استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گل آرایی عروسی با تشریفات آریا

گل آرایی عروسی با تشریفات آریا
ما ایرانیان برگزاری مراسم عروسی را دوست داریم به بهترین نحو ممکن انجام شود ، یکی از عوامل تاثیر گذار در فضای ورودی باغ عروسی و یا تالار گل آرایی است ، بسیاری ما این دیدگاه را داریم گل آرایی و برگزاری مراسم زیبا به معنای محترم شمردن ورود مهمانها به فضای جشن عروسی ما می باشد .








هر چند که گل طبیعی اهمیت ویژه ای دارد و زیبایی ویژه ای در گل های ورودی دارد ، اما در برخی از مواقع تغییرات آب و هوایی یا مساعد نبودن آب وهوا به دلیل بارش برف و باران سبب از بین رفتن گل ها می شود در نتیجه گل های مصنوعی در این مواقع بسیار کارایی دارد .



گل فروشی دل


گل آرایی جایگاه عروس داماد

طراحی و دیزاین میزهای تزیین شده پذیرایی عروسی بسیار مهم است که به بهترین شکل انجام شود تا تاثیرات مثبتی در روحیه میهمانان داشته باشد .باید در گل آرایی دقت شود که دیزاین و طراحی حجم زیادی از میزها را اشغال نکند و این امکان را فراهم کند که فضای برای اجازه پذیرایی مهمانان باقی بماند .

گل آرایی عروسی با تشریفات آریا


گل های زیبا باید علاوه بر تزئیین میزها کل فضای باغ عروسی را تزئیین نمایید ، نکته ای که باید در نظر گرفته شود در گل آرایی اندازه ، رنگ و طرح ها می باشد که باید با فضای باغ و میزها همخوانی داشته باشد ، رعایت این نکته می تواند علاوه بر همخوانی بیشتر محیط باغ ، انرژی بسیار مثبتی را فراهم نماید .


هزینه گل آرایی مجالس عروسی مدرن

محیط عروسی با گل آرایی دلبازتر و زیباتر می شود و مهمانان از مراسم لذت بیشتری می برند .گل آرایی از گذشته تا به کنون در فرهنگ غنی ایران باستان بوده ، امروزه فقط مدل گل آرایی در بخش ها و مکان های مختلف تغییر کرده است .تشریفات آریا در مکان ها و بخش های مختلف گل آرایی را با بهترین متدها و بخش ها انجام می دهد. در ادامه می توانید برخی از نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.






تاریخ درج: 1396/10/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گل آرایی عروسی با تشریفات آریا از مجموع 0 امتیاز