استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تخفیف های مراکز درپاییز95 به عروس دامادها

تخفیف های مراکز درپاییز95 به عروس دامادها

به گزارش دوشیزه از تخفیف های پاییز 95 ؛
گزارش اختصاصی جدیدترین تخفیف هایی که آتلیه های عکاسی ، آرایشگاه های عروس ، تالارهای پذیرایی ، موسسات تشریفات مجالس ، کترینگ ها ، ظروف کرایه ، کارت دعوت عروسی ، مزون لباس عروس ، خنچه عقد و اجاره ماشین و دسته گل عروس درپاییز 95 ( مهر،آبان،آذر ) را ارائه میدهد.












تشریفات دستان: آفرهای ویژه پاییز و زمستانی برای برگزاری جشن های عروسی ،نامزدی و... با 75 درصد تخفیف ورودی باغ ها و ویلا های لوکس، این تخفیف ویژه به مدت محدود میباشد.



مزون عروس آلیس: مزون لباس آلیس واقع در مرکز خرید تندیس تخفیف 30 تا 50 درصد تخفیف ویژه برای نو عروسان عزیز در نظر گرفته است.



تشریفات شاکری: خدمات مجالس امیر شاکری تخفیف ویژه برای برگزاری مراسم های عروسی ،نامزدی و .... در زمستان در نظر گرفته است.



سالن زیبایی نیلوچهر: مرکز زیبایی نیلوچهر در نزدیکی جهانشهر کرج، تخفیف ویژه عقد قرارداد در ماه های محرم وصفر در نظر گرفته اند.



تشریفات آنیل: شرایط ویژه دو دومورد از باغ های گرمدره کرج با ورودی رایگان.جهت کسب اطلاع از شرایط با شماره تلفن مدیریت کترینگ آنیل آقای اوتادی تماس حاصل فرمایید.



تشریفات مقصودلو: خدمات مجالس مقصودلو در نزدیکی خیابان توانیر، 20درصد تخفیف ویژه برای منوها و 50 درصد تخفیف برای باغ ها در فصل پاییز و زمستان برای زوج های عزیز در نظر گرفته است.




سالن زیبایی حنا: آرایشگاه حنا سمت غرب تهران در ماه های مهر،آبان و آذر50 در صد تخفیف برای تمامی پکیج های عروس در نظر گرفته است.



تشریفات پرنسس: کترینگ عروسی پرنسس با مدیریت جناب مقدم نژاد برای مدت زمان محدود تخفیف ویژه ای برای مراسم های عروسی و نامزدی و... در ماه های پاییز و زمستان 95 در نظر گرفته اند.



آتلیه عکاسی ماندگار: استودیو لحظه های ماندگار تخفیف استثنایی برای مشتریانی که در مهر ماه قرارداد خود را منعقد کنند،در نظر گرفته است.



تشریفات سفیر: تخفیف های زمستانی تشریفات مجالس سفیر همراه با باغ های اختصاصی،جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن مدیریت کترینگ سفیر آقای شیرزادیان تماس حاصل فرمایید.




میکاپ آرتیست راضیه محمدی: تخفیف ویژه 20 درصدی قراردادهای عروس در محرم وصفر،جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن آرایشگرعروس راضیه محمدی تماس حاصل فرمایید.




تشریفات رز امیر: خدمات مجالس رز امیر با تیم حرفه ای تخفیف استثنایی با ورودی رایگان با غ ها برای عروس ودامادهای عزیز در نظر گرفته است.



میکاپ آرتسیت محیا نوری زاده: فرصت استثنایی برای عروس خانم هایی که علاقه مند به کارمیکاپ عروس خانم نوری زاده هستند، در صورت عقد قرارداد تا پایان مهر ماه از تخفیفات ویژه بهره مند خواهند شد.



تشریفات گلسرخ: با مدیریت جناب سعید نادری وخانم میترا کامرانی تخفیفات ویژه برای منوها و ورودی باغ اختصاصی رایگان در پاییز و زمستان برای عروس ودامادهای عزیز در نظر گرفته اند.



تشریفات آریا: خانم و آقا نیاکانی برگزار کننده مراسم و جشن های عروسی ، نامزدی و.... 70 درصد تخفیف استثنایی در فصل زمستان برای باغ 770 در نظر گرفته اند.



مزون سپنتا: عروس خانم هایی که در ماه های مهر و آبان لباس خود را سفارش دهند از تخفیف 10 تا 20 درصد مزون لباس عروس سپتنا بهره مند میشوند.



تشریفات آرزو: برای مراسم هایی که در پاییز و زمستان برگزار میگردد 20 در صد تخفیف برای منوهای تشریفات خود در نظر گرفته است.



آتلیه عکاسی سیمایا: پکیج های ویژه عروسی استودیو سیمایا با تخفیف 40 درصدی تا پایان پاییز،جهت اطلاع از لیست قیمت ها میتوانید در سایت سیمایا استودیو مشاهده فرمایید.



تشریفات مشیری: آفر بسیار ویژه برای پاییز و زمستان 95 تشریفات لوکس مشیری به همراه 4 باغ اختصاصی (باغ باران، باغ سعادت، باغ سفیدو...) در تهران و حومه.



تشریفات صدف: با مدیریت جناب لاله پرور70 درصد تخفیف ویژه ورودی باغ ها برای برگزاری مراسم در زمستان برای زوج ها در نظر گرفته است.



آتلیه عکاسی آنکات: آتلیه تخصصی عروس وداماد آنکات تخفیف ویژه برای مراسم های پاییز و زمستان 95 در نظر گرفته است.



تشریفات لیموی آبی: 80 درصد تخفیف ورودی باغ اختصاصی برای برگزاری مراسم در پاییز و زمستان.



مزون ژاو: فرصت استثنایی مزون لباس عروس ژاو در مرکز خرید تندیس، عروس خانم هایی که تا 10 آبان ماه جهت سفارش لباس عروس قرارداد ببندند از 15 درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.



تشریفات ساحل: تخفیف زمستانی خدمات مجالس ساحل و رزرو باغ تالارهای مجلل، جهت کسب اطلاع از آفرها با شماره تلفن مدیریت این مجموعه تماس حاصل فرمایید.



مزون دهکده: در صورت بستن قرارداد برای خرید هر لباس تا آخر ماه محرم از تخفیف 20 درصدی این مزون لباس عروس بهره مند شوید.



تشریفات تهران: ورودی 3 باغ رایگان تا آخر اسفند ماه هدیه ویژه مدیریت کترینگ تهران به عروس ودامادهای عزیز خواهد بود.



تشریفات ارم: کترینگ عروسی ارم با مدیریت دلرحیم و حاتمیان برای عروس ودامادهایی که قصد برگزاری مراسم در پاییز و زمستان و بهار را دارند تخفیف بسیار ویژه ای در نظر دارند.


مزون لباس mb-bridal: مزون لباس عروس و لباس مجلسی در بلوار آفریقا فروش ویژه لباس عروس و نامزدی تا 75 درصد تخفیف در نظر گرفته است.



تشریفات آدم و حوا: گترینگ آدم و حوا به مدیریت آقای حسن پور در نزدیکی جردن تخفیف زمستانه برای عروس ودامادهای عزیز در نظر گرفته است.



تشریفات مرادی: تخفیف ویژه جهت ورودی باغ و خدمات عروسی در فصل پاییز زمستان، جهت کسب اطلاع بیشتر با ماره تلفن مدیریت جناب محمد مرادی تماس حاصل فرمایید.



تشریفات آنیسا: تخفیف ویژه برای پاییز و زمستان 95 برای تعدادی محدودی از باغ ها در نظر گرفته شده است



تشریفات صبور: برای مراسم هایی که در پاییز و زمستان برگزار میگردد تا 70 درصد تخفیف برای ورودی باغ ها در نظر گرفته شده است.



تشریفات سیمرغ: مژده به عروس ودامادهای عزیز اگر تا پایان این ماه قرارداد خود را منعقد کنند از تخفیف 30 درصدی به همراه هدایای ویژه تشریفات سیمرغ بهره مند شوید.


سالن زیبایی نیلوفر آبی: در محدوده صادقیه به مدیریت نسیم نیکی، فرصتی فوق العاده 70 درصد تخفیف برای عروس خانم های عزیز فقط در ماه محرم در نظر گرفته شده است.



سالن زیبایی پرنسس: تخفیف استثنایی به نوعروسان عزیز به مناسبت افتتاحیه VIP عروس آرایشگاه پرنسس در نظر گرفته اند.



میکاپ آرتیست بهاره الله وردی: عروس خانم هایی که تا 10 آذر ماه قرارداد خود را منعقد کنند از 15 درصد تخفیف میکاپ و شینیون عروس بهره مند خواهند شد.



میکاپ آرتیست راضیه محمدی: تخفیف 20 درصدی ویژه قراردادهای عروس در محرم و صفر برای عروس خانم های عزیز در نظر کرفته شده است.



سالن زیبایی نرگس قادری: تخفیف ویژه عقد قرارداد جهت رزرو عروس به مدت محدود امکان پذیر میباشد



سالن زیبایی سرمه وسمه: هفته ای استثنایی سرمه وسمه رو از دست ندید،تخفیف 10 الی 20 درصد قرارداد عروس تا 27 آبان تمدید شد.



آتلیه عکاسی سلیمانی: رابی استودیو سابق پکیج ویژه عروس با 20 درصد تخفیف برای زوج های جوان در نظر گرفته است.



سالن زیبایی خالق: عروس سرای خالق 20 درصد تخفیف برای قراردادهای که تا پایان آبان ماه منعقد گردد در نظر گرفته است.



آتلیه عکاسی رهانو: با مدیریت رها خادم دارای کادر مجرب بانو تخفیف ویژه برای مراسم هایی که در پاییز و زمستان برگزار میگردد، در نظر گرفته است.



میکاپ آرتیست ریحانه سلیمانی: تخفیف ویژه قراردادهای عروس در ماه محرم و صفر در نظر کرفته شده است.



آتلیه عکاسی شفیعی: استودیو شفیعی با 20 سال سابقه حرفه ای با کادری مجرب در زمینه فیلم برداری و عکاسی مادلینگ تخفیف ویژه به مدت محدود برای عروس و دامادهای عزیز در نظر گرفته است.



آتلیه عکاسی لوزان: پکیج باورنکردنی لوزان استودیو(امیرامینی) و تخفیف ویژه برای زوج های جوان به مدت محدود در نظر گرفته شده است.



سالن زیبایی فریبا: تخفیف ویژه پاییز به عروس خانم های عزیز تا 20 آذر با اخذ قرارداد از تخفیف این سالن بهره مندشوید.



آتلیه عکاسی شیما: در صورت عقد قرارداد از 10 لغایت 30 آبان ماه از تخفیف 50 درصدی استودیو شیما برخوردار شوید.



تشریفات کوروش: پکیج کامل تشریفات به همراه گل آرایی و.... با قیمت استثنایی برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است.



آتلیه عکاسی انسی دوست: استودیو انسی دوست در حوالی شهران، پکیج ویژه به مناسبت جشنواره پاییزه با قیمت استثنایی برای زوج های جوان در نظر گرفته است.



آتلیه عکاسی عیسی: استودیو عیسی در محدوده کرج تخفیف ویژه به مدت محدوده برای پکیج های عروس وداماد در نظر گرفته است.



آتلیه عکاسی آنکات: آتلیه تخصصی عروس و داماد،عکاسی و فیلمبرداری عروسی در باغ و عمارت با تخفیف ویژه برای مراسم هایی که در پاییز و زمستان برگزار میگردد.



آتلیه عکاسی آمیتیس: آتلیه تخصصی عروسی و نامزدی آمیتیس 30 درصد تخفیف برای قراردادهایی که تا پایان ماه صفر منعقد گردد، درنظر گرفته است.



تشریفات کوه نور: با مدیریت جناب کیوان حقیقت تخفیفات ویژه برای پاییز و زمستان 95 درنظر گرفته است.



آتلیه عکاسی آرت: تخفیف 30 درصدی ارت ارستودیو با ورودی باغ رایگان برای عروس ودامادها عزیز در نظر گرفته شده است.



آتلیه عکاسی فتو سایه: استودیو فتو سایه با مدیریت آقای خسروی 15 درصد تخفیف برای پکیج های عروس تا پایان ماه صفر در نظر گرفته است.



سفره عقد سیمین: تخفیف ویژه برای قراردادهایی که تاپایان ماه صفر منعقد میشوند در نظر گرفته است.



میکاپ آرتیست ملینا تقی پور: فستیوال عروس مدت محدود با 70درصد تخفیف برای عروس عروس خانم ها در نظر گرفته شده است.

 

آتلیه عکاسی سیمایا: استودیو سیمایا جردن به مدیریت مصطفی ربیعی 40درصد تخفیف پاییزه برای پکیج های عروس وداماد در نظر گرفته است.



تالارپذیرایی الماس الوند: باشگاه پذیرایی الماس الوند واقع در مرزداران 20درصد تخفیف برای مراسم های زمستان در نظر گرفته است.



تالارپذیرایی امیران: مجموعه تالارهای پذیرایی امیران در شرق تهران تخفیف ورودی سالن عقد و5 درصد تخفیف نقدا برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است.



تالارپذیرایی مروارید چیتگر2: تالار مروارید چیتگر جدید برای مراسم هایی که در دی و بهمن ماه برگزارمیشود، تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

 

تالار پذیرایی عرشیا: تخفیف ویژه برای مراسم های پاییزی بابت ورودی سالن vip تالار عرشیا به عروس ودامادها تعلق میگیرد.


آتلیه عکاسی پرنسس: عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسی با سبکی متفاوت و تخفیف ویژه به مناسبت زمستان 95 در نظر گرفته شده است.



آتلیه عکاسی آنکات: آتلیه تخصصی عروس و داماد تخفیف ویژه برای مراسم های که در پاییز و زمستان برگزار میگردد در نظر گرفته است.



تشریفات آدونیس: تخفیف ویژه برای کاربران اینستاگرامی خود به مدت 20 روز در نظر گرفته است.



تشریفات تخت جمشید: شرایط ویژه و استثنایی کترینگ تخت جمشید ورودی رایگان باغ های گرمدره در ماه اردیبهشت،جهت رزرو تا پایان پاییز 95 فرصت دارید.


تالار پذیرایی مروارید: تخفیف ویژه به همراه گیفت های مروارید و گل آرایی با جدیدترین دیزاین برای چند تاریخ محدود در دی ماه میباشد.



تشریفات مرادی: ورودی باغ و سالن ها برای مراسم های پاییز و زمستان رایگان میباشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مدیریت آقای محمد مرادی تماس حاصل فرمایید.



آتلیه عکاسی سلیمانی: پکیج ویژه عروس استودیو سلیمانی (رابی سابق) 20 درصد تخفیف برای عروس ودامادهای عزیز در نظر گرفته است.



مزون لباس دیبادین: مزون دیبادین برای لباس های شب 25 درصد و لباس های عروس 10 درصد تخفیف برای مدتی محدوده در نظر گرفته است.



میکاپ آرتیست الهه معصومی: کلیه خدمات میکاپ و شینیون به مناسبت شب یلدا شامل 50 درصد تخفیف میشود.

 

آتلیه عکاسی زنده پیر: آفر ویژه برای قراردادهایی پاییز و زمستان در نظر گرفته است.



تشریفات درباری: تخفیف استثنایی و ویژه تشریفات درباری تنها تا پایان آذر ماه مهلت دارد.



میکاپ آرتیست لیلا مافی: تخفیف ویژه 30درصدی پکیج عروس برای عقد قرارداد مدتی محدودی زمان باقی مانده است.

 

 گردآوری و انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

تاریخ درج: 1395/07/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: