استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تخفیف مراکز به عروس ودامادها در زمستان95

تخفیف مراکز به عروس ودامادها در زمستان95

به گزارش دوشیزه از تخفیف و آفرها در زمستان 95
گزارشی اختصاصی از جدیدترین تخفیف هایی که آرایشگاه های عروس،آتلیه های عکاسی،تشریفات ها،تالارها،باغ تالارها، مزون لباس عروس و..... به عروس ودامادها ارائه میدهند
















سالن زیبایی ویس: برای عروس خانم هایی که تمایل به بستن قرارداد با میکاپ آرتیست های سالن ویس دارند به مدتی محدوده 30 درصد تخفیف در نظر گرفته اند.



سالن زیبایی آزیتا: در سال نو میلادی برای کلیه خدمات آرایشگاه 50 درصد تخفیف برای مشتریان خود در نظر گرفته است.



مزون mb-bridal: فروش فوق العاده در سال 95 در روزهای 2 و3 دی ماه تا 75 درصد تخفیف برای لباس های نامزدی،لباس شب و لباس عروس در نظر گرفته شده است.



سفره عقد صنم کاظمی: عزیزانی که در این دو ماه اقدام به عقد قرارداد خود کنند از 50 درصد تخفیف بهره مند میگردند.



تشریفات سیمرغ: تخفیف 30 درصدی ویژه فصل زمستان به همراه هدایایی ویژه برای عروس وداماد در نظر گرفته شده است.



تشریفات لیدی رز: منوی ویژه با شرایط استثنایی به مدت محدود و قیمت مناسب برای مراسم هایی که در فصل زمستان برگزار میگردند، در نظر گرفته شده است.



سالن زیبایی شیرین مقدم: تخفیف ویژه 15 درصدی به مناسبت سال نو میلادی برای عروس خانم های عزیز در نظر گرفته شده است.



آتلیه عکاسی امرتات: تخفیف ویژه زمستان فقط و فقط برای عروس ودامادهایی که تا پایان دی ماه نسبت به عقد قرارداد خود اقدام نمایند.


تشریفات آنیل: آفر ویژه فصل بهار برای عروس ودامادهایی که در زمستان 95 قرارداد خود را منعقد کنند از تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد.
 


آتلیه عکاسی امیر استوار: به مدتی محدود 50 درصد تخفیف برای پکیج های عروس در نظر گرفته است.جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن امیر استوار استودیو تماس حاصل فرمایید.



گلفروشی ملودی: تخفیف ویژه به عروس ودامادها به مناسبت دهمین سالروز افتتاح خود کلیه ی قراردادهای که تا 24 دی ماه منعقد شود از 30 درصد تخفیف بهره مند میگردند.



آتلیه عکاسی پرنسس: تخفیف ویژه زمستان95 برای پکیج های عروسی در نظر گرفته شده است.



مزون لباس سونیا: حراج سالیانه sonys dresses از اول بهمن ماه آغاز میشود و برای حضور درمزون هفته اول با تعیین وقت قبلی امکان پذیر میباشد.



سفره عقد حلمی: عروس و دامادهایی که مراسمشان در بهار 96 برگزار میشود اگر تا 15 اسفند قرارداد خود را منعقد کنند از تعرفه سال 95 استفاده خواهند کرد.


تشریفات خانی: آفرهای ویژه برای تاریخ های بهار و تابستان برای باغ تالار اختصاصی کترینگ خانی برای عروس دامادهایی که در زمستان قرارداد خود را منعقد کنند تعلق میگیرد.


آتلیه عکاسی دیدنو: تخفیفات ویژه کرین باغ،ورودی رایگان باغ،فایل اورجینال عکس های باغ و آتلیه،شاسی والدین و شاسی اسپرپ استودیو دیدنو برای عروس ودامادهای عزیز در نظر گرفته شده است.


تشریفات توت فرنگی: با 12 سال سابقه و دارنده لوح افتخار به رسم هر ساله 30 درصد تخفیف برای مدت محدود در نظر گرفته است.


تشریفات ونیز: جشنواره زمستانی کترینگ ونیز برای مراسم هایی که تا 15 فروردین 96 برگزار میشود ورودی باغ را برای عروس ودامادها عزیز رایگان در نظر گرفته اند.



آتلیه عکاسی هینا: به منسبت افتتاحیه شعبه ولنجک تا آخر اسفند تخفیف ویژه رو برای زوج های ایرانی در نظر گرفته است.



مزون آنجل: تمامی کارهای مزون از شنبه 1 بهمن ماه شامل 20الی 60 درصد تخفیف میشود، و سفارشات سال جدید هم فقط تا پایان بهمن ماه شامل 10 درصد تخفیف خواهد بود.



آتلیه بردیا: ارائه دهنده خدمات حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی جشنواره زمستانه برای پکیج های عروسی در نظر گرفته است

 

تشریفات لیموی آبی: خدمات مجالس مدرن لیموی آبی 50 درصد تخفیف برای ورودی باغ اختصاصی در غرب تهران برای تاریخ های باقی مانده در فروردین و اردیبهشت در نظر گرفته است.



باغ پاشا: تخفیف ویژه بدون ورودیه در تاریخ های 5و7و10 فروردین 96 مدیریت باغ تالار پاشا برای عروس ودامادها در نظر گرفته است.
 


آتلیه عکاسی سارنگ: استودیو سارنگ در نظر دارد به زوج هایی که تا پایان فروردین قرارداد خود را نهایی کنند پکیج ویژه استامبول ترکیه را با 30 تخفیف ارائه نماید.



باغ الماس: آفر ویژه برای 2 روز باقی مانده از اردیبهشت و یک روز از خرداد، برای هماهنگی جهت رزرو با شماره مدیریت آقای مهدی لاله پرور تماس حاصل فرمایید.



سفره عقد ندا: قارداهایی که تا پایان اسفند ماه منعقد شوند شامل افزایش قیمت در سال 96 نخواهند شد


مزون مظاهری: عروس خانم هایی که تا 20 اسفند 95 با خرید یا سفارش لباس به گالری مظاهری از 20 درصد تخفیف بر روی لباس + تور سر رایگاه دریافت میکنند.



تشریفات تخت جمشید: شرایط ویژه و استثنایی کترینگ تخت جمشید ورودی 2 تا از باغ های زیبای گرمدره تا پایان اردیبهشت ماه، روزهای باقی مانده محدوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مدیریت تشریفات مجالس تخت جمشید تماس حاصل فرمایید.
 


تشریفات مرادی: ورودی باغ رویاها در اسفند95 و فروردین 96 برای عروس وداماهای عزیز رایگان میباشد، جهت هماهنگی و رزرو با شماره تلفن آقای مرادی تماس حاصل فرمایید.
 


تشریفات یگانه: تشریفات مجالس یگانه به مدیریت حسام یگانه، تخفیف ویژه در زمستان برای عروس ودامادهای عزیز در نظر گرفته است.

 

تشریفات گل سرخ: خدمات مجالس گل سرخ 50 درصد تخفیف ورودی باغ تالار برای عروس ودامادهای عزیز تا پایان اسفند 95 در نظر گفته است.

 

تشریفات نیما: با قرارداد در اسفند 95 از تخفیفات ویژه و هدایای ویژه کترینگ نیما بهره مند شوید.

 

باغ تالار مهران: شرایط ویژه باغ تهران در اسفند 95 برای زوج های تهرانیدر نظر گرفته شده است.
 


تشریفات صبور: خدمات مجالس صبور تخفیف ویژه در فصل های پاییز و زمستان 95 برای زوج های تهرانی در نظر گرفته است.


 

گردآوری و انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 
مرجع خبر: دوشیزه
تاریخ درج: 1395/10/06
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: