استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

کترینگ ها چه کاری انجام میدهند

کترینگ ها چه کاری انجام میدهند
کترینگ ها چه کاری انجام میدهند؟کترینگ عروسی هم یکی از خدمات مجالس عروسی است که در آن با بهترین غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی، غذاهای محبوب دریایی به همراه انواع سالاد، دسر و نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می شود. در کترینگ عروسی خدمات متعددی برای میزبانی از مهمانان ارائه می شود که به طور کلی می توان آنها را اینگونه دسته بندی کرد:









پذیرایی از مهمانان با غذا و نوشیدنی

در خدمات مجالس به دلیل اهمیت زیادی که برای پذیرایی از مهمانان قائل هستند، غذا و نوشیدنی متنوع است تا مهمانان مطابق با سلیقه و ذائقه، غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب و میل کنند. با توجه به اینکه غذاهای ایرانی بیش از هر نوع غذای دیگری با طبع ایرانیان سازگار است، در کترینگ عروسی بیش از هر غذای دیگری، ابتدا غذاهای سنتی ایرانی به چشم می خورد. در کنار آن ممکن است برخی از مهمانان به غذاهای فرنگی هم علاقمند باشند که با توجه به سلیقه آنها، سعی می شود تا در کنار غذاهای اصیل ایرانی، چند نوع غذای فرنگی نیز سرو شود. نوشیدنی ها هم که جای خود را در مهمانی و جشنها دارند که با طعم های مختلفی بر روی میز پذیرایی قرار می گیرند.

میوه و شیرینی

جشن عروسی بدون میوه و شیرینی صفایی ندارد. در واقع قبل از صرف شام این میوه و شیرینی است که مهمانان را سرگرم و فضای جشن را شاداب تر می کند. اما میوه و شیرینی که در کترینگ عروسی میز مهمانان را مزین می کند، از نوع بهترین هاست.

چیدمان زیبا و لوکس

پذیرایی از مهمانان با غذا و نوشیدنی بدون ظروف لوکس و شیک مطمئنا از جذبه اصلی می افتد. حتی اگر بهترین غذاها و نوشیدنی ها بر روی میز مهمانان قرار بگیرد، اما ظروف پذیرایی زیبا نباشند و یا جذابیتی برای مهمانان نداشته باشد، طعم غذا و نوشیدنی هم از نظر آنها مورد پسند نخواهد بود. در این مورد حتی چیدمان صندلی ها، روکش هایی که برای محافظت از صندلی و میز استفاده می شود، گلدان های روی میز و ... هم تاثیر زیادی در بهتر شدن پذیرایی از مهمانان دارد.


اگر نگاهی به خاطرات پدر و مادرها بیندازیم، برگزاری عروسی آنها بی تکلف بود و خبری از انواع غذاها، سالاد، دسر، نوشیدنی و .. نبود. اما این روزها جشن عروسی در سالن های مجلل و لوکس برگزار می شود. پذیرایی از مهمانان هم به شیوه های جدید و با انواع غذاها و نوشیدنی ها انجام می شود

در گذشته جشن های عروسی بطور ساده و مختصر انجام می شد اما با گذشت زمان، برگزاری مجالس عروسی دیگر مثل گذشته ساده و آسان نیست. تشریفاتی که این روزها لازمه‎ی جشن عروسی مفصل و به یادماندنی است، در سالن های بزرگ توسط مجریان خدمات عروسی امکان پذیر شده است.

در این میان بسیاری از رسومات گذشته جای خود را به تشریفاتی داده که جشن عروسی را باشکوه تر از گذشته کرده است. از جمله می توان به کترینگ اشاره کرد که مجالس عروسی را جلا و شکوه بیشتری داده است.




تاریخ درج: 1398/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله کترینگ ها چه کاری انجام میدهند از مجموع 0 امتیاز