استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مراسم جشن ازدواج 60 زوج دانشجو در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد

 مراسم جشن ازدواج 60 زوج دانشجو در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش سایت دوشیزه به نقل از خبرنگار ایرنا، دراین مراسم جشن که روز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (ص) و روز پرستار برگزار شد، مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه گنبدکاووس درسخنانی، ازدواج را از سفارش های مهم دین مبین اسلام دانست.








حجت الاسلام و المسلمین علی رضا رحیمی نژاد، سختگیری در ازدواج را از عوامل بالا رفتن سن ازدواج جوانان دانست و گفت: خانواده ها باید با تسهیل شرایط ازدواج و نیز پرهیز از هزینه های بی مورد، جوانان را در تشکیل خانواده کمک کنند.
وی افزود: ازدواج پیوندی آسمانی است و برای دوام این پیوند بایستی زوج های جوان نسبت به هم گذشت و ایثار داشته و در برابر مشکلات نیز صبور باشند.
حجت الاسلام رحیمی نژاد اضافه کرد: به هر یک از زوج های جوان که دراین مراسم شرکت کردند علاوه بر یک هدیه کالایی، اجازه اقامت رایگان در یکی از مراکز اقامتی مشهد مقدس به مدت سه روز داده می شود.
وی با تاکید برضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان درخانواده ها، تصریح کرد: امروزه برای برگزاری یک مراسم عروسی حداقل بین 150 تا 200 میلیون ریال هزینه می شود درحالی که کل هزینه برگزاری جشن ازدواج این 60زوج افزون بر یکصد میلیون ریال شده است.
مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه گنبدکاووس آمادگی این نهاد را برای برگزاری مراسم های جشن ازدواج ویژه زوج های دانشجو در این دانشگاه اعلام کرد و گفت: درصورت تعامل و همکاری بیشتر همه مجموعه دست اندرکاران دانشگاه، این مراسم ها برگزار خواهد شد.
دراین مراسم که رئیس و برخی اساتید دانشگاه گنبدکاووس حضور داشتند، علاوه بر سخنرانی یک کارشناس مشاوره خانواده، برخی برنامه های فرهنگی و هنری نیز اجرا شد.
دانشگاه گنبدکاووس با افزون بر 50 رشته تحصیلی حدود 2500 دانشجو و 120 عضو هیات علمی دارد.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

تاریخ درج: 1394/11/25
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: