استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

کانتورینگ و بالیاژ موی عروس

کانتورینگ و بالیاژ موی عروس
بالیاژ و کانتورینگ موی عروس از اصطلاحات رایجی است که هیراستایلیست ها و شینیون کارهای عروس از آن استفاده میکنند . این متد جدید آرایشی که در میکاپ و مدل موی عروس کاربرد دارد را در مقاله ای که توسط دوشیزه منتشر شده است به شما آموزش خواهیم داد












کانتورینگ موی عروس :
کانتورینگ مو، تکنیک انتخاب صحیح و دقیق و به اندازه روشنی و تیرگی موها در اطراف صورت است. که مناطق خاصی از آن را هدف قرار داده تا زوایای صورت را بهبود ببخشد!

مدل موی عروس برای صورت های لاغر :
مدل موها برای صورتهای لاغر باید شلوغ باشد و هرگز نباید کل موها را بالا بست! آرایش مو در قسمت بالای سر تا بالای گوش ها صورت و گردن را بزرگتر نشان میدهد!

بهترین میکاپ برای عروس با موهای تیره :
برای عروس که موهای تیره دارد، برای جذابیت بیشتر بهتر است از سایه‌های مات و دودی، خط چشم، ریمل مشکی و رژ لب گوجه ای یا کرم کمرنگ استفاده کنند!

بالیاژ موی عروس :
در این مدل می توان هایلایت هایی زیبا و طبیعی تا هایلایت هایی با رنگ های روشن مثل شرابی و  حتی صورتی ایجاد کرد.
علت جذابیت این موضوع برای خانم ها این است که چون موها از ریشه رنگ نمی شوند، پس از ریشه تغییر رنگ نداده و نیازی نیست تا هر چند وقت یکبار دوباره رنگ شوند. همه ما می خواهیم ظاهری مطابق مد روز داشته و در عین حال از خود رضایت داشته باشیم، از طرفی ممکن است وقت کافی نداشته باشیم تا هر چند هفته یکبار به آرایشگاه رفته و آنها را مجددا رنگ کنیم. به همین دلیل این مدل به شما پیشنهاد می شود زیرا هم از لحاظ اقتصادی خیلی به صرفه است وهم این که هرچقدر هم موهایتان بلند شوند رنگ زیبای خود را از دست نداده و همچنان مطابق مد روز هستند.




تاریخ درج: 1395/06/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله کانتورینگ و بالیاژ موی عروس از مجموع 0 امتیاز