استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

چالش های انتخاب دسته گل عروس

چالش های انتخاب دسته گل عروس
چالش های انتخاب دسته گل عروس ؟ مهمترین مساله در زمانِ انتخاب محل این است که بدانی مراسم در چه فصلی برگزار می‌شود و چه گل هایی در آن فصل موجود است.


بعد از انتخاب گل موجود و مورد علاقه‌ ات، انتظارات خود را به درستی با گل آرای خود مطرح کن تا تمام مواردی که دوست داری اعمال شود. فراموش نکن جشن عروسی تو قرار است چشم گیر و خیره‌کننده باشد.

مثلا استفاده کردن از یک رنگ به تنهایی می‌تواند اشتباه بزرگی باشد و عروس‌های جوان فکر می‌کنند باید از لباس و گل یک رنگ استفاده کنند به همین دلیل از ترکیب رنگ‌ گل‌ های مختلف با لباس عروسی و آرایش خود می‌ترسند.







انتخاب گل‌هایی با عطر بیش از حد در جشن می‌تواند انتخاب چندان مناسبی نباشد، چون علاوه بر پرت کردن حواس میهمان‌ ها ممکن است کسانی را که دارای حساسیت هستند، آزار دهد. همین‌طور انتخاب دسته گل بیش از حد بزرگ، از اشتباهات متداولی است که بهتر است انجام نشود.
برای همین است که باید کار را به کاردان بسپاری و فقط لذت ببری.
گل فروشی دل
امروز قرار است درباره‌ی مساله‌ی مهمی حرف بزنیم؛ اعتماد به فردی که تزیین گل‌های عروسی شما را به عهده دارد.
شاید یکی از بزرگترین اشتباهاتی که زوج‌های جوان در جشن عروسی مرتکب می شوند، توجه بیش از حد به فضای برگزاری مراسم، آرایش و لباس و توجه کمتر به گل های سفره‌ی عقد، تاج و دسته گل عروسی است. آنها فکر می‌کنند یک شام خوب، لباس مناسب و موسیقی شاد همه‌ کافی است.
اما در کنار فضا، تو به گُل، یعنی موجودی از جنس زندگی نیاز داری. به همین دلیل وجود یک گل‎‌آرای ماهر که بتوانی خواسته‌ خود را به او بسپاری، لازم است. در این صورت می توانی بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشی.


تاریخ درج: 1398/01/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله چالش های انتخاب دسته گل عروس از مجموع 0 امتیاز