استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

چگونه مراسم عروسیمون را خاص تر برگزار کنیم

چگونه مراسم عروسیمون را خاص تر برگزار کنیم
چگونه مراسم عروسیمون را خاص تر برگزار کنیم ؟ ایده‌هایی که برای داشتن یک عروسی رویایی به شما معرفی می‌کنیم می‌تواند مجلس عروسی شما را متفاوت با دیگر مراسم عروسی برگزار کند. معمولاً در تمامی مراسم‌ های عروسی که شرکت می‌کنیم تمامی مراسم از ابتدا تا انتها به یک صورت برگزار شده و نوعی احساس تکراری بودن به انسان دست می‌دهد و تنها تفاوتی که می‌توان برای این عروسی‌ها ذکر کرد مهمانان متفاوت این مراسم است. شما می‌توانید با به کار بردن کمی خلاقیت و نوآوری در تشریفات عروسی این شب را به شب عروسی رویایی برای خود و عزیزانتان تبدیل کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکارها و ایده‌های جذاب و جدیدی را به شما معرفی کنیم.





امروزه دادن هدیه و گیفت های یادگاری در مراسم عروسی رسمی متداول شده و عروس و داماد هدیه‌هایی را به مهمانان خود به رسم یادبود می‌دهند. ایده جالبی که می‌تواند از آن برای دادن هدیه به میهمانان خود استفاده کنید دادن گلدان‌های گل کوچک با ثبت نام عروس و داماد و همچنین تاریخ عروسی بر روی این گلدان‌ها است. این گلدان‌ها می‌توانند هدیه‌ای به یاد ماندنی با عمری طولانی به مهمانانتان باشند. و عروسی رویایی شما را خاص و جذاب کرده و خاطره شرکت در این مراسم را برای همیشه در ذهن ها تداعی کند.




از دیگر ایده‌های جالب برای جذاب‌ تر شدن عروسی رویایی شما می‌تواند ثبت تاریخ ازدواج شما در جاهای مختلف باشد. مثلاً می تولانید تاریخ ازدواجتان را بر روی دستمال‌های سفید زیبا که بر روی میزهای پذیرایی قرار دارد حک کنید و یا اینکه در پایین لباس عروسی تان این تاریخ را به شکلی زیبا نوشته و به یاد ماندنی کنید. خلاقیت دیگری که برای داشتن مراسم عروسی رویایی می‌توانید به کار ببرید استفاده از هنرمند و نقاشی است که بتواند تصاویر زیبای عروسی شما را نقاشی کرده و ثبت کند. حتی می‌توانید از افرادی که در زمینه کشیدن کاریکاتور نیز تبحر دارند برای این کار استفاده کرده و تابلویی زیبا برای منزل خود داشته باشید. عروسی رویایی خود را به یادماندنی و ثبت کنید .



حتماً تعدادی از مهمانان مراسم عروسی رویایی شما کودکان هستند سعی کنید با ایجاد محیطی شاد و به یاد ماندنی این شب را برای کودکان نیز خاطره انگیز کنید. شما می‌توانید میزی را در گوشه‌ای ازمحل عروسی به کودکان اختصاص داده و با قرار دادن مقداری تنقلات و خوراکی‌های مورد کودکان از آنها پذیرایی کنید. همچنین می‌توانید تعدادی بادکنک زیبا را برای سرگرمی بچه ها در اختیارشان بگذارید.

ایده‌های جالب برای جذاب‌ تر شدن عروسی

بی شک مهمترین نکته قابل توجه در هر عروسی مسئله شام و غذایی است که در آن مجلس سرو می‌شود. برای اینکه مراسم متفاوت داشته باشید پیشنهاد ما به شما سرو غذاهایی جدید در مراسم عروسی تان می‌باشد. سعی کنید غذاهایی متنوع و متناسب با ذائقه مهمانانتان سفارش داده و غذاهای تکراری را در منوی غذایی خود قرار ندهید. با سرو غذاهایی متفاوت عروسی خود را جذاب و به یادماندنی کنید. در مورد شیرینی‌هایی که برای پذیرایی از میهمانان نیز انتخاب می‌کنید می‌توانید از انواع کوکی‌ها با شکل‌های زیبا و جذابی که مخصوص عروسی وجود دارند استفاده کنید. این کوکی‌های زیبا طرح‌هایی از لباس عروس و داماد و طرح‌های فانتزی زیبا دارند.



اگر مراسم عروسیتان نزدیک است و به دنبال راهی برای خاطره انگیز کردن این شب هستید با ما همراه باشید تا راهکارهایی را برای داشتن یک عروسی رویایی با ایده‌های جدید و جذاب در اختیارتان قرار دهیم. ایده‌هایی که در مراسم عروسی معمول کمتر به چشم می‌خورد و می‌تواند مراسمی متفاوت بوده و برای شما و مهمانانتان خاطره انگیز باشد.
تاریخ درج: 1398/01/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله چگونه مراسم عروسیمون را خاص تر برگزار کنیم از مجموع 0 امتیاز