استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالار پذیرایی در تهرانسر طعمه حریق شد

تالار پذیرایی در تهرانسر طعمه حریق شد
حریق در تالارپذیرایی تهرانسر یک مجتمع فرهنگی تفریحی به مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع رخ داده و کانون آن سالنی پذیرایی و رستورانی سنتی به مساحت حدود ۳۰۰ متر مربع بود که در مجاورت چندین باب مغازه قرار داشت.








به گزارش دوشیزه به نقل از ایسنا ؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده‌ یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در تهرانسر خبر داد و گفت: در پی این حادثه آتش‌نشانان ۱۰۰ نفر از مهمانان یک مراسم عروسی را که در سالن پذیرایی این مجتمع برگزار شده بود نجات دادند.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در بلوار گل‌های تهرانسر در ساعت ۲۳:۲۹ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را با تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

او با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه تاکید کرد:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک مجتمع فرهنگی تفریحی به مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع رخ داده و کانون آن سالنی پذیرایی و رستورانی سنتی به مساحت حدود ۳۰۰ متر مربع بود که در مجاورت چندین باب مغازه قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش‌ تمام این سالن را در بر گرفته و در حال سرایت به مغازه‌های مجاور و دیگر بخش‌های این مجتمع بود، ادامه داد:‌ در مجاورت این رستوران فضای روبازی قرار داشت که یک مراسم عروسی در آن برگزار شده بود. که وقوع حریق سبب وحشت این افراد شده و بیم آن وجود داشت که این افراد هنگام فرار به داخل استخری که در این محل قرار داشت سقوط کنند که آتش‌نشانان وارد عمل شده و ضمن محافظت از این افراد، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد حاضر در این محل را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش نشانان نیز همزمان عملیات اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند، تاکید کرد: شعله‌های آتش به سقف‌ و این سالن پذیرایی نیز سرایت کرده بود و علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت آتش‌نشانان شعله‌های آتش‌را مهار و مدتی بعد به طور کامل اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دو نفر از کارگران این سالن پذیرایی دچار دودگرفتگی شدند، گفت: این افراد در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

او با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱:۲۷ امروز به مأموریت خود خاتمه دادند.


تاریخ درج: 1395/05/22
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: