استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

نقش سالاد و اردور در مراسم عروسی

نقش  سالاد و اردور در مراسم عروسی
نقش  سالاد و اردور در مراسم عروسی :در واقع هدف از خوردن اردور سیر شدن نیست بلکه آماده کردن مهمان ها و برطرف کردن موقت گرسنگی آنها پیش از سرو شام عروسی است. از اینجا به خوبی کاربرد این اصطلاح و تفاوت آن با دسر عروسی و سایر پذیرایی های قبل از شام (مانند آب میوه طبیعی، میوه و شیرینی و غیره) فهمیده می شود. ناگفته نماند که برای بخشی از اردور می توان از فینگرفود هم استفاده کرد.


سالاد و اردور از جمله خوراکی هایی می باشند که میز شام مهمانان را تکمیل می کنند. وجود سالاد در میز شام یکی از ضروریات پذیرایی جشن عروسی است. سالادها انواع مختلفی دارند که با توجه به ذائقه مهمانان انتخاب می شوند. از جمله می توان به سالاد فصل، سالاد اندونزی، سالاد سزار، سالاد رژیمی، سالاد قفقازی، سالاد شف، سالاد لوبیا، سالاد پاستا، سالاد مدیترانه ایی، سالاد میوه و ... اشاره کرد.




از طرف دیگر بسیاری ممکن است بپرسند که اردور چیست و انواع اردور و پیش غذا به چه معنی است و یا اردور با نان تست و یا انواع اردور ساده چه زمانی و برای چه تشریفاتی بکار می روند؟ در پاسخ می توان گفت که اردور در واقع به پیش غذای اشتها آور گفته می شود و امروزه نه تنها در بسیاری از رستوران ها بلکه در بعضی از تشریفات عروسی هم بکار برده و بصورت سلف سرویس برای مهمانان سرو می شود. در واقع هدف از خوردن اردور سیر شدن نیست بلکه آماده کردن مهمان ها و برطرف کردن موقت گرسنگی آنها پیش از سرو شام عروسی است. از اینجا به خوبی کاربرد این اصطلاح و تفاوت آن با دسر عروسی و سایر پذیرایی های قبل از شام (مانند آب میوه طبیعی، میوه و شیرینی و غیره) فهمیده می شود. ناگفته نماند که برای بخشی از اردور می توان از فینگرفود هم استفاده کرد.

نکته مهم این است که بنا به سلیقه و ذائیقه مردم کشورهای مختلف جهان، اردور در هر کشوری به یک محو ارائه می شود. مثلا اردور در رستوران ها و یا جشن های عروسی ایرانی تفاوت زیادی با اردور فرانسوی دارد چرا که غذاها و پیش غذاهای آنها با کشور ما متفاوت است.





تاریخ درج: 1398/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله نقش سالاد و اردور در مراسم عروسی از مجموع 0 امتیاز