استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

پاکسازی پوست و ماسک صورت برای عروسی

پاکسازی پوست و ماسک صورت برای عروسی
اگر می‌خواهید مشکلات پوستی‌تان درمان شود و بویژه برای روز عروسی یا هر میهمانی بزرگ دیگری که در پیش دارید آماده باشید باید مراقبت‌های پوستی را چند ماه قبل از این برنامه آغاز کنید. رژیم‌های غذایی، تمرین‌های ورزشی و مراقبت‌های پوستی معمولاً برای زوج‌هایی که تصمیم دارند روز عروسی متفاوت دیده شوند مهم هستند. بیشتر عروس و دامادها قبل از برگزاری مراسم بشدت استرس دارند و این اثرش را در چهره نمایان می‌کند. این راهکارهای اصلی را دنبال کنید تا وضعیت پوست و مو‌هایتان بهتر شود. این راهکارها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مؤثر هستند.

 سه قدم اصلی
به گزارش دوشیزه به نقل از ایران ؛ نخستین قدم مهم این است که یاد بگیرید قبل از خوابیدن همه آرایش صورت‌تان را پاک کنید و با صورت تمیز به تختخواب بروید. قدم دوم این است که اگر مشکل پوستی دارید و در روند درمان آن هستید این روند را همچنان ادامه بدهید. مثلاً اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کنید آن را رها نکنید و تا روز آخر نیز به آن پایبند باشید، قدم بعدی رطوبت‌رسانی به پوست است. عادت کنید که همیشه پوست صورت‌تان را مرطوب نگه دارید. این سه قدم ساده تأثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارند. یادتان باشد که شما به اندازه کافی دارای پوست خوب هستید اما باید از آن مراقبت کنید.


 آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی طبیعی
آنچه می‌خورید در چهره و ظاهر پوست‌تان اثر می‌گذارد. مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان بالا مصرف کنید. در این صورت از پوست در برابر رادیکال‌های آزادی که به پوست صدمه می‌زنند محافظت می‌کنید.
 صبح‌ها بعد از شست‌و‌شوی دندان خیار بخورید. هندوانه، انبه و آلبالو بخورید و میوه‌های تازه را جایگزین غذاهای سرخ شده کنید. مصرف چای و قهوه را کم کنید. به مرور زمان اثر تغییر رژیم غذایی را روی چهره‌تان مشاهده می‌کنید. پس از چند ماه پوست صورت‌تان بسیار مطلوب خواهد شد.

 مراقبت‌های پوستی
خیلی‌ها دوست دارند پوست صورت‌شان را شفاف و روشن کنند. واقعیت این است که شما نمی‌توانید رنگ پوست‌تان را تغییر بدهید. اما می‌توانید آکنه‌ها و لکه‌ها را درمان کنید. به جای استفاده از محصولات روشن‌کننده پوست فقط از محصولاتی استفاده کنید که برای درمان لکه و آکنه‌ها مؤثر هستند. برای اثر بخشی بیشتر حتماً با پزشک مشورت کنید. یادتان باشد به جای تغییر آنچه هستید باید به فکر بهبود آنچه هستید باشید. اگر به رژیم غذایی و درمان‌ها توجه کنید وضعیت پوست‌تان بهبود پیدا خواهد کرد و خودتان هم راضی خواهید بود.

 جوان‌سازی پوست با روش‌های طبیعی
 برای شادابی و طراوت پوست باید به سبک زندگی‌تان هم توجه کنید. خوب بخوابید و از استرس دور بمانید. خواب خوب در بازسازی دوباره پوست مؤثر است، پس به جای هزینه‌های کلان برای انواع ماسک‌های جوان‌سازی پوست روی یک خواب خوب و درست تمرین کنید.

 رطوبت‌رسانی به پوست
 اگر می‌خواهید جوان و شاداب به نظر برسید به رطوبت‌رسانی پوست‌تان هم توجه کنید. از سرم‌های رطوبت رسان پوست استفاده کنید. پس از شست‌و‌شوی کامل صورت با محصولات پاک‌کننده خوب از این سرم‌ها استفاده کنید. این سرم‌ها پوست را شفاف و درخشان می‌کنند.

 مراقبت‌های روزانه
حداقل ۲ تا ۳ ماه قبل از مراسم این مراقبت‌های روزانه را انجام بدهید:
ـ ویتامین E و C مصرف کنید. این دو ویتامین ترکیبی از آنتی اکسیدان‌های مؤثر برای هدف شما هستند.
ـ کرم ضد آفتاب را هرگز فراموش نکنید و هر چند ساعت یک بار آن را تجدید کنید.
ـ روی پوست‌تان عسل بمالید و بعد از 10دقیقه آن را بشویید. عسل به تنهایی یک لایه بردار طبیعی و نرم‌کننده پوست است.
ـ روزانه از کرم مرطوب‌کننده دست و صورت استفاده کنید و تمامی نواحی گردن را نیز با یک لایه نازک از کرم بپوشانید.
 


تاریخ درج: 1395/07/04
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله پاکسازی پوست و ماسک صورت برای عروسی از مجموع 0 امتیاز