجالس را بدانید:
ظاهر میهمان داران خدمات مجالس:

یکی از ابتدایی ترین موضوعاتی که میهمانان شما را درگیر خود می کند، ظاهر کارکنان تشریفات مجالس است. شاید ظاهر آراسته و خوش اخلاقی کارکنان مجلس، خیلی از میهمانان شما را مجذوب خود کند. برخی از بهترین نمونه های این زمینه به شرح زیر است:

    دارا بودن ظاهر آراسته و لباس فرم هماهنگ و تمیز کارکنان
    خوش لحنی و احترام بالای کارکنان
    نظم در انجام کارها توسط کارکنان و پرهیز از همهمه
    صحبت آرام با همکاران و عدم فریاد زدن در سالن




تاریخ درج: 1398/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله نحوه قیمت گذاری در دفاتر خدمات مجالس از مجموع 0 امتیاز